Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Copy.com van Barracuda - Betrouwbaar of niet?

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
Ik kon zo snel nergens een topic vinden over Copy.com, een van de vele nieuwe cloud diensten. Ze meten zich volgens verschillende sites met Dropbox ("the first real dropbox alternative.."

Nu ken ik persoonlijk het bedrijf Barracuda niet, maar het schijnt een echt bedrijf te zijn die zich bezig houdt met beveiliging en hebben ook een overeenkomst met Drobo gesloten.

Nu krijg je direct 5GB start ruimte, maar voor elke referral krijg zowel jij als degene die zich aanmeldt 5gb extra ruimte. Op die manier kan het dus al snel oplopen. Ik lees verhalen van mensen met enkele honderden gigabytes ruimte. Dit moet toch ergens van betaald worden ? Ook vreemd vind ik dat er weinig over te lezen is op de grote techblogs,etc. maar dit kan ook liggen aan de overload aan cloud diensten....

Ben benieuwd naar jullie mening hierover, want zo lijkt het mij eigenlijk to good to be true.

Referrals zijn niet toegestaan hier

[ Voor 7% gewijzigd door FatalError op 25-05-2013 11:01 ]

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:24

Jrz

––––––––––––

Ik ben ook wel benieuwd..
Ik gebruik nu nog dropbox en aerofs (lekker snel op een lan)
En voor mijn vriendengroepje/media heb ik bittorrentsync.

Referrals zijn niet toegestaan hier

[ Voor 24% gewijzigd door FatalError op 25-05-2013 11:02 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Max. 15GB toch, of lees ik verkeerd?

Te koop....

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:24

Jrz

––––––––––––

15GB en 5GB per referral.
Bij het 'sharen' van een map wordt de sotrage gedeeld. Dus als je met 10 man op een map zit van 100GB, kost dat ieder 10GB (ipv ieder 100GB bij dropbox)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ben wel benieuwd of er intussen meer mensen met ervaring zijn. Hier gaf de eerste start van het programma een bug (iets met een string).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos