Ook hier nog niks werkend of binnen
Maar hij was wel goedkoop.TMC schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:33:
Ik geloof niet dat die Chromecast ooit nog binnen komt.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
@alle klagers
Begin eens te klagen na het verstrijken van de aflevertijd i.p.v tijdens.
Geef ze de tijd t/m 7 Mei (Dat ding komt van de andere kant van de wereld per postduif)
Status: In Transit : On Schedule
Er is een pakketje naar alle klagers onderweg.
Geef ze de tijd t/m 7 Mei (Dat ding komt van de andere kant van de wereld per postduif)
[ Voor 18% gewijzigd door thethe2010 op 01-05-2014 22:56 ]
Als hij met t&t is verzonden zou de tracking nu al lang en breed moeten werken anders komt hij niet meer voor de 7e binnen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Daarom. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ik wacht t wel even af.RobertowNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:49:
Als hij met t&t is verzonden zou de tracking nu al lang en breed moeten werken anders komt hij niet meer voor de 7e binnen.
Ik heb inmiddels ruime ervaring en nadat dit pakketje was verstuurd nog 2 andere pakketjes besteld en die zijn al binnen. Daarnaast reageert de verkoper niet en lijkt hij met de noorderzon vertrokken.thethe2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:03:
@alle klagers
Als het pakketje niet komt, gaat dit dan via Amazon of via Visa?
Ik heb ook nog steeds geen antwoord gehad op mijn mail met de vraag waarom de tracking code niet werkt...Mattie112 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:56:
Heb die merchandise depot even een mail gestuurd als ik wat hoor laat ik het weten!
Deze ruimte is te huur!
Gezien de recente feedback die Merchandise Depot krijgt op Amazon (en het feit dat ze niets meer aanbieden) kunnen we er inmiddels wel vanuit gaan dat dit oplichters zijn. Echt slecht van Amazon dat ze dit soort praktijken niet kunnen verhinderen.
Heb ze zojuist (via amazon) weer een mail gestuurd, altijd handig om wat "bewijs" achter de hand te hebben (er vanuitgaande dat ze weer niet reageren)
Deze ruimte is te huur!
Je kan een claim indienen via Amazon.
http://www.amazon.com/gp/...isplay.html?nodeId=541260
http://www.amazon.com/gp/...isplay.html?nodeId=541260
You can file a claim when all of the following applies:
- You have contacted the third-party seller through Your Account.
- You have waited two business days for a response.
- Your request meets one of our A-to-z Guarantee conditions below.
The third-party seller failed to deliver the item by 3 days past the maximum estimated delivery date or 30 days from the order date, whichever is sooner.
The item you received was damaged, defective, or materially different from the item represented on the product detail page.
The third-party seller agreed that they'd refund you, and they either haven't refunded you at all or the refund is in the wrong amount.
Note: If you refuse the package and the return does not have tracking information, your claim may not be covered.
You were not satisfied with the quality of the eligible service performed by the third-party seller.
Allright, heb besteld op 10 april dus nog een weekje wachten dus
Deze ruimte is te huur!
Geen idee of het al bekend is of niet, maar nu ook bij de Medie Markt voor 35 euro.
http://www.mediamarkt.nl/...8,1258045.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/...8,1258045.html?langId=-11
I intend to live forever. So far, so good.
Ik kreeg vandaag dit pakketje binnen:

Het is een roze lippenstift aansteker
(vergelijkbaar product op dx.com)
Nu bestel ik regelmatig wat in China, maar op dit moment is de Chromecast stick van Merchandise Depot een van de weinige bestellingen die nog open staan. Het kan zomaar zijn dat deze prul met opzet door onze vrienden van Merchandise Depot is gestuurd om ervoor te zorgen dat het tracking nummer klopt. Op die manier zouden ze een mogelijke claim kunnen frustreren.
Wie weet is het een foutje van een eerdere (andere) verkoper en komt de Chromecast alsnog binnen. Het is nog even afwachten

Het is een roze lippenstift aansteker

Nu bestel ik regelmatig wat in China, maar op dit moment is de Chromecast stick van Merchandise Depot een van de weinige bestellingen die nog open staan. Het kan zomaar zijn dat deze prul met opzet door onze vrienden van Merchandise Depot is gestuurd om ervoor te zorgen dat het tracking nummer klopt. Op die manier zouden ze een mogelijke claim kunnen frustreren.
Wie weet is het een foutje van een eerdere (andere) verkoper en komt de Chromecast alsnog binnen. Het is nog even afwachten
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dat zou je dan makkelijk kunnen checken door de tracking code te vergelijken met die van Merchandise Depot! Maar je hoeft verder geen excuus te zoeken hoor, het staat je vast goed
Heb er gisteren een meegenomen vanuit Saturn Tilburg voor 35 euro. Geen moeite met verzenden of creditcards.. Gewoon kopen
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Hmm, mijn bestelling bij Merchandising Depot via Amazon.com geplaatst op 11 april, met bezorgdatum 24 april - 9 mei.
Wellicht wordt dit mijn eerste negatieve ervaring met bestellen via internet...
De tracking pagina van China Post geeft melding: China Post has not received parcel# RC4114xxxxxxx
Nou ja, ik wacht sowieso maar even af tot 9 mei, en indien de bestelling niet is geleverd hoop ik dat Amazon.com dit op gepaste wijze oplost.
Wellicht wordt dit mijn eerste negatieve ervaring met bestellen via internet...
De tracking pagina van China Post geeft melding: China Post has not received parcel# RC4114xxxxxxx
Nou ja, ik wacht sowieso maar even af tot 9 mei, en indien de bestelling niet is geleverd hoop ik dat Amazon.com dit op gepaste wijze oplost.
ik kreeg gister geloof ik een mailtje dat ze ze inmiddels ook bij CoolBlue hebben
ahh gevonden naar idd ze hebben hem dus
ahh gevonden naar idd ze hebben hem dus
Naar aanleiding van jouw post meteen op de fiets gestapt en er 4 gekocht (ook voor wat familieleden). Dank.Schizo007nl schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 07:06:
Heb er gisteren een meegenomen vanuit Saturn Tilburg voor 35 euro. Geen moeite met verzenden of creditcards.. Gewoon kopen
Ik denk dat er zo ook maar eventjes 1 bestel bij de Media Markt of Bol.com, hopelijk is het dan morgen in huis
[ Voor 5% gewijzigd door BlazeMuis op 04-05-2014 17:39 ]
Als je nu bestelt bij Coolblue heb je hem sowieso morgen in huis.wesley17 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:39:
Ik denk dat er zo ook maar eventjes 1 bestel bij de Media Markt of Bol.com, hopelijk is het dan morgen in huis
Dan ga ik 'm nu bestellen bij CooblueTMC schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:46:
[...]
Als je nu bestelt bij Coolblue heb je hem sowieso morgen in huis.
Bedankt voor deze informatie!!
Nu € 35.- inclusief verzendkosten bij Mediamarkt
[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 05-05-2014 00:26 ]
Niet echt hoopvol inderdaad, de afgelopen feedback/reviews van Merchandise Depot.
Ben erg benieuwd of de Chromecast nog binnenkomt en wanneer. Zou in mijn geval tussen 24 april en 9 mei moeten zijn...
China Post zegt ook: China Post has not received parcel# RC41***147**.
Ben erg benieuwd of de Chromecast nog binnenkomt en wanneer. Zou in mijn geval tussen 24 april en 9 mei moeten zijn...
China Post zegt ook: China Post has not received parcel# RC41***147**.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Heb die gast ook maar eens een mail gestuurd aangezien zowel China als HK post het tracking ID niet kennen. CC zou tussen 22 april en 7 mei moeten binnenkomen.
Ik zie alleen op dit topic na geen Google resultaten met lui die ook twijfelen aan de integriteit van deze shop.
Ik zie alleen op dit topic na geen Google resultaten met lui die ook twijfelen aan de integriteit van deze shop.
[ Voor 10% gewijzigd door Katseviool op 05-05-2014 11:19 ]
Ze hebben gewoon een aantal codes gegenereerd, of zelfs gewoon verzonnen en niets verzonden. De laatste feedback is allemaal negatief. Ik neem mijn verlies en hoop dat Amazon het netjes oplost. Kan helaas pas een claim maken als de maximale ontvangstdatum is bereikt, dus daar wachten we maar even op.
Heb mijn Chromecast al een paar uur binnen, werkt echt heerlijk met zowel YouTube als Netflix
Heb alleen 1 probleempje, en dat is de gele ondertiteling in Netflix... Weet iemand hoe je dit kan veranderen? Heb het zelf al bij account instellingen gezet naar zwart/wit maar dit werkt dus blijkbaar niet
Heb alleen 1 probleempje, en dat is de gele ondertiteling in Netflix... Weet iemand hoe je dit kan veranderen? Heb het zelf al bij account instellingen gezet naar zwart/wit maar dit werkt dus blijkbaar niet
Anoniem: 16328
Gele ondertiteling was toen ik met Netflix op Android speelde ook altijd die kleur. Misschien is er een alternatieve app waar iemand wat in de code heeft gesleuteld beschikbaar via bijv. XDA?
Volgens mij kun je een beschrijving vinden in het netflix-topic hier op tweakers:
Netflix Nederland en België
D'r staat me iets van bij dat iemand daar ooit een oplossing voor het gevonden. Kan ook zijn dat dat gold voor de PS3, dat weet ik niet zeker meer.
Netflix Nederland en België
D'r staat me iets van bij dat iemand daar ooit een oplossing voor het gevonden. Kan ook zijn dat dat gold voor de PS3, dat weet ik niet zeker meer.
Zat ik ook mee te kloten. Je moet ten eerste de ondertiteling correct instellen bij jouw account bij Netflix. Zorg dat het daar wit is. Echter, grote kans dat het daarna alsnog geel is via Chromecast.wesley17 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:00:
Heb mijn Chromecast al een paar uur binnen, werkt echt heerlijk met zowel YouTube als Netflix
De oplossing (die voor mij werkte): installeer de Cast-plugin voor Chrome en gebruik die om het casten helemaal te stoppen. Vervolgens zie je je op je tv gewoon het standaard Google-scherm. Daarna Netflix opnieuw casten en de ondertiteling is wit.
Ik heb er twee geïnstalleerd, en bij twee Chromecasts was de ondertiteling geel in eerste instantie (terwijl het in mijn account gewoon goed stond) en werd het wit toen ik bovenstaande stappen volgde.
[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 06-05-2014 21:49 ]
Die EZcast, draait die op chrome of android ?
:)
Iedereen al een claim bij Amazon ingediend?
Ik had nog de hoop dat ding te ontvangen maar helaas niets gehad.
Jep. Vandaag gefiledSamara schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 00:09:
Iedereen al een claim bij Amazon ingediend?
Ik geef ze nog een paar dagen, kan immers nu bij de douane liggen toch?
Heb ik dinsdagmiddag nog niks binnen dan wordt dit de eerste slechte ervaring met Amazon.com
Heb ik dinsdagmiddag nog niks binnen dan wordt dit de eerste slechte ervaring met Amazon.com
Ik volg nu de serie Weeds op Netflix en daar heb ik 1 keer via de Chromecast gele ondertitels gehad.Anoniem: 16328 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:17:
Gele ondertiteling was toen ik met Netflix op Android speelde ook altijd die kleur. Misschien is er een alternatieve app waar iemand wat in de code heeft gesleuteld beschikbaar via bijv. XDA?
Gewoon 1 aflevering, ik denk dus eerder dat het te maken heeft met een speciefieke film of serie(aflevering).
Waar de ondertitels geel zijn en dat het vrij weinig met instellingen te maken heeft.
Anoniem: 328026
Via accountinstellingen op netflix.com eerst kijken of de ondertiteling wit is ingesteld.wesley17 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:00:
Vervolgens de chromecast 10 seconden uittrekken hdmi en power.
Dan weer insteken.
App op je telefoon helemaal afsluiten.
En als het goed is krijg je nu altijd automatisch witte ondertiteling.
Bij mij werkte dit iig, lag blijkbaar aan een update van de chromecast las ik ergens.
Zojuist ook een claim aangemaakt, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren
Deze ruimte is te huur!
Hier ook aangemaakt; wel netjes dat ze gelijk de gift card option aanbieden. Denk dat ik die wel ga pakken aangezien ik daar met enige regelmaat bestel. Hoop wel dat ze die Chinees even goed kaalplukken of iig op wat zwarte lijsten gooien.
Waarom voor de giftcard gaan? Je krijgt dan minder dan je betaald hebt. Als je gewoon voor het geld gaat en daar later mee betaalt heb je nog een paar euro extra.Katseviool schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:42:
Hier ook aangemaakt; wel netjes dat ze gelijk de gift card option aanbieden. Denk dat ik die wel ga pakken aangezien ik daar met enige regelmaat bestel. Hoop wel dat ze die Chinees even goed kaalplukken of iig op wat zwarte lijsten gooien.
Ik wil anders wel voor die giftcard gaan, maar ik kan geen chromecast vinden van een seller die internationaal shipped.
Ik kon geloof ik nergens tussen kiezen (? weet het niet zeker meer). Ik heb dus die giftcard bij Amazon maar ik kan ook geen seller vinden die internationaal shipped. Grmpf...
Nou je kon de giftcard 'afwijzen' en dan krijg je (na een week of 2 a 3) je geld terug
Deze ruimte is te huur!
Ik wil de giftcard besteden en krijg alleen maar"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order"
USA is ook al uitgesloten ;-(
Vriendelijk bedankt aan die rare chinees(Merchandise Depot)
USA is ook al uitgesloten ;-(
Vriendelijk bedankt aan die rare chinees(Merchandise Depot)
Ik kon nog geen seller vinden die international shipping aanbood zoals Merchandise Depot. Alleen maar Domestic shipping. Ik heb amazon maar even gemaild.
Ik heb deze ook nog niet geaccepteerd, maar voor 3 dollar minder en direct opgelost en echte verstuurd krijgen vind ik ook wat waard. Echter heb ik dus niets aan die voucher als ik het niet kan bestellen.Mattie112 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:51:
Nou je kon de giftcard 'afwijzen' en dan krijg je (na een week of 2 a 3) je geld terug
Vannacht heb ik een refund gekregen van amazon betreft de merchandise depot bestelling.
Een refund bedoel je meer dat het bedrag weer op je credit card is bijgeschreven?Adarkar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:57:
Vannacht heb ik een refund gekregen van amazon betreft de merchandise depot bestelling.
Wanneer claim ingediend? Ik heb gisteren pas de claim ingediend. Ben benieuwd.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ja, het bedrag krijg ik weer op m'n CC bijgeschreven.Galois schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:18:
[...]
Een refund bedoel je meer dat het bedrag weer op je credit card is bijgeschreven?
Wanneer claim ingediend? Ik heb gisteren pas de claim ingediend. Ben benieuwd.
6 mei de claim ingediend. 13 mei geld terug.
Ik heb ook een bericht dat de refund gedaan is, zal wel een paar dagen duren voor hij zichtbaar is maar in elk geval 'gelijk' gekregen dus
Deze ruimte is te huur!
Zo en het bedrag is weer bij geschreven, heb er nog winst op gemaakt ookMattie112 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:50:
Ik heb ook een bericht dat de refund gedaan is, zal wel een paar dagen duren voor hij zichtbaar is maar in elk geval 'gelijk' gekregen dus
Deze ruimte is te huur!
Hier ook m'n geld weer teruggekregen. Nette afhandeling van Amazon.
Ik nog niet. Ook geen bevestiging van m'n claim oid. Hebben jullie mal gehad? Of staat de claim gewoon in jullie account en klaar?
Ik heb net een claim gedaan, ik kreeg direct een mailtje met als titel "Your Amazon.com A-to-z Guarantee Claim" met afzender buyer-guarantee@amazon.com
I see red pixels.
Inderdaad een mail met mogelijkheid voor een voucher. Gisteren mail en ook al bijgeschreven op mijn creditcard. Bij mij door wisselkoers wel 90 cent minder..
Moet het geld nog ontvangen maar heb vanavond wel een mail ontvangen dat mijn claim is goedgekeurd. Verwacht het dus over een paar dagen wel teruggestort op mn cc.
Na een chatsessie met amazon heb ik geregeld dat de A-Z gift card die ik in der haast had gekozen toch omgezet wordt in creditcard tegoed en binnen 48 uur teruggeboekt zal worden. Bovendien krijg ik de 3 dollar verzendkosten ook terug maar dat is iets dat hier buiten staat. Mooi!
Anoniem: 597198
koop gewoon een androidstick. Kun je veel meer mee dan een chromecast. Hardware is vele malen beter en vandaag bestellen morgen in huis. *knip*
[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 20-05-2014 15:22 ]
beetje spammerig dit, maar het is heel wat anders en veel duurder. Ik denk dat ik mijn chromecast mijn androidstick laat vervangen ivm het gemak.Anoniem: 597198 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:26:
koop gewoon een androidstick. Kun je veel meer mee dan een chromecast. Hardware is vele malen beter en vandaag bestellen morgen in huis.
Geld staat terug op de CC trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 20-05-2014 15:22 ]
Anoniem: 597198
3 tientjes duurder maar je hebt een stuk meer. Videokaart is veel beter en mogelijkheden zijn een stuk meer. Niet elke telefoon streamt even goed. Vergeet niet dat je iets moet afspelen en streamen tegelijkertijd.418O2 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:48:
[...]
beetje spammerig dit, maar het is heel wat anders en veel duurder. Ik denk dat ik mijn chromecast mijn androidstick laat vervangen ivm het gemak.
Geld staat terug op de CC trouwens.
Nadelen is dat je mobiel ook aan blijft staan en accu leeg gaat. Of je houdt hem de hele tijd aan de lader. Kan een oplossing zijn. Daarnaast wat als je gebeld wordt of een berichtje binnenkrijgt. Als je een film kijkt wil je geen popups/beeldonderbrekingen of crashes. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Volgens mij weet je niet precies wat je allemaal met een chromecast kan....Anoniem: 597198 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:
[...]
3 tientjes duurder maar je hebt een stuk meer. Videokaart is veel beter en mogelijkheden zijn een stuk meer. Niet elke telefoon streamt even goed. Vergeet niet dat je iets moet afspelen en streamen tegelijkertijd.
Nadelen is dat je mobiel ook aan blijft staan en accu leeg gaat. Of je houdt hem de hele tijd aan de lader. Kan een oplossing zijn. Daarnaast wat als je gebeld wordt of een berichtje binnenkrijgt. Als je een film kijkt wil je geen popups/beeldonderbrekingen of crashes. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Ik heb ook mijn geld van amazone terug gehad.
Iemand enig idee waar je nu de CC het goedkoopst kan kopen?
Volgende keer even inlezen. Bij een CC acteert je mobiel enkel als een afstandsbedieningAnoniem: 597198 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:
[...]
3 tientjes duurder maar je hebt een stuk meer. Videokaart is veel beter en mogelijkheden zijn een stuk meer. Niet elke telefoon streamt even goed. Vergeet niet dat je iets moet afspelen en streamen tegelijkertijd.
Hier ook: Claim Status: Your A-to-z Guarantee claim was granted. A refund was issued to your original payment method.
Maar goed, weer terug bij af. Nog geen Chromecast
Maar goed, weer terug bij af. Nog geen Chromecast