Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
DeTjuk schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:16:
[...]

Ja, die beelden had ik ook nog wel willen zien. Want het gat was behoorlijk groot, maar op de finish bijna teniet gedaan. Dus hoe Rea dat heeft geflikt was ik ook wel benieuwd naar.
Vergeet niet dat Rea toen hij voor Ten Kate reedt verschillende ned races mee gedaan heeft en op Assen net zo goed als niet beter de weg weet dan van der Mark

" I, in my great and unmatched wisdom"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:24:
[...]

Lorenzo crashte gisteren niet.
Zaterdag tijdens de kwalificatie deed ie hetzelrfde als Marquez. Oke hij crashde niet maar ketting brak wel. Daarnaast hoefde hij niet over de muur te klimmen maar kon eromheen lopen ;) En zijn 500m sprint duurde een minuutje langer :P

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:11
@ppbruins, Tylen heeft het over de kwalificatie. Daar moest Lorenzo zijn fiets ook parkeren nadat deze bij het uitkomen van de laatste bocht niet meer wilde (geen idee wat het probleem was). Toen moest Lorenzo ook een sprintje trekken terug naar de pit box.

Betreft de race had Peter Bom (Eurosport) het erover dat de ketting eraf was gelopen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:50
Tylen schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:28:
[...]

Zaterdag tijdens de kwalificatie deed ie hetzelrfde als Marquez. Oke hij crashde niet maar ketting brak wel. Daarnaast hoefde hij niet over de muur te klimmen maar kon eromheen lopen ;) En zijn 500m sprint duurde een minuutje langer :P
Aah inderdaad. Zijn 'sprint naar de pits' was ik even vergeten :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppbruins
15 jaar geleden. Eerst overwinning van Marco.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
Heeft Yamaha goed afgekeken van Ducati.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alesandro_46
Petronas SRT op één en twee, wie had dat gedacht? Klasse!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Kunnen ze die gozer niet beter z`n eigen kampioenschap geven. :X

Als hij niet mee zou doen hebben we ongeveer het meest interessante seizoen ooit.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06:11
ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Tenzij Dovi een goede afstelling kan vinden en de strijd kan aan gaan..
Hoop ook dat Lorenzo snel tegenstand kan bieden.
Lorenzo zal pas volgend jaar een beetje meekomen.......nadat z'n contract is opgezegd ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

VFRRijder schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Lorenzo zal pas volgend jaar een beetje meekomen.......nadat z'n contract is opgezegd ;)
Lorenzo wie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
ppbruins schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:05:
[...]

Of zijn zitje aanpassen. Volgens mij was dat de oplossing voor zijn problemen met de Ducati.
Bijna, geometrie van de tank aanpassen zodat hij beter contact heeft met de fiets (als mijn geheugen me niet in de steek laat).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
alesandro_46 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:32:
[...]

Zelf had ik verwacht dat Petrucci wel wat sneller zou zijn. Misschien is ie huiverig om zijn vriend Dovi in te halen met het risico om te crashen.. Wel denk ik dat Petrucci zadelvaster is dan Miller. Over twee races zullen we weten wie er volgend jaar voor het frabrieksteam mag rijden (https://www.racesport.nl/...lijft-petrucci-in-2020/).
Ik gun het Petrucci wel, maar het is, denk ik, niet goed voor Ducati. Ducati zou moeten kiezen voor een talentvolle jonge rijder waarop ze jaren kunnen bouwen. Dovi is ook de jongste niet meer en afgaande op de laatste paar seizoenen zie ik hem geen kampioen worden. Hoop uiteraard dat ik eind dit jaar op laatste uitspraak terug moet komen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
@Tylen, ah, oke :). (F1 kijk ik meestal later terug en dan werkt die app ook goed).
Ik zie dat je in de Eurosport player ook WSBK en BSB kan kijken oOo. Nog even zoeken naar een mooie aanbieding/kortingscode en dan ook eens proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leekers
  • Nu online
alesandro_46 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:56:
@Tylen, ah, oke :). (F1 kijk ik meestal later terug en dan werkt die app ook goed).
Ik zie dat je in de Eurosport player ook WSBK en BSB kan kijken oOo. Nog even zoeken naar een mooie aanbieding/kortingscode en dan ook eens proberen.
39.99 is de normale prijs en veelal zijn er aanbiedingen rondt blackfriday
Dit weekend is alles te zien op de player zowel trainingen als qual als wedstrijd (alleen vrijdag trainingen zijn dit keer zonder kommentaar geloof ik)
Als je geen eurosport 2 in je tv abbo hebt dan is het andere voordeel dat je met eurosport player de reguliere eurosprt 1 en 2 kan zien .
Nadeel is wel dat er bsb , motogp en wsb en soms spaanse races te zien zijn dus je houdt geen vrije tijd over er is altijd wel wat :9

leekers wijzigde deze reactie 29-05-2019 12:06 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Prima GP uitslag, mooie race.

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dat was een gave race. Heerlijk op een stoeltje bij het zwembad gekeken middels de eurosport player.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:42
Wat een race. Heerlijk. Vechten tot op de meet. :o

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:41

Steffie

Opaque

Erg sterke races in Jerez van Michael van der Mark. Wel jammer dat Bautista viel in race 2. Nu weten we nog niet of hij hem aan had gekund...

http://image.my.worldsbk.com/lib/fe3f15707564057d771375/m/1/869bd49d-3a72-42f4-b19a-51fe53dd04f0.gif

Was vorige week ook in Mugello. Worden wel verwend met mooie races de laatste tijd. Wel jammer dat Yamaha in de MotoGP helemaal weg lijkt te zakken tot zelfs achter Suzuki. Op een lang recht stuk is alleen Aprilia nog langzamer zonder slipstream.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• alesandro_46
Komend weekend de race van Barcelona.

Doet me denken aan een van de mooiste 'laatste ronden battles':

Mooie was dat Rossi, Lorenzo en Stoner na deze race alle drie met 106 punten naar Assen kwamen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
R0y. schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:49:
[...]

Ja ik vraag mij af wat de reden daarachter is... het lijkt mij sterk dat er word gezegd trek maar 'gewoon' een pak aan voor de foto.
Volgens mij is Syahrin sowieso een moeilijk geval. Als ik de verhalen van de teambaas soms lees..

Aanpassing voor lorenzo:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
alesandro_46 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:14:

JL op zoek naar meer grip in de tank?
Betere zitpositie op de motor. Hetzelfde probleem als bij Ducati voorgaande jaren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik heb hem alweer uitgezet en ga in de tuin bieren met de familie. Erg zonde :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:24
Ik vond het voornamelijk enorm jammer voor de wedstrijd, dit had een hele mooie kunnen worden met vinales en rossi eindelijk weer voorin. Hopelijk doen ze het net zo goed of beter in Assen d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:12
en dan nog geen straf ook.

Smith oncu en rodriques wel voor "mindere" voorvallen
Spaans onderonsje bij Dorna?

Op naar Assen.
Zin an. :D weer present op de GT

chimera2 wijzigde deze reactie 17-06-2019 07:35 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

HaterFrame schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:19:
[...]
Als ik die klap zie denk ik dat die de rest van het seizoen wel kan vergeten.
Zonde, zo zonde dit.

A smile a day....

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08:55
Harmen schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:16:
[...]

Ik ook!
Woon 20km vanaf het circuit. Laatste keer dat ik bij de TT was is alweer een tijdje geleden, ergens begin 2000. :)
Leuk, benieuwd wat je ervan vindt :)

* Joris748 gaat al vanaf 1991 naar de TT

• Joris748
Harmen schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:59:
Zal wel goed komen, mooie plek lijkt me. Kan je alles goed overzien.
Enig idee waar je de 'scooter' kan parkeren? Is er een aparte ingang voor de strubbentribune?
Domme vraag, maar wat bedoel je met ‘scooter’? Vanaf de ingang bij De Haar gezien, is er aan de rechterkant een fietsenstalling.

De handigste ingang voor de Strubbentribune is vanaf de achterkant gezien links ervan. De rechter ingang is de ingang voor de rest van het circuit. Die is daarom veel drukker.

Joris748 wijzigde deze reactie 27-06-2019 20:07 (5%)

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:35

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

chimera2 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:10:
[...]
Vroeger kon en mocht alles. Tegenwoordig zijn ze wel wat strenger.
Gebeurt nog genoeg gekkigheid: https://www.vice.com/nl/a...renten-op-de-tt-assen-393 (artikel uit 2016).
Als Assenaar altijd wel bizar om te zien hoe de stad (en vooral het gebied waar de campings zitten) verandert deze week :P

ThinkPad wijzigde deze reactie 27-06-2019 21:45 (5%)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

My-life schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:49:
Vervelend voor hem, maar voor de race maakt het dit jaar weinig uit of Lorenzo wel of niet meedoet.
Dat zou ik niet al te hard willen roepen gezien de vorige race😜

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Mooie Q bij MotoGP.

1: 20 F. QUARTARARO 1:32.017
2: 12 M. VIÑALES +0.140
3: 42 A. RINS +0.441
4: 93 M. MARQUEZ +0.714
5: 36 J. MIR +1.068
6: 35 C. CRUTCHLOW +1.211
7: 9 D. PETRUCCI +1.265
8: 30 T. NAKAGAMI +1.278
9: 21 F. MORBIDELLI +1.297
10: 43 J. MILLER +1.306

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
Overigens ook het vermelden waard (vind ik dan :p): de verslaglegging van de MotoGP bij Eurosport is flink beter geworden. (y)
Veel (technische) details de laatste tijd mede door Peter Bom naast Frank en de reporters in de pit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
Het wordt sowieso een bijzondere TT, wordt er eentje zonder ook maar één dag regen :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Joris748
Harmen schreef op zondag 30 juni 2019 @ 21:07:
Zeker mooie race, helaas ging Rossi voor onze tribune onderuit. (Stekkenwal) :/
Mooi duel tussen Marquez en Vinales, top gereden!
Wat gebeurde er eigenlijk precies? Was hij hem bij het aanremmen al kwijt? Ging op het oog erg hard, terwijl stekkenwal een gemiddeld snelle bocht is.

Moto3 was fantastisch, Moto2 was leuk, MotoGP had de spanning vooral aan het begin tot aan 3/4 van de wedstrijd. Vinales terechte winnaar, Marquez ondanks de Honda 2e, jammer dat Quartararo de aansluiting miste. Zijn Yamaha schudde af en toe flink.

Edit: Racesport.nl geeft meer info over de crash van Rossi

https://www.racesport.nl/...-het-was-mijn-fout-sorry/

Joris748 wijzigde deze reactie 01-07-2019 06:51 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
Wtf eurosport? Ik zit klaar voor de qualificatie, krijgen we ineens tennis! :( 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
Rossi, Valentino :)

Wat een pech heeft Jorge, jammer hoor. Vond het een mooie coureur.

Whatever.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• leekers
  • Nu online
ppbruins schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:38:
[...]

Zo'n vermoeden had ik al :D

Rossi gaat nog wel even mee. Het is alleen beschamend dat Yamaha hem nu al jaren geen goede motor kan leveren.
Ik denk dat ze hem saboteren en een slechte motor geven en de goede motoren aan Quartararo , Vinales en Morbidelli die elke race voor hem kwalificeren en finishen 8)7 .
Rossi riep zelf al dat hij geen gevoel heeft en 20 sec langzamer was dan afgelopen jaar in duitsland .

Rossi en zijn fans zullen gewoon moeten accepteren dat het over is aan alles komt een eind en dus ook aan het tijdperk Rossi .

Quote Racesport :
n 2015 streden ze tot aan de laatste wedstrijd van het seizoen als Yamaha teamgenoten nog voor de wereldtitel, maar het zou zomaar eens kunnen dat we Valentino Rossi en Jorge Lorenzo beiden in 2020 niet meer als actief MotoGP coureur in actie zullen zien komen. Lorenzo zou het volgens de laatste geruchten niet meer op kunnen brengen om na zijn zoveelste tegenslag en blessure terug te keren terwijl Rossi zondagavond op de Sachsenring na zijn achtste plaats te kennen gaf dat het met deze resultaten weinig zin meer heeft om nog langer door te gaan.

leekers wijzigde deze reactie 09-07-2019 06:14 (29%)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Idd :(

Die beamers doen 2:28 per lap 😂

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Kasai schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:08:
Race moeten pauzeren vanwege F1, geeft niet want was niet heel bijzonder :<

Wel leuk dat beide Marquez broers hebben gewonnen :)
MotoGP via eurosport player verder gekeken op de telefoon. F1TV aangezet op de tv en kijken maar. Was een goeie beslissing. Gebeurd niet vaak dat de F1 spannender is ;)

• VFRRijder
alesandro_46 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Rossi met pensioen, Quartararo naar het fabrieksteam, Zarco naar het Petronas Yamaha team :o
Edit: lees net in het gelinkte artikel dat Miller mogelijk naar KTM gaat. Zou wel een dikke vinger naar Ducati zijn na het gebeuren afgelopen weekend :)
Miller naar KTM....hmmm, I like! :) Maar we gaan het zien.

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Wat een finish!!! :o
Marc weer geklopt in de laatste bocht, geweldig!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wow, ik zat echt te roepen naar het TV scherm, zo onverwacht. Erg mooi van Rins.

Wat heeft Marquez in de uitloopronde gedaan? Komt terug achterop een scootertje :p

gambieter wijzigde deze reactie 25-08-2019 14:47 (34%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:50

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

gambieter schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:45:
Wow, ik zat echt te roepen naar het TV scherm, zo onverwacht. Erg mooi van Rins.

Wat heeft Marquez in de uitloopronde gedaan? Komt terug achterop een scootertje :p
Ik deed exact zelfde en toen hij hem echt paktr op de finish een harde kreet van vreugde! Rins reed echt als een baas! Wat een acties.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

De samenvatting kijken was zeker de moeite waard. Wat een mooie inhaalactie van Rins in de laatste bocht. _/-\o_
Zware crash van Dovizioso en Quartararo. Dovizioso heeft er een hersenschudding aan overgehouden.

• Joris748
Tylen schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:44:
[...]

Nouja Bo is gewoon niet snel genoeg. Ik lees altijdv erhalen van, "we zoeken een paar tiende", "hij moet nog wennen." blabla. Maar dit geld voor de gehele grid. Dus gewoon te traag.
Ligt het dan echt alleen aan Bo Bendsneyder? Eerst eens kijken of Simone Corsi dat ding goed aan het sturen krijgt. Lijkt me een goede graadmeter.

• VFRRijder
Hop, en weer eentje erbij voor MM.

Wel mooi van Miller op P3.

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 07:58
Het is toch werkelijk geen gezicht die MotoE race . Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen van dat geluid.....

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Joris748
Ah, wat gun ik Quartararo een overwinning!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sig69
Mooie strijd. Fabio Quartararo gaan we hopelijk nog vaak in gevecht zien voor P1, levert mooie plaatjes op.

:P

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Bansheeben

There never was any cake...

ppbruins schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:27:
[...]

De Honda is volledig ontwikkeld naar de wensen van MM. Kijk naar een Crutchlow en Lorenzo hoe die zitten te worstelen met de Honda.

Rossi ging tenminste nog een uitdaging aan bij Yamaha i.p.v. "makkelijk" te winnen op de Honda.
Marquez is een pr robot die precies doet wat Honda van 'm vraagt. Rossi paste niet zo in dat keurslijf. Dus waarom zou MM naar een ander team gaan? Als ie zo nog 10 jaar door gaat is het zelfs het aantal wereldrecords van Ago niet meer veilig en die deed vrolijk 2 klasses per weekend. Tegen die tijd is Dorna wel al lang z'n kijkers kwijt natuurlijk. Bij F1 heb ik het gevoel dat er altijd nog interessante onverwachte dingen kunnen gebeuren tijdens een gp. Bij MotoGP is het de laatste tijd enkel de vraag of Marquez eerste of tweede wordt, met enkel Quarteraro die 'm wat laat zweten zo af en toe. De races in het gouden Rossi tijdperk waren tenminste nog enigszins het aangluren waard vanwege zijn focus op race setups en daardoor nogal zwakke kwalificaties.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Joris748
ppbruins schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Nieuwe uitdaging? Aantonen dat je ook kunt winnen op een ander merk. Als Rossi bij Honda was gebleven, dan stond hij nu op 10+ wereldtitels.
Rossi werd meteen in het eerste jaar na zijn overstap (en het jaar daarna) wereldkampioen met de Yamaha. Van 2004 tot 2015 is Yamaha het dominante team geweest met 4 wereldtitels voor Rossi en 3 wereldtitels voor Jorge Lorenzo. Achteraf gezien had Rossi nooit naar Ducati moeten gaan, dan had hij meer kans gehad op 10+ wereldtitels.

In 2015 was Rossi zijn laatste kans op een 10e wereldtitel. In dat jaar won Vinales Lorenzo de titel en verloor MM mijn sympathie.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Bansheeben

There never was any cake...

Joris748 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Rossi werd meteen in het eerste jaar na zijn overstap (en het jaar daarna) wereldkampioen met de Yamaha. Van 2004 tot 2015 is Yamaha het dominante team geweest met 4 wereldtitels voor Rossi en 3 wereldtitels voor Jorge Lorenzo. Achteraf gezien had Rossi nooit naar Ducati moeten gaan, dan had hij meer kans gehad op 10+ wereldtitels.

In 2015 was Rossi zijn laatste kans op een 10e wereldtitel. In dat jaar won Vinales Lorenzo de titel en verloor MM mijn sympathie.
FTFY :)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:39

Laguna

Connaisseur

Joris748 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 22:40:
Imposant rijtje ...

https://www.racesport.nl/...ele-mijlpalen-en-records/

MM is hard op weg om de beste MotoGP coureur aller tijden te worden. Jammer dat hij niet het charisma heeft om ook een echte publiekslieveling te zijn/worden.
Zoals je al zei dat heeft ie zelf verpest in 2015.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Pagina: 1 2 3 4 5

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True