Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sebas-r
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 04-04-2014
Hallo,

Ik wil jullie helpen met het kopen van een goede goedkope telefoon (na de goede ervaring die ik er mee heb). Het is misschien al een wat oudere telefoon maar ik ben er erg tevreden over. Ik heb de HTC Desire HD in het bruin gekocht uit China. Het mooie hiervan is dat ik dit veel goedkoper heb kunnen doen dan wanneer ik hem in Nederland zou kopen. Dit is de telefoon (http://dx.com/p/htc-desir...ps-and-wi-fi-brown-117075).

Ik denk dat vele van jullie dealextreme wel kennen omdat je er vrijwel alles kan kopen. Ik was altijd een beetje sceptisch over mobieltjes uit China maar ik probeerde het toch maar eens. Ik wilde dan wel een mobieltje van een bekend merk hebben (en HTC is een bekend merk).

Nu ik de telefoon binnen heb ben ik er erg tevreden mee, het is voor zover ik weet gewoon de originele telefoon en vrijwel alles wat een smartphone tegenwoordig nodig heeft zit er op.

In Nederland betaal je al gauw €300 voor deze telefoon maar de Chinezen kunnen hem ons leveren voor net iets meer dan €200 (laat hem verzenden als gift).

Ik hoop dat ik hiermee de mensen die van plan waren een nieuwe smartphone te kopen heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Sebas Reinders

• Sebas-r
Er zijn genoeg mensen voor wie deze telefoon aan alle eisen voldoet en als je dan graag een nieuwe wil is dit een betere optie!

• Sebas-r
Die Huawei hoor ik tegenwoordig veel voorbij komen, is dit beter dan bijv. een iPhone 5S?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True