Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Algemene Glasvezel vraag: Authenticatie probleem IP-TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij een algemene vraag over authenticatieproblemen tbv glasvezel ip-tv:

Ik ben eindgebruiker van een Lijbrandt product, echter zit ik al ruim anderhalve maand met authenticatie
problemen met onze ip-tv, er schijnt hard aan gewerkt te worden, al merk ik daar totaal niets van.
Alleen begrijp ik niet wat deze klacht/storing precies inhoud, dus ook niet de moeilijkheidsgraad hiervan,
en al helemaal niet waar de oorzaak zou moeten liggen.

Ik was benieuwd of de mee lezende profs hier op z'n boerenhollands een uitleg kunnen geven wat het is,
en eventueel waar het fout kan gaan, want telefonisch word ik geen stap wijzer over dit onderwerp, laat staan
dat ik het kan waarderen dat ze elke keer een ander de schuld geven.
Intussen ben ik al met Aminobox A140 nr 3 bezig, en ook de Genexis Core Advanced is reeds vervangen,
een nieuwe UTP kabel bracht ook geen verandering....schijnt in de wijkcentrale ook allemaal goed te zitten,
en de monteur haalde iets aan dat hij een bepaalde signaal/ip-adres mist al in de centrale.

Ik ben zelf servicemonteur in een ander vakgebied, maar snap totaal niet dat ze hierover 1 1/2 maand
moeten doen en het dan nog niet oplossen, als ik dat bij mijn werkgever deed, stond ik allang op straat :F

Ik ben heel benieuwd naar de antwoorden.

• Lijbrandt_Desk
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05-2021

Lijbrandt_Desk

Bedrijfsaccount Lijbrandt
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:55:
Hierbij een algemene vraag over authenticatieproblemen tbv glasvezel ip-tv:

Ik ben eindgebruiker van een Lijbrandt product, echter zit ik al ruim anderhalve maand met authenticatie
problemen met onze ip-tv, er schijnt hard aan gewerkt te worden, al merk ik daar totaal niets van.
Alleen begrijp ik niet wat deze klacht/storing precies inhoud, dus ook niet de moeilijkheidsgraad hiervan,
en al helemaal niet waar de oorzaak zou moeten liggen.

Ik was benieuwd of de mee lezende profs hier op z'n boerenhollands een uitleg kunnen geven wat het is,
en eventueel waar het fout kan gaan, want telefonisch word ik geen stap wijzer over dit onderwerp, laat staan
dat ik het kan waarderen dat ze elke keer een ander de schuld geven.
Intussen ben ik al met Aminobox A140 nr 3 bezig, en ook de Genexis Core Advanced is reeds vervangen,
een nieuwe UTP kabel bracht ook geen verandering....schijnt in de wijkcentrale ook allemaal goed te zitten,
en de monteur haalde iets aan dat hij een bepaalde signaal/ip-adres mist al in de centrale.

Ik ben zelf servicemonteur in een ander vakgebied, maar snap totaal niet dat ze hierover 1 1/2 maand
moeten doen en het dan nog niet oplossen, als ik dat bij mijn werkgever deed, stond ik allang op straat :F

Ik ben heel benieuwd naar de antwoorden.
Wij kijken graag wat we voor je kunnen doen om dit probleem te verhelpen. Wil je ons een DM sturen met je adresgegevens en serienummer & macadres van de Amino? - Fleur

Lijbrandt Webcare ______Webcare disclaimer/werkwijze

Verwijderd

Topicstarter
DM???? die term ken ik nog niet.
Maar voordat het lijkt alsof mijn intenties zijn om Lijbrandt het probleem op te laten lossen.....
dat dus absoluut niet, jullie zijn al 1 1/2 maand bezig, recent hebben ze mijn klacht laten escaleren,
en daar is nog geen reactie op gekomen, en sinds gisteren hebben ze de escalatie opnieuw laten escaleren,
die termen zouden jullie genoeg moeten zeggen lijkt mij ;)

Deze topic is dus echt puur als info over het feit wat er voor zorgt dat ik een authenticatie probleem heb, en
wat de mogenlijke oplossingen zijn, daar ben ik gewoon heel benieuwd naar.
Tuurlijk snap ik de term "authenticatie" wel, en snap dan ook dat er ergens iets er voor zorgt dat op mijn adres
er geen tv gekeken mag worden, is alleen zo jammer dat ik er wel voor betaal en ook voor getekend heb 8)7

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:46

lasharor

7 december 2004

Je kan natuurlijk ook gewoon een DM (privebericht, zie onder avatar van fleur middelste icoon) sturen naar Fleur en kijken of er vanuit het webcare team een oplossing geboden kan worden.

Leden hier kunnen je denk ik moeilijk helpen omdat er niet genoeg informatie beschikbaar is. De informatie die je geeft beperkt zich tot het feit dat je authenticatie problemen zou hebben, dat verschillende apparatuur in je huis is vervangen en dat een monteur heeft vastgesteld dat een al dan niet relevant signaal niet in de wijkcentrale zou ontbreken.

Allemaal mooi en aardig natuurlijk, maar dit topic lijkt meer op een topic om aandacht te krijgen van Lijbrant. Dat doel is nu bereikt. Mocht je hier meer input van anderen verwachten dan moet je eigenlijk ook meer informatie verschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Is absoluut geen aandacht trekkerij naar Lijbrandt toe, is echt puur om voor mij te snappen wat er voor zorgt
dat er dus een authenticatieprobleem is ontstaan, en welke componenten en/of instellingen hiervoor zorgen,
dit is puur uit interesse .... anders had ik het topic titel wel anders genoemd en geplaatst in het Lijbrandt topic.

Maar wat voor extra gegevens zou je willen weten?
dat er bv door de monteur 3x is vastgesteld dat er geen ip-adres toegekend word aan ip-tv, en dat de rest van
de diensten stabiel en probleemloos werkt?
Roep maar, dan zal ik ze proberen te beantwoorden mits ik het weet

edit:
zie nog steeds geen Direct Message icoon, ook niet bij jouw of bij mij, is ook niet nodig, want ik stuur
geen mailtje naar Fleur, omdat je dan 2 meldingen door elkaar gaan lopen, en dat werkt vaak tegendraads ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 20:11 ]