Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

product-searchform.php woocommerce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de tekst van de product search aanpassen, maar ik kan het bestand niet vinden..
Als het goed is gaat het om het bestand product-searchform.php Weet iemand deze te staan?
Alvast heel erg bedankt!

Voor zover ik weer moet onderstaande code er in zitten.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
<form role="search" method="get" id="searchform" action="<?php echo esc_url( home_url( '/'  ) ); ?>">
            <div>
                <label class="screen-reader-text" for="s"><?php _e( 'Search for:', 'woocommerce' ); ?></label>
                <input type="text" value="<?php echo get_search_query(); ?>" name="s" id="s" placeholder="<?php _e( 'Search for products', 'woocommerce' ); ?>" />
                <input type="submit" id="searchsubmit" value="<?php echo esc_attr__( 'Search' ); ?>" />
                <input type="hidden" name="post_type" value="product" />
            </div>
        </form>

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:04
Kleine Google op je topic title:
http://docs.woothemes.com...roduct-search-box-widget/
This in turn looks for the product search form in the file ’product-searchform.php’, otherwise it uses its default markup. If you create product-searchform.php in your theme you can customise the markup.

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
je kan toch ff zoeken in je files? Zover ik 't weet staat het ergens onder plugins->woocommerce-> templates.

Als je daar verandering in brengt kan je deze bestanden het beste kopieeren naar je eigen thema, voor zowel dit niet al het geval is. De bestanden die in je eigen thema folder in de folder 'woocommerce' zitten, overriden de bestanden in de plugins->woocommerce->templates folder.

Verwijderd

Topicstarter
@rooot dat heb ik inderdaad ook gedaan en kwam ook op die site uit, maar daar staat geen verwijzing hoe ik er kom.
@Nedra Ik verwachtte ook dat het daar tussen zou staan, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Om het concreet te maken, ik wil de tekst: 'search for:' en 'search for products' vervangen, alleen ik kan dus niet het juiste document vinden.

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Ik weet niet welke editor je gebruikt, maar is het niet mogelijk om in al je bestanden naar die tekst te zoeken?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee hoe ik aan het bestand product-searchform.php kwam, maar mijn probleem is opgelost.

'search for:' bleek te staan in public_html\wp-content\plugins\woocommerce\woocommerce-template.php

FotW bedankt voor de tip ;-)

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:11:
Geen idee hoe ik aan het bestand product-searchform.php kwam, maar mijn probleem is opgelost.

'search for:' bleek te staan in public_html\wp-content\plugins\woocommerce\woocommerce-template.php

FotW bedankt voor de tip ;-)
Vergeet je dit bestand niet te overriden in je eigen thema? (dus kopieeren naar wp-content/thema/woocommerce/). Zo zorg je er voor dat je je aanpassing niet kwijt bent zodra je woocommerce update.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29
Beter nog is gewoon een vertaling te gebruiken, dan hoef je het originele bestand niet aan te passen, de tekst is gewoon te vertalen.
Aan dit '_e( 'Search for products', 'woocommerce' );' kan je zien dat het te vertalen is.

Zelf gebruik ik hiervoor altijd de 'Codestyling localisation' plugin voor.

Verwijderd

Topicstarter
Top! Bedankt voor de tips!
Pagina: 1