Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Leaseweb Colocatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om het plan: Rack unit - Small te nemen. Maar hebben mensen ervaring met Leaseweb colocatie? Zijn er kleine lettertjes of zijn der raare dingen gebeurd in dat data center dat het daarom zo goedkoop is 8)7

http://www.leaseweb.com/nl/colocatie/rackspace (De eerste)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:07
Ik zit er ook en ben er tevreden over, alleen duurde het wel lang voordat ik m'n pizzadoos ook daadwerkelijk kon plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Vinnienerd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:27:
Ik zit er ook en ben er tevreden over, alleen duurde het wel lang voordat ik m'n pizzadoos ook daadwerkelijk kon plaatsen.
Hoelang als ik vragen mag?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er trouwens slechte ervaren met het EasyNet Data Center of Schuberg Philis Data Center?

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Geen rare dingen en (imo) gewoon goede colo.

'k Ken zowel Schuberg, EvoSwitch en Easynet. Als ik moest kiezen, zou ik m'n apparatuur op Evo hangen en eventueel Schuberg. Easynet is voor mij een no-go, ik vind het simpelweg geen prettig datacentrum (gevoel dus..). Verder is er niets mis met Easynet.

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 12:51
Ik ken alleen de Schuberg Philis & Telecity II centra waar Leaseweb zit, maar beide hebben de zaken op orde, hoewel het prettiger toeven is bij Telecity (Kleine lunchruimte met gratis koffie, soep etc). Tevens kun je je reet nog eens draaien in de meeste Telecity suites, in SBP is het nogal krap, vooral als je een kast moet opbouwen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik hoor van SBP dat 't altijd nogal warm is daar. Bij m'n werk heb ik een backupdoos bij leaseweb in evoswitch hangen echter en daar is werkelijk niks mis mee.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Zodiac schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:03:
Ik ken alleen de Schuberg Philis & Telecity II centra waar Leaseweb zit, maar beide hebben de zaken op orde, hoewel het prettiger toeven is bij Telecity (Kleine lunchruimte met gratis koffie, soep etc). Tevens kun je je reet nog eens draaien in de meeste Telecity suites, in SBP is het nogal krap, vooral als je een kast moet opbouwen.
TeleCity wordt geen colo meer aangeboden, in ieder geval geen nieuwe... (bestaande klanten worden voor zover ik weet gepushed richting Evo ivm. kosten)

SBP krap vind ik wel meevallen, maar Evoswitch is ruimer ja. Ach, gelukkig zit je er bijna nooit als je 't goed doet :9 Enne, de laatste keer dat ik in SBP was, was er een blikjes automaat die gratis was O+

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle ervaringen. Ik ga kiezen Schuberg Philis kiezen. Aangezien ik in Amsterdam woon en ik uit deze ervaringen uit kan halen dat Easynet DC onbetrouwbaar is.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Easynet is ook prima hoor, het warmte-incident is al een flinke poos terug.

Bij Leaseweb tik je flink af voor de IP's (2,50 p/stuk), maar de prijs is niet volledig onrealistisch. Ongeveer de helft zal je stroomverbruik zijn (0,5A kost afhankelijk van waar je zit een euro of 15, misschien goedkoper daar).
Pagina: 1