XBian set content niet te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11-2023
Hallo,

Ik wil mijn zojuist aangeschafte Raspberry PI gaan installeren. Ik heb er XBian op geinstalleerd.

Nu werkt eigenlijk alles al wel lekker, behalve de mediabibliotheek. Ik wil dat informatie wordt gedownload en heb ook al de moviemeter plugin toegevoegd.

Volgens deze site:
http://wiki.xbmc.org/inde...rary/Adding_media_sources

moet ik na het toevoegen van een source, in mijn geval een NAS server, aangeven wat voor een inhoud het heeft "set content", alleen die optie heb ik niet.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lees even [ervaringen] XBMC Media Center - Deel XV door, dan weet je wellicht wat meer. Het lijkt er meer op dat je geen Scraper hebt, of hoe 't dan ook mag heten (kan nu even niet nakijken) om je content specifiek te laten indexeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 16:01
-

[ Voor 101% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
Helaas,
ik heb alles doorgelezen, heb ook een Scraper (twee zelfs) maar nog wil het niet werken.

Rechtermuisknop en dan aanpassen kan ook niet.

Ik heb het ook even op mijn pc geinstalleerd, zelfde probleem. Voeg ik een lokale source toe dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Waar en hoe voeg jij je de verwijzing naar de map op je NAS toe?

Bij bestandsbeheer, of bij Video's - Video's toevoegen?

Ik voeg eerst een SMB link toe bij Systeem - Bestandsbeheer en daarna via Videos - Videos toevoegen een verwijzing naar een specifieke map met video's. Bij Series naar de map met series. Etc.

Werkt feiloos op elke plek waar ik XBMC op zet (Pi, PC, laptop, Tablet).

[ Voor 52% gewijzigd door albino71 op 03-12-2013 16:57 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
Dat lukt inderdaad wel. Downloaden van de content duurt wel extreem lang en hij haalt geen fanart en poster op.

Ik heb het via mijn computer lokaal geprobeerd en een film map toegevoegd, toen werkte het heel snel en haalde hij alle informatie op. Toen ik daarna een herinstallatie deed en smb ging toevoegen deed hij het wel alleen ook heel sloom. Dus als test nogmaals lokaal een map toegevoegd, werkt het ook niet meer. Wat kan daar het probleem van zijn?
Pagina: 1