Sinds inmiddels bijna een jaar heb ik een site draaien waar zo'n 1000 bezoekers per dag op afkomen (gemiddelde bezoeksduur 5 minuten). Geregeld krijg ik mailtjes van bezoekers dat ze mijn site zo waarderen. Er staan advertenties op de site. Deze leveren mij gemiddeld $0.50 per dag op. Nu vroeg ik mij af of dit een normaal bedrag is voor een site met 1000 bezoekers per dag; voor mijn gevoel zijn dat namelijk best veel bezoekers en zou ik er eigenlijk best iets aan moeten kunnen verdienen 
Ik heb erg veel gezocht op internet naar informatie over advertenties e.d., maar helaas weinig echt bruikbaars kunnen vinden. Te vaak kom je op sites terecht die overduidelijk zelf zijn opgezet om zoveel mogelijk advertenties te tonen, en met eigenlijk geen echte informatie erop.
Zouden mijn lage inkomsten te maken hebben met mijn type site? Ik zal geen link spammen, maar zal zeggen dat het geen site met redactionele content is; het is meer een online tooltje voor het bekijken van foto's.
Tips/inzicht zijn erg welkom.
Ik heb erg veel gezocht op internet naar informatie over advertenties e.d., maar helaas weinig echt bruikbaars kunnen vinden. Te vaak kom je op sites terecht die overduidelijk zelf zijn opgezet om zoveel mogelijk advertenties te tonen, en met eigenlijk geen echte informatie erop.
Zouden mijn lage inkomsten te maken hebben met mijn type site? Ik zal geen link spammen, maar zal zeggen dat het geen site met redactionele content is; het is meer een online tooltje voor het bekijken van foto's.
Tips/inzicht zijn erg welkom.