• Milosonator
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01
Matched: mcafee
Even iets belangrijks: McAfee stuurt SMS berichten naar een Amerikaans telefoonnummer. Dit heeft significante kosten tot gevolg. Je kan McAfee niet verwijderen. Ik ga morgen even contact zoeken met Sony hierom, ik raad mensen hier aan om je telefoonrekening te checken en hetzelfde te doen.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

McAfee moet gewoon te verwijderen zijn, als je hem nog niet hebt opgestart, hier wel iig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• deurmatje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 30-08 13:00
Milosonator schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:02:
Even iets belangrijks: McAfee stuurt SMS berichten naar een Amerikaans telefoonnummer. Dit heeft significante kosten tot gevolg. Je kan McAfee niet verwijderen. Ik ga morgen even contact zoeken met Sony hierom, ik raad mensen hier aan om je telefoonrekening te checken en hetzelfde te doen.
Ik heb McAfee gewoon kunnen verwijderen!

• Milosonator
Kan iemand hier even uitleggen hoe je dan precies McAfee verwijderd? Bij mij is die knop grijs, ook de 'nu stoppen' knop is grijs. Het uitschakelen van de services die er draaien helpt hier ook niet bij.

Milosonator schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:35:
Kan iemand hier even uitleggen hoe je dan precies McAfee verwijderd?
Omdat je 'm al gestart hebt is dat niet zo 1,2,3 mogelijk, dat is wat ik zei ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Milosonator
Ik heb 4.4 ook nog niet, maar ik mis volgens mij niets, dus ik wacht liever op de gefixede versie.

Iemand verder een idee hoe ik McAfee eraf krijg?

• Milosonator
Milosonator schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:36:
Ik heb 4.4 ook nog niet, maar ik mis volgens mij niets, dus ik wacht liever op de gefixede versie.

Iemand verder een idee hoe ik McAfee eraf krijg?
Ik heb een harde reset moeten doen om het eraf te krijgen. Probleem is bij T-mobile gemeld, en krijg mijn geld voor de sms-jes terug. Mensen hier die hem via T-mobile hebben kunnen dat ook doen.

• Milosonator
Proxx schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:25:
Geld voor smsjes? Stuurt McAffe smsjes dan?

Heb heb zelf goed kunnen verwijderen dus geen last van maar ben gewoon nieuwsgierig
Ja, naar een Amerikaans telefoonnummer, te weten: 001925353903

Ik mijn geval moest ik een fabrieksreset doen om McAfee te verwijderen, voordat het zich 'vastnesteld' in het systeem en zich niet meer laat verwijderen.

• Alieunited
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-09 19:22
eymey schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:35:
Ah :). Is dat -de- 'vertraagde' kitkat-uitrol?
Denk dat ze eerste de bugs eruit wilde halen voordat ze verder gingen met uitrollen. Update verliep erg snel.

Naast de quick settings zie ik op het eerste oog dat het lockscreen is veranderd, de agenda is verbeterd en de app File Commander is toegevoegd. De mcafee app had ik in 4.3 verwijderd en die is niet terug gekomen.
Verder zal ik tijdens het normale gebruik de verschillen al dan niet merken :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee