Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeace
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-07-2023
het is basicly niet mogelijk te gamen op kpn internet, de router zit zo erg dichtgetimmerd dat 95% van de games die ik het niet online doet.
Kpn geeft helaas geen " gamesupport " , daarnaast wel reclame dat glasvezel de beste keuze is voor gaming....

nu is mijn vraag heeft iemand een manier om de Arcadyn v8 router aan te passen of te hacken zodat het wel mogelijk is om uberhaupt een game online tedoen

mvg

c.bijlsma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 16:50
Repeace schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:50:
het is basicly niet mogelijk te gamen op kpn internet, de router zit zo erg dichtgetimmerd dat 95% van de games die ik het niet online doet.
Kpn geeft helaas geen " gamesupport " , daarnaast wel reclame dat glasvezel de beste keuze is voor gaming....

nu is mijn vraag heeft iemand een manier om de Arcadyn v8 router aan te passen of te hacken zodat het wel mogelijk is om uberhaupt een game online tedoen

mvg

c.bijlsma
De vraag die je hier stelt lijkt me niet gepast. Allicht dat je een andere glasvezel provider kunt kiezen, welke een ander type modem verschaft. Er zijn andere providers (hieronder ook KPN dochters), welke een ander modem / router bieden dan het door jou genoemde type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hack-vragen zijn niet toegestaan, maar je kan 't gedrocht(?) beter bekend als experia box wel vervangen als het alleen om internetdiensten gaat: http://netwerkje.com/eigen-router Voor telefoon (tv weet ik niet zeker) heb je 'm voor zover ik weet nog wel nodig. Maar voor internet kun je dat ding er tussen weg halen.

[ Voor 100% gewijzigd door Raven op 26-11-2013 15:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde