Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Update 17:03 uur
De kogel is door de kerk. Het is officieel, er wordt niet meer gereden. DE RACES GAAN NIET DOOR.

Sad.. Sad..

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:21

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Meh... Na saaie f1 had ik wel zin in motogp...

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Heel jammer. Had er zin in.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
v8power67 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:10:
Meh... Na saaie f1 had ik wel zin in motogp...
Heb nog even een powernap gedaan van lap 35 tot 43

OnePlus 5 8/128 te koop - €199!!

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-06 06:50
Heel erg jammer dit!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:13:
[...]

Heb nog even een powernap gedaan van lap 35 tot 43
Hahaha doe ik ook altijd. Maar meestal van 10 tot 40 ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
Ik was niet thuis dus was al begonnen met het terugkijken van de uitzending. Durfde natuurlijk niet op internet te kijken ivm den mogelijke uitslag... toch maar goed dat ik mijn vriendin even heb laten kijken.

Anders zat ik over drie uur nog steeds terug te kijken vanaf 13:00 :+

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
R0y. schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:56:
...toch maar goed dat ik mijn vriendin even heb laten kijken.

Anders zat ik over drie uur nog steeds terug te kijken vanaf 13:00 :+
Een beetje blondje zat nog steeds te kijken naar de repeating stream... :+

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08:41
quote:
R0y. schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:35:
[...]

En anders is het nadeel... er is altijd wat van te zeggen. Niet iedereen zal blij zijn met het ‘resultaat’. Laten we maar hopen dat dit niet meer gebeurd.

Maar zuur als je op de tribune zat...
Vooral als je bedenkt dat Engeland geen Nederland is en reistijden van 6 uur of meer niet vreemd zijn en mensen vaak in hotel verblijven .

Slechte zaak van Dorna en Organisatie eens te meer blijkt dat fans gewoon kunnen barsten en geld van tv en sponsers belangrijker is .

Regen kan niemand wat aan doen maar geen afwatering op een racetrack in Engeland is gewoon blunder van Organisatie en Dorna om niet te cancelen na de crash van Rabat zaterdag .

https://www.mirror.co.uk/...ans-demand-money-13144572

Organisatie wilde cancelen aan begin van de middag maar Dorna riep nee .

https://www.crash.net/mot...itish-motogp-cancellation

Dit is wat Hamilton zegt over het nieuwe asfalt

https://www.motorsport.co...e-1057075/3136838/?nrt=54

Alles bij elkaar is het weer een bevestiging om nooit F1 op Assen toe te laten F1 en MotoGP op dezelfde baan gaan niet samen

leekers wijzigde deze reactie 27-08-2018 08:12 (26%)

• leekers
quote:
MAX3400 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:23:
[...]

Ja, dat snap ik nog wel. Maar dat was dus gister het issue: afwatering en asfalt. Je kan niet verwachten dat elke baan altijd hetzelfde reageert / functioneert.

Vandaar mijn vraag; ik rij zelf geen motor maar kan me voorstellen dat een iets andere band, iets breder loopvlak, iets andere groeven, iets zachter compound wel kunnen helpen bij slechtere omstandigheden.

Als je de regenbanden ziet van de GT's in de Blancpain; dat lijkt wel een offroad-band qua profieldiepte. En gewoon gas erop, omhoog in Eau Rouge in de zeikregen.
Op twee wielen en met die geulen die in het nieuwe asfalt zitten kan er geen band worden gemaakt die niet gaan aquaplannen .

Als je al ziet dat Hamilton zegt over het nieuwe asfalt in regen is het gewoon een grove fout van de Organisatie dat ze nooit iets hebben gedaan na het asfalteren

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 07:55
quote:
MAX3400 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:09:
Wat me dus een beetje dwars zit; hoe goed/slecht is een regenband op een fiets? Je doet mogelijl weinig tegen grote plassen op bepaalde plekken maar vorig op Motegi (uit mijn hoofd) was het ook niet echt lekker weer en daar gingen ze toch aardig aan de slag in de race.

Moeten de banden niet iets breder worden? Diepere groeven? Zachter compound en dus wisselen halverwege de race?
Die banden bieden bakken met grip in de regen. Er moet wel heel veel water staan, wil je met een motor gaan aquaplannen. Dat was op Silverstone dus het geval.
quote:
leekers schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:27:
[...]

Op twee wielen en met die geulen die in het nieuwe asfalt zitten kan er geen band worden gemaakt die niet gaan aquaplannen .

Als je al ziet dat Hamilton zegt over het nieuwe asfalt in regen is het gewoon een grove fout van de Organisatie dat ze nooit iets hebben gedaan na het asfalteren
Viel me ook al op tijdens de training. In slowmotions kon je al heel goed zien hoe hobbelig het asfalt was.

Joris748 wijzigde deze reactie 27-08-2018 09:20 (28%)

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11-06 20:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

quote:
MAX3400 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:09:
Wat me dus een beetje dwars zit; hoe goed/slecht is een regenband op een fiets? Je doet mogelijl weinig tegen grote plassen op bepaalde plekken maar vorig op Motegi (uit mijn hoofd) was het ook niet echt lekker weer en daar gingen ze toch aardig aan de slag in de race.

Moeten de banden niet iets breder worden? Diepere groeven? Zachter compound en dus wisselen halverwege de race?
De banden zijn prima, het probleem is gewoon de afwatering. Op sommige plekken staat dusdanig veel water dat een band niet veel in te brengen had. Een regenband werkt prima als je overal een normaal laagje water hebt.

Goed ik had besloten om niet te kijken ivm een verbouwing / aankoop van verbouwingsspullen. Kwam dus uiteindelijk goed uit :+

Asus Zenbook i7 256gb

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
kevlar01 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:54:
[afbeelding]
Waarom leggen ze langs de baan niet aan elke kant gewoon zo'n goot aan?
Dit zou al een hoop kunnen schelen lijkt mij.
Omdat elke put een risico is dat ie los gereden wordt lijkt me... Vraag maar aan Grosjean :)

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

quote:
v8power67 schreef op zondag 9 september 2018 @ 14:46:
Jammer voor lorenzo maar wel weer mega knap van dovi!
Reed als een baas.
Marquez die gewoon weer zijn punten pakt en denk weer kampioen word. Leuke race!
Maar zie net die actie terug van moto2 race :
https://www.autojunk.nl/2...der-doet-poging-tot-moord
Holy crap die is echt niet hellemaal lekker in zijn hoofd met zo een actie wtf
Bizarre actie, verdient een schorsing op zn minst.

Balen van Lorenzo, had zeker wel meer verdiend.
Mooi voor Dovi, een van de meest sympathieke rijders als je het mij vraagt

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Mooie winst voor Dovi en Ducati in Italië

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-06 15:19
quote:
wimmel_1 schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:24:
[...]

Gewoon z'n racelicentie intrekken en ook nóóit meer terug geven. Dit soort dingen hoor je niet eens in je kop te halen tijdens een amateur race, laat staan bij een professioneel Moto-2 gebeuren.....
Beetje kort door de bocht he, nooit... Ik zie liever dat ie z'n lesje leert en dan uit schaamte nooit meer rijdt >:)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
mathelicious schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:11:
[...]

Beetje kort door de bocht he, nooit... Ik zie liever dat ie z'n lesje leert en dan uit schaamte nooit meer rijdt >:)
Zeker wel NOOIT. wat een mafkees. Met Ajo had hij in 2015 ook al eens een aanvaring. Hij leert het niet. Jammer maar toedeledoki.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Pffff, heb ik van de week ook nog geprobeerd in de file; de handrem van de auto naast me proberen aan te trekken. Ging toch mooi mis want toen ging het ineens weer rijden en moest ik 30 meter meerennen om mijn arm terug te krijgen.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Fenati twee GPs geschorst. Echt waar, belachelijk lage straf. Manzi 6 plekken griddrop voor de volgende GP wegens incident met Fenati voor de moordpoging. Bron: MotoGP twitter account.

gambieter wijzigde deze reactie 09-09-2018 17:36 (9%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
mathelicious schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:11:
[...]
Beetje kort door de bocht? Hij heeft in de Moto3 klasse ook diverse vuile streken uitgehaald en heeft Rossie hem daarom zelfs uit het team getrapt. Die gast heeft zichzelf niet onder controle en hoort daarom niet in de motorsport thuis.

A smile a day....

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-06 21:18
Wat een idioot zeg:
https://www.grandprixradi...ee-wedstrijden-geschorst/

Maar zo te zien spoort Fenati uberhaubt niet:

ge-flopt wijzigde deze reactie 09-09-2018 18:35 (23%)

• leekers
quote:
chimera2 schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:14:
Romano Fenati in 2019 met MV Agusta in Moto2
ben benieuwd of het nog doorgaat. Hij is ook al eerder weggeschopt bij VR46 na een akkefietje
Volgens MV Agusta gaat dat kontrakt niet gebeuren

https://www.crash.net/mot...atis-mv-agusta-deal-doubt

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
Top. Dus 2 races niet aanwezig. Dan nog 4 races tot einde seizoen. en daarna is het :w :w

• Joris748
quote:
HaterFrame schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:20:
Eigenlijk is het te gek dat een team moet ingrijpen. De organisatie had deze lijn moeten trekken en moeten zeggen: na je incident met Ajo, je agressieve gedrag naar je mechanics en nu dit: jij hebt niets in deze sport te zoeken, je bent een gevaar voor jezelf en vooral voor je collega's. Bij deze krijg je geen racelicentie meer van ons. Helaas heeft het verleden laten blijken dat ze slap en inconsistent zijn bij de organisatie. Jammer...
Three strikes is out :w

Als de FIM geen orde op zake stelt, doet hopelijk zijn team dat.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
http://www.motogp.com/en/...-fenati-apologises/271453
quote:
In my career, I've always been a just rider. Last year I was one of the few who was not penalised, I have never put someone else's life in jeopardy, on the contrary, I have always maintained that there are riders on the track who are dangeous because of their riding style.
Mafkees _O-

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
"I shouldn’t have reacted to provocation."

en eerder: "But it should be seen in perspective."

Nog steeds proberen de schuld elders te leggen, zeg maar de Serena Williams aanpak.

• leekers
Joris748 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:49:
[...]

Heeft ingezien dat iedereen hem uitgekotst heeft. Dan heb je weinig andere opties, dan terugtrekken.

Enige zelfreflectie is hem vreemd |:(
Geen zelfreflectie ? Dat valt wel mee toch ?

Nu heeft Fenati in een interview met de Italiaanse krant La Repubblica laten weten dat hij voorlopig stopt. “Ik ga eerst een tijdje in de ijzerwarenwinkel van mijn opa werken, met hem en mijn moeder”, zei de 22-jarige coureur. “Nu is het beter om deze sport vaarwel te zeggen.”

De Italiaan hekelt naar eigen zeggen de ‘onrechtvaardigheid’ in de sport, en heeft aangegeven zijn helm voor onbepaalde tijd in de wilgen te hangen. “Wil je mijn helm en mijn pak nog zien? Er zit een dikke zwarte rubberstreep op van Manzi’s band. Deze sport is niet langer mijn sport. Er is te veel onrechtvaardigheid in deze sport. Hij heeft me drie keer aangevallen en hij had me kunnen vermoorden. Het is altijd mijn doel geweest om op het circuit te winnen. Ik heb echter gezien dat niemand geïnteresseerd is in mij en mijn lijden.”

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Reactie van Mir:

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Die jongen is nu echt helemaal naar de kloten. Ik krijg nu wel een beetje medelijden. Ondanks dat het echt fout was.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nouja als je iemand vermoord kom je uit eindelijk ook weer vrij. Fenati is nu echt de sjaak. (Nog steeds keur ik zijn gedrag niet goed hoor)

• leekers
Nivado schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
Ik vind het ook wel raar dat wat die ander gedaan zou moeten hebben nergens in beeld gebracht wordt. Hij beweerd bij hoog en bij laag dat hij bijna vermoord werd, dan wil dat wel zien voordat ik hem veroordeel. De ander heeft hier schijnbaar ook 6 posities gridstraf voor gekregen, dus het was niet niks.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit deze actie heel erg fout was.
Je reaktie kan natuurlijk nooit zijn als wat Fenati deed maar laten we ook Manzi niet vergeten afgelopen zondag en ook in vorige GP's is Manzi ook niet een voorbeeld voor iedereen met zijn soms roekeloze rijden .

Ik denk dat de FIM ook op hem eens goed moet gaan letten de komende GP's voordat er weer een incident ontstaat met Manzi in een hoofdrol .

Ps.
Ik was er al bang voor maar donkere wolken in aantocht voor volgend jaar
Ik geloof niet dat Benelux een zo grote markt is voor Eurosport

https://www.racesport.nl/...de-motogp-uitzendrechten/

leekers wijzigde deze reactie 12-09-2018 06:41 (13%)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nivado schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:
Ik vind het ook wel raar dat wat die ander gedaan zou moeten hebben nergens in beeld gebracht wordt. Hij beweerd bij hoog en bij laag dat hij bijna vermoord werd, dan wil dat wel zien voordat ik hem veroordeel. De ander heeft hier schijnbaar ook 6 posities gridstraf voor gekregen, dus het was niet niks.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit deze actie heel erg fout was.
Dat staat hier biven ergens. Is linkje naar youtube.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

O het is absoluut terrecht. Maar de jongen is 22. Heeft waarschijnlijk zijn hele leven gegeven om te berijken waar hij nu is. Nu mag hij niets meer. Over 20 jaar mag hij misschien weer eens een wedstrijdje rijden ergens. Maar dan is het te laat en is hij te oud. Enige wat hij nu kan/mag is bij zijn opa in de zaak werken. Ik hoop eerlijk waar dat hij goed terrecht komt en zijn leven normaal nog kan leven.

• mathelicious
Ik hoop dat Fenati van dit hele circus zijn lesje leert en in de toekomst weer kan rijden/op de paddock kan bevinden. Juist hij zou zich moeten gaan inzetten voor veiligheid en professionaliteit op de baan.

Komend jaar een stage bij capirossi bijv. om zo weer in goed licht te kunnen komen.

mathelicious wijzigde deze reactie 12-09-2018 08:24 (17%)

• mathelicious
Oogje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:00:
[...]

Ik gok zo van niet: https://www.racesport.nl/...t-per-direct-licentie-in/
Misschien dat hij daarom bij zn opa wil gaan werken.
Alsof dat niet weer ongedaan kan worden... Die kans is wel heel klein. Voor de sport is het zonde om een talent af te branden ipv op te leiden dus ik hoop op een terugkeer, onder voorwaarden.

• leekers
alesandro_46 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:09:
Fenati mag ook nog op het matje komen bij Vito Ippolito (FIM president): https://www.gpupdate.net/...enati-ter-verantwoording/
Heeft niet zoveel zin eigenlijk nadat je hem zijn licentie al afgenomen hebt en hij zegt te stoppen .

Ik was eens aan het kijken maar is er iemand die ervaring heeft met motogp abbo en dan streamen via chromecast ultra naar je smart tv ? En wat de kosten zijn voor 1 jaarabbo op MotoGP ?

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:04
@MikeyMan (en anderen natuurlijk :)) een mooie column op Racesport.nl die mogelijk de pijn op de zere plek legt: de FIM zelf.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alesandro_46 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:18:
@MikeyMan (en anderen natuurlijk :)) een mooie column op Racesport.nl die mogelijk de pijn op de zere plek legt: de FIM zelf.
Dat zeg ik ;)
Hadden ze hem gelijk voor vier/vijf wedstrijden geschorst (of misschien zelfs beiden), was de reactie een stuk lauwer geweest.

Overigens, ligt het aan mij of is die Manzi geen topper? De manier waarop ie die paar bochten mist lijkt een beetje hoe ik me over een circuit verplaats op de motor. Heel stoer erin, maar halverwege paniek :+

MikeyMan wijzigde deze reactie 13-09-2018 09:30 (10%)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

alesandro_46 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:18:
Evert Slager snapt het tenminste. Fenati is gewoon doomed voor de rest van zijn leven nu. En dat was echt niet nodig. Zonde/Zielig voor die jongen. ;(

• leekers
Christophe Ponsson: ‘Dit soort smerige spelletjes had ik niet verwacht in de MotoGP’

https://www.racesport.nl/...et-verwacht-in-de-motogp/

vreemde spelletjes als ik dat zo lees

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ja was een gaaf weekend.

1. Herlings wereld kampioen;
2. VdMark 1 keer derde en 1 keer tweede;
3. Max V tweede.

#GoDutchies :9

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:04
Goed nieuws:
Eurosport Benelux ook de komende drie jaar home of MotoGP.

Nouja, goed... Op zich is de verslaglegging van MotoGP en de supportraces wel goed, maar de WorldSBK/WorldSSP die ik ook graag kijk is ver onder maat. Vaak alleen in de avond een samenvatting en de afgelopen keer in de SSP lieten ze de start zien + 1 á 1.5 ronde en daarna fast forward naar de laatste (ik meen) 6 ronden :O.

Mogelijk dat dit met de Eurosport Player beter is, maar daar lees ik ook veel negatieve reviews over :/.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• leekers
HaterFrame schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:04:
Dan kun je beter een abo nemen via wsbk.com, daar kun je alles kijken.
Ik ga er eens naar kijken als ik in hd kan streamen met een abbo zonder reklame is me het dat wel waard

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-06 12:51

HaterFrame

Well... Poo came out!

leekers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:28:
[...]

Ik ga er eens naar kijken als ik in hd kan streamen met een abbo zonder reklame is me het dat wel waard
Dat kan allemaal, ik doe het met de Motogp en bevalt me prima :) het enige is dan wel het Engelse commentaar, wat juist de reden is dat ik dat abo al meer dan 10 jaar heb bij motogp.

HaterFrame wijzigde deze reactie 20-09-2018 08:09 (16%)

I am the great Cornholio!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

En the story continues. https://www.racesport.nl/...-fenati-graag-terugkeren/

Alhoewel ik het een goed idee vind. Zo kan hij weer een beetje zijn imago oppoetsen.

• leekers
Tylen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:13:
En the story continues. https://www.racesport.nl/...-fenati-graag-terugkeren/

Alhoewel ik het een goed idee vind. Zo kan hij weer een beetje zijn imago oppoetsen.
Belachelijk , het is niet de eerste keer dat Fenati iets volkomen buiten proporties verkeerd doet en wat hij deed was het pogen tot het opzettelijk ten val brengen van een andere rijder en daar mee de kans om die lichamelijk letsel toe te brengen .

Als dat soort rijders worden toegelaten en dat soort acties worden afgedaan met "we denken om de mens Fenati" is het hek van de dam .

Natuurlijk wat er op internet gebeurd en op soc media gaat te ver maar dan had Mr. Fenati daar van te voren aan moeten denken maar we weten allemaal dat ie dat nog nooit gedaan heeft en dat ie dat ook gewoon nooit zal doen !

Na de crash gaat ie ook nog gewoon door met Manzi beschuldigen ipv zelf het boetekleed aan te trekken .

Kortom Fenati heeft bewezen na diverse akties dat er voor hem vanwege zijn karakter geen enkele plaats is in de motorsport

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Lekkere laatste 8 ronden weer!

En knap van Iannone :)

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:21

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Geniale gp race weer !!
Dovi was heel sterk maar dat einde van marc is gewoon ziek. Hoe hij zijn eigen bocht nam is waar hij mee won. Hij was daar zoveel sneller. Geniaal.
Dikke respect en was echt super spannend.
Jammer voor lorenzo maar leek op freak accident icm tracrion/launch control vgens eurosport verslaggeving.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:29:
Bendsneijder doet het weer niet goed... Hij mag in z'n handjes knijpen dat ie volgend jaar een contract heeft.

Dacht dat ie met z'n gewicht en lengte lekker bezig was in moto3, maar valt aardig tegen in moto2.
Uitstel van executie imo

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:09

Bergie

Lekker belangrijk...

leekers schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:34:
[...]
Was inderdaad een mooie race en ik ben geen fan van Marquez of Lorenzo maar na de beelden een paar keer herhaald te hebben ben ik het wel eens met Lorenzo .

Niet voor het eerst dat Marquez gewoon zijn machine in een gat duwt iemand blokkeert en dan passeert .

Na afloop legde de Spanjaard de schuld bij de later winnaar en zijn toekomstige teamgenoot: ‘Marc verklooide mijn race, mijn voet en waarschijnlijk ook het volgende GP weekend in Thailand.’

https://www.racesport.nl/...g-mijn-race-en-mijn-voet/
Mwah, in een eerste bocht vind ik het toch wat anders hoor. Dan is het sowieso altijd chaotisch; iedereen op (relatief) koude banden etc

Lorenzo heeft er zelf voor gekozen om op het gas te gaan; hij had ook eieren voor zijn geld kunnen kiezen en een paar plekken terug kunnen vallen. Die had hij toch zo weer teruggepakt.

Yamaha MT-09

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

leekers schreef op maandag 24 september 2018 @ 06:34:
[...]
Was inderdaad een mooie race en ik ben geen fan van Marquez of Lorenzo maar na de beelden een paar keer herhaald te hebben ben ik het wel eens met Lorenzo .

Niet voor het eerst dat Marquez gewoon zijn machine in een gat duwt iemand blokkeert en dan passeert .

Na afloop legde de Spanjaard de schuld bij de later winnaar en zijn toekomstige teamgenoot: ‘Marc verklooide mijn race, mijn voet en waarschijnlijk ook het volgende GP weekend in Thailand.’

https://www.racesport.nl/...g-mijn-race-en-mijn-voet/
Ik ben ook niet werkelijk een fan van beiden maar ze hebben wat later in de race een duidelijke herhaling, recht van voren laten zien, en daarin was er volop ruimte voor Lorenzo. Ze zijn niet eens werkelijk dicht bij elkaar gekomen, en Lorenzo heeft niet eens hoeven corrigeren. Marquez zat er bij het ingaan van de bocht al naast en halverwege de bocht zat ie er al voor. Lorenzo stuurde gewoonweg te scherp in en ging te vroeg op het gas om maar direct achter Marquez te kunnen komen. Eigen schuld..., zere voet.

A smile a day....

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

kevlar01 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:49:
Volgens de commentators bij Eurosport kon het zijn dat hij nog in launch control modus stond ipv traction control modus, waardoor hij bij het aanraken van het gas de highsider kreeg.
Peter Bom heeft echt veel verstand van de electronica (datalogging etc) van een motor, ik geloof zijn theorie wat dat betreft ook wel. Het zag er ook erg raar uit.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• sig69
P2 voor Rossi, dat is een tijd geleden zeg. Hopelijk kan hij morgen ook weer een keer meedoen voor de winst d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-06 06:50
Lekker hoor. Van de Formule 1 zo doorschakelen naar de GP. Rossi op 1 - das lang geleden :+

GovertNL wijzigde deze reactie 07-10-2018 09:08 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
Mooie race inderdaad, leuke strijd op het eind voor p1. Jammer dat Rossi een beetje moest afhaken maar Yamaha zat er goed bij dus dat is positief. Hopelijk weten ze dit vast te houden, dan komen er nog wat mooie races aan d:)b

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

MotoGP was weer mooier dan de F1. mooie overwinning voor Marq en strak gevolgd door Dovi

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WSBK dit weekeinde op het nieuwe San Juan Villicum circuit in Argentinië. Race 1 is inmiddels achter de rug en de Yamaha's hebben het zwaar op dit circuit. Ben ook niet kapot van de layout (en vooral), de camera standpunten.

Edit: Ook race 2 gaf zowat hetzelfde beeld, weer kwamen de Yamaha's flink tekort en Ray laat de rest van het veld weer voor spek en bonen meedoen.

Niet echt de meest spannende races dit weekeinde.
http://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/El-VillicumGP18.b54306db1d45d20ae1f00abf967f2d20.png

hardware-lover wijzigde deze reactie 15-10-2018 01:40 (21%)

A smile a day....

• leekers
Tylen schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:44:
BEn toch wel blij om dit te lezen. Keur zijn gedrag niet goed hoor 😉

https://www.racesport.nl/...-in-2019-al-terug-in-gps/
Belachelijk hoe de italiaanse bond zich te kijk zet een straf uitdeelt en vervolgens intrekt om iemand terug te krijgen in de motorsport die bewust een ander probeert ten val te brengen met meer dan 200 km per uur en dat ook niet zijn eerste aanslag was op iemand anders tijdens een race .

Fenati heeft absoluut NIETS te zoeken in de motorsport

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wat een condities. Eigenlijk gekkenwerk...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

steveman schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:06:
[...]
:F Wat een figuur. Die gaat sowieso weer walgelijk gedrag vertonen op de baan, tijdbom.
Gezien het boetebedrag, indien juist, heeft ie nog geen 10km/h te hard gereden. Ik weet wel dat ie op de baan wat onfrisse acties heeft laten zien maar om iemand maar meteen met pek en veren af te voeren, gebaseerd op zijn eerdere acties, gaat misschien wat ver?

Er wordt hier in de 30km zones door vrijwel iedereen wel meer dan 10km/h te hard gereden, sterker, er rijden er legio rond hier in Nederland die hun derrière afvegen met de maximumsnelheid (of richting aangeven, stoppen voor rood licht, enz...), zonder dat ze daar wellicht een goede reden voor hebben?

A smile a day....

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Dikkkkkk >:)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nog een leuk nieuwte. Rob gaat WK SuperSport rijden. _/-\o_ _/-\o_

Link lijkt raar, maar is een link naar online nieuwsbrief uit een email. ;)

http://2hja4.r.ca.d.sendi...IOl7vXRaEUTLEhc7sRRJL9We4

Tylen wijzigde deze reactie 16-01-2019 09:40 (12%)

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-06 09:10
Beetje vreemde uitslag met een nieuwe motor en een nieuw team op het podium. De BMW's doen het ook niet verkeerd. Hopelijk dat die nog een stap kunnen maken gedurende het seizoen. Dan wordt het een mooi seizoen :). Heb de indruk dat die nieuwe panigale heel moeilijk te besturen is en veel meer op een gp machine lijkt dan op een wsbk machine aangezien de enige die er echt hard mee kan een ex gp-coureur is.

• Joris748
aveenhuysen schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:46:
Hopelijk kunnen Bautista en Haslam de rest van het seizoen ook bijblijven bij Rea dan wordt het eindelijk een leuk seizoen en geen saaie one man show. Het gemak waarmee Bautista rondreed was toch wel topklasse. Hij gaat toch niet alle races even zo op zijn naam zette? ;) ;) ;)

Beetje hetzelfde verhaal als Toni Elias die in het Amerikaanse Superbike ook zo lekker in zijn vel zit.
Laat vooral zien dat MotoGP coureurs van een hele andere orde zijn dan SBK coureurs.

De tijd dat goede SBK coureurs potten konden breken in de MotoGP ligt ruim 15 jaar achter ons. Dat was de tijd van Edwards, Bayliss en Haga.

Maar het blijft een leuke klasse om naar te kijken :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:56

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Topicstarter
Nog maar een kleine week mensen en dan gaan we weer beginnen.

Volgens mij gaan we een heel erg interessant seizoen krijgen.

Rossi zijn laatste. Gaat hij die 10e titel nog kunnen pakken?

Marquez vs Lorenzo. Twee meervoudig kampioenen in hetzelfde team. Dat moet vuurwerk gaan opleveren.

Rookies die behoorlijk snel lijken te zijn.

Yamaha met een goede machine dit seizoen....

Zo maar wat gedachten waardoor ik erg veel zin heb in nieuwe seizoen.

How about you guys?

Voorspellingen? Kom maar door.

DeTjuk wijzigde deze reactie 04-03-2019 10:58 (11%)

[PSN: DeTjuK] [Join our Discord!] [YouTube] [psnracing.nl] [Facebook]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

.... en Fenati weer terug in de voorste (test) gelederen van Moto3. Eens kijken of ie zich in kan houden dit seizoen. Laat het nieuwe seizoen maar komen, zit er naar uit te kijken.

hardware-lover wijzigde deze reactie 04-03-2019 11:25 (5%)

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Bo gewoon P3 in FP1. Netjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Morgen de starttijden voor alle zekerheid maar eens in de gaten gaan houden van de diverse klassen, het programma zou zomaar eens omgegooid kunnen worden.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08:53
Schrap al die andere banen en rij 20 keer Qatar. Wat een race weer! In alle klassen trouwens

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Holkers
Zonde dat Rossi niet voorbij Rins en Crutchlow kon komen in de slotfase, blijf fan van die man.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:20

Kasai

Legendary

Mooie race weer! Ik had verwacht dat Dovi en Marquez al eerder van de groep los zouden gaan, maar iedereen zat er echt heel goed bij. Ik gunde Rins die podiumplek echt heel erg, maar ook crutchlow heeft lekker gereden. Eigenlijk iedereen wel :+ Mooi om te zien het bijna precies dezelfde finish was als in 2018.

Atlas#22744

Acties:
  • +6Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kasai schreef op maandag 11 maart 2019 @ 07:41:
Mooie race weer! Ik had verwacht dat Dovi en Marquez al eerder van de groep los zouden gaan, maar iedereen zat er echt heel goed bij. Ik gunde Rins die podiumplek echt heel erg, maar ook crutchlow heeft lekker gereden. Eigenlijk iedereen wel :+ Mooi om te zien het bijna precies dezelfde finish was als in 2018.

Mooi dat Dovi hem weer pakt. Marquez gaat dit seizoen nog zat punten pakken dus hoop dat Dovi de strijd aan kan blijven gaan.
Lorenzo viel zwaar tegen, maar kan ook door de blessure komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:56

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Topicstarter
Hier ook genoten.

Mooi om te zien dat Suzuki de stijgende lijn voort kan zetten. Hoeveel acties heeft Rins wel niet gemaakt.

Honda Marquez heeft het gewoon weer goed voor mekaar. Die schouderblessure is echt geen issue meer. Wat ik wel opvallend vond, was dat hij niet eerder wat speldenprikjes uitdeelde. Dat was vorig jaar wel anders.
En dan Lorenzo... Ik mag toch hopen voor hem dat hij zijn draai sneller gaat vinden dan bij Ducati. Dit was gewoon niet best en voor Honda moet dit ook zwaar teleurstellend zijn. Misschien dat ze Lorenzo moeten vastlijmen aan die fiets ofzo... 8)7

Wie me dan niet teleurstelde was Bradley Smith. Die reed op Aprillia ook gewoon netjes achteraan :+

Podium voor Crutchlow is ook zeer gegund. Keihard gewerkt om weer op oude niveau terug te komen en dan zo een eerste race eindigen. Geweldig voor hem.

Alle rookies ook lekker gereden. Mooi om te zien. Daar gaan we nog wel leuke verassingen zien denk ik zo.

Wat betreft Eurosport commentaar. David Emmet zal de eerste paar races nog vanuit de pits verslag doen. Tijdens de races van Jerez, Assen, Oostenrijk, Silverstone, Misano, Aragon & Valencia wordt het team versterkt door verslaggever Herbert Cool.

Iemand trouwens nog ergens gelezen waarom Iannone eraf ging nadat de race was afgelopen?

[PSN: DeTjuK] [Join our Discord!] [YouTube] [psnracing.nl] [Facebook]

• xos
ppbruins schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:55:
Iemand was niet blij met de nieuwe klasse MotoE en heeft de boel maar in de fik gestoken..

https://nl.motorsport.com...e-brand-in-jerez/4352244/
Zijn het toch verbrandingsmotoren :X.

Las ergens anders dat het niet is aangestoken maar dat er iets overladen is waarna Energica een persbericht heeft uitgegeven dat het niet een van hun motoren is geweest omdat die 's-nachts niet aan de lader mogen liggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14-06 16:12
R0y. schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:14:
[...]

Vergeet niet dat hij met een blessure (gebroken rib?) reed en dat dit zijn eerste race op de Honda was. Vond het juist jammer dat hij niet bij Ducati bleef, het ging net een beetje lekker. En stiekem had ik Zarco graag willen zien bij Honda.. ik ben bang dat het namelijk bij KTM niets gaat worden. Al is het natuurlijk wel een mooie uitdaging om dat merk naar ‘het volgende niveau te tillen’.
Volgens mij wou Lorenzo wel bij Ducati blijven, maar begonnen de resultaten te komen net nadat Ducati de hoop in Lorenzo had opgegeven en zijn contract niet verlengde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeTjuk schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:26:
[knip]

Iemand trouwens nog ergens gelezen waarom Iannone eraf ging nadat de race was afgelopen?
@DeTjuk, beetje laat, en misschien weet je het al? Maar het was een eenzijdig incident, hij verloor hem in een bocht, vreemde zaak.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

De Kawasaki's rijden ook nog steeds met een rpm limiet. die moet er wel afgehaald worden.

Ik weet niet precies maar kan zijn dat er een beperkte oplage is van de V4R. En dan zal idd Ducati zijn verlies nemen erop. Maar het is nog steeds geen straatlegale motogp fiets ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 03:51
DeTjuk schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:56:
[quote]Tylen schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:14:
[...]
...

Na de derde races kan de organisatie besluiten dit aan te passen. Lijkt me zeer waarschijnlijk dat dit dan ook gaat gebeuren voor de Ducati's.
Behalve als ze het gemiddelde nemen van alle Ducati's, want de rest bakt er weinig van.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xos
Tylen schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Panigale V4R kost 45K in NL (dus wat goedkoper in andere landen). Dus het klopt toch? En het is geen straalegale versie van de MotoGp fiets. Er zit heel ander spul op. Kijk alleen maar eens naar de achterbrug.

https://www.gpupdate.net/...uwe-wk-superbike-machine/

WorldSBK:
[Afbeelding]

MotoGP:
[Afbeelding]

Zoals je kan zien, compleet andere fiets.
Een V4R kost 35k voor BTW en BPM en dat is waar de regelementen op gebasseerd worden als het goed is. Het zijn niet in de laatste plaats verschillende motoren omdat dit een V2 en een V4 is :+.

Kawasaki heeft dit jaar een "nieuwe" motor aangemeld en dus zijn hun toeren ook met 600 verhoogd. In de praktijk zijn de verschillen minimaal tussen het 2018 en 2019 model. Maw die nemen ook een beetje een loopje met het regelement en ik vraag me af hoeveel ze echt beperkt worden. Ducati doet dat sjoemelen met de regelementen momenteel gewoon beter.

Denk dat de V4R wel meer potentieel heeft dan de overige motoren. Davies is momenteel niet fit en niet echt representatief. De andere 2 Ducati's rijden met compleet andere componenten, Bitubo en WP vering b.v. En ik denk dat die hun handen vol hebben om een fatsoenlijke setup te vinden. Als Davies fit is en gewend is aan de overstap van een V2 naar een V4 denk ik dat we 2 ducati's en 1 kawasaki heel vaak op het podium gaan zien.

Er is geen productiebeperking voor de duc en het ding kost echt geen 80k om te maken. Zou willen dat het zo was, gratis geld :).

Heb nog steeds goede hoop dat Sykes in het seizoen podiumplaatsen kan rijden. Een Italiaanse BMW coureur vertelde dat het blok waarmee ze rijden alleen nog maar gebleuprint is en de onderdelen/tijd nog niet is om het blok echt te tunen. Als die nog 15pk kunnen vinden kan hij misschien in de subtop aanhaken.

• Joris748
Pfff, hoe MM die laatste bocht uit komt. Dan ben je van een andere planeet als je met zoveel gevoel dat ding in het spoor houdt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
DeTjuk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:54:
Heerlijke tweede wedstrijd. Mooie gevechten gezien. Rins super goed naar voren gereden.

MM van andere planeet. Wat een overmacht.

Pechvogel van de dag Crutchlow. Misschien dat straks beter te zien is maar ik zag geen beweging. Maar het zal wel zo zijn.

Morbidelli ook lekker, maar kwam net te kort op einde. Te gretig waardoor ie een domme fout maakt en ook nog Vinales nog mee neemt. Maar die gaat nog wel een podium pakken dit jaar.

Hopelijk kan Suzuki volgende race direct weer vanaf een goede startplek mee doen.
Was een mooie race, jammer dat MM niet meedeed :+

Vinales leek ff in te houden achter Petrucci, waardoor Morbidelli geen kant meer op kon (toen hij er iets te hard kwam). Raceongelukje wat mij betreft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Mooie race gezien! Leuk om te zien dat er om plek 2 werd gestreden alsof het voor de winst was, jammer dat Rins niet iets beter had gekwalificeerd, anders had ik hem wel op 2 gezien. Alle Yamaha's deden erg goed mee, ik geloof het in ieder geval niet als ze zeggen dat hun motorfiets niet goed is :+

En Marquez, de tandjes wat kan die gast rijden, mooi dat zijn teammanager(?) langs start finish stond te gebaren dat ie rustig moest doen en gewoon 39s blijven rijden :')

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kasai schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:32:
Mooie race gezien! Leuk om te zien dat er om plek 2 werd gestreden alsof het voor de winst was, jammer dat Rins niet iets beter had gekwalificeerd, anders had ik hem wel op 2 gezien. Alle Yamaha's deden erg goed mee, ik geloof het in ieder geval niet als ze zeggen dat hun motorfiets niet goed is :+

En Marquez, de tandjes wat kan die gast rijden, mooi dat zijn teammanager(?) langs start finish stond te gebaren dat ie rustig moest doen en gewoon 39s blijven rijden :')
Was dat niet de sponsor die gebaarde dat ie rustiger moest rijden? :+ Zo ver voor de anderen uit geeft natuurlijk niet de "airtime" die de anderen bij het gevecht om plaats 2 nu wel kregen.

Spannende races om te zien, vooral omdat (buiten MM om), er grote groepen rijders om de eerste plekken bleven vechten. Gardner stal de show wat mij betreft in de Moto2 klasse. Tjonge, wat een machine beheersing.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
DeTjuk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:54:
Pechvogel van de dag Crutchlow. Misschien dat straks beter te zien is maar ik zag geen beweging. Maar het zal wel zo zijn. .
Zie hier de officiële tweet + filmpje van de jumpstart. Het gaat er niet om of je voordeel hebt of niet van een jumpstart, je mag gewoon niet bewegen.

https://twitter.com/i/status/1112501706582118402

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• steveman
  • Registratie: mei 2001

steveman

"Be curious"

Als je ze zo ziet stuiteren over COTA ben je blij dat een mogelijk F1-circus eerder zal neerstrijken op Zandvoort zeg.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Hoe VDM Rea inhaalde. In Meeuwenmeer uit. Wtf. Man.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Holkers
Bo 13de, lekker maat! Punten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:39

Steffie

Opaque

Tylen schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:29:
Ik ben ook zeker ervan overtuigd dat het de coureur is in dit geval. Wat een eindbaas.
Ik denk dat meer dan helft van het verschil door de motor wordt gemaakt. Als je ziet hoe hij uit Stekkenwal wegrijdt van Rea, dan kan dat echt niet alleen de coureur zijn. Als ze allebei vol op het gas zijn loopt hij gewoon meters weg; daar is weinig rijderskunst aan.

Was er het hele weekend bij. Gisteren was een deceptie met die rode vlag en afgelaste race. Vandaag heeft Van der Mark het helemaal goed gemaakt. Die actie buitenom Rea wordt de inhaalactie van het jaar. _/-\o_

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
Ai, MM op zijn snavel!

Zou VR nu weer eens winnen? Hoop het en gun het hem.

Edit: Rins rijdt erg sterk :Y

Joris748 wijzigde deze reactie 14-04-2019 21:28 (73%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 09:12
Top podium, in welke volgorde dan ook.

Prima race :)

PVOutput:12x JASolar 270 Full Black 3240 Wp ZZO op SolarEdge SE4000 omvormer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Kasai schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:41:
Ai ik was wel even zuur toen ik Marquez onderuit zag gaan, gelukkig maakte Rins een hoop goed door nog de winst te pakken. Wordt wel een spannend kampioenschap op deze manier :)
Ach wel nee. Marquez kan wel een wedstrijdje missen ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:36:
[...]

Ik heb in tijden niet meer zo gelachen toen ik het zag gebeuren :D
Een echte MotoGP fan.

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:55
ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:36:
[...]

Ik heb in tijden niet meer zo gelachen toen ik het zag gebeuren :D
Dat ie bij het optillen van de motor 'm de andere kant op liet stuiteren en later tijdens t aanduwen er weer afrolde zag er inderdaad wel komisch uit, maar lachen om het vallen zelf ....

Beetje hetzelfde als lachen toen Ronaldo uitgleed tegen Ajax afgelopen woensdag :O :Z

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14-06 16:12
Het Vosje schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:10:
[...]

maar lachen om het vallen zelf ....
Opmerking was niet op zo'n manier bedoelt 8)7

MM heeft meestal van die knullige valpartijen omdat hij echt de limiet opzoek.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
Niet alleen die inhaalactie van Van der Mark was knap. Ook hoe hij in de laatste ronde die aanval van Rea pareerde. Ingaan Mandeveen? Hij liet hem goed staan _/-\o_

Al kwam Rea ook wel heel goed door de GT, was erg close op de finishlijn. Geen beelden meer gezien hoe ze de GT in gingen.
Pagina: 1 2 3 4 5

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True