Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Caiway: Bij het uploaden geen internet meer mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Even een vraag aan alle tweakers hier.. (en misschien Caiway medewerkers)

ik heb een vervelend dingetje gaande. Ik werk thuis en moet regelmatig grote bestanden wegsturen. 2, 3, 500 mb.. ze komen regelmatig langs. Als ik dan een upload doe naar wetransfer knijpt hij al het internet dicht gedurende de upload. Er komt geen mail meer binnen, ik kan niet verder surfen, gesprekken op skype zijn voorbij.. mijn twitter app is onbereikbaar en de radio valt uit.

Nu kan ik het me indenken dat je verbinding wordt afgeknepen om de upload zijn ding te laten doen. Maar helemaal geen verbinding meer is wel een beetje overdreven lijkt me met een 35 / 3 mbit verbinding.

Nu heb ik even contact gehad op twitter met Caiway en die zegt dat het normaal is. Maar ik heb dit bij mijn vorige providers niet ondervonden. Wel dat alles even wat trager reageert (logisch) maar in ieder geval nog internet.

Is er iets aan te doen of heb ik vette pech? (in dat laatste geval moet ik misschien een andere provider gaan zoeken)

Mijn portfolio op Instagram

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je upload naar wetransfer zul je blijkbaar moeten knijpen. Een of andere netwerk shaper als http://www.netlimiter.com/ zal dat wel kunnen.

Probleem is waarschijnlijk dat caiway iets fout doet(te grote buffers), maar daar kom je toch doorheen. daarom is je enige workarround zo'n rare shaper app, die de upload naar de site of vanaf een bepaalde browser voor je knijpt.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Interessante tool. Dank je!

Mijn portfolio op Instagram