Toon posts:

iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2
Acties:
  • 43.088 views

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:53
Dat zijn voor mij te lange races ;(

Nieuw skinnetje voor de SM voor onze eigen endurance (test) race.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:27

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Je nieuwe skins zien er goed uit Joep! :)
Zelf ben ik langzaam begonnen aan de HPD. Alleen dat stukje boven het hoor van de leeuw krijg ik steeds niet goed :(

Van het weekend maar even verder aan werken.

Ik kan wel een klein tipje van de sluier oplichten van één event. De NEO Green Hell op Virginia zal met alleen GT auto's zijn. De McLaren zal ook aanwezig zijn. :X

[Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 10-01-2013 19:25]

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gave post in het iRacing forum van iemand die de 24h van Daytona in het echt gaat rijden en met de McLaren 3-6u per dag heeft getraind:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt Bell:
So I'm usually on here ranting about how something doesn't work in real life as it does in iRacing. Today, however, is for a different type of post. Today I am going to thank iRacing for doing a relatively great job with the McLaren MP4-12C GT3 car that I used to get ready for the Roar test at Daytona.

This year I have been signed to APR to drive in their privateer-entry #51 Audi R8 LMS/Grand-Am in the 24h. The week before the test, I spent 3-6 hours per day playing with Daytona (day and night) with the MP4 to just run laps and try to remember how to go fast there. I have to say, they did a great job with both the track and the car. The ways I learned to go fast with the MP4 were similar in ways I learned to drive the Camaro GT.R last year-- if a bit different in logical ways. The ways I figured to go fast with the MP4 translated very well to the real life R8 LMS, despite some obvious differences.

The only ways I felt the simulated car suffered were in snappy oversteer with no ability to save it, and poor reaction to apex curbs. Just about everything else served as a good lesson in driving a car like this on that track. Where cars like the DP annoy me with their odd physics, the MP4 was dead on, from what I can tell. Good job, iRacing.

[Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 11-01-2013 09:10]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 13:08

seninha

god's right foot

Zo, dat zijn prijzige schoenen voor alleen sim racen :|

Ik gebruik in de zomer buiten meestal Puma schoenen,zoiets als deze:

Maar vind ze voor achter de PC net even te zwaar. Heb niet echt het controlle als met sokken of zoals van de week met de sloffen.

iRacing Profile Flickr

• JoepW
Ik race hiermee.

http://nl.giesswein.com/h...iansand-s58.html#color-71

Lekker warm en ik loop er standaard altijd mee in huis. Lekker makkelijk.
De hiel is wat dikker (zoals het hoort bij een rijschoen).
En ik heb de alu plaat voor de pedalen van de CSP voorzien van een stukje tapijt. ;)

• Niellie41

Niellie41

De template van de Lotus49 is al beschikbaar!
Als je de laatste versie van de template zip download, dan vind je ook al de template van de Lotus 49 :)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1900793.page

bron
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2469313.page

[Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 13-01-2013 17:05]

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• JoepW
De inschrijving voor GoT-bezoekers en -rijders is geopend voor onze W13 finale race!

Uitgebreide beschrijving en uitleg hoe je in moet schrijven

LET OP: Vanaf woensdag wordt de inschrijving bekendgemaakt op het iRacing forum. Zorg dat je voor die tijd in schrijft als je zeker wilt zijn van een plekje!

[Voor 7% gewijzigd door JoepW op 13-01-2013 22:59]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 13:08

seninha

god's right foot

Iemand dit een s gezien :(

http://iracinghacks.wordpress.com/

Maat van me ging gisteravond zoeken of er voor iRacing enig vorm van hack was.Niet om het zelf te gebruiken maar meer om te achterhalen of andere er gebruik van zouden kunnen maken.

Dit omdat we vaak zien dat er mensen in de zelfde divise belachelijk hard een bocht kunnen nemen terwijl wij er met beleid doen om niet achterste voren te staan.
Gister reden we op Philip Island en vaak zag ik men bij bocht 10 zo maar 1 seconden van me weg rijden :|

http://members.iracing.co.../TrackDetail.do?trkid=152

Wil niet zeggen dat ik onder de toppers val, maar kan wel zeggen dat ik genoeg ervaring heb om goed rond te rijden.Maar toch kan ik niet begrijpen dat men,vooral in die bocht, zo snel op het gas kunnen zonder dat de auto een kick geeft.

Kan begrijpen dat je een top stuur en pedaal in je rig heb, maar vraag me echt af of dat het verschil ZO GROOT kan maken?

iRacing Profile Flickr

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Skins maken is toch best lastig, al paar uur tijd gestoken in eentje voor de Ford GT, resultaat tot zover:

wat vinden jullie?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:31

BM

Moderator Spielerij
Verbazingwekkend leuke race :)
In het begin leuke paar bochten met Jubby, helaas eindigde dat wat abrupt. Daarna flink last van dropoff van de banden. Uiteindelijk stabiliseerde zich dat heel aardig, en wist ik redelijk stabiel 1.28.1 tot 1.28.4 te rijden. Op het einde helaas nog ingehaald (goeie move, ik dacht dat er geen ruimte was, maar het paste precies!)

d:)b

Xbox
Even the dark has a silver lining

• JoepW
Morgen wordt het definitieve programma gepubliceerd van de GoT races op maandag in seizoen 1 - 2013.

• Niellie41

Niellie41

Tony Gardner is Interlagos aan het testen

• JoepW
Hier het definitieve GoT programma in seizoen 1 van dit jaar:

Er komt een nieuw topic (met deels een nieuw ontwerp) voor het nieuwe seizoen, maar het wachten is nog op de release notes enzo ;)

ENNUH: Als je van plan bent dinsdag as. mee te doen met de seizoen finale (Endurance @ MoSport) schrijf je dan ff hier in:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/2470074.page

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 19:35
BM schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:51:
[...]

Uhm, ik vermoed na de qualifiers, gesorteerd op irating. Dus 1 van de hoogste non-qualifier splits gok ik zo.
Zal wel meevallen dan, toch maar proberen. Volgens mij probeert het spel me iets te vertellen...

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Mjah de slowdown met 1,5 lap te gaan was ook niet erg handig getimed, anders had ik het in die laatste T1 nog wel kunnen proberen denk ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• JoepW
Laat de L49 maar komen:

• Niellie41

Niellie41

Hey, er is iets anders aan de site.

Er is een balk bij gekomen en het menu is iets anders ingedeeld.
edit: is al weer 'normaal'.

[Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2013 16:24]

• Red Baron
Niellie41 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:23:
Hey, er is iets anders aan de site.
[afbeelding]

Er is een balk bij gekomen en het menu is iets anders ingedeeld.
edit: is al weer 'normaal'.
Bij mij was er ook iets anders aan de site :+

• Niellie41

Niellie41

:D

• JoepW
Nice Niellie...... Nu de update nog ;)
Is dit het begin van verdere geld drive binnen de hobby ;(
quote: Caramidaru Andrei Bogdan

Walk Racing Team,

Announces that it is searching for drivers and setup-engineers for Racedepartment.com Simracing Team Challenge (RD STC) and for further collaboration.
Walk Racing Team was founded recently by Caramidaru Bogdan, also known as Mr. C with the main purpose to win and be a professional simracing team. We have our own site and forum, and also a small sponsor in Mr. C Management.
We race on multiple platforms such as Rfactor 1, Game Stock Car, Race 07, Rfactor 2 and iRacing through the best simracing sites around, some of them being, Racedepartment.com, touringproseries.com, iracing.com, and many others.
We offer a professional team and we expect professional behavior.
We are looking for drivers, to attend all races appointed to them and to join team meetings and to represent us in the best possible way.
We are also looking for Setup-engineers, Strategists, PR people and other simracing responsibilities.
We offer payment for the above mentioned services.For setup-engineers knowledge of Atlas or Motec it's a must.
You can contact the team owner, Caramidaru Bogdan at Caramidaru.bogdan.@walkracing.com or via pm message at racedepartment.com
Thank You
Ik vind dit geen leuke ontwikkeling.... Het is maar een spelletje!
Maar ja, wat doe je er tegen. :?

• JoepW

Er zijn nog plekken en tot iets voor 18:30 uur onze tijd (17:30 GMT) kan je nog reggen voor de wedstrijd:
http://members.iracing.co...st/0/2470074.page#5153085

• Niellie41

Niellie41

Tomskii5 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:38:
veel plezier met de input lag van dat scherm! Maar natuurlijk wel mooie kleuren
Deze heeft daar juist geen last van.
The input lag of the U2312HM was incredibly low, and in fact the lowest we have ever seen from a TFT display. There was practically no delay at all with most measurements showing 0ms lag compared with the CRT. There was an occasional lag of up to 10ms but over many measurements we had an average lag of only 0.6ms. This was lower than the already very good U2311H (10.3ms) and the new Dell U2412M (9.4ms). Excellent work here from Dell to bring lag down to such a low level. This will present no problem, even to high end gamers.
http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2312hm.htm

en
De Dell U2312HM is de opvolger van de populaire U2311H. Dit ips-scherm is voorzien van een led-backlight; zowel de lage input-lag als de korte responstijd maken het zeer geschikt voor het spelen van games.
reviews: Desktop best buy guide: editie januari 2013

[Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 23-01-2013 11:43]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, net in de Daytone 2.4 practice viel me wat op

http://tweakers.net/ext/f/uyWFiUl50EIeJQEsOfvw4Kv4/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/oGGF6xUhiQeyxGIPcWg1XZlX/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/1WGOynZ1WQussU2xtbOzOe4W/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/mx1zU6OWQUTz0rol5pWhYFtE/thumb.jpg

Nu heb ik mijn grafische settings vrij laag staan, maar volgens mij is dit niet helemaal normaal. Kan iemand dat bevestigen? Anders post ik een bugreport zodra het forum weer werkt :)

Xbox

• Niellie41

Niellie41

Preview shot van de nieuwe Chevrolet SS

Hij ziet er goed uit hoor! Nu weet ik niet meer in welke ik wil gaan rijden.
Smoking hot @iRacing @NASCAR @chevrolet SS preview shot. Drive it late Feb on http://iRacing.com pic.twitter.com/iUNmnKFu
https://twitter.com/iRacingMyers/status/294094882555969536

Het lijkt er ook op dat we dan ook onze achternaam op de voorruit krijgen, zoals in het echt. Gaaf detail.

[Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 23-01-2013 16:19]

• Red Baron
Ach het blijft allemaal dezelfde auto met een ander kleurtje toch? B)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-05 17:12
Ik gebruik deze instellingen.

Het wobbelen van het stuur heb ik alleen zo extreem bij de legend.

Heb ook even gekeken bij de Mclaren, en daar heb ik er geen last van.
Daar gebruik ik dezelfde instellingen alleen mijn FFB staat op 15

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• Red Baron
Argh.. schijnbaar tellen bij die lone qualifier de laps nadat de tijd afloopt niet meer mee.

• JoepW
Eens met jouw opmerking BM dat ze duidelijker en eenduidiger moeten communiceren en ook heel erg eens met het citaat dat Niellie aanhaalt van A. Bakke.
[valsehoopmodus]Hopelijk veranderd er iets.[/valsehoopmodus]
Aangezien de L49 er zondag as. niet zal zijn gaan we met de F1 Interlagos onveilig maken ;)

• JoepW
Vanavond:
https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/legend.jpg
op Jefferson Reversed.

Er zijn maar 20 pit stalls, dus vol=vol ;)

De server wordt door DD gehost en zal bij tournament sessions staan, aangezien we 2 heats rijden!

Tot vanavond ;)

• Red Baron

Tijd om te gaan pitten :7

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:41:
die heeft ook iets

•Shut off the auto rotate display feature in Windows 8, and force orientation to landscape. Use app.ini [Graphics] displayRotateMode=1 to override the default screen orientation.

vooral handig als ik weer van die stoel val met mijn tripls screens ;p
Dat is voor de 2 man wereldwijd die iRacing op een Windows 8 tablet hebben draaien denk ik :p

Opschieten iRacing, ik wil Interlagos zien :p

[Voor 11% gewijzigd door BM op 25-01-2013 17:05]

Xbox

• Red Baron

Snelheid kakt een beetje in nu :/

[Voor 49% gewijzigd door Red Baron op 25-01-2013 18:28]

• JoepW
Echt leeg ja:

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee