Lol... Misschien zijn sommige mannen uitgekeken op zwarte apparaten en matcht aluminium beter met de rest van de apparatuur? Noem maar wat hoor..HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:40:
@Mouse_NL, op Twitter zijn ze actief bezig #iphone5nl
Ik ga toch voor zwart, ondanks dat ik wit wilde omdat deze minder snel bekrast.
Wit is meer voor vrouwen en mannen die...
ót mogn!noobynater schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:42:
Store is nog steeds niet down, tot morgen!
Ik denk ook niet dat het om 00:01 gaat gebeuren.....
Power to the beat.
Anoniem: 325971
Heeft er niemand ervaringen met de lancering van de 4s? Was het toen 00.01 of 09.01?
Ik zet het wekkertje naar vast op 7.58 en 8.58
Is toch gevalletje boolean op true zetten in database, daar hoeft de hele website toch niet voor down eerst? (normaal dan)
Inderdaad, ik zou nu echt niet gaan slapen als ik jullie was.HitDyl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:47:
Is toch gevalletje boolean op true zetten in database, daar hoeft de hele website toch niet voor down eerst? (normaal dan)
Nog maar 12 minuten, en wij weten het zeker!
An a day keeps the doctor away.
Ter vergelijking: voorafgaand aan de start van de pre-orders in o.m. de VS en Duitsland ging de Apple Store voor de duur van 3,5 uur offline en kwam iets na 9'en weer online. https://twitter.com/IsThe...atuses/246504182251671552
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
TriestIT-Pro schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:50:
Ter vergelijking: voorafgaand aan de start van de pre-orders in o.m. de VS en Duitsland ging de Apple Store voor de duur van 3,5 uur offline en kwam iets na 9'en weer online. https://twitter.com/IsThe...atuses/246504182251671552
Jij bent van iphoneclub! Je loopt de boel te flashen...IT-Pro schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:50:
Wie hier intrapt moet wel erg dom zijn...IT-Pro schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:50:
Datum waarop dit bericht is geplaatst: 14 september 2012.

Dat van duitsland hoe ging dat daar?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ben van plan om om 10uur in amsterdam tezijn hoe groot is de kans op een 64 gb?
Nu even opletten, ben nog wakker.
Zal wel niet meer, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Net zo groot als dat je Adriana Lima tegen het lijf loopt of sarcastiball gaat spelen.ococ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:54:
[ Voor 58% gewijzigd door me_mrtn op 27-09-2012 23:55 ]
34.68%ococ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:54:
20*350ZO45°
ik denk 16,43%..ococ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:54:
Niemand die dat weet....
Anoniem: 125531
Ik heb zo'n vreemd gevoel dat we om 00.01 uur op Apple Store niets te zien zullen krijgen.
Nog 5-6 minuten en we weten het zeker.
Hou jij die haas in de gaten, scoor ik een iPhoneme_mrtn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:54:
Nu even opletten, ben nog wakker.Zal wel niet meer, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
[...]
Net zo groot als dat je Adriana Lima tegen het lijf loopt of sarcastiball gaat spelen.
gewoon nee.
Dat wordt plakband op mijn F5 toets, want wij gaan beginnen met aftellen!
Het konijn zit hier veilig in het hok.SanderPS3 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:56:
[...]
Hou jij die haas in de gaten, scoor ik een iPhone.
Nogal logisch dat dat bericht op 14 september 2012 is geplaatst. Dat is de datum waarop in de eerste landen de pre-order van start ging, om iets na 9 uur 's ochtends. Ik probeer hier niets te 'flashen', dit is gewoon informatie die door iedereen te checken is. En ik schrijf inderdaad regelmatig voor iPhoneclub.HardCoreGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:53:
[...]
Wie hier intrapt moet wel erg dom zijn...
Datum waarop dit bericht is geplaatst: 14 september 2012.
[ Voor 4% gewijzigd door IT-Pro op 27-09-2012 23:59 ]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Whahahahaha!SanderPS3 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:56:
Hou jij die haas in de gaten, scoor ik een iPhone.
Neem aan dat het pas 09:00 zal zijn net als voorgaande jaren.
Anoniem: 125531
Dat denk ik ook. 23:59!!!Goudvis12 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:57:
Neem aan dat het pas 09:00 zal zijn net als voorgaande jaren.

* Stilte voor de storm
Nog 1 minuut!!!!
Of 9 uur en 1 minuut...
Nog 1 minuut!!!!
Of 9 uur en 1 minuut...
[ Voor 23% gewijzigd door iApp op 27-09-2012 23:59 ]
WOHOOOOO HIJ IS ER !!!!!!!
Nope.
Dat wordt morgenochtend.
Nope.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Welterusten allemaal!
[ Voor 51% gewijzigd door iApp op 28-09-2012 00:01 ]
Ik wacht nog een paar minuten
20*350ZO45°
Trek nu mijn jas aan en vertrek richting Amsterdam
Is ook niet meer dan logisch. In de vs (cupertino) is het om 9:00 pas vrijdag.
succes morgen mensen! truste!
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik wacht tot 00.10 als ze het dan nog niet gelukt is zullen ze het wel uitstellen tot 09.00
Eén ding waar ik nog wel op kan hopen en dat is de nano-SIM van T-Mobile die morgen hopelijk komt.
Het doet me hier haast aan een ibood hunt denken
Tot morgen iig
Tot morgen iig
[ Voor 15% gewijzigd door maartuhr op 28-09-2012 00:04 ]
Zo hij staat niet in de store! Ga effe verder kijken naar of ik een witte of een zwarte score!
de volgende hunt zit de iphone in de box hoormaartuhr schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:04:
Het doet me hier haast aan een ibood hunt denken

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
was het maar zo...spartacusNLD schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:05:
[...]
de volgende hunt zit de iphone in de box hoor
pfff heb geen zin om naar A'dam af te reizen...
Iemand nog een ander idee waar die simlock vrij te krijgen is morgen?
Regio Haaglanden :-)
laat het aub héél hard onweren vanavond, ik ga nu lekker slapen en morgenochtend om 8 uur ben ik daar !
BartsmitRedHead schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:10:
pfff heb geen zin om naar A'dam af te reizen...
LOL het blijft speelgoed die smartphones...
Hoe duur kosten die krengen eigelijk?me_mrtn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:03:
Eén ding waar ik nog wel op kan hopen en dat is de nano-SIM van T-Mobile die morgen hopelijk komt.Volk, späters.
Ik zit ook bij T-Mobile, vandaar dat ik het vraag.
@Hitdly, iOS, geschikt voor jong en oud. Haha
Ik geloof dat ik ergens gelezen heb 5 euro.
Wat ik nog steeds raar vind is dat de titel van de iPhone pagina in de store engels is, en ook de complete iphone pagina.
http://www.apple.com/nl/iphone/
Wat ik nog steeds raar vind is dat de titel van de iPhone pagina in de store engels is, en ook de complete iphone pagina.
http://www.apple.com/nl/iphone/
[ Voor 65% gewijzigd door Erulezz op 28-09-2012 00:30 ]
Hoeveel mensen staan er nu op de leidseplein??
Ik denk niet veel ..... De iphone 4 was een verassing de 5 niet echt denk ik?Kev7381 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:36:
Hoeveel mensen staan er nu op de leidseplein??
Haha verrassing van Gizmodo ja!Mouse_NL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:37:
[...]
Ik denk niet veel ..... De iphone 4 was een verassing de 5 niet echt denk ik?
Welke naam kan ik volgen op twitter?ococ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:37:
twitter zegd 300 man
Zoeken naar #iPhone5NL
Anoniem: 16295
Mouse_NL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:37:
[...]
Ik denk niet veel ..... De iphone 4 was een verassing de 5 niet echt denk ik?

ik ga gewoon morgenmiddag langs na school
no worries
ik kan niet slapen en ga er niet eens naartoe.. en toch ben ik zenuwachtig..
neej een aardige tweakert neemt er een voor me mee...
Het is nu 1:00 en we kunnen nog geen iPhone 5 bestellen. 
Dat wordt morgenvroeg 8:00 maar weer eens proberen!
Dat wordt morgenvroeg 8:00 maar weer eens proberen!
Ik rij altijd op weg naar college langs de Apple Store, kan er prima 1 voor je meenemen, ga rond een uurtje of 11/half 12 erheen, als er dan geen rij staat, hoop meteen door te kunnen lopen. Ben bereid er 1 voor je te kopen als je het kan overmaken, heb ABN AMRO.Security schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:57:
ik kan niet slapen en ga er niet eens naartoe.. en toch ben ik zenuwachtig..
Edit: kan dus niet voorschieten!!
[ Voor 3% gewijzigd door Hidde op 28-09-2012 01:01 ]
Hé jammer, als je nou ING hadHidde schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:01:
[...]
Ik rij altijd op weg naar college langs de Apple Store, kan er prima 1 voor je meenemen, ga rond een uurtje of 11/half 12 erheen, als er dan geen rij staat, hoop meteen door te kunnen lopen. Ben bereid er 1 voor je te kopen als je het kan overmaken, heb ABN AMRO.
Dat is heel aardig van jeHidde schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:01:
[...]
Ik rij altijd op weg naar college langs de Apple Store, kan er prima 1 voor je meenemen, ga rond een uurtje of 11/half 12 erheen, als er dan geen rij staat, hoop meteen door te kunnen lopen. Ben bereid er 1 voor je te kopen als je het kan overmaken, heb ABN AMRO.
Ik weet zeker dat je er iemand blij mee kan maken korter op de avond werd er nog naar gevraagd.
Voor mezelf heb ik al een bestelling lopen bij Joost1991.
Ik hoop dat hij me een sms stuurt dat hij er twee heeft kunnen bemachtigen!
Ik heb zelf ING en wil ook wel voor je kijken? Alleen hoe regelen wij de communicatie?
Zie DMAppleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:19:
[...]
Ik heb zelf ING en wil ook wel voor je kijken? Alleen hoe regelen wij de communicatie?
welterusten allemaal

ora et labora
De iPhone 5 is te bestellen in de online Apple Store!!!
Mijn bestelling is inmiddels geplaatst!

Sinds 2:00 vannacht kun je de iPhone 5 dus bestellen in de Nederlandse store, oww yeah!
Verwachte levertijd, 3 - 4 weken...
Maar ik ben echter wel de eerste Nederlander die hem besteld heeft, dus waarschijnlijk zal ik dan ook als een van de eerste aan de beurt zijn.
Hooray!!!
Mijn bestelling is inmiddels geplaatst!
Sinds 2:00 vannacht kun je de iPhone 5 dus bestellen in de Nederlandse store, oww yeah!
Verwachte levertijd, 3 - 4 weken...
Hooray!!!
[ Voor 7% gewijzigd door iApp op 28-09-2012 02:18 ]
Aaaah als een malle besteld! Levering — 23 Okt, 2012 - 29 Okt, 2012 !
Hahahaha gaat het ochtendclubje leuk vinden.. maar sjees een maand levertijd?!
wel, net ook twee besteld maar morgen toch ook in de winkel kijken natuurlijk. (En dan bij succes annuleren.)
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 28-09-2012 02:18 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mijn status is veranderd van ''We hebben je bestelling ontvangen'' naar ''Artikelen worden verwerkt''! 
Hoe zit het bij jullie?
Hoe zit het bij jullie?
ik wacht even af.. ga niet op 4 paarden wedden
Hier hetzelfde gevalHardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:19:
Mijn status is veranderd van ''We hebben je bestelling ontvangen'' naar ''Artikelen worden verwerkt''!
Hoe zit het bij jullie?
Het was vast je zesde zintuigLunick schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:23:
[...]
Hier hetzelfde gevalHeb toch wel geluk dat ik hem nu heb kunnen bestellen. Werd spontaan wakker haha
Oh en fucking "3 tot 4 weken"
belachelijk. Doe dan gewoon géén phased launch als er toch geen voorraad voor de 2e launch beschikbaar gehouden wordt.
Autorisatie mislukt. Controleer uw kaartgegevens of kies een andere kaart.
Gezeik met die kut creditcards bah

Gezeik met die kut creditcards bah
overigens alleen toestel of ook accessoires besteld?
Alleen toestellen hier. Accessoires kom ik in de apple store wel 's tegen.
Bij Apple een losse 16gb zwart besteld, heb via mobilecaseshop een bodyguardz gekocht en een simpele bumper via eBay.
Denken jullie dat ik bij de eerste batch zit als ik nu bestel via de site?
Aangezien een van de eersten hier ook al met 3-4 weken zat denk ik dat dat niet klopt?
Aangezien een van de eersten hier ook al met 3-4 weken zat denk ik dat dat niet klopt?
Levering 23-29 Oktober, dat is wel heel erg lang zeg.
Dat vind ik dus ook.. maar goed ben bang dat we er weinig aan kunnen veranderen..stfnz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:29:
Levering 23-29 Oktober, dat is wel heel erg lang zeg.
Heh bij http://www.iphoneclub.nl/208726/iphone-5-online-apple-store/ zijn ze ook wakker geworden..
geen reacties nog.. over een paar uur vast.
Pfffff drama. Iemand met een ING card wel gelukt? Of is er een WEER een storing ofzo?
Ik heb net betaald.
Naam begunstigde is Worldpay Ltd. en de rekeningnr is 3106.76.258
Verder heb ik in de omschrijving het referentie nummer gezet.
Klopt toch? Even laten checken door iemand die nog wel scherp is
Naam begunstigde is Worldpay Ltd. en de rekeningnr is 3106.76.258
Verder heb ik in de omschrijving het referentie nummer gezet.
Klopt toch? Even laten checken door iemand die nog wel scherp is
ROFL, heeft iemand wel is naar die datum en tijd gekeken van het bericht gekeken?Security schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:33:
Heh bij http://www.iphoneclub.nl/208726/iphone-5-online-apple-store/ zijn ze ook wakker geworden..
''Donderdag, 27 september 2012 (23:46)''
Ehm, ik wil niet veel zeggen maar de iPhone 5 was pas om klokslag 2:00 te bestellen!
Dit topic is gesloten.