Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jennypark
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-09-2013
Wie weet wat dit is?
Mijn moeder heeft opeens boven in haar statusbalk van de htc desire een groen rood blokje?
Ze heeft voor de rest al enige tijd wat beeldscherm problemen. De achtergrond afbeelding word raar van kleur of vervormd, vergroot verkleind en.
Iemand een idee?

• jennypark
Ik zou graag een foto willen plaatsen maar ik kan niet zien hoe ik die hier kan uploaden?

• jennypark
Nee het lijkt niet op een kapotte pixel.

• jennypark
http://imgur.com/6miqcSa dit blokje gaat t om..

• jennypark
Haha ok er kan een slotje op. Ze bleek per ongeluk de aop rambooster erop te hebben gezet... thanx mrc4nl
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True