Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Benkei123
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-01 22:33
In de BBG van januari werd een Fractal Node 304 case aangeraden met een MSI FM2-A75IA-E53.

Over die MoBo vroeg ik mij af of deze Dolby TrueHD en DTS HD Audio aankan. Dit kan ik niet achterhalen in de specs of de manual. Iemand die dit weet?

Als dat niet kan, kan ik eventueel mijn huidige videokaart overzetten, een VERTEX3D Radeon HD5750 (http://www.computeruniver...tex3d-radeon-hd5750.asp). Die is echter 2 PCI-slots breed dus zit misschien weer de koeling op de processor in de weg.

In mijn huidige systeem heb ik een X2 processor met een Scythe Mini Ninja zonder fan erop. Er is genoeg airflow in de case, een Antec VERIS Fusion. In de Fractal Node case lijkt de airflow ook goed geregeld. Aangezien ik niet meer game en het puur om een mediacenter gaat, welke processor zouden jullie aanraden die ik passief kan koelen door de fan van de Scythe Shuriken Rev. B weg te laten?

Wel van plan mijn huidige Nexus Value 430 over te zetten in de case... erg veel power voor de voorziene setup, maar kan hem eigenlijk iedereen aanraden die een stil systeem wil. Na ruim 3 jaar is deze sleave-bearing fan nog steeds muisstil. (max. 15 db on load _/-\o_ ).

Dank voor de input!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True