Thanks nog voor je advies!adros schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:24:
[...]
zit dex en een socket op. Staat er toevallig net 1 van op de AH voor 5 mil, maar weet niet of deze verkoopt. Denk dat hij dus toch wel minimaal 3 mil waard is.

Thanks nog voor je advies!adros schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:24:
[...]
zit dex en een socket op. Staat er toevallig net 1 van op de AH voor 5 mil, maar weet niet of deze verkoopt. Denk dat hij dus toch wel minimaal 3 mil waard is.
Verwijderd
Dit is wel een van de beste amulets voor een Monk, heb hem zelf ookZoijar schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:53:
[...]
Haha, ja, alle ilvl62 op 2x vendor is wel iets anders dan 500k voor 6x ilvl62 en 1x ilvl63Maar goed, prima natuurlijk als mensen het willen. Vroeg het me gewoon af. Hoop dat het loopt voor je
---
Ik ben niet zo thuis in de melee (monks), maar ik vond deze net en volgens mij is dit een hele hoge roll op de stats die er toe doen, toch (dex/LoH/CHC). Is dit nou een heel erg goed amulet voor een monk, of moeten die perse All Resists hebben? Zelfs van alle andere Ouroboros-en lijkt deze wat betreft dex/LoH bij de top te zitten. Probeer in te schatten wat er voor te krijgen is... of het zeg maar meer 5, 10 of 20M is... en of dat zou verkopen?
[afbeelding]
Het aantal legendary chest items van lvl 60 is vrij beperkt. Kortom stel je filter in op lvl 60, quality legendary en dan hoef je maar 1 stat in te vullen bijvoorbeeld res all 60% en je zult vrijwel alleen maar tal rasha's guardianships vinden. Dus zoeken kan vrij redelijk.psychoclown schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:11:
[...]
Jammer genoeg kun je in combinatie met het invoeren van een set of legendary item niet meer filteren.
In ieder geval heb ik de max @res, AIS en zit ik dicht tegen de max van +armor en mf
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en die hou ik up-to-date.. er is nog niets weg uit de 2 serie...nickko schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 02:00:
[...]
Yo heb je die 2.7 nog? Ben namelijk knockback aant stacken voor mn aankomende DH. Kijken of dat nog iets leuks teweeg brengtheb al een mooie WF op de kop getikt met 4,8. Quivertje met 2,8. Nu nog bracers en zo'n helmpie
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Aaargh, waarom moet ik nou werken?MetricCandy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
[...]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en die hou ik up-to-date.. er is nog niets weg uit de 2 serie...
Ik ga nu weer inloggen en dan kunnen mensen weer komen halen...
http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale.jpg
http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale2.jpg
Verwijderd
Thanks voor de tips
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Alleen de gem die er in zit is al tonnen zo niet miljoen+ waard?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:
Hierbij mijn nieuwe vondst. Showoff
Reële offers zijn welkom via DM
Happy hunting!
Verwijderd
De gem "star emerald" heeft een waarde van 600k+ een schijntje bij de waarde van het wapen. De beste gem die er in kan heeft 100% extra crit dmg en kost 20 mil.GeeMoney schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:19:
[...]
Alleen de gem die er in zit is al tonnen zo niet miljoen+ waard?
Yep, voor miljoenen aan gear gevonden in A1/A2, bijvoorbeeld mijn 1286 dps +50% chd xbow. Maar ook bijvoorbeeld dat legendary amulet van net kwam uit act 1.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:40:
Ben erg benieuwd; heeft iemand wel eens echt goede gear gevonden in A1/A2 post patch?
Wat ik me ook afvraag is of de beste stats voornamelijk op iLvL63 voorkomen of ook op lagere iLvL's..
Kan je bv een iLvL61/62 1-hander vinden met 1000+ dps?
weet niet eens hoe dm moet op deze site, zie ook dat dat op mijn profiel uit staat ofzoVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:
[afbeelding]
Happy hunting!
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Verwijderd
Nou zoeits wil ik wel maar heb niet het geld denk ik om het over te kopenVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:
[afbeelding]
Happy hunting!
*zucht*
Heb je niemand om hem aan te vragen voor je verjaardag vandaag?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:37:
[...]
Nou zoeits wil ik wel maar heb niet het geld denk ik om het over te kopen
nog nooit zo'n drop gekregen
Verwijderd
Op je verjaardag krijg je toch dingen zonder ervoor te betalenBosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:43:
[...]
Heb je niemand om hem aan te vragen voor je verjaardag vandaag?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
1. x% DMG en x%Attack speed zit al in je wapen DPS verwerkt.thewizard2006 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:53:
2 vraagjes mbt de dmg die ik zie op items/wapens.
- Op wapens staat regelmatig bijv 25% Damage. Is dit nog iets waar je op moet letten of is dit al in je wapen verwerkt.
Bijv je wapen doet 100 min en 200 max dmg normaliter zonder deze 25%. Echter nu doet hij 125min en 250max dmg incl deze 25% Damage en dit is ook het getal op het wapen. Klopt dit?
- Op bijv amulets staat wel eens 9minimum damage en 9maximum damage. Moet je dit dan optellen bij je wapen? Bijv je wapen doet 100min damage en 200max damage. Nu met dit amulet is je min damage 109 en je max damage 209
Zelfde geldt eigenlijk voor bijv een Source waar bijv bij staat 35-95 damage of is dit anders dan de min/max damage op bijv een amulet
Signature
*zucht*
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 14:00 ]
TopMetricCandy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
[...]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en die hou ik up-to-date.. er is nog niets weg uit de 2 serie...
Ik ga nu weer inloggen en dan kunnen mensen weer komen halen...
http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale.jpg
http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale2.jpg
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Cheeseburger Addict
Actually, de +damage is zo breed dat 2/3 van het + teken wegvalt. Er staat wel gedelijk een plusje, maar het past niet meer in het veldVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:07:
Grappig trouwens dat de game het verschil in dmg negatief in groen weergeeft haha, ook lekker buggy
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 33% gewijzigd door Mistymo op 28-06-2012 16:17 ]
Verwijderd
Waarom geen vitality gems?Mistymo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:54:
Denk wel aardige barb pants gevonden te hebben.
Stats:
ilvl62, 534 armor
strength: 170 (zonder gems)
Vitality:51
Res all:41
cold res: +47
Armor: +163
sockets: 2 (heb er 2 str gems ingedaan)
Op AH zie ik niks met deze stats en hogere str, eerste in de buurt komt op 9,9 mio buy out.
Is een BO van 6,9 mio redelijk?
Verwijderd
Lijkt mij een probleem dat alleen het wapen vergeleken wordt en niet de andere gear stats... maar dit is inderdaad best verwarrend jah ... zelf nog niet opgevallen maar een goeie tip !Angeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:20:
[...]
Actually, de +damage is zo breed dat 2/3 van het + teken wegvalt. Er staat wel gedelijk een plusje, maar het past niet meer in het veld
Overigens zijn die tooltips zo buggy als wat.. Boog met -5K life en -15K DPS deed -1K life en +5K DPS bij equippen
Dat broekje zou mijn barbje zeer veel goeds doen.
En voor op een wapen? Als ik dus een wapen heb met stats 684.6DPS en de Damage is 433-708 Maar er onder staat ook nog 242 Minimum Damage en 274 Maximum Damage. Dan is dit extra en is dit nog niet in het wapen DPS berekend?mouzetc schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:57:
[...]
1. x% DMG en x%Attack speed zit al in je wapen DPS verwerkt.
2. de xmin + xmax damage inderdaad optellen bij je wapen, vaak niet interessant hoog. Voor de Source moet je even rekenen. Je neemt het gemiddelde (dus (35+95)/2=75) en dat vermenigvuldig je met de attack speed van je wapen.
Verwijderd
Kan ik er wat aan doen dat voor ongeveer elk item en elke stat weer uitzonderingen zijn. Maar in iedergeval bedankt voor de uitlegVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:
Denk nou eens na.. hoe kan een wapen dat 430-700 dmg doet zonder die max dmg ooit 680 dps doen.
( 430 + 250 ) / ( 700 + 275 ) / 120 (= 1.2 weapon speed) * 100 = +/- 700 dps
PSN: Redrafted
[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 28-06-2012 16:58 ]
*zucht*
Nee, is niks waard. Ten minste, misschien 50k.Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:48:
Ben nog redelijk nieuw met alles en heb nog geen idee wat iets waard kan zijn.
Kan iemand mij vertellen waar ik voornamelijk op moet letten? Zo hoor ik van vrienden dat chest armors met 3 sockets altijd waard zijn om naar te kijken.
Toch heb ik volgens mij één mooi item:
Quiver
+36 Dex
+73 Vit
+14% IAS
+7,5 crit chance
1 socket
Is dit iets waard?
[ Voor 13% gewijzigd door Zoijar op 28-06-2012 17:54 ]
Verwijderd
Nouja dan maar zonder pic
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 18:54 ]
Wat wil je voor die boots?_Johannn_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:57:
[afbeelding]
Ik heb op de AH gekeken maar er staan er maar een paar op met vergelijkbare stats en die zijn vrij hoog geprijst. Is deze echt wat waard of kijk ik me rijk?
Verder wel een leuk wapen op de kop getikt voor 400k en er een crit gem in gestopt. Wapen is volgens mij een stuk meer waard, maar het was er net pas opgezet dus ik denk dat ik vrij veel mazzel gehad heb
[afbeelding]
*zucht*
HEt is een 1 -hander he?djunicron schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:03:
@Johannn:
Die bijl is wel meer waard dan 400k voor een Wizard met schild. Maar ook weer niet echt heel erg veel meer. Dit soort bijlen is er tot 1450 dps volgens mij, die zijn wel vreselijk duur. Het is het zeker waard als je em zelf goed kunt gebruiken.
Mocht je ze niet verkopen, whisper me ingame dan maar. Misty#2142_Johannn_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:38:
Ik heb ze al op de AH geplaatst voor 1.5m zonder buyout. De goedkoopste die er op stonden waren 3m.
Geweldige adds, maar de base damage is volgens mij gewoon veel te laag om er iets mee te kunnen.Ryan1981 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:09:
Vandaag deze gevonden, staat nu op RMAH, maar eens kijken of ik er wat mee verdien:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 28-06-2012 22:29 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Heb je al een keuze gmaakt? Ik zou voor de 1e gaan. Flexibiliteit vd socket is fijn, kan er nog is een groene steen in als je gear het toelaat. Dit icm met een chc van 10% geeft je meer dps dan de tweede? Tis dus nogal van je gear afhankelijk....Rey Nemaattori schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:24:
Dit ding kwam ik op mijn zoektocht tegen:
[afbeelding]
![]()
Helaas wat buiten het budget met 350 mil buyout
Echter, voor mijn monk heb ik nu deze drie gevonden, mijn vraag is of een van deze twee goed genoeg is om diep voor in de buidel te tasten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is definitely de minste van de twee, maar tevens iets cheaper, afterall heb ik nog meer nodig dan alleen iets om in diablo te steken wil ik het halen op inferno
De flexibiliteit van een socket is wel nice, de gem is maar 600k waard een fractie van de wapenprijs, maar de hogere dps van de middelste (tenkoste van 150 life per hit) klinkt aanlokkelijker met het oog op sneller iets dood meppen. De prijzen liggen allemaal tussen de 10 en de 12,5 mil, zijn ze dat waard of kan ik beter wachten? Of moet ik nog meer goud er tegenaan gaan gooien
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Verwijderd
Je Shield met Block Chance 28% zal zeer goed verkopen aan een monk!Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:33:
Kan iemand mij vertellen wat één (of meer) van de items iets waard is? En ongeveer hoeveel?
[afbeelding]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2012 11:54 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vanochtend even snel gekeken er is al £2 gebodenM_V schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:27:
[...]
Geweldige adds, maar de base damage is volgens mij gewoon veel te laag om er iets mee te kunnen.
Ten opzichte van een 1100 dps wapen verlies je gewoon de helft van je damage.
*zucht*
Alle beetjes helpenBosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:57:
Waarom niet op de gold AH zetten? Deze gaat toch niet meer dan 7 euro opbrengen.
Verwijderd
Ik wil hem wel van je overnemen voor een mooie prijs
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 12:05 ]
Verwijderd
Aha ! toch nog kunnen verkopen voor 3.5 milVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:19:
Hey ook even snel een vraag:
Heb van de week een 2h normal axe gevonden met 1036 DPS / 144 vit / level reductie van 17 (en nog wat minor stats) => dus vanaf lvl 43 bruikbaar
Wat krijg je voor zoiets? Ik probeer een paar mil (3-4) maar is dat veel te veel? of moet ik gewoon even doorbijten omdat er waarschijnlijk niet zoveel vraag naar is (op de AH staan er ook geen vergelijkbare met +1K dps)
Ik zal het opvatten als feedback, dankjewel!Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:52:
Alleen een item met CHD of LoH heeft altijd minder DPS dan items die dit niet hebben als je naar dezelfde prijsklasse kijkt. Hier en daar wat uitzonderingen maar die zijn zeldzaam.
CHD werkt amper zonder CHC en LoH is nutteloos onder een bepaalde waarde.
Voor een komma, en eigenlijk elk ander leesteken van hetzelfde type, komt nooit een spatie.
Zo was het ook bedoeldJayJay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:13:
Ik zal het opvatten als feedback, dankjewel!
Precies, het is echt geniaalRyan1981 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:00:
Alle beetjes helpenIk vind het nog steeds een wonder dat ik echt geld kan krijgen voor zoiets dus zodra ik ook maar £1 kan binnenhalen dan doe ik het. Helaas gaat het nog niet zo heel goed, heb £1 op mijn battle.net staan op dit moment. Hopelijk binnekort dus £5 ofzoiets op mijn Paypal
Jup, mijn doel is dan ook met "kleintjes" langzaam naar de 60 eu toe te gaan voor m'n B.net account zodat ik een gratis HotS kan krijgen, verder alles dat potentieel meer dan 7,50 gaat geven naar m'n paypal zetten. Moet alleen niet te vaak, want dan gaan ze bij m'n CC huilen dat ze niet willen dat ik er steeds beetje bij laat schrijven.Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:22:
[...]
Zo was het ook bedoeld
[...]
Precies, het is echt geniaalIk krijg gemiddeld 3 euro per mil via de RMAH. Gewoon items kopen voor een paar mil en dan voor rond de 10 euro op de RMAH zetten. Geniaal
even als noob dan maardjunicron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Jup, mijn doel is dan ook met "kleintjes" langzaam naar de 60 eu toe te gaan voor m'n B.net account zodat ik een gratis HotS kan krijgen, verder alles dat potentieel meer dan 7,50 gaat geven naar m'n paypal zetten. Moet alleen niet te vaak, want dan gaan ze bij m'n CC huilen dat ze niet willen dat ik er steeds beetje bij laat schrijven.
Die 900dps is wel aardig, ik denk dat 5-8 mil wat overdreven is, maar voor 4 krijg je em wel weg denk ik zo. Mooi meegenomen!
And again bedankt voor de feedbackTsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:37:
Heart of the Swarm gok ik, is een expansion voor Starcraft 2.
Ja die ja.
Zou dat aan de onderhoud van vannacht kunnen liggen ? misschien hotfix want 14 in 15 min is erg veel , ik krijg steeds level 58 level 55 etc en enkele keer 60 61 en met uitermate hoge uizondering 62 en 63 die ik vervolgens indentify en niet eens level 63 62 waardig zijndjunicron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Ja die ja.
Ik heb namelijk veel plezier met SC2, misschien wel meer dan met D3 eigenlijk... Ondanks dat ik er niet zoveel van bak online op de ladder. Er is tenminste een ladder alleen.
Blizzard zal weer weer gewoon de volle prijs voor HotS vragen, dus ik wil eigenlijk m'n D3 daarvoor inzetten. Als ik tegen die tijd echt uitgekeken ben op D3 (zit er wel in) dan gaat namelijk al m'n gear gewoon de RMAH op om deze SC2 expo te bekostigen.
Tenzij ze echt veel dingen om gooien vrees ik dat D3 geen nieuwe D2 wordt die je nog jaren blijf spelen. Maar goed, D2 hebben ze na de expo ook nog jaaaaaren gepatcht en verbeterd.
== Weer een beetje terug OT:
Het lijkt trouwens een beetje afgelopen nu weer met de brimstone rush? Er zijn inmiddels nog maar weinig goedkope legendaries te om te slopen op de AH en de prijzen zijn weer rond de 75k per stuk?
Ik heb zojuist maar even snel al m'n exquisite potjes weggepatst, die prijs zal ook wel dalen nu je toch een stuk sneller lvl61+ vind om te slopen. Ik had er nu 14 in een kwartiertje Act 2.
Geen idee, maar ik had met 85% mf (non-Valor) altijd zo'n 6 stuks in een kwartier dat zeg maar salvage voer was.JayJay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:59:
[...]
Zou dat aan de onderhoud van vannacht kunnen liggen ? misschien hotfix want 14 in 15 min is erg veel , ik krijg steeds level 58 level 55 etc en enkele keer 60 61 en met uitermate hoge uizondering 62 en 63 die ik vervolgens indentify en niet eens level 63 62 waardig zijn
Niet mee eens. Je block amount is ook erg belangrijk en dit is te laag 4706 Block amount is waar je naar wilt zoeken..wildcardxl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:00:
[...]
Je Shield met Block Chance 28% zal zeer goed verkopen aan een monk!
ik weet niet wat het waard is, maar ik zou er zobiezo wel minimaal 1m voor vragen.
Ze hebben zojuist een bod gekregen op de AH van 1.5m, ze zijn dus verkocht, over 15h loopt de AH af.Mistymo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:16:
[...]
Mocht je ze niet verkopen, whisper me ingame dan maar. Misty#2142
wel een leuke stat maar hier wordt niet echt op gezocht tot zover ik weet, dus zal niet snel voor een hoge prijs weg gaan, en geen resist.. lijkt mij dus Vendor trashPeterrtt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:55:
Is deze wat waard? (aangezien je erg veel health krijg via een Health Globe)
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 29-06-2012 17:16 ]
Vergis ik me of heb je als boog gebruiker niet dex ipv str nodig?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:35:
[...]
Nouja dan maar zonder pic.
De stats:
2h Bow lvl 60
DMG 1099![]()
Strength+207
Vitality+57
Attack Speed +10%
Iemand enig idee hoeveel ie waard is? Ik gok zo rond de 2 miljoen.
correctDarth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:51:
[...]
Vergis ik me of heb je als boog gebruiker niet dex ipv str nodig?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Voor mij wel iig.. Stuur me anders een DM of via LadyTB81#2253 voor als je em wilt traden :-)
Quis custodiet custodes?
[ Voor 70% gewijzigd door ChUcKiE op 30-06-2012 01:11 ]
Helaas mag je de botters en cheaters bedanken voor de gigantische inflatie en beschikbare hoeveelheid goud op de markt. Verder lijken de echt leuke items alleen op de RMAH beschikbaar te zijn.. Of.. tegen 30-100mil op de normale.. Voor zelfs een echte hardcore farmer zijn dit natuurlijk absurde bedragen. Er van uit gaan de niet iedereen mega deals op de AH sluit natuurlijk en zijn gelukkig is met zijjn drops dat die ook continue voor milioenen weg gaan.djunicron schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 03:10:
Zo, en toen was niets meer wat waard... Ik heb dus nog 7 items erop staan, die nu allemaal een factor 10 gekoper in tientallen onder mijn items staan, ik raak dus voorlopig helemaal niets kwijt...
Waar je voorheen 900 dps 2 hand en 750 dps 1 hand wapens kon verkopen voor aardige bedragen, gaan die dus nu voor 10k... Zelfde met niet modieuze gear. Het enige wat deze patch vooral bereikt is dat het gat tussen "aardige" items en toppers groter wordt. Er blijven mensen toch wel met miljoenen gooien in de top, maar goed iedereen die nu een beetje aan het beginnen is kan met gemakt z'n 200k challenge halen.
Op de amulet van Soppie na, zijn de items hierboven niet meer zoveel waard, zo'n beetje de prijs die erop staat, maar dat was het wel. (oh wacht, nog een 10% CHC item, die brengt wel wat op)
Maar waarom ik dit eigenlijk postte: (ook wel TL;DR) nu hebben ze net de Blacksmith prijzen verlaagd, maar gegeven wat je nu in de AH vind aan lvl 60-63 "meh" items, is >100k voor een Exalted Grand alweer compleet buiten proporties. Matige lvl 62-63 items koop je ook al voor 20k, dus waarom de moeite nog doen. Die goede roll kan je denk ik beter niet op hopen en op safe een goed item kopen? Zouden ze het nog een keer gaan verlagen binnenkort?
Klaag klaagDarth Malak schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:10:
Helaas mag je de botters en cheaters bedanken voor de gigantische inflatie en beschikbare hoeveelheid goud op de markt. Verder lijken de echt leuke items alleen op de RMAH beschikbaar te zijn.. Of.. tegen 30-100mil op de normale.. Voor zelfs een echte hardcore farmer zijn dit natuurlijk absurde bedragen. Er van uit gaan de niet iedereen mega deals op de AH sluit natuurlijk en zijn gelukkig is met zijjn drops dat die ook continue voor milioenen weg gaan.
Die zijn al weken amper wat waard. Een 1000 dps 2 hander kostte altijd al maar iets van 200-300k. Dat iedereen ze er voor miljoenen in zet wil niet zeggen dat ze dat waard zijn. Als er tien voor een miljoen staan, maar met even zoeken kan je er elke dag eentje voor 200k kopen, dan is het 200k waard, niet een miljoen.djunicron schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 03:10:
Waar je voorheen 900 dps 2 hand en 750 dps 1 hand wapens kon verkopen voor aardige bedragen, gaan die
[ Voor 18% gewijzigd door Zoijar op 30-06-2012 10:25 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
[ Voor 31% gewijzigd door An1mA op 30-06-2012 12:26 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[ Voor 95% gewijzigd door Rikkiz0r op 30-06-2012 13:16 ]
Niet de bedoeling om hier je gold voor harde euros te verkopen.Rikkiz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:12:
Aangezien commodities in de RMAH nog niet aan staan vraag ik het hier maar even, heeft er iemand interesse om 20m gold te kopen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq