Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SinSin
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04-12 20:04
Hoi, net een HTC desire C binnen gekregen van vodafone superdeals. SD kaartje van 4 Gb erin update naar android 4.0 en spelen maar.

Wil ik het geheugen gebruik bekijken zie ik daar staan;

Totale opslag ruimte 0,94 GB
apps 39,06 MB
beschikbaar 0,90 GB

Telefoon opslag ruimte 95,23 MB

Geheugen kaart 3,73 GB

Terwijl de specs op het doosje aangeven dat er 512 Mb intern en 4Gb opslag zou moeten zijn.
Gezien android 4.0 snap ik die 1 GB intern wel, maar overal op het internet staat toch echt 512MB en 4GB.

Alleen deze site geeft de specs van mijn HTC weer; http://recombu.com/reviews/htc/desire-c/

Iemand anders met dezelfde ervaring? Of een verklaring?

• SinSin
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04-12 20:04
precies jou link geeft dit weer: Totale geheugencapaciteit : 4 GB
RAM:512 MB

Waar is dan die 4 GB gebleven.
en verwar die nou niet met mijn 4GB SD kaartje.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True