[DEBIAN] Samba Shares

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:31
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje bezig om het werkend te krijgen (verschillende tutorials geprobeerd, maar nog steeds niet werken en dacht misschien kunnen jullie mij helpen). Heb hier ook al gezocht, maar kwam niet echt iets tegen wat mij kon helpen.

Voor Apple heb ik het wel werkend gekregen en daar werkt het ook gewoon vlekkeloos op, maar voor op Windows is een geval apart.

Ik heb een HDD die is opgesplitst in twee partities , partitie A en B. Nu wil ik dus één van de twee zichtbaar en schrijfbaar maken voor een Windows machine (Windows 8 in mijn geval) en ze bevinden zich allebei in hetzelfde WORKGROUP.

Ik had eerst dat ik wel een share zag, maar nu zie ik helemaal niets meer en heb de tutorials netjes gevolgd.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg,

FRGert

[ Voor 5% gewijzigd door FRGert op 24-02-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zonder verdere info, zoals gevolgde tutorials en configuratie, kunnen we helaas niets. Geef dus even wat nuttige informatie om mee te werken ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Ben nu helaas niet thuis, ga vanavond wel even nog een keer wat volgen je krijgt het resultaat (hopelijk) vanavond te zien.

Dat is idd wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Hmm bizar dit, ik heb het nogmaals getest en bleek te werken.

Heb exact dezelfde stappen uitgevoerd die ik toen ook heb uitgevoerd en het werkt.

In ieder geval bedankt voor je poging om te helpen :).

Topic mag worden gesloten.