• aKra
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08-11 11:57

aKra

Intentionally left blank.

Prijsvoering groothandel excl. 21% BTW:

[Voor 4% gewijzigd door aKra op 08-10-2013 10:54]

Intentionally left blank.

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-11 09:39
Iedereen zit maar te zeiken op de TS en dat hij geen navraag heeft gedaan. Er is ook totaal geen reden om navraag te doen. Ga jij in de supermarkt navraag doen als de melk opeens 10 cent goedkoper is geworden?

Het punt is dat dit een realistische prijsdaling is.
Om dit goed te laten zien pak ik de grafieken van de pricewatch er bij:

Kaart in kwestie:

Vergelijkbare kaart(MSI HD7950 TwinFrozr3 OC:

De grafieken zien beide een daling, en de laatste maand een forse daling.
Realistisch genoeg voor de prijsverloop van een grafische kaart zou ik zeggen. Daarnaast valt dit ook niet onder de typefouten aangezien je 200 naar 166 euro moeilijk fout kan typen.

Daarnaast leggen ze de fout bij de klant neer. Klant moet geld bijbetalen of annuleren terwijl de wet zegt dat de webshop gewoon moet leveren. De "kosten" liggen nu bij de klant, terwijl de leverancier de fout maakt. Je kan niet van een klant verwachten dat hij op de hoogte is van de normale prijzen bij een leverancier.

De webshop is in dit geval gewoon slecht bezig. Ze zouden break even draaien rond de 195 en willen niet zakken naar de oorspronkelijke 166 euro? Die medewerker heeft inmiddels al meer gekost dan er ooit verloren zou zijn gegaan.

Trouwens lekkere webshop. Als ik zoek op HD7950 zie ik 179 euro(http://www.sicomputers.nl/catalogsearch/result/?q=HD7950), en als ik klik zie ik een prijs van 211 euro. Zal ook wel een foutieve koppeling zijn...
EDIT: LOL. Als je die kaart via de zoek functie toevoegt krijg je hem ook voor 179 euro. Zullen ze die order ook cancellen? 8)7
EDIT2: Hmm.. En nu is de prijs overal 179 euro. En hun marge dan...

[Voor 4% gewijzigd door Remz op 09-10-2013 16:51]

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:17

Gé Brander

MS SQL Server

Met verbazing volg ik dit topic. TS heeft te goeder trouw gehandeld en er is een fout gemaakt door de shop. Kan gebeuren. TS heeft zijn geld intussen terug.

Kan iemand mij uitleggen wat nu de werkelijke schade is?

Geld terug, 1 maand wachten en lekker naar een andere shop gaan om dezelfde kaart voor waarschijnlijk minder geld dan nu de overeenkomst was te halen.

Nooit meer terug naar de shop waar de TS zich zo over in zijn kruis getrapt voelt en dus heeft de shop een klant minder.

Wie heeft er nu werkelijk schade?

Ik moet steeds maar hier aan denken:

Let wel, dit is mijn mening. Het is niet mijn bedoeling iemand te veroordelen of zo. Ik zou echter gewoon mijn verlies erkennen en verder gaan. Wat is je deze hele bedoening nou waard? Gelijk hebben om het gelijk hebben en toch uiteindelijk qua kosten aan het kortste eind trekken vanwege tijd die het kost, geld dat het kost en energie dat het kost. Het is het allemaal toch niet waard?

[Voor 35% gewijzigd door Gé Brander op 10-10-2013 12:40]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee