Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Instellingen nalopen HP Cool Cube warmtepomp

Pagina: 1
Acties:

• TimsTrebla
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-02-2014
In ons appartement in Haarlem-noord (nieuwbouw 2013) beschikken wij over een prachtige Itho Cool Cube installatie. (CV+Warmtepomp en boiler)

Nu heb ik het sterke vermoeden dat de instellingen niet goed staan. (ik zie in mijn.qurrent.nl dat ik nov-dec 2013 heel veel gas gebruikt heb (zo'n 560M3).

Nu ben ik dus op zoek naar iemand of een bedrijf die verstand heeft van deze techniek.
Tot nu toe zijn meerdere installatie monteurs bezig geweest met updaten en aanpassen van de systemen maar zonder mijn handleidingen kregen ze de kap niet eens open.

Ik zou graag meer informatie willen uitlezen (via WebServer?) over hoeveel tijd de warmtepomp de vloerverwaming aanstuurt en hoeveel uur/dag de Itho CV installatie bijspringt.

Wie kan mij op weg helpen of heeft zin in een hobby project?

• TimsTrebla
We wonen nu 9 maanden in het huis, huis is vanaf dag 1 heel erg droog (heel veel ramen/zonlicht :) ) We zien juist in November/December een toename van gasverbruik van 2M3/dag naar 13M3/dag. Dit is volgens mij 6 branduren van een CV bij vol gebruik. Dit lijkt mij nogal veel als je ernaast een 4KW warmtepomp hebt staan.

• TimsTrebla
3225 is de servicecode voor mijn HP Cool Cube :) nu nog weten wat ik kan instellen...

• TimsTrebla
@idnl, graag zouden we gekoppeld willen worden aan een installateur (liefst iemand met ook enige IT kennis). Anders zou ik graag iemand van ITHO inhuren Om ons systeem na te lopen.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True