Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SEO] Google blijft site uit index houden (not selected)

Pagina: 1
Acties:

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik heb een klein probleem met de google index. Via de webmaster tools van google zie ik dat een website steeds maar niet geindexeerd wordt (not selected, iets met mogelijk duplicates).

Nu heb ik daar al verschillende tools overheen gehaald (woorank, redirect tools .e.d.) maar toch blijft de site uit de google index. Nu heb ik geen idee meer wat ik nu fout doe, wat ik al geprobeerd heb:
  • Tips van woorank opgevolgd
  • 301 redirects van non www. to www.
  • de index.html verwijst naar de www.site.nl (via 301)
Toch blijf ik gemarkeerd als possible duplicate, heeft iemand een idee ?

gaat om: www.schooltalentcoaching.nl

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Ik zie dat de website gewoon geïndexeerd is in Google? Ik snap je punt niet helemaal?

• Ybox
dit is mijn probleem :

Afbeeldingslocatie: http://www.schooltalentcoaching.nl/content/ScreenShot.png

Indexed = 0

not selected = 9

[ Voor 14% gewijzigd door Ybox op 03-12-2012 11:10 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Lijkt meer op een soort bug in de Webmaster Tools. Als ik zoek op de naam van de site, of de naam die op "over.html" staat wordt de site keurig getoond. Er is dus niet veel aan de hand, en die melding zal wel verdwijnen.

• Ybox
André schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:14:
Lijkt meer op een soort bug in de Webmaster Tools. Als ik zoek op de naam van de site, of de naam die op "over.html" staat wordt de site keurig getoond. Er is dus niet veel aan de hand, en die melding zal wel verdwijnen.
Ok tnx :)