Na vergelijk van prijzen op de reggefiber website heb ik gekozen voor Glashelder.
Mijn eerste indrukken van het bedrijf zijn echter niet overweldigend.
Zondag email gestuurd met wat eenvoudige vragen, welk modem wordt geleverd etc.
Maandag bestelling gedaan via reggefiber.
Woensdag nog niets gehoord van Glashelder. Live chat gestart op de website van Glashelder, is echter niet een echte live chat, zij beloven antwoord te geven via email.
Vrijdagavond nog geen enkele reactie van Glashelder.
Prijs is zoals gezegd zeer concurerend maar verder zijn de eerste indrukken slecht.
Op dit forum lees ik ook al weinig over Glashelder en al helemaal weinig tot niets positiefs.
Ik denk er hard over mijn bestelling toch maar te annuleren, tenzij er mensen zijn met wel positieve ervaringen met deze provider.
Graag advies.
Mijn eerste indrukken van het bedrijf zijn echter niet overweldigend.
Zondag email gestuurd met wat eenvoudige vragen, welk modem wordt geleverd etc.
Maandag bestelling gedaan via reggefiber.
Woensdag nog niets gehoord van Glashelder. Live chat gestart op de website van Glashelder, is echter niet een echte live chat, zij beloven antwoord te geven via email.
Vrijdagavond nog geen enkele reactie van Glashelder.
Prijs is zoals gezegd zeer concurerend maar verder zijn de eerste indrukken slecht.
Op dit forum lees ik ook al weinig over Glashelder en al helemaal weinig tot niets positiefs.
Ik denk er hard over mijn bestelling toch maar te annuleren, tenzij er mensen zijn met wel positieve ervaringen met deze provider.
Graag advies.