Adsense custom search ads of AdSense voor inhoud gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Hallo Allemaal,

Ik ben door google benaderd om op mijn website Adsense custom search ads te gaan gebruiken omdat dit dan betere resultaten zou geven. Nu heb ik dit op 1 van mijn pagina's toegeoegd en eens 1 dag aan gekeken.
Alleen nu schrok ik toch wel van de cpc vergoeding want ik zit gemiddeld met adsense voor inhoud op +- 0,30 en ging nu naar 0,02. Dus maar meteen even weer er af gegooid.
Wel kreeg ik veel meer klikken + 200% maar die brachten nog minder op dan ik al had.

Maar nu komt mijn vraag, Moet ik custom search ads iets meer tijd gunnen of gewoon helemaal niet gaan geruiken gezien de vergoeding ?

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Ik gok dat het dan pas echt interessant wordt als je volume flink zal stijgen. Je CTR is hoger, maar je houdt er minder aan over domweg omdat je CPC een stuk lager is. Meer volume kan dat wellicht oplossen. Maar, meer volume creëren is een flinke uitdaging :)

Ik zou sowieso nooit iets na 1 dag al afschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja, meer tijd gunnen: ik zou het een kleine week aankijken om te zien hoe het verder verloopt - daarnaast ook wel eens met Misha mbt volume :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Okeej duidelijk maar denken jullie dat dit uit kan komen op een minimale cpc van 0,20 of is dat niet te zeggen ?

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Dat is niet te zeggen voor ons. Dat ligt aan je eigen plannen en inzet om meer volume op je pagina's te creëren. Maar als iets voor een 200% verhoging heeft gezorgd dan zou ik het _zeker_ verder gaan ontdekken