Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652703

Weet iemand waar je leuke hoesjes of andere dingen voor de honor 3c kan krijgen? (Zonder invoerkosten)
Heb hem nu ongeveer een maand en bevalt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
ik heb deze http://www.banggood.com/M...ei-Honor-3C-p-924634.html

Prima hoesje voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffboss
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-06 17:32
Marktplaats of ebay, voor hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutie7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-07-2023
Hey,

Ik kan men huawei niet meer opstarten,de microfoon ging niet meer dus wou er een andere rom op zetten maar nu kom ik steeds in boot menu maar vind niet op de sd kaart:/

Altijd op zoek naar iets leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvd84
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2022
Ik probeer de stappen om mijn H30-U10 naar kitkit tezetten, ik heb hem geroot nu staat TWRP als recovery erop. Ik probeer via rashr de CWM recovery erop te zetten maar als ik de recovery.img uit de zip van de Openingspost gebruik dan zegt hij: Failed execute: /data/data/de.mkrtchyan.recoverytools/filesbusybox dd if=

Kan ik de kitkit rom ook gewoon installeren via TWRP of moet dit CWM recovery zijn?

Hoe krijg ik CWM erop?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:49
Mvd84 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:42:
Ik probeer de stappen om mijn H30-U10 naar kitkit tezetten, ik heb hem geroot nu staat TWRP als recovery erop. Ik probeer via rashr de CWM recovery erop te zetten maar als ik de recovery.img uit de zip van de Openingspost gebruik dan zegt hij: Failed execute: /data/data/de.mkrtchyan.recoverytools/filesbusybox dd if=

Kan ik de kitkit rom ook gewoon installeren via TWRP of moet dit CWM recovery zijn?

Hoe krijg ik CWM erop?

Alvast bedankt,
Hey,
Je kan ook nieuwe kitkat met twrp installeren. OP is al wat oud, want ik heb het toestel al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco4m
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-06 15:23
Sinds gisteren staat de officiele KitKat versie(+ EMUI 3.0) op de site:

http://hihonor.com/nl/pages/support#?view=downloads

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Iemand al ervaringen met die nieuwe officiële rom (4.4 KitKat en EmotionUI 3.0)

http://www.gsminfo.nl/blo...id-4-4-kitkat-beschikbaar

Ik lees dit nu pas, "tweak" niet zoveel aan mijn telefoon (ik ben meer een user van: 'k moet er gewoon mee kunnen bellen en messagen).. Alleen als er een officiële mogelijkheid is om te updaten, dan wil ik dat wel gaan doen. Maar, ik heb eigenlijk nog nooit handmatig een update gedraaid op een mobile device..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco4m
Op 17 juli geïnstalleerd. Ben geen bugs tegengekomen. Accuduur lijkt verbeterd en hij lijkt iets sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• velour100
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-08-2021
Sinds enige tijd de officiële update geinstalleerd. Over het algemeen bevalt deze goed. Ik heb alleen het vermoeden dat het vast houden van het gps signaal wat minder is dan onder de vorige versie van Android. Maar ik krijg mijn vinger er nog niet helemaal achter.

Thuis ervaar ik wel regelmatig dat mijn Honor de wifi verbinding niet goed pakt, als in, dat hij wel verbonden is (laat het ssid netjes zien), maar apps worden niet geladen of de webpagina's worden niet getoond. Na verbreken en opnieuw verbinden werkt het weer. Op het werk, heb ik er dus geen last van... ligt het nu mijn eigen router? Want met andere apparaten heb ik namelijk geen enkel probleem.

Verder vind ik dat de camera app verbeterd is, en sneller reageert. De accuduur is voor mijn gevoel hetzelfde gebleven.

Daarnaast vind ik het meldingenscherm een stuk overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco4m
com.android.com

Zou iemand mij het bestand com.android.phone.apk willen mailen?
Ik heb hem per ongeluk verwijderd en geen backup 8)7 :9~

bij voorbaat dank
Pagina: 1 2 3 4 Laatste