Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Feedback] Best Buy Guide systemen

Pagina: 1
Acties:

• Sp3dy
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:51
Voor de mensen die het basisgamesysteem willen kopen, neem een andere voeding of case. Vandaag voor mijn ouders een systeem gebouwd met een corsair cx430, cooler master n300 en een crucial m500. Bij het plaatsen van de ssd, op de bodem van de case, bleek het niet mogelijk te zijn om de ssd aan te sluiten zonder de kabel die van de voeding komt (naam?) aan te sluiten zonder deze te moeten "knikken", de kabel komt tegen de onderkant van de case aan waardoor je deze erg ver moet buigen om het geheel te laten passen. Mailtje met foto naar de winkel en mij werd geadviseerd om een 3,5 -> 2,5 inch bracket te kopen en de ssd hoger plaatsen.
Ik hoop dat ik duidelijk ben, zo niet dm maar even voor een foto oid.

Bericht staat ook in de bbg van maart.
Edit* foto

[Voor 4% gewijzigd door Sp3dy op 05-03-2014 22:06]

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16:38

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
Topicstarter
quote:
NitroX infinity schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:10:
[...]

Die eerste kolom toont de prijzen ten tijde van de samenstelling, die tweede kolom toont de huidige prijzen.

Lijkt me niet echt iets dat je wilt veranderen.
Ah, klopt. Dat gaan we niet veranderen. Dat is juist zeer handig.

Ik doelde meer op:

Dat is dubbelop.

• PCBaas
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:33
De EPS 4-pin kabel EN de Main Power 24-pin moeten in het moederbord.
De PCI-E 6 EN de PCI-E 6+2 moeten in de GPU.

In dit geval hoef je niks met de EPS 8-pin kabel te doen, want die past niet op het moederbord.

[Voor 19% gewijzigd door PCBaas op 18-11-2014 21:49]

Antec 300 / Phenom II 955 @ 3.8GHz / CM Hyper 212+ / MSI HD6950 / Asus M4A79XTD EVO / 8GB DDR3

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Lejon Brames schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:59:
Ik speel CS met 300fps. Dan is het een vrij luide whine.
Hoe minder ik de fps zet, hoe minder whine.
Maar het is niet de bedoeling dat ik op 30fps speel :D

Hoe kan ik weten of het de voeding of grafische kaart is?
Um, zijpaneel open doen, game draaien zodat hij coil whine maakt en je oor tegen voeding & grafische kaart zetten :P

Je zou met bv RivaTuner Statistics Server die met MSI afterburner meekomt een limiet op de FPS kunnen stellen zodat je bv max 120 fps doet ofzo. (Zou enkel voor Nvidia werken blijkbaar?)

[Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 23-12-2014 12:37]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

br00ky schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:02:
@-The_Mask-, je snijdt zoals altijd goede punten aan. Voor komend jaar gaan we in ieder geval voor wat betreft de BBG kijken naar een betere opzet.
Toen ik vorig jaar bij Tweakers was, voor het verbeteren van de reviews, waarbij Tweakers de keutel weer heeft ingetrokken... Hadden we het ook over de BBG. Eén idee wat ik toen ook nog heb aangegeven is het bouwen en testen van het systeem. Maar dan moet er dus wel wat veranderen bij Tweakers, want de huidige tests voegen niks toe. En les één van hoe bouw ik een PC is ook nog niet afgerond, zoals te zien is op onderstaande foto van de laatste behuizing review van Tweakers.

Voor opmerkingen over de kwaliteit van de reviews weet je bij wie je moet aankloppen :).
Kun je niet aangeven dat je fatsoenlijke reviews nodig hebt waar na toe kan worden gelinkt en dat de huidige reviews van HWI en T.net gewoon niet goed zijn en resultaten laten zien die niet overeenkomen met de praktijk en daardoor niet als onderbouwing gebruikt kunnen worden?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True