Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
TheBrut3 schreef op zondag 8 april 2018 @ 20:23:
Wat een gedoe allemaal rondom de GP start. Van mij mag Miller gewoon de overwinning krijgen en MM een straf.
MM mag toch een hele grote diskwalificatie aan zijn broek krijgen. Dit is gewoon roekeloos rijden.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-06 15:44
Mooie race voor de toeschouwer, maar wat is Marquez een eikel zeg met dat gedrag

Mijn paludarium met gifkikkers

Acties:
  • +3Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:41

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

Terechte straf. Athans ik had hem dq gegeven.
Wat een daap..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
Mooie winnaar met Cal Chrutchlow!

Marquez had weer ouderwetse kortsluiting in zijn bovenkamer. Misschien maar goed dat hij niet in de buurt van Rossi kwam, anders had ie een stoemp op z'n bakkus gehad.

Maar eens een wedstrijd aan de kant houden? Of op zijn minst achteraan laten starten.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:17

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Heel fout allemaal. Maar levert wel leuke tv op ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +3Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Nu online
Ik wil toch echt Zarco eens als winnaar zien! Zo benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen.

Oja, en MM gewoon een DQ wat mij betreft. Met tijdstraf finisht hij nog voor Rossi!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 18:02

steveman

"Be curious"

Wat een poppenkast. Eerst dat gekloot van de wedstrijdleiding... Miller had dik beloond mogen worden voor z'n dappere keuze... maar nee.

En toen ging MM weer puberen of zo... wtf zeg. AlexE kwam er nog redelijk goed bij weg...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:08
quote:
steveman schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:32:
Miller had dik beloond mogen worden voor z'n dappere keuze... maar nee.
Inderdaad, Miller gewoon de 25 punten toekennen. Officieel had de rest allemaal gediskwalificeerd moeten worden, hij deed het als enige goed.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-06 12:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

MM had gewoon al een zwarte flag moeten hebben na het negeren van de official op de grid. Vervolgens 2 man van de baan rammen en dan alsnog niet gediskwalificeerd worden... De organisatie heeft zichzelf flink voor schut gezet vandaag...

De race zelf vooraan was superspannend

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:24

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
Tylen schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:20:
Heel fout allemaal. Maar levert wel leuke tv op ;)
Nou ik irriteerde me er anders dood aan. Het lijkt wel of Race Direction er een slechte Spaanse soap van wil maken oid. Na het incident met Rossi had MM meteen een zwarte vlag moeten krijgen. Was gewoon exact dezelfde actie die hij bij Espargaro maakte. Compleet belachelijk. Als ze ook maar enige vorm waardigheid hebben bij RD, dan geven ze 'm een ban of een stevige grid penalty in Austin.

Ook vrij bizar dat Zarco compleet vrijuit gaat omtrent z'n clash met Pedrosa.

En dan was er ook nog Canet die iemand onderuit schoffelde in free practice waar helemaal niets mee is gedaan. Een grote grap...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15-06 14:05
Mooie race vooraan, MM kan een stukje rijden: zo door het veld rijden alsof iedereen stilstaat. Chapeau.

Was ik al niet zijn fan door de rot acties in 2015 met Rossi, dan is nu het kalf helemaal verdronken.
Toen was ik misschien niet helemaal objectief, maar zijn acties van deze race vind ik er ver over en roekeloos.

De gekregen straf zijn ook vijgen na Pasen, aangezien Rossi wederom deelt in de klappen.

ennekke wijzigde deze reactie 09-04-2018 11:32 (5%)
Reden: Typos

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:20
Het moet voor MM ook wel heel lastig zijn.

Voor hem zal het voelen alsof de andere coureurs stilstaan. Hij zal bijna niet verwachten hoe langzaam een Espargaro door zo'n bocht gaat.

Logisch dat hij af en toe een inschattingsfoutje maakt, maar niet logisch dat hij ze blijft maken later in de race en/of af en toe bewust contact opzoekt.

Wat mij betreft mag MM een schorsing van 1 race krijgen omdat hij ondanks de penaltie(s) maar bleef doorbeuken en het risico op blessures van anderen op de koop toe neemt.

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:48
mooie race. maar wat was die mm allemaal aan het doen? Het was niet 1x maar hij doet het 2x.
Als je het niet red doe het dan gewoon niet.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
quote:
chimera2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:14:
mooie race. maar wat was die mm allemaal aan het doen? Het was niet 1x maar hij doet het 2x.
Als je het niet red doe het dan gewoon niet.
Marquez is één van de besten, zoniet de beste MotoGP coureur van dit moment. Dit soort domme acties heeft hij niet nodig, maar soms gaat er iets mis tussen zijn oren. Als hij geen helm op had, zouden ze hem een muilkorf om doen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
enchion schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:29:
[...]

Maw je bedoelt dat hij al gedisqualificeerd had moeten worden nadat hij Espargaro een zetje had gegeven.

Of vind je het alleen erg omdat hij Rossi van de baan duwde.

Verder natuurlijk een vreemde race zonder veel punten schade aangezien de "grote" jongens door gekkigheid allemaal verder achterin zaten.
Vond het toch apart dat Dovizioso en Rossi niet in de buurt van de voorste 4 rijders konden komen.
Alleen Marquez had zeker de snelheid om daarbij te horen deze race.

Wordt alleen maar interessanter voor de rest van het seizoen dus. (die anders door MM misschien nu al gedomineerd zou zijn, zowiezo gaat hij nog een beuk terug krijgen.)
Het feit dat hij Aleix, Rabat, Morbidelli, Nakagami èn Rossi gebumped heeft vind ik wel een zwarte vlag waard ja... Rossi was voor mij de druppel omdat hij Vale ook echt zwaar dupeerde door 'm het gras in te knallen. Beetje jammer dat je me neer probeert te zetten als een schaamteloze Rossi fan. We zitten hier niet op Facebook.

Bansheeben wijzigde deze reactie 10-04-2018 09:39 (4%)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
quote:
[...]

Maw je bedoelt dat hij al gedisqualificeerd had moeten worden nadat hij Espargaro een zetje had gegeven.

Of vind je het alleen erg omdat hij Rossi van de baan duwde.

Verder natuurlijk een vreemde race zonder veel punten schade aangezien de "grote" jongens door gekkigheid allemaal verder achterin zaten.
Vond het toch apart dat Dovizioso en Rossi niet in de buurt van de voorste 4 rijders konden komen.
Alleen Marquez had zeker de snelheid om daarbij te horen deze race.

Wordt alleen maar interessanter voor de rest van het seizoen dus. (die anders door MM misschien nu al gedomineerd zou zijn, zowiezo gaat hij nog een beuk terug krijgen.)
De voorste 4 zijn geen van allen kanshebbers* voor het kampioenschap. Zij gingen voor een dagsucces en namen daarom veel meer risico op een baan met veraderlijke, natte plekken.

* Crutchlow is eventueel nog een outsider voor de titel. De honda doet het goed en Crutchlow kan er goed mee uit de voeten. Ondertussen gaat hij voorlopig nog aan de leiding van het kampioenschap.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:20
MMjah, Crutchlow valt te vaak. En op een dag dat het niet lekker loopt finisht hij zo 10e. Terwijl MM altijd bij de 1e 3-4 zal eindigen.

Eigenlijk is het triest, maar MM is echt een paar niveaus boven alle coureurs op dit moment. Jammer, vooral omdat ik een grote hekel aan MM heb ;).

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

After the Flag (zolang deze video mag blijven staan).

A smile a day....

• TheBrut3
quote:
Niet alleen toen. :+
Eerst had hij, samen met alle anderen op Miller na, voor de start al gediskwalificeerd moeten zijn. Daarna nogmaals voor de start door het terug rijden op de grid, het niet volgen van aanwijzingen van de wedstrijdleiding en het niet starten vanuit de pit. En vervolgens een aantal keer omdat hij mede coureurs ramt, waarbij Espargaro en Rossi wel erg hard. Ondanks dat het een geweldige race was zo heeft de FIM (die hebben toch de wedstrijdleiding?) in mijn ogen echt wel een aantal steekjes laten vallen in het leiden van de wedstrijd.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Keek vroeger super veel MotoGP maar ben laatste jaren toch meer richting F1 geschoven door Max, de laatste twee MotoGP races heb ik weer gekeken en het is op vele fronten en vooral spanning een verademing vergeleken de F1, ik ben weer fan!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Bergie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:31:
[...]
Daar lag de schuld volgens mij ook deels bij de wedstrijdleiding die hem terugverwees naar zijn eigen startplek ipv de pitsstraat. Tenminste; zo had ik het begrepen :)

[knip]
Nou? Ik heb die vrij forse persoon toch echt naar de pitstraat zien wijzen toen hij probeerde om in te grijpen. Maar Marc was een beetje te vlug en liet zich helemaal nergens naartoe sturen waar ie niet heen wilde, en zo vlak voor de start moest iedereen van de grid af die er niets te zoeken had.

Dat het een zooitje ongeregeld was daar in Argentinië, dat was wel duidelijk als je al het gedoe voorafgaand aan de wedstrijd bekijkt, zelden zo gezien.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij de F1 wordt er flink geklaagd over Olaf mol, maar dit commentaar houdt ook niet over zeg :X

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed, daaaaar gaaaaan we weeeer!!

#AmericasGP

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Hoppa, tijdstraf en nog ruim winnen

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Kwam later thuis... snel de motogp terugkijken via mijn tv aanbieder. Ik klik op start van het begin maar het begon live te spelen wat ik eerst niet door had. Zie ik MM op het podium staan... |:(

Voor het idee toch maar heel de race terug gekeken...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
MAX3400 schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:46:
Tja, wazige performance van iedereen. Heb me zeker vermaakt want het is een fijn cicruit om naar te kijken maar er waren wel heel weinig akties.

Hoezo Viñales niet opzij voor Rossi in lap 3? Wisten ze al dat ie sneller zou zijn?
Haha, dit is geen F1 waar teamorders belangrijk zijn. Ik denk dat het wel heel duidelijk is dat de coureur hier iig even belangrijk is als de fabriek (zie Marquez/Pedrosa). Kortom je teamgenoot is de eerste persoon die je wil verslaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:48

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dit was wel één van de saaiste in tijden. Onderlinge gaten waren relatief snel erg groot.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Die race was echt een tegenvaller. Weinig actie, weinig strijd. Enige pluspunt: Dovi aan de leiding in het wereldkampioenschap :)

Over 2 weken Jerez, zal wel een stuk beter zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
MAX3400 schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:44:
[...]

Eens maar Rossi leek/lijkt constant een voordeeltje te krijgen binnen het team. Toen hij in ronde 2 & 3 lekker dichterbij kwam, dacht ik toch zeker even dat het voor het team ook interessanter zou zijn als Rossi voor Vinales zou liggen.

Maar je hebt gelijk hoor; MotoGP is inderdaad een stukje vriendelijker/beter qua orders dan sommige andere race-klassen :)
Mwoah, Rossi had het hele weekend al niet echt de pace op de M/M banden. Zijn goede FP tijden reed ie op M/S. Ik had alleen verwacht dat Iannone verder terug zou zakken, maar uiteindelijk liep hij zelfs in op Maverick.

Verder een bijzonder saaie race, zoals altijd op COTA. Dat circuit is gewoon niet geschikt voor interessante races met alleen maar hele snelle secties en 1 heel erg trage sectie waar weinig andere lijnen mogelijk zijn. Als F1 track is het verder prima, maar MotoGP hoeft er van mij niet opnieuw te komen. Heb ik nog liever Indianapolis of (natuurlijk, maar now way josé) Laguna Seca.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Zijn hier nog mensen die regelmatig wedstrijden bezocht hebben of nog bezoeken?

Vroeger, in mijn vorige motorleven, nog regelmatig naar buitenlandse wedstrijden geweest. Was een toffe tijd. Hoogtepunt was toch het jaar 2003, hebben toen de wedstrijden in Mugello, Assen en Sachsenring bezocht. Vooral Mugello was gaaf. Met de motor (hint, zie mijn nickname) op en neer naar Toscane. In een lang weekend 3200 km weggetikt.

Daarnaast ook meerdere keren naar WSB in Brands Hatch geweest en nog een keer naar de MotoGP in Le Mans en de WSB in Monza (die legendarische race tussen Bayliss en Edwards).

Tegenwoordig staat alleen TT bezoek op de agenda. Al weet ik niet of ik er dit jaar bij kan zijn. We verwachten rond die tijd ons tweede kindje.
Doet stiekem toch wel een heel klein beetje pijn. Heb sinds 1991, het jaar dat Streuer/Brown wonnen, geen enkele TT meer gemist.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
quote:
Patrick schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:35:
[...]

Mugello _/-\o_ Gekke italiaan met Rossi replica (dacht ik) op het talud, die met een megafoon achtige toeter als uitlaat dat ding constant in de begrenzer jaagt. Geweldige ervaring 8)

En met de motor op mijn bek in de wijngaard toen we de motoren gingen parkeren :o
Was een mooi weekend Skoezie ;)

Klik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:28
In mijn eerste levensjaar ('88) was ik al aanwezig bij de TT van Assen! Was toen een familieding, met z'n allen op de camping en weekje vakantie eromheen. De TT bezoeken heb ik tot mijn 20e volgehouden, toen had ik 't wel gezien. Kwam ook regelmatig kijken bij de WSBK op Assen en ben ook nog bij de WSBK in Monza geweest, denk dat dat in 2007 was.

Mooiste ervaring: in '99 of '00 liep ik tijdens de TT in de paddock rond, als 11 / 12 jarig mannetje samen met mijn vader. Was op de Donderdag, waren alles nog aan het optuigen. Liepen langs de box van Rossi, kwam één van zijn mechanics net naar buiten en zag ons naar binnen gluren natuurlijk. Mochten we vervolgens mee de box in, en heb ik zelfs op de machine van Il Dottore gezeten (foto's aanwezig)! Machtig was dat.

Verder heb ik ook nog wel eens een aantal ONK races op Assen bezocht wegens meeracende vrienden.

De interesse in de motorsport verdween rond mijn 20e, maar sinds een jaar of 2 is dat weer terug en volg nu weer de motorsport die op Eurosport te zien is.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
Alstu:
quote:
Je mag het niet zeggen maar de diffusiteit wat / waar / waarom / wanneer je iets kan zien, begint bizarre vormen aan te nemen. We hebben in Europe nog net niet 1 "verplicht" toiletpapier of overkoepelende inkomstenbelasting, maar ***** een sportwedstrijdje kijken, wordt bijna onmogelijk gemaakt.

Ik ga me eind van het jaar maar eens goed orienteren op een schotel en dubbel/triple ontvanger erop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Het is net zo logisch als Mercedes bij de EU de rechten koopt om auto`s te mogen bouwen.

De reden van een gezonde concurrentie waar de kwaliteit omhoog schiet is niks anders dan dat meerdere organisaties hetzelfde product mogen genereren.

Iets waar ze bij de EU mbt sport nog eens naar mogen kijken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Moto3 en moto2 waren zeer vermakelijk, hopelijk de gp straks ook!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Dat grind op de baan is gewoon gevaarlijk, dat moet toch weg ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

*O* weer Marquez *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Jammer, Lorenzo had nooit hard terug naar de racelijn mogen sturen. Hij had moeten weten dat Pedrosa daar zat. Spanning in de wedstrijd was meteen weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:16
Het was wel weer een spektakel, lorenzo halve race aan kop, dovi op weg naar de tweede plek, Rins, Zarco,Crutchlow, Ianonne die nog even van plekken wisselden en natuurlijk Miller die weer geweldig heeft weten te presteren! Jammer van de valpartij, maar dat hoort er bij...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
quote:
Joris748 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:48:
Jammer, Lorenzo had nooit hard terug naar de racelijn mogen sturen. Hij had moeten weten dat Pedrosa daar zat. Spanning in de wedstrijd was meteen weg.
Dit! Hij 'kapte' hem zo richting de lijn waar Pedrosa reed. Ben heel erg benieuwd hoe de band tussen Dovi en Lorenzo nu is. En misschien nog wel belangrijker, wat Lorenzo gaat doen. Want een plekje bij Ducati kan hij wel vergeten denk ik.

Ik zat met het dilemma lekker weer VS MotoGP. Oplossing was de TV van de slaapkamer buiten neer te zetten i.c.m. mijn laptop. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
R0y. schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:33:
[...]
Ben vooral benieuwd wie het zitje van Pedrosa gaat overnemen. Heeft Cal Crutchlow al iets getekend?
Alex Marquez :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:10:
Jammer, Geen Moto GP du France for Hackus. Vandaag alleen op Eurosport 2 :-(
Eurosport player kost nog geen 2 tientjes voor een heel jaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Echt een last man standing race :+

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Ik snap echt niet dat Eurosport de MotoGP niet uitzend. Die mafklappers in Italië kunnen ze toch ook gewoon na de MotoGP laten zien? :+
Vanavond dan maar de herhaling kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17-06 14:34
quote:
TheBrut3 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:26:
Ik snap echt niet dat Eurosport de MotoGP niet uitzend. Die mafklappers in Italië kunnen ze toch ook gewoon na de MotoGP laten zien? :+
Vanavond dan maar de herhaling kijken.
Net bij KPN Compleet voetbalpakket omgezet naar het Plus pakket, voetbalseizoen is toch voorbij. Dus ik zit heerlijk beide tegelijk te kijken _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
R0y. schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:16:
[...]

Dovi medium soft toch?
Hmm Dovi weet ik niet zeker. Petrux wel.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
En Michael vd Mark heeft geschiedenis geschreven vandaag 😎

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09:36
quote:
Oogje schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:51:
En Michael vd Mark heeft geschiedenis geschreven vandaag 😎
Het laten zien van zoveel race inteligentie en beheersing kan ene M.Verstappen heel wat van leren !

Klasse Michel geweldige race !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb net pas gekeken en wist de uitslag nog niet. Gelukkig toch nog wat van die vieze smaak weg kunnen krijgen, wat een genot om naar te kijken.

In deze klasse lukte het de 33 ook niet om de handel heel te houden deze race, over toeval gesproken. 🤔

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

YESSSSSS. En dat is de dubbel. 😍😍😍

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Willem30 samenvattingen zou in dit geval zonde zijn. Het waren een paar spannende races, van het begin tot het eind ;)

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Poeh, rider conscious, maar wat een crash. Holy shit!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
alesandro_46 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:16:
[...]

Je filmpje doet het niet aan deze kant. Heb hem op youtube gevonden:
[video]
Inderdaad een flinke klapper. Remmen die te abrupt ingrijpen waarbij het voorwiel blokkeert? Daarna gelanceerd en na een harde smak op het asfalt als een pop door de grindbak :X Hopelijk vallen de verwondingen mee.
Bij deze dan nog als linkje: klik voor het geval Youtube 'm blokkeert.
Maar inderdaad, geblokkeerde voorrem lijkt mij ook waarschijnlijk. Ik denk dat de faceplant nog de meeste schade heeft veroorzaakt als er schade is :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

Weer een bizarre redding van MM tijdens FP4... En het geweld ook waarmee het voorwiel weer recht komt te staan.

Edwards zij eens dat het op een superbike erg pijnlijk kan zijn, maar dat een GP-machine je vingers kan breken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14:06

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:25
quote:
Panini schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:56:
Jammer om te zien dat Lorenzo eindelijk zijn draai begint te vinden op de Ducati nu er besloten is dat hij er in 2019 niet meer zal rijden. Ben wel benieuwd wat hij de rest van het seizoen nog kan doen, hoop dat hij wat goede resultaten laat zien. Hij was namelijk echt oppermachtig de vorige race en had de vorm die hij zovaak liet zijn bij Yamaha.

Zal het dan toch de druk zijn die van zijn schouders af is gevallen?
Na de GP van Le Mans heb ik gelezen dat Lorenzo klaagde dat Ducati de geometrie van zijn brandstoftank niet aan wilde passen. Die aanpassing had Lorenzo nodig zodat hij meer contact met de motor heeft via zijn benen waardoor de armen wat rust kunnen krijgen.
Deze aanpassing is in Mugello doorgevoerd en zie het resultaat.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

Ze zullen zichzelf wel flink schoppen als dit succes van JLo doorzet zeg :+

De eerste blauwe plekken mogen idd wel verschijnen...

steveman wijzigde deze reactie 17-06-2018 14:43 (27%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:47
Lorenzo did it again. Ze beginnen zich bij Ducati vast wel af te vragen nu....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Vond het een wat saaie race... Het was maar net of M of H het beste functioneerde en dat bewees zich wel na een ronde of 6. Paar schuivertjes maar niet mega-overdreven.

Lag het aan mij of was de regie enigszins "ruk"? Veel wide & panning shots waardoor de aktie minder dichtbij was? Ook weinig lange onboard actie?

Even een momentje:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:28
quote:
MAX3400 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:23:
Vond het een wat saaie race... Het was maar net of M of H het beste functioneerde en dat bewees zich wel na een ronde of 6. Paar schuivertjes maar niet mega-overdreven.

Lag het aan mij of was de regie enigszins "ruk"? Veel wide & panning shots waardoor de aktie minder dichtbij was? Ook weinig lange onboard actie?
Dat idee over de regie had ik ook, ze presteerden het om de inhaalacties in de groep achter de top 3 vrijwel allemaal 'live' te missen omdat juist op die momenten iemand van de top 3 in beeld was waar toch niets gebeurde omdat daar al gaten van meerdere seconden tussen zaten. Verder weinig boeiende race in de MotoGP, hopen op wat meer spektakel in Assen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:05

Kasai

Legendary

Race was inderdaad niet heel spannend, Marquez koos denk ik eieren voor zijn geld na de valpartij van laatste weekend. Op zich prima ook, hij moest echt op de limiet rijden om de Ducati op het rechte stuk bij te houden. Wel bijzonder dat er zo'n grote tijd verschil zat tussen de eerste 4 en super jammer dat Dovi viel, anders was het wel stuk spannender geworden.

Als we kijken naar de standings, ben ik benieuwd of we nog flinke verschuivingen gaan krijgen, ook al hebben we pas 7 races gehad.

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:16
Komende race is natuurlijk de gelegenheid voor Rossi om te winnen, toch zou ik het Jorge wel gunnen. Vorig jaar was het tussen petrucci en rossi, met uiteindelijk 4 duc's in de top 10. Wellicht dat Lorenzo dit jaar wel een mooi resultaat boekt op Assen, het zou moeten kunnen als het weer stabiel is. *als Marquez nou eventjes wat punten laat liggen*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Marq heeft behouden gereden om zijn punten te halen (nu 2e plek). Op het TT circuit zal de horde Rossi Fans wel willen dat hij wint. Ik ben benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
quote:
chimera2 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:24:
Zin in volgende week :) Nog Tweakers die naar het circuit gaan ?
Ligt eraan wanneer mijn vrouw bevalt. Als die kleine voor aanstaande dinsdag het levenslicht ziet, dan heb ik permissie om op zondag te gaan. O-)

Zou mijn eerste TT in meer dan 25 jaar zijn die ik over moet slaan.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
Hackus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:35:
[...]

Tijd voor een weekendje weg.. Uitje naar TT circuit Assen inplannen :)
Nope. Ik vind het kijken op/langs de baan niks aan. Alleen maar dronken boeren, files, rijen om iets te eten/drinken/pissen etc etc. Thuis zie ik het perfect ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VFRRijder
Vind vaak een trainingsdag leuker dan een race dag. Dus een vrijdag....lekker sfeer proeven en nog overal een beetje bij kunnen. De race, geef mij dan maar lekker een tv waar ik alles goed kan zien :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
quote:
Tylen schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:20:
[...]

Ik woon haast op die baan. Laatste keer was afgelopen vrijdag en zaterdag ;)
Smartass, ik bedoel tijdens de TT ;)

Je zult me vast wel een keer voorbij gereden zijn ergens op die 4,545 km

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17:55
Wij gaan elk jaar naar de camping Asser boys laatste jaren, donderdag heen en zondag na de race terug. Al kom ik dit jaar vrijdag na ivm drukte op het werk.

Ik ga vooral voor de gezelligheid en het feest, de race is bijzaak en inderdaad lang niet zo mooi te volgen als op tv.

Elke tweaker die zin heeft in een potje Grolsch is welkom op de camping ;)

Grolsch wijzigde deze reactie 19-06-2018 20:34 (12%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17:55
quote:
alesandro_46 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:28:
[...]

Volgend weekend lijkt het net zo warm te worden :) (ben nu plannen aan het maken voor een weekendje zuid Eifel dat weekend, vandaar dat ik het in de gaten houd).

Anyhow, veel plezier de komende dagen, ook voor de andere Tweakers op locatie!
Als ik rij heb ik geen last van de warmte, maar terug van Assen na de race is filerijden, en dat is niet leuk met +- 30 graden.

P.S. voor de Tweakers die zin hebben in een LPG (Lekker Potje Grolsch) we staan op de Asserboys (naast Stekkenwal) tegen de slootkant, en zijn te herkennen aan onderstaande koelwagen :P

http://i65.tinypic.com/2d7sfif.jpg

Woensdagavond alvast gecontroleerd of de koelwagen zijn werk wel goed deed, en dat is allemaal gelukt 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Afgelopen dinsdag is onze dochter geboren. Dit jaar alleen permissie voor de zondag 😎 We zitten net als vorige jaren op de Strubbentribune (vak BS).

Joris748 wijzigde deze reactie 29-06-2018 11:57 (25%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
VFRRijder schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:29:
VDM is dit seizoen inderdaad echt goed bezig...daar waar ik Bo in de Moto2 toch wel vind tegenvallen. Dus op dit moment is VDM toch wel Nederlands hoop in bange dagen :).

Benieuwd wat hij gaat doen, maar denk dat het beste is om op de Yamaha te blijven volgend jaar en dan hopen dat je het jaar daarna naar de MotoGP zou kunnen.....maar misschien blijft VDM wel een echte Superbike man net als Rea.
VDM Gaat plekkie van Rossi overnemen ;) Ik voel dat gewoon :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheBrut3
Nee... Ik lig lekker op de bank Q van Moto3 en FP4 van MotoGP te kijken. Maar op moment dat Q1 en 2 van MotoGP komen schakelen ze ineens over naar die saaie klote tennissers! Kom op zeg, zo'n wedstrijd duurt uren dus daar kunnen ze best halverwege inschakelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Het was vooral teleurstellend omdat de Q wel gewoon in het programma stond (bij Ziggo dan).
Ik ga ook niet die player aanschaffen voor die ene keer. Hopen dat het inderdaad naar Ziggo gaat, daarvan heb ik alle kanalen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Hy

Moto 2 oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ben op vakantie in italie. Zojuist kroegje opgezocht en lekker motogp gekeken met een zooi italianen. Was toch wem gezellig hahaha.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
MAX3400 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:58:
[...]

Zojuist? Ze zijn toch al een aantal uur over de finish... :)

Waar zit je ergens in het zonnetje??
Haha. Heel traag internet hier ;). Zuid gardameer. Bij Verona in de buurt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

quote:
Kasai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:46:
Was weer een leuke race, niet zo spannend als Assen, maar dat was dan ook wel uitzonderlijk :)

Bizar dat Marquez al 9 jaar op rij de pole position pakt en de race wint op dit circuit. Wat ik ook bijzonder vind dat Rossi en Vinales zo lopen te klagen over de Yamaha, maar ondertussen respectievelijk tweede en derde worden. Zo staan ze er ook voor in het kampioenschap.
Het was toch heel erg duidelijk dat de yamaha's een hoop acceleratie misten bij het opkomen van het rechte stuk. Ze klagen allebei over een hoop wheelspin, wat duidt op een relatief gebrekkige traction control. Dit hebben Honda en Ducati veel beter voor elkaar. Nu was dit toevallig een circuit waarbij rechte stukken zeer zeldzaam zijn, maar ik verwacht dat als Yamaha niets wijzigt, Rossi en Viñales weer nergens zijn op circuits als Aragon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
alesandro_46 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:17:
@Tylen, ik verwacht Morbidelli eerder op de fiets van Rossi.
Ben overigens wel benieuwd waar Sykes nu heen gaat, tijdje terug heeft hij te kennen gegeven graag terug naar Yamaha te willen...
Ik ook ;). Maar ik blijf dromen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Steffie

Opaque

Volgend weekend de 8 uur van Suzuka dus. Zou heel gaaf zijn als Yamaha met Van der Mark, Lowes en Nakasuga weer kunnen winnen. Ondertussen heeft Canepa een mooi filmpje gemaakt op ook een Yamaha. Dit is toch wel een van de beste onboards ooit qua gevoel van snelheid die ik heb gezien.

YouTube: On board Suzuka 8 Hours 2018 Yamaha R1 GMT94

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• R0y.
  • Nu online
Mooie race en een verdiende winst voor Lorenzo.

Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race? 8)7

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:48
Mooie race weer. Met een terechte winnaar
Wel mooi moment bij de moto2 daar stonden ze klaar voor een vlag voor Alex marquez gaat ie in de laatste bocht nog onderuit. Willen ze hem aanduwen gaat ie of een keer

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
R0y. schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 14:49:
Mooie race en een verdiende winst voor Lorenzo.

Na de race rijd de top drie altijd richting de tribune. Nu viel mij op dat er een vierde motor stond (kon deze niet herkennen) inclusief Cal Crutclow... Mag dat zomaar? Even je motor daar parkeren na de race? 8)7
Beste privé rijder?

A smile a day....

• Joris748
  • Nu online
quote:
Yep, beste niet-fabrieksrijder.

• Philip Corvage
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-11-2018
quote:
TheBrut3 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:20:
RW gaat het ook niet worden, als ik Jarno zo hoor. Op de vraag van Eurosport of Bo welkom was, leek hij het antwoord "nee" te moeten geven.
NTS RW Racing en Bo hebben een intentieverklaring getekend.

https://www.racesport.nl/...ing-gp-en-bo-bendsneyder/

Als het doorgaat, moet Steven Odendaal zijn plekje inleveren. Maar Bo moet wel zelf twee ton inbrengen... Bij racesport gaan ze nu een inzamelingsactie organiseren.

Tja... Ik gun Bo het beste, maar ik denk dat hij toch wel zelf de sponsoring moet kunnen regelen. En daarvoor zal hij de rest van het seizoen nog een paar resultaten moeten neerzetten. Aan het materiaal ligt het niet. Een klassering tussen de 10 en 15 zou je toch wel mogen verwachten.

Vorig jaar kon Bo nog zeggen dat hij eigenlijk te lang en te zwaar is voor een Moto3-fiets, maar die vlieger gaat nu niet meer op. GP-racen is het hoogste niveau en dat is hard. Bo's maatje Livio Loi heeft het helaas ook mogen ervaren....

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Tijdschema Britse GP aangepast vanwege verwachte regen

De MotoGP-race begint zondag niet op het originele tijdstip van 14.00 uur Nederlandse tijd, maar wordt nu gehouden om 12.30 uur Nederlandse tijd.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• v8power67

v8power67

Snap niet hellemaal waarom ze niet gewoon racen. Er zijn toch gewoon regen banden ?
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:25
Ach ja, nu lekker zap met vele mooie en grappige momenten (y)
Ik verwacht overigens dat er vandaag niet gereden wordt door de ridders op twee wielen.

alesandro_46 wijzigde deze reactie 26-08-2018 13:15 (4%)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• v8power67

v8power67

Pffff word of vandaag of niet zeggen ze nu. Maar de kans is groot dat het niet word dan..
Naja gelukkig is er nog f1 maar vind wel beetje bizar dit.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verplicht zijwieltjes voor 2019 als er meer dan 3mm water is gevallen!!

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Steffie

Opaque

quote:
v8power67 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:02:
Snap niet hellemaal waarom ze niet gewoon racen. Er zijn toch gewoon regen banden ?
En ja gevaarlijk is het maar ze bepalen zelf hoe ver ze gaan...
Dacht dat de f1 triest was als er een druppel viel maar een hier kunnen ze er ook wat van blijkbaar..
Komt niet helemaal door de hoeveelheid regen die valt, maar hoofdzakelijk door de belabberde afwatering op het circuit. Bij de 8 uur van Suzuka een paar weken geleden regende het harder dan nu in Engeland, maar daar kon het racen wel gewoon doorgaan. Als je zoals nu in Silverstone asfaltlaag over asfaltlaag legt dan wordt de afwatering er niet beter op. Bovendien zit er blijkbaar op bepaalde stukken geen enkele verkanting in.

Zo'n situatie als gisteren met een stuk of 8 rijders die in 1 bocht van de baan schieten omdat er een paar centimeter water op de baan staat zit niemand op te wachten. Rabat heeft nog het geluk gehad dat hij de motor van Morbidelli tegen z'n been kreeg in plaats van z'n rug of hoofd. En Rins heeft daar ook geluk gehad dat hij niets gebroken heeft toen hij met iets van 200km/h van z'n motor stapte om een ergere crash met de bandenmuur te voorkomen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• VFRRijder
En vergeet de hobbels niet, daar blijft ook lekker water tussen staan. F1 klaagde er ook al over dat het zeer slecht asfalt was.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Dit zuigt wagen...

• GovertNL
quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:04:
[...]

Uhuh...
[afbeelding]
Net even de buienradar bekeken voor Silverstone; pas rond 15:30 (Engelse tijd) lijkt er ruimte in de wolken te komen. Dan zijn we hier in NL al klaar met de F1, waarschijnlijk.
[afbeelding]
Ja ik had ze ook al gecheckt. Kan het ook niet echt geloven. Maar dat riep men net op Eurosport.
Morgen willen ze niet racen begreep ik net. Dus men zal het voorlopig denk nog even aankijken.
Cancellen zou echt wel heel jammer zijn. Voor de mensen thuis maar vooral voor het publiek bij het circuit.

Afwachten maar.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
Kijk je op VHS? :+

• v8power67

v8power67

Ga denk zo maar schakelen naar ziggo voor de f1.. gaat niets meer worden vandaag denk.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

quote:
v8power67 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:34:
Ga denk zo maar schakelen naar ziggo voor de f1.. gaat niets meer worden vandaag denk.
Mee2. kan nog wel eens gelijktijdig starten

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Have fun met de F1! Ik ga ook overschakelen; zal rond 15:00 ook op mijn andere beeld even kijken hoe het er op Silverstone voor staat.

#GoPerez O-)

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Broadcast wordt gestopt. Nieuwe meeting 15:00UK / 16:00EU.

• v8power67

v8power67

quote:
MAX3400 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:07:
Broadcast wordt gestopt. Nieuwe meeting 15:00UK / 16:00EU.
Naja hopelijk na de f1 motogp zou leuk zijn.

• GovertNL
Pagina: 1 2 3 4 5

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True