• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05 09:42
@Mr. Unexist thanks voor de info. Die extra verbindings dingen zoals airplay en Spotify connect ga ik niet missen.

Toch maar even langs plattetv of ze het oude model niet alsnog voor 550-600 willen weg doen.

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:49
SX-Superfly schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:48:
[...]

Platte TV wil niks van de DSN11RG afhalen. Ze bieden de DSP11RA (opvolger) aan voor 899 - 200 euro cashback = 699.
Geen gekke prijs, bij mij werd hij vanmiddag voor 1149-200-50=899 aangeboden :O

Van de LG DSN11RG wilde de verkoper ook niks afhalen.

Moet zeggen dat ik hem wel goed vond klinken en de bass was ook goed. De set staat in een hoek onder een open trap in Eindhoven. De achterluidsprekers klonken ook goed, had wel een surround beleving. De achterluidsprekers staan erg kort op de luisterpositie, direct naast een tweezitsbank....
De hoogteweergave was niet echt merkbaar, maar daarvoor staat de set niet op de juiste plek denk ik.
Verkoper was wel ff aan het klooien om de subwoofer te pairen.

Heb ook nog ff de Samsung 950A geluisterd maar was zonder achterluidsprekers en midden in de zaak. Ik vond hem wat doffer klinken dan de LG.

Heb niks gekocht, moet erover nadenken en heb geen haast. Cashback actie loopt wel bijna op z'n einde dus misschien dat ik nog wel een keer een poging ga doen voor een betere prijs en anders wacht ik wel.

• SX-Superfly
@Mr. Unexist de DSP11RA stond in Zoeterwoude midden in de loods, en ook nog eens zonder de surround speakers. Oftewel geen reëel beeld van gekregen, helaas.

Op avforums en RTINGS wordt de q950a ook beter beoordeeld dan de DSP11RA. Er zijn daar leden die de LG hebben omgeruild voor de Samsung. Ook lees ik daar dat het sub laag lager is dan de LG.

De q950a kan ik voor 899 krijgen bij plattetv... Is me alsnog iets te veel want met de BTW dagen eind januari was ie 800. Ik verwacht dat ie nog wel verder zakt gezien tijdens de CES2022 genoeg nieuwe modellen zijn aangekondigd.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:58
@SX-Superfly @Mr. Unexist
Ook ik wil graag een van deze soundbars (LG of Samsung) kopen. Ik merk dat er over de Samsung meer geschreven wordt dan over de LG (zie bijvoorbeeld het aantal pagina's in het topic op AVForums), en de Samsung is net wat geavanceerder met nog een extra zijkanaal op de achterspeakers. Maar tsja, sommigen vinden de bas op de Samsung weer te overheersend en lastig bij te regelen. Een front-facing sub zoals LG heeft lijkt ook handiger.
Dus welke te kiezen vind ik nog best lastig. :)

Mocht PlatteTV trouwens geen 899 excl cashback meer vragen voor de LG, Freek/Smits Arnhem op Marktplaats levert 'm ook voor 699.

• Mr. Unexist
Ik heb vanmiddag contact gehad met Smits Arnhem over de LG DSN11RG. Op de site gevraagd of ze hem hebben staan en of er wat met de prijs mogelijk is. Ik werd teruggebeld dat ze die niet meer op voorraad hebben, maar wel de DSP11RA en die voor 899 kunnen aanbieden. Zei dat ik al zo'n bod had liggen, daarna ging er nog 20€ van de prijs af...
Platte TV wilde geen 100€ van de LG DSN11RG afhalen helaas, anders had ik em direct besteld.

De Q950A wordt idd beter beoordeeld, maar heeft wat mij betreft wat tekortkomingen waaronder het display en het stoffen omhulsel.

Ik vind het moeilijk een keuze te maken tussen de modellen en misschien te wachten. Want nieuwe modellen betaal je in het begin de hoofdprijs voor.
Ik wil gewoon goed geluid voor niet al te veel geld, ben geen audiofiel en heb dus geen zin om 1000-en euro's uit te geven...

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:54
musicfreak schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:16:
Ik zit nog even de HW-Q950A en de Q900A van Samsung te vergelijken. Ik had het idee dat het enige verschil tussen de twee de achter luidsprekers was echter als ik bij de specificaties op de Samsung site kijk zie ik een totaal van 22 speakers staan bij de 950A en 16 bij de 900A.
Een verschil van 6 dus, en die surround speakers hebben een voor en boven speaker. Vier in totaal dus voor beiden. Iemand een idee waar het verschil in zit, heeft de 950A misschien surround speakers met ook een unit aan de zijkant?

Samsung links:
https://www.samsung.com/n...r/q950a-black-hw-q950a-xn
https://www.samsung.com/n...r/q900a-black-hw-q900a-xn
Surround speakers hebben elk 3 speakers..

• Mr. Unexist
Ik heb de knoop doorgehakt en ben op de aanbieding van Smits Arnhem ingegaan.
Vrijdag verwacht ik de LG DSP11RA in huis te hebben. *O*
Volgende maand een nieuw tv-meubel bestellen, want op de huidige past ie niet. :N

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Unexist
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de LG DSP11RA.
Het geluid met muziek is goed en het streamen via de wifi werkt prima. Het geluid blijft bij hoog volume ook gewoon goed en de sub stampt erg lekker.

Het was ff zoeken naar de juiste settings voor Dolby Atmos. Had een TV instelling verkeerd staan, PCM > moest automatisch zijn... Dan wordt de juiste content van Netflix doorgegeven en kun je het "sound effect" in de LG app niet wijzigen.
Die sound effects zijn verder ook niet echt nuttig, alleen standaard klinkt goed.

"6 Underground" gekeken, damn die sub staat aardig te stampen, en kan me dus niet vinden in de kritiek van sommige reviewers op YouTube.
"The Ritual" idem, de sub doet zijn werk goed en upfiring speakers ook. Bij een scene in het bos regent en onweert het en het lijkt echt of je er middenin zit.

Een nadeel vind ik dat de achter speakers en de upfiring speakers een ruis geluid produceren als de set aanstaat, maar geen content speelt. Een ander nadeel is dat je geen presets in de app kunt maken voor verschillende content, dus bij muziek andere instellingen dan bij film kijken.

@Jesp_J goed te weten dat het stroomverbruik meevalt (y)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:37
Heb trouwens ontdekt dat als je de DSP11RA soundbar verbind met wifi het standby verbruik omhoog gaat naar 5.8 watt. De wifi verbinding in standhouden kost dus 5.5 watt extra. Is dus 48 kWh op jaarbasis (met een stroomprijs van 50 cent dus 24 euro per jaar om standby te staan.

De wifi verbinding is nodig om de firmware te updaten, de soundbar te bedienen via de LG soundbar app, en de soundbar te gebruiken als Chromecast speaker.

Ik heb de wifi verbinding nu na de laatste update te hebben geïnstalleerd en de soundbar te hebben gecalibreerd verbroken en alles werkt nu nog zoals het moet met tv en films kijken. Hij gaat automatisch uit en aan met de tv, hij maakt gewoon connectie met de sub en de rears en speelt alle audio formaten af. Het enige wat ik nu niet heb is bediening via de app (instelling kun je ook bedienen met de meegeleverde afstandsbediening) en de Chromecast functie.

Als ik lees dat er een nieuwe update is maak ik gewoon weer even connectie met de wifi en laat hem updaten en gooi de wifi er dan meer vanaf. Ik gebruik de soundbar toch alleen voor de tv en heb de Chromecast functionaliteit niet nodig (en kan altijd nog via bluetooth streamen als het nodig is)

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 02:02
Je kan de sub ook uitzetten indien gewenst en aanzetten op momenten dat je hem wel wil/kan gebruiken

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lars-maasdijk
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-05 17:31
rozuchu schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:37:
Ik wil graag een soundbar ter vervanging van een onkyo + 2 speakers en sub.

We hebben een Teufel gezien, de Teufel Cinebar Lux (geintegreerde sub).
Maar ik hoor ook goede dingen over een Sonos (Beam of Arc), alleen daar zit geen sub in.

Ik ben zelf erg gevoelig voor harde geluiden, plus buren en kleine kids die savonds slapen, dat resulteert dat onze sub nu heel zacht staat. Ik vraag mij dus af als we voor een soundbar gaan zonder sub, of we dat echt zouden merken?
Bij mijn LG DSP9 Soundbar + subwoofer zit in de app instellingen van mijn mobiel de ''night stand''. Hierdoor worden de hardere geluiden gefilterd. Dit is waarschijnlijk ook via de afstandsbediening te benaderen.

Misschien wat voor jou.

Je kan even kijken of dit andere merken ook hebben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:53

13art

Moderator Mobile
rozuchu schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:37:
Ik wil graag een soundbar ter vervanging van een onkyo + 2 speakers en sub.

We hebben een Teufel gezien, de Teufel Cinebar Lux (geintegreerde sub).
Maar ik hoor ook goede dingen over een Sonos (Beam of Arc), alleen daar zit geen sub in.

Ik ben zelf erg gevoelig voor harde geluiden, plus buren en kleine kids die savonds slapen, dat resulteert dat onze sub nu heel zacht staat. Ik vraag mij dus af als we voor een soundbar gaan zonder sub, of we dat echt zouden merken?
Ik vermoed dat 'subwoofer' in geval van teufel puur een marketing term is. Van een subwoofer ingebouwd in een soundbar zou ik niet teveel verwachten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:51
GluonC schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:00:
Ik ben op zoek naar een soundbar voor rond de €150. Zelf heb ik een Philips TV dus was ook naar een soundbar van Philips aan het kijken. De Philips TAB5305 heeft goede reviews. Maar volgens mij maakt Philips niet de beste soundbars. De JBL Bar 2.0 lijkt me ook een mooie soundbar. Het liefste heb ik een soundbar met Dolby atmos maar dat ga ik volgens mij niet vinden in deze prijsklasse. Als er iemand een betere optie weet hoor ik het graag.
van de LG DSN7CY (met dolby atmos) staan er genoeg op marktplaats rond de 150 euro, zat meen ik laatst bij een nieuw kpn-abo of zoiets, misschien is dat wat voor je

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
SX-Superfly schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:58:
De q950a is binnen. Ben zeer tevreden over het geluid. Nog een beetje spelen met de instellingen.

Wanneer je de settings van wide level, side level, front top, rear top etc. aanpast heeft dit dan invloed op alle geluidsmodi? Dus standaard, surround en game?

Wanneer je de equalizer aanpast van 150 Hz, 300 Hz etc. Heeft dit alleen invloed op de standaard geluid modus (omdat alleen de equalizer in deze modus is aan te passen) of heeft dit ook invloed op bijv. Geluidsmodus surround?
Mag ik vragen waarom je niet voor de nieuwe Q990B bent gegaan?

• SX-Superfly
colorsone schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:36:
[...]

Mag ik vragen waarom je niet voor de nieuwe Q990B bent gegaan?
De prijs. Ik kon de q950a voor 870 euro krijgen. Keuze was wat dat betreft snel gemaakt. En nog geen moment spijt! Wát een geluid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06 09:25
Flippertje444 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:45:
Begin april de q990b van Samsung gekocht. Hij is nog steeds niet leverbaar en het wordt zoals het nu lijkt sowieso wel juni. Hier misschien insiders die meer weten van de vertragingen?

Thanks alvast 👍
Vertragingen zou ik het niet noemen, ze zijn nog volop bezig met het releasen ervan.

Bekijk het als een pre-order dat je gedaan hebt ;)

Begin April zelf ook de Q990b besteld bij plattetv.nl.
Zij lieten mij weten de soundbar binnen te krijgen op 27/5.
Zelf verwacht ik hem dus ook pas begin juni :)

[Voor 13% gewijzigd door Wouter06 op 04-05-2022 12:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 21:45
Flippertje444 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 00:28:
[...]

Kijk, dat is in ieder geval iets van een datum! Kon nergens iets vinden, maar daar houd ik me dan maar even aan vast.

Ik hoop dat het allemaal wel op tijd is voor de 300 cashback... Of zouden ze daar wel een verlenging van maken aangezien het nog niet is gelanceerd?

Dank nogmaals voor de reactie!
Mwah de actie loopt tot 31/7, dat is nog wel flink ver in de toekomst!

Ik kan iig ook niet wachten op die soundbar :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:57

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

SX-Superfly schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:21:
Klopt het dat de q950a een rood ledje heeft branden wanneer de set aan staat? Valt me sinds kort op... heb het idee dat dit met een laatste update is gebeurd.
Dat rode ledje is de mic die uit staat denk.. druk maar eens op het meest rechter knopje boven op de balk. Daarmee zet je de mic aan/uit

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loek6000
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-08-2022
@punisher007 ja dat begrijp ik :) maar ik wil absoluut nog niet verder gaan dan € 300,- ik luister toch meestal via de hoofdtelefoon.

Voor de grap eens de soundbar van de Action gekocht, als je geen vergelijkingsmateriaal hebt klinken ze best aardig, totdat je het geluid weer via de tv laat lopen en de kwaliteit van de soundbar echt een stukje minder klinkt...

Inmiddels heb ik de Teufel besteld, ben benieuwd.....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-06 20:01

The Chosen One

Zie signature!

Heb de Q990B vandaag binnen gekregen. Kan misschien nog paar dagen duren voor het aansluiten maar hij is er ieg. Die sub is ieg niet mis... big boy sub.
Pas nieuwe buur gekregen (dit weekend wordt de koelkast etc overgebracht).

Wordt mijn 1e echte ervaring met een (kwaliteits) soundbar/sub/rear speakers.
(ook nieuwe 65" tv erbij sinds dinsdag)

(Topicje aangemaakt voor vraag over rearspeakers ophangen; Hoe rear speakers ophangen)

edit;

NIEUWE vraag

Heb de https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 binnen gekregen

Iemand een idee welke bout het beste geschikt er voor is? (lengte/grote e.d.) (zit maar 1 gat in speaker voor bout, zie foto in topic hierboven)

[Voor 173% gewijzigd door The Chosen One op 24-06-2022 13:30]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wouter06
De Samsung Q990b reeds 2 weekjes in bezit.

Hoewel tevreden had ik toch meer verschil verwacht met de HW-MS650 incl subwoofer en rear speakers.

De combinatie van tv-speakers + soundbar vind ik eerder teleurstellend en zelfs een stap achteruit.
De reviews die ik gelezen heb voor ik deze aankoop heb gedaan mogen dus met een korrel zout genomen worden.

Ik moet wel toegeven wat mijn woonkamer niet de ideale omstandigheden biedt voor deze soundbar. Zo staan mijn rearspeakers langs mijn zetel ipv er schuin achter omdat de zetel zelf al tegen de muur staat..

De dialogen vind ik maar blikkerig klinken ongeacht welk audioprofiel gekozen wordt en hoevaak de autotune functie gebruikt wordt...

Maar mijn grootste ergenis het ook last te hebben van het gekende probleem dat de rear speakers willekeurig hun verbinding verliezen met de soundbar.

Hiervoor heb ik bij plattetv.nl zojuist een ticket geopend.
Op andere fora is terug te vinden dat samsung hiervoor de transmitter in de soundbar moet vervangen om dit op te lossen..

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06 00:42
Card Nox schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:24:
Ik heb gisteravond de Samsung Q600a en SWA-9100S geïnstalleerd.

Kent iemand een goede demo om via elke speaker apart geluid af te laten spelen?

Daarnaast, hoe 'tune' je een soundbar / hoe zorg je dat de instellingen 'goed' staan?
https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/
Op deze site kun je Dolby demo's downloaden. Anders een film afspelen toch?

Edit: Ik zie dat je een demo om elke speaker apart te checken. Geen idee of die bestaan.
Eigenlijk zouden fabrikanten een test programma voor hun soundbars moeten maken om zoiets te kunnen doen.

Ik kwam dit toevallig tegen op internet.
https://download.dolby.co...olby-test-tones_9_1_6.mp4
https://download.dolby.co...olby-test-tones_7_1_4.mp4

Geen idee of dit werkt.

[Voor 31% gewijzigd door ViperTim op 13-07-2022 21:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 14:47
Masselink schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:18:
Sinds gisteren een Samsung Q990B onder de (ook nieuwe) TV geplaatst (Samsung 65Q95TD). Alles werkt goed. Zelfs de KPN Arris VIP5202 is met de TV afstandbediening goed te bedienen.

Ik hoor alleen soms bij het wisselen van zender een kleine 'tik' uit de speakers komen. Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb een LG soundbar met een Samsung TV. Ik heb exact hetzelfde i.c.m. Arris VIP5202. Best irritant. Denk dat het aan het KPN kastje ligt.

• Orion
  • Laatst online: 15-05 15:05
Plasmavisie staat niet op de lijst van deelnemende winkels dus geen cashback als je hier besteld.

• Orion

• Orion
pentaw1nz schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:54:
[...]

Bol.com geldt neem ik aan niet als een reseller via bol.com verkoopt?
Klopt. Alleen via bol.com zelf. Ik heb gisteren nog korting gevraagd voor de Q990B bij Hellotv (Voormalige Plattetv). Daar zijn ze eerst bereid om een aanbod te doen van €1199. Na wat onderhandelen werd de prijs uiteindelijk €1149. Met de cashback eraf kom je dan uit op €849. Ik wil de deal eigenlijk nog wat scherper zoals een maand geleden maar daar gaan ze momenteel niet in mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
Heb een app gedownload uit de Microsoft store nu werkt het Dolby Acces heet dat ding en kost 99 cent en
K-Lite_Codec_Pack_1710_Mega.

Het werkt

Global Verwarming zal op den duur de Centrale Verwarming vervangen en dat is goed voor het mileu !!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:33
Kushtrim schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:40:
Ik heb sinds gisteren de Q990b in bezit. (Zeer goede deal via Pepper bij vonBurgTV)
Nu geeft Netflix geen Dolby Atmos optie omdat ik een 2018 Samsung TV heb. Omdat deze tv een one connect box heeft en alle nieuwe tv's met one connect box mega duur zijn wil ik de TV nog even houden.

Weet iemand of je bij de Q990b met ingebouwde Chrome Cast wel Dolby Atmos geluid krijgt?
Welke andere manier kan ik Dolby Atmos films kijken?
Apple tv ..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:33
Is er hier iemand die de Q99b gebruikt icm Alexa voor aansturing of voor spraakgestuurd muziek afspelen via Spotify?

Ik heb de stappen gevolgd, dus Smart Things app geïnstalleerd en soundbar toegevoegd, toen in Alexapp de Samsung Sound skill toegevoegd en gekoppeld met Samsung account.
Kan alleen op geen enkele manier de soundbar in de alexa app vinden en toevoegen.

Hierdoor kan ik dus niet spraakgestuurd muziek afspelen/volgende nummer/pauze etc.

EDIT!

OPGELOST met de alexa help chat. Gebruik niet de Samsung Sound skill (zoals in handleiding staat vermeld) maar de SmartThings skill. Dan wordt de soundbar gewoon gevonden.

En Alexa draait nog altijd op 2.4ghz, dus zorg ook dat je 2.4 en 5 ghz gesplitst hebt en zeker weet day de soundbar op 2.4 zit, anders kun je ook lang blijven zoeken.

[Voor 27% gewijzigd door pentaw1nz op 31-07-2022 12:40]

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:54
@Chrisiesmit93 tja Atmos verwachten van een soundbar…..
Net zoals die upfiring speakers.
Het is het allemaal net niet.

1. Speakers aan plafond
2. Speakers hoog aan de muur
3. Upfiring atmos speakers
4. Soundbar.

Sony 55x9505h, Denon x4700h, Klipsch Atmos 7.1.4, Ziggo, Windows 10 Ik weet niet alles maar ik help graag.

• Aalst13
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-11-2022
KatirZan schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:18:
Heeft er iemand ervaring met de Samsung HW-Q950A met betrekking tot een grote woonkamer.

Eventjes een situatieschets ;

Onze woonkamer is 6 meter breed, 15 meter lang en 2,50 hoog, hierbij staat onze televisie (Samsung Neo QLED 55QN90A) in het uiterste gedeelte van de woonkamer met daar tegenover onze zitplek. De Zitplek zit +/- 4 meter van de televisie af.

Nu ben ik van plan om deze soundbar te gaan plaatsen, om gebruik te kunnen gaan maken van dolby atmos en bijbehorend surround. Gaat de afstand tussen mijn buitenmuur - televisie - soundbar van +/- 1,5 meter aan de rechterzijde van de tv en de resterende afstand van de linkerzijde van de tv ten koste van de kwaliteit en beleving van het geluid?

In alle voorbeelden die ik heb kunnen vinden zie je vaak een "vierkante" woonkamer, waarbij de audio gecentreerd in de ruimte aanwezig is (ideale situatie) en kan dit dus niet relativeren richting onze situatie.

Ik zou het zonde vinden om mijn huidige soundbar (LG SN4) te vervangen als het geluid vervormt door de ruimte.

Hebben jullie hier ervaring mee? En zo ja, wat is die ervaring?
In mijn beleving kun je nooit Dolby Atmos krijgen. Of je moet in een hele kleine woonkamer zitten. Dolby Atmos krijg je alleen als je speakers wat hoger aan de muur of op het plafond plaatst. De soundbar die jij omschrijft meot je neit nemen als je kinderen, honden of katten hebt lopen. Zuigt enorm veel haren en stof aan.

De soundbar is wel gewoon goed genoeg om de ruimte mooi te vullen met geluid.

• lars-maasdijk
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-05 17:31
thijsco19 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:08:
Houten verhoging maken? Daar de tv op en de soundbar ervoor.
Ik heb mijn tv ook verhoogd en al eens op het forum hier geplaatst.

zie hieronder:
lars-maasdijk schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:13:
[...]

@Adjo hierbij de foto's waarbij de tv is opgehoogd en mijn bestelling.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
klik hier voor de link

[Voor 3% gewijzigd door lars-maasdijk op 23-09-2022 15:27]

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-05 11:09
Mr. Unexist schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:19:
Ik heb de knoop doorgehakt en ben op de aanbieding van Smits Arnhem ingegaan.
Vrijdag verwacht ik de LG DSP11RA in huis te hebben. *O*
Eveneens geldt deze vraag ook voor @Jesp_J

Op het display van de DSP11RA, zie je alle formaten voorbij komen als je iets afspeelt?
Dus als je Dolby Digital afspeelt, laat hij dit zien?
Of geeft hij net zoals de Samsung Q80R het alleen weer als je Dolby Atmos of DTS:X afspeelt?

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-05 11:09
Mr. Unexist schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:52:
[...]

Waarom kies je voor het oudere model?
De nieuwe Q990B is de verbeterde versie daarvan met een display wat zichtbaar is als je voor de TV zit... Bij Q950A zit ie bovenop, vrij nutteloos imo.
Qua prijs maakt het niet veel uit, tenzij je een flinke korting op het oudere model krijgt.
Vanwege de prijs. Ik heb nu de Q950A voor €699.
De Q990B is toch nog een kleine 200 euro duurder.

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• Wouter06
BramViking schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:40:
Na jaren trouwe dienst is het eindelijk de tijd om de Samsung Ms650 te vervangen. Op dit moment heb ik de uitvoering: Samsung Cinematic Q-series Soundbar HW-Q990B op het oog. Alleen vraag ik mij af hoe de surround ervaring is. Ik wil eindelijk eens een soundbar hebben waarvan ik duidelijk kan horen uit welke hoeken het geluid vandaan komt. Mensen die deze soundbar of een andere soundbar in bezit hebben, die daarin hun ervaringen kunnen delen.
Ik kom ook van een MS650 met bijhorende subwoofer en rear speakers. Sinds kort overgegaan op de Q990b.

In alle eerlijkheid was de MS650 eigenlijk een fantastische set (met sw en rears).

Bij de q990b is het bijna cruciaal dat je woonkamer de juiste plaatsing van de rear speakers toe laat om echt te kunnen genieten van dolby atmos-films. Toegegeven dat ik alleen maar dolby atmos films bekeken heb via streaming diensten zoals Disney+, Amazon Prime en Netflix. Ik vermoed dat het kijken van films via Blu-ray nog wel een verbetering zal zijn om de kleine details in het geluid eruit te kunnen halen.

Ikzelf zit met mijn zetel tegen de muur, de rear speakers staan dan ook langs de zetel ipv erachter zoals aangeraden wordt. Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde mening deel over de 'immersiveness' van dolby atmos zoals veel reviewers dat doen.

Ik hoopte erop dat, vergeleken met de MS650, de aanwezigheid van dolby digital plus, Dolby DigitalTrueHD en Dolby Atmos de upgrade zou verantwoorden. Ook omdat de q990b in combinatie met mijn qn95a-tv gebruik kon maken van q-symphony was de hoop groter op een wauw effect na aankoop. Helaas heb ik al meerdere keren met deze functie gespeeld en uiteindelijk uitgeschakeld omdat het geen positieve meerwaarde was.

Maar bij nader inzien had ik de set eigenlijk niet moeten kopen. Maar mijn ogen waren weer te groot :)

Als je enkel over de MS650 soundbar beschikt zonder subwoofer en rear gaat het natuurlijk wel een enorme vooruitgang zijn!

Zo niet, geniet van je ms650 zolang je kan!

(Denk eraan dat geluid zeer persoonlijk is, dit was gewoon mijn ervaring)

[Voor 17% gewijzigd door Wouter06 op 15-10-2022 08:35]

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 08:08
Mereco schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:08:
@toastingnow k denk dat de chromecast op de tv aangesloten moet zijn. Mogelijk dat je dan ook nog iets moet instellen in het geluidsmenu van de tv. Via Netflix krijg je een atmos aanduiding te zien, indien alles correct ingesteld en aangesloten is. De tv moet dan ook geschikt voor atmos doorvoer.
Ga ik vanavond proberen! TV moet er geschikt voor zijn.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:08
Music-all schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:55:

Ik twijfel tussen de Loewe Klang bar 5 mr, B&O Beosound Stage en eventueel de Sennheiser Ambeo soundbar. Die laatste vind ik alleen wel een behoorlijk lomp apparaat.

Een eventueel andere optie, gezien de geluidskwaliteit, is even wachten en gaan voor een stereo opstelling met KEF’s LS50’s en KC62 sub op een NAD versterker. Maar gezien we meer films en series kijken dan muziek luisteren thuis lijkt een soundbar me de betere optie.
B&O Beosound Stage zonder twijfel.
- mooi design
- hifi kwaliteit voor muziek
- goedwerkende ARC, volume harder/zachter via je afstandsbediening tv
- zeer prettig geluid
- geen subwoofer nodig, ruim voldoende bas
- aparte middenluidspreker voor stemmen, zeer prettig bij films
- prijs is pittig maar minder dan de Ambeo (die talloze kwaliteitsissues kent)

Ik heb hem ook en nog nooit spijt gehad en gebruik hem liever bij films dan mijn losse opstelling (heb ik ook) vanwege de zeer duidelijke gescheiden stemmen bij films en series.

Sony 55 A90J & Sony 48A9 - B&O Beosound Stage - Dali Menuet SE - Dali 104 - Lyngdorf BW-2 - Lyngdorf TDAI-1120 in 2.2. opstelling | 3,2 kW Qcell + SolarEdge : plat dak met 3 oost met een boom en 7 west

• Freakystyle
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:19

B&O bevalt nog steeds uitstekend

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:26
En even spelen met geluidsmodus

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:21

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nog andere Tweakers die twijfelen tussen een Q990B en de Q930B?

Zie dat de Q930 nu voor 599 al te krijgen is met Black Friday. Een familielid heeft de Q990B, en dat is echt geweldig met Atmos films. Volgens mij wordt de Q990B ook behoorlijk bejubeld in reviews.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Beefhead schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:12:
[...]

Heb je de soundbar inmiddels ontvangen? Wat is je eerste indruk? Wil de soundbar zelf ook kopen, dus ben wel benieuwd wat je ervan vindt ;)
Komt vandaag binnen.

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 15:54
BramViking schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:19:
[...]

Ik zit er zelfs over na te denken om te upgraden naar de 990b :D, zo goed vind ik het klinken.
Heb ik ook overwogen, maar lees daar heel veel klachten over disconnects van de linker rear speaker.

En het is mijn eerste soundbar, dus zal sowieso wel een geweldige ervaring zijn ten opzichte van het geluid via de tv. :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

• Paul86
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 30-05 20:07
Uiteindelijk de toch de Q990b besteld. De levering staat voor morgen gepland, ben heel benieuwd.

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
BramViking schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:14:
Te vroeg gejuicht, zojuist een aantal keren een disconnect gehad met de rear speaker :'). Jammer, baal ervan maar deze gaat terug. Ik probeer het over een jaar of twee opnieuw. Geluid is onovertroffen maar nope, deze onzin wil ik er niet bij hebben.

Ik ga ook de Sonos kant op. Gelukkig was de webshop waar ik het van vandaan heb, begripvol en heb ik de Black Friday prijs voor de Sonos nog mee kunnen pakken. Wel uitverkocht, maar zal over twee weken worden geleverd. €659,- voor de Sonos Arc, en twee keer €134 voor de Sonos One SL.
Heel herkenbaar dit. Bij mij begon de ellende ook pas na een aantal dagen. Alleen dacht ik met mn stomme kop het opgelost te hebben met een reset waardoor ie nu buiten de retourperiode valt. Daarna nog een paar weken aangemodderd met resets en troubleshooting. Uiteindelijk de sub een kwartslag gedraaid en sindsdien nog geen problemen gehad (een dag of 4 nu). Ik vertrouw het echter niet. Kijk ook niet lekker TV wetende dat elk moment de sub of R surround er weer uitvliegt middenin een actie scene.

Uiteindelijk ook een aanbieding aangegrepen voor de Arc + One SL's die te goed was om te laten schieten. Ik denk dat die ook beter bij mijn situatie past (appartement). De Q990B komt niet goed tot zijn recht met lage volumes en ik moest eigenlijk permanent Night Mode aanlaten omdat je anders gezeik krijgt met buren :').

• 13art

13art

Moderator Mobile
supermlt schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:24:
Wat is de ervaring van de Samsung Cinematic Q-series Soundbar op een niet Samsung TV met eARC ondersteuning.

Mis je dan essentiele functionaliteit van de Soundbar?
Misschien heb je hier iets aan, vanaf 6:34
YouTube: Samsung Q990B VS Q930B, Dropouts, Compared to Bose, Sonos, LG S95QR ...

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:49
cwarcher schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:23:
[...]

Hi,
Dank voor de suggesties, zal eens kijken of dergelijke instellingen ook bij deze bestaan, is immers 1 all-in-one Soundbar zonder losse subwoofer
En dus ook niets om een sok in te drukken :D
Zeker weten dat je het juiste typnr gedeeld hebt dan? Je verwees naar de Q60B namelijk, die heeft een subwoofer zag ik.
https://www.samsung.com/n...hw-q60b-black-hw-q60b-xn/

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:49
Ik vond de muziek vanuit de Q990B redelijk tot goed voor een soundbar, maar het grootste probleem wat ik ermee had was dat muziek vrij snel veel te hard was.. Als achtergrond kwam ik vaak niet verder van 5 of 7, terwijl het een schaal van 0 tot 100 is.

En dan helpt het ook niet mee dat de Spotify App in stappen van 5 harder en zachter gaat op de Samsung.

[Voor 20% gewijzigd door M@cer op 07-12-2022 08:56]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• 13art

13art

Moderator Mobile
M@cer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:55:
Ik vond de muziek vanuit de Q990B redelijk tot goed voor een soundbar, maar het grootste probleem wat ik ermee had was dat muziek vrij snel veel te hard was.. Als achtergrond kwam ik vaak niet verder van 5 of 7, terwijl het een schaal van 0 tot 100 is.

En dan helpt het ook niet mee dat de Spotify App in stappen van 5 harder en zachter gaat op de Samsung.
Heb het er maar op gewaagd en de Q990B gehaald. Al met al zou ik op 799 uitkomen. Maar je de set geïnstalleerd te hebben ben ik nog niet voor 100% overtuigd. Met name muziek en het geluid tijdens simpel tv kijken (via NLZiet) vind ik wat dunnetjes klinken. Er mist wat warmte als je het mij vraagt. De surround ervaring daarentegen is wel echt top.

Misschien moet ik nog wennen aan het geluid. Kan natuurlijk dat ik teveel gewend ben aan het geluid van de Yamaha ysp-2700. Welke overigens wel bekend staat om de geluidskwaliteit. Maar goed ik kijk het nog even aan. En went het niet dan de set toch maar weer terug brengen. En gaan bedenken wat dan wel.

[Voor 3% gewijzigd door 13art op 10-12-2022 06:19]

• raze88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 10:16
vndk schreef op donderdag 22 december 2022 @ 23:20:
Heeft iemand ervaring met de Denon soundbar HEOS BAR + HEOS sub in vergelijking tov een nieuwere LG soundbar met sub ?
Ik zou graag een LG soundbar bij onze nieuwe tv OLED65G2 aanschaffen, maar heb tot op heden nog niets kunnen beluisteren....

Nu heb ik de HEOS-set voor het geluid en die klinkt echt wel goed.
Dus ik zoek iets wat minstens vergelijkbaar is of beter.

Op specs kom ik op deze set uit; https://www.rtings.com/soundbar/reviews/lg/s90qy
In het verleden beide gehoord en ben voor de HEOS gegaan. Reden hiervoor is dat ik de stem uit de sub van de LG hoorde komen waardoor de sub op gehoord plaatsbaar was. Sub van de HEOS leek ook dieper te gaan.

• 13art

13art

Moderator Mobile
pacod schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:14:

Iemand nog tips over de plaatsing van de rears en eventuele standaarden? Ik zag een setje Vebos standaarden voor rond de 150 euro...wat me wel interessant leek. Iemand ervaring met deze?

Heb inmiddels wel langere voedingkabels gekocht voor de rears (3 meter)
Ik heb inderdaad ook andere kabels gekocht, omdat met deze standaarden ik de kabel er netjes door wilde voeren, maar daarvoor moet ik de kabel wel eerst doorknippen, doorvoeren en weer aan elkaar maken. Dat wilde ik niet met de originele kabels doen. Plus de kabels moesten sowieso langer zijn om netjes weggewerkt te kunnen worden.

De standaarden voldoen op zich wel. Het zijn niet de meest elegante, en ik moest het rubber wat verdikken om de speakers er in te kunnen laten klemmen, maar deze kan je wel instellen wat hoogte betreft, en dat kan met de VEBOS niet, en ik wilde ze wel hoger hebben dan de 80cm van de VEBOS.
Achteraf had ik misschien beter voor deze kunnen gaan, deze zien er net wat eleganter uit. Maar goed ik heb nu die andere al en alles is geïnstalleerd, dus ik houd het nu maar gewoon zoals het nu is.

[Voor 4% gewijzigd door 13art op 23-12-2022 11:03]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

pacod schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 14:16:
[...]

Ook ik heb geen echte harde eisen, maar belangrijk vond ik dat "normaal" tv geluid en met name spraak goed te verstaan is zonder de volume ver omhoog te gooien. Gezien ik al een beetje had geproefd van Atmos en gezien mijn "collectie" op plex, blurays en streaming services was dat ook wel een vereiste.
We hebben een vrij ruime woonkamer, waardoor mijn keuze meer richting de Q990b ging dan de iets lichtere soundbars.
De A7000 heeft een voice setting die daar flink mee helpt. Mijn a90j helpt daar ook nog verder mee door het geluid uit de tv te produceren. Ik ben iig erg blij met de setup.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
Remmer schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:37:
[...]

Veel soundbars zijn afhankelijk van nabije wanden en plafond voor ruimtelijke weergave, dus die komen in een grote winkelruimte niet goed tot hun recht. Dan lijkt Hi-Fi Klubben mij een betere keuze.
Het viel mee, ze hebben wel soort hokjes.
Ben voor de Denon DHT-S517 gegaan, aantal geluisterd, waaronder Sonos. Maar conclusie was vrij snel dat subwoofer toch wel lekker is erbij, vond de Sonos erg blikkerig.
Misschien dat de high range dat niet heeft, maar budget was max 300-400 euro.
Nu de Denon voor 299,- mee kunnen nemen :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Androo schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:40:
hey!

Ik ben opzoek naar een vervanging van mijn huidige setup dmv een soundbar.
Huidige setup:
1x Denon versterker
2x Bose 301 series 3

heb zelf een LG Oled 55C9 TV.
De TV is aangesloten met HDMI ARC naar de versterker.

Verder heb ik nog een Nintendo switch, die aangesloten is met hdmi aan de tv.
Al het geluid gaat dus via de versterker / boxen.

Ik zoek een soundbar ter vervanging van de Denon versterker en de Bose boxen.
Waar de minimale eisen zijn:
- Moet ook alleen radio / spotify kunnen afspelen,
- idealiter ook te connecten met mijn HomeAssistant setup.
- Moet al het geluid van de TV kunnen afspelen ( en dus ook de connected Nintento switch )
- uiteraard "goed" geluid ;)
- Zou in de toekomst uitbreidbaar moeten zijn, dmv een bassbox / backspeakers bijvoorbeeld

Ik zie door de hoeveelheid keuze niet echt meer de bomen door het bos, en zou graag jullie advies willen hebben door jullie ervaringen.

dank!
Ik heb zelf de Cinema 1200. Ongekend geluid, geen enkele soundbar set die in de buurt komt. Tijdje de HT A7000 gehad maar die was overduidelijk slechter ondanks dat die duurder is dan de Cinema 1200.

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06 00:42

[Voor 47% gewijzigd door ViperTim op 18-01-2023 21:21]

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:54
Rayz25 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:49:
Zo te zien weinig interesse en animo in de beste soundbar van 2022-2023

Dacht dat hier toch mensen zaten die het beste willen.
@Rayz25 Het beste is natuurlijk een receiver met losse speakers. Maar daar is een andere topic voor ;)

Sony 55x9505h, Denon x4700h, Klipsch Atmos 7.1.4, Ziggo, Windows 10 Ik weet niet alles maar ik help graag.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Rayz25 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:49:
Zo te zien weinig interesse en animo in de beste soundbar van 2022-2023

Dacht dat hier toch mensen zaten die het beste willen.
Prijs zal wel een dingetje zijn. 3500usd en dan hebben we het nog niet eens over de import kosten.

• Rayz25
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-06 20:46
Ik kan geen ellende van de shockwave soundbar vinden van nakamichi maar zoek eens een goede avr met
Dts X Pro erop en een speakerset met 2x2 subwoofers en 6x dolby atmos plafon gerichte speakers.

Ik heb de lg soundsbar gehad het top model maar was echt niet onder de indruk afkomende van een avr setup

Maar met een Soundbar van 150cm de grootste op de markt op dit moment met extreem veel goede speakers erin, wekt mijn indruk. Deze set doet niet onder voor een goede avr setup maar we gaan het zien ik sta op de lijst als vip om als eerste een set te kunnen aanschaffen.

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:20
@13art Ik had hetzelfde probleem met mijn Samsung Q90R, maar sinds ik een vast adres heb vastgezet in mijn router voor de soundbar, blijft dit stabiel bij mij.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mereco schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:40:
@13art Ik had hetzelfde probleem met mijn Samsung Q90R, maar sinds ik een vast adres heb vastgezet in mijn router voor de soundbar, blijft dit stabiel bij mij.
Het zou ook nog te maken kunnen hebben met mijn vrouw die soms ook haar telefoon met de soundbar verbind om muziek af te spelen. Althans dat had ze deze week gedaan.

Maar vast zetten in de router is inderdaad ook wel een optie. Dank.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
Jcrs7 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 09:54:
@Down Under , @Martinusz
Ga beide ergens beluisteren.
Eventueel iBood in de gaten houden!
De Samsung HW-Q60B/XN zwart nu bij Ibood voor 179,95 :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Mattie84
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-05 17:16
Edit

[Voor 99% gewijzigd door Mattie84 op 06-02-2023 19:09. Reden: Oops nevermind]

• FeaR
  • Laatst online: 22:37

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

DrillMaster010 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:36:
[...]
Correct me if i'm wrong maar de TV hoeft met de bypass/pass-through optie "aan" toch zelf niet de Dolby TrueHD soundtrack te herkennen maar het signaal enkel direct zonder tussenkomst van de TV codecs naar de soundbar moeten sturen of denk ik nu te simpel? 😂🙈
Helaas. Voor passthrough moet de codec ook ondersteunt worden. Vandaar dat eigenaren met veel DTS materiaal wel naar Sony of Philips moeten wijken, andere merken laten deze codec vallen.

Er zit verschil/kan ook verschil zitten in wat de TV ondersteunt qua doorvoer vanaf een externe bron en wat de TV af kan spelen via het OS van de TV zelf. Als in, mijn TV kan Dolby TrueHD via HDMI eARC doorzetten vanaf externe bron maar via de ingebouwde speler van de TV haal ik maximaal Dolby Digital Plus.

[Voor 26% gewijzigd door FeaR op 23-02-2023 21:32]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:52
Wie o wie gebruikt een speaker standaard voor de rear speakers van de Q990? Ik zoek een standaard zodat ik ze achter de bank kan plaatsen. Maar die standaards van vebos vind ik nogal prijzig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
G.Scholtens schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:46:
Sinds het weekend de Q990 aangesloten, tot op heden meer dan tevreden over het geluid.
Maar kan je alleen je instellingen aanpassen via die Samsung smartthings app? Of kan je via je tv of elders ook nog bij settings etc komen?
In de handleiding staat uitgelegd dat je met de afstandsbediening (tandwiel knopje) de nodige instellingen kan veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zojuist bij Max ict de Sony SR5 surround speakers voor mij A7000 besteld. Laatste prijs die ik heb gezien, 540e. De A7000 voldoet eigenlijk wel, maar het heeft geen surround to be honest. Dus ik ben erg benieuwd wat dit toevoegd. In combinatie met de A90J. Mijn bankrekening ligt nu aan de beademing.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

greatgonzo

schit-te-rend!

dxta schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:16:
[...]

Dat is een hele mooie prijs, waar heb je die gevonden?
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/276790

Von Burg in Rotterdam

[Voor 5% gewijzigd door greatgonzo op 01-06-2023 13:38]

Pagina: 1 ... 7 8 9

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee