Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Win8] Amper apparaten herkend*

Pagina: 1
Acties:

• thedjdoorn
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04-07 13:19
[8 Pro x64] Ik heb een notebook, de asus K53Z-SX125V, met w8 pro maar er worden nauwelijks apparaten herkend. Dit begon bij het aansluiten van mijn Creative Zen X-Fi 2 via usb, die wel oplaadde maar niet in de verkenner werd weergegeven, maar als ik de micro sd daaruit haal en deze in een adapter stop en aansluit, zowel gewone SD als USB, en aansluit gebeurt er ook niets. Er wordt alleen een L: schijf aangegeven maar deze is niet bereikbaar (Plaats een schijf of medium in verwisselbare schijf L). Alleen de draadloze muis doet het nog.
Wat de hardware betreft is daar weinig exacts over te zeggen, maar misschien helpt dit:
Cardreader = Realtek Multi-Card Reader
SD is volgens Everest SDA Standard Compliant SD Host Controller [NoDB]
USB is volgens Everest Standard OpenHCD USB Host-controller [NoDB]

Niet erg speciaal dus.

De kans dat de hardware ondersteund is door Windows 8 is erg groot aangezien het zaterdag nog werkte.

Ik heb al geprobeerd probleemoplossing voor hardware te draaien maar hier kwam niets uit, ook heb ik in apparaatbeheer mijn usb-poorten en sd poort laten controleren op updates (Drivers zijn dus geïnstalleerd, anders had ik dat wel eerst gedaan :P) en uit -en ingeschakeld, maar niets werkt. Iemand ideeën?

[Voor 27% gewijzigd door thedjdoorn op 09-09-2013 18:10]

"We have nothing to fear but running out of beer"

• thedjdoorn
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04-07 13:19
Hij doet het weer! Ongeveer.
Gisteravond sloot ik voor de gein mijn telefoon aan op mijn laptop. Ik hoor een leuk bliepje en er verschijnt "Nexus 4" in de verkenner.
'Hé wat gek! Hij deed het toch niet? En mijn andere apparaten?' De usb adapter voor de MicroSD werd weergegeven als corrupt, maar de SD adapter deed het wel. Ook de X-Fi 2 kon weer worden aangesloten.
Er staat alleen nog steeds een onleesbaar apparaat, ook als er niets is aangesloten (is dat dan de draadloze muis?). En hoe kwam het eigenlijk dat ie het niet deed? En heeft mijn telefoon het probleem daadwerkelijk opgelost of was het iets anders?

"We have nothing to fear but running out of beer"

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True