Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Glasvezel keuze abonnement

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Een tijd terug waren ze bezig in Assen om daar glasvezel te realiseren. In die tijd ben ik in Zwolle gaan wonen en heb in Assen niet meer kunnen gebruik maken van een glasvezelverbinding.

Nu zijn ze in Zwolle bezig met de wijk Stadshagen om daar glasvezel te realiseren. Nu is voor mij wel het moment om een abonnement te nemen. Alleen weet ik niet meer of er veel veranderd is in het laatste jaar.

Ik weet van vorig jaa rnog dat XMS een heel goede keus was, maar waarom? Dat ben ik ff kwijt.

Ook was er sprake van 2 soort tv-signaalaanvoer. Het ene zou beter beeld geven dan het anderd. Dit vind ik vrij belangrijk in mijn keuze. Voor het glasvezel zou ik gebruikmaken van het tv-signaal en internet zel. Bellen niet. Zijn hierin nog zaken veranderd?

Is het bijvoorbeeld al mogelijk om zonder extra kastje TV te kijken? Zoals je nu met een insteekmodule van Ziggo doet?

Ik weet niet welke soort aansluitingen er in Stadshagen gerealiseerd worden (WGDO en WMP+?) Qua providers is de keus ook behoorlijk toegenomen. Tele2 komt als goedkoopste uit de bus en daarna Fype, namen die me eerder niet bezighielden.

Wat is nu een goed advies om naar te kijken?

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Op dit moment zou ik je een negatief advies geven voor: XMS, Lijbrandt en Vodafone (veel problemen, zie ook het forum)
Fype schijnt wel een goede aanbieder te zijn.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:19

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb in september aangemeld bij XMS en heb daarna een lange lijdensweg ondergaan ( garathane in "XMS Glasvezel ervaring - XVI summer special" ). Ik zit nu bij Concepts ( http://www.concepts.nl/ ) en ben tot nu toe tevreden.
Ik heb een 100 mbps abonnement, krijg minstens 50 mbps (draadloos) geleverd, en soms meer, ze hebben een goede helpdesk en doen wat ze beloven.
Ik weet niet of concepts bij jou levert, en ik weet dat ze overgaan naar Telfort. Ik hoop dat het bedrijf zijn eigen bedrijfsvoering mag blijven doen,want nogmaals: ik ben er tevreden over.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Concepts levert ook: http://www.eindelijkglasvezel.nl/zwolle/providers
En Fieber en Helden van Nu. Beetje onbekende namen voor mij nog. Concepts heb ik eens overwogen in het verleden om ADSl te nemen. Daar kan ik dus nog wel eens naar gaan kijken wat zij kunnen bieden.

Maar hoe zit het verder qua tv signaal?

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:19

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Fieber ken ik niet, Helden van Nu is vooral voor zakelijke markt.

TV via kabel schijnt een betere kwaliteit op te leveren dan via glasvezel,maar ik praat nu na wat ik in diverse topics hier heb gelezen. Daarom heb ik Ziggo gehouden.

Verwijderd

garathane schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:32:
Fieber ken ik niet, Helden van Nu is vooral voor zakelijke markt.

TV via kabel schijnt een betere kwaliteit op te leveren dan via glasvezel,maar ik praat nu na wat ik in diverse topics hier heb gelezen. Daarom heb ik Ziggo gehouden.
Fieber (fieber.nl) bij klant draaien met 1 vast IP-adres op het particuliere glas netwerk!
Kan handig zijn indien je een vast IP-adres nodig hebt en niet voor de kosten voor graven naar het zakelijke glassegment (wilt/kunt) betalen.
Vanaf €35,-

Groet,

Mike
Pagina: 1