Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyqwerty
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-02-2023
adros schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:24:
[...]

zit dex en een socket op. Staat er toevallig net 1 van op de AH voor 5 mil, maar weet niet of deze verkoopt. Denk dat hij dus toch wel minimaal 3 mil waard is.
Thanks nog voor je advies!

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2rqgh6s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoijar schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Haha, ja, alle ilvl62 op 2x vendor is wel iets anders dan 500k voor 6x ilvl62 en 1x ilvl63 ;) Maar goed, prima natuurlijk als mensen het willen. Vroeg het me gewoon af. Hoop dat het loopt voor je :)

---

Ik ben niet zo thuis in de melee (monks), maar ik vond deze net en volgens mij is dit een hele hoge roll op de stats die er toe doen, toch (dex/LoH/CHC). Is dit nou een heel erg goed amulet voor een monk, of moeten die perse All Resists hebben? Zelfs van alle andere Ouroboros-en lijkt deze wat betreft dex/LoH bij de top te zitten. Probeer in te schatten wat er voor te krijgen is... of het zeg maar meer 5, 10 of 20M is... en of dat zou verkopen?

[afbeelding]
Dit is wel een van de beste amulets voor een Monk, heb hem zelf ook :) Denk dat je er zeker wel dikke 10mlnn voor kan vangen, geen idee hoe de prijzen nu liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:11:
[...]

Jammer genoeg kun je in combinatie met het invoeren van een set of legendary item niet meer filteren.
In ieder geval heb ik de max @res, AIS en zit ik dicht tegen de max van +armor en mf :)
Het aantal legendary chest items van lvl 60 is vrij beperkt. Kortom stel je filter in op lvl 60, quality legendary en dan hoef je maar 1 stat in te vullen bijvoorbeeld res all 60% en je zult vrijwel alleen maar tal rasha's guardianships vinden. Dus zoeken kan vrij redelijk.

Er zit maar 1 random property op tal rasha's guardianship geloof ik. Jij hebt de dual str/vit gerolled. 3 sockets is ook erg goed, int/vit dex/vit, % life of hoge single res(monks) kan interessant zijn. Daarnaast zijn de overige properties behoorlijk aan de bovenkant van de range. Al met al denk ik een goede roll.

Weet alleen de prijzen niet, maar voor een chest heeft tal rasha maar maximaal 3 goede mods. Het heeft maar maximaal 5 mods, waarvan armor en mf niet echt super zijn. Perfecte chest armor heeft max vit, max (str/dex/int) en dual (str/int/dex)+vit, % life, res all, en 3 sockets.
In theorie kun je dan 300 vit(200+100), 374 strength(100+100+3*58gems), 80 res all, 12% max hp. Eventueel zou 6% damage reduction from elites een betere stat kunnen zijn, maar dit hangt af van de rest van je stats.

Tal heeft goede resist, een unique attack speed mod op chest, alleen is deze mod generfed dus in waarde gedaald, en je hebt dual vit/str mod gerolled. Het is een set item dus zal wel van 400k tot 5mil lopen, waarbij die laatste waarschijnlijk weer niet verkopen:P. Maar 1mil+ moet je er wel voor kunnen krijgen. Tal's armor heeft goede resist, maar verder eigenlijk alleen attackspeed en die is generfed.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd; heeft iemand wel eens echt goede gear gevonden in A1/A2 post patch?
Wat ik me ook afvraag is of de beste stats voornamelijk op iLvL63 voorkomen of ook op lagere iLvL's..
Kan je bv een iLvL61/62 1-hander vinden met 1000+ dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

nickko schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 02:00:
[...]

Yo heb je die 2.7 nog? Ben namelijk knockback aant stacken voor mn aankomende DH. Kijken of dat nog iets leuks teweeg brengt :) heb al een mooie WF op de kop getikt met 4,8. Quivertje met 2,8. Nu nog bracers en zo'n helmpie ;)
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en die hou ik up-to-date.. er is nog niets weg uit de 2 serie...

Ik ga nu weer inloggen en dan kunnen mensen weer komen halen...

http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale.jpg
http://www.metriccandy.nl/images/d3/sale2.jpg

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
MetricCandy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
[...]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en die hou ik up-to-date.. er is nog niets weg uit de 2 serie...

Aaargh, waarom moet ik nou werken? :( Zie wel wat leuke items, hopelijk kan ik je vanavond nog treffen (en is er nog niets weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn nieuwe vondst. Showoff :)
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/j0gzo5.jpg

Reële offers zijn welkom via DM

Happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie drop! Waar heb je die gevonden?
Grappig trouwens dat de game het verschil in dmg negatief in groen weergeeft haha, ook lekker buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:

Happy hunting!
Alleen de gem die er in zit is al tonnen zo niet miljoen+ waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeMoney schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Alleen de gem die er in zit is al tonnen zo niet miljoen+ waard?
De gem "star emerald" heeft een waarde van 600k+ een schijntje bij de waarde van het wapen. De beste gem die er in kan heeft 100% extra crit dmg en kost 20 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:40:
Ben erg benieuwd; heeft iemand wel eens echt goede gear gevonden in A1/A2 post patch?
Wat ik me ook afvraag is of de beste stats voornamelijk op iLvL63 voorkomen of ook op lagere iLvL's..
Kan je bv een iLvL61/62 1-hander vinden met 1000+ dps?
Yep, voor miljoenen aan gear gevonden in A1/A2, bijvoorbeeld mijn 1286 dps +50% chd xbow. Maar ook bijvoorbeeld dat legendary amulet van net kwam uit act 1.

Volgens mij kunnen alleen ilvl63s naar de 1000+ dps, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik kan me niet herinneren ooit een echt goed ilvl62 wapen gevonden te hebben. Soms een 1-hander met goede stats maar matige dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
[afbeelding]

Happy hunting!
weet niet eens hoe dm moet op deze site, zie ook dat dat op mijn profiel uit staat ofzo :P

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Happy hunting!
Nou zoeits wil ik wel maar heb niet het geld denk ik om het over te kopen :(
nog nooit zo'n drop gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Heb je niemand om hem aan te vragen voor je verjaardag vandaag? ;)
Op je verjaardag krijg je toch dingen zonder ervoor te betalen :p
*hint hint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
2 vraagjes mbt de dmg die ik zie op items/wapens.

- Op wapens staat regelmatig bijv 25% Damage. Is dit nog iets waar je op moet letten of is dit al in je wapen verwerkt.
Bijv je wapen doet 100 min en 200 max dmg normaliter zonder deze 25%. Echter nu doet hij 125min en 250max dmg incl deze 25% Damage en dit is ook het getal op het wapen. Klopt dit?

- Op bijv amulets staat wel eens 9minimum damage en 9maximum damage. Moet je dit dan optellen bij je wapen? Bijv je wapen doet 100min damage en 200max damage. Nu met dit amulet is je min damage 109 en je max damage 209
Zelfde geldt eigenlijk voor bijv een Source waar bijv bij staat 35-95 damage of is dit anders dan de min/max damage op bijv een amulet

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
thewizard2006 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:53:
2 vraagjes mbt de dmg die ik zie op items/wapens.

- Op wapens staat regelmatig bijv 25% Damage. Is dit nog iets waar je op moet letten of is dit al in je wapen verwerkt.
Bijv je wapen doet 100 min en 200 max dmg normaliter zonder deze 25%. Echter nu doet hij 125min en 250max dmg incl deze 25% Damage en dit is ook het getal op het wapen. Klopt dit?

- Op bijv amulets staat wel eens 9minimum damage en 9maximum damage. Moet je dit dan optellen bij je wapen? Bijv je wapen doet 100min damage en 200max damage. Nu met dit amulet is je min damage 109 en je max damage 209
Zelfde geldt eigenlijk voor bijv een Source waar bijv bij staat 35-95 damage of is dit anders dan de min/max damage op bijv een amulet
1. x% DMG en x%Attack speed zit al in je wapen DPS verwerkt.
2. de xmin + xmax damage inderdaad optellen bij je wapen, vaak niet interessant hoog. Voor de Source moet je even rekenen. Je neemt het gemiddelde (dus (35+95)/2=75) en dat vermenigvuldig je met de attack speed van je wapen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds wel uit overigens van hoge min damage (liever 700-1000, dan 600-1100 bijvoorbeeld, ook al is dps hetzelfde), voor een wat consistentere DPS, maar in de praktijk zal dat niet super veel uitmaken denk ik.

Zeker ceremonial knives gaan soms van 300-1000 ofzo en dat lijkt me niet lekker spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:28
MetricCandy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
[...]

Top :) dan zoek ik vanaaf ff contact

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:07:
Grappig trouwens dat de game het verschil in dmg negatief in groen weergeeft haha, ook lekker buggy
Actually, de +damage is zo breed dat 2/3 van het + teken wegvalt. Er staat wel gedelijk een plusje, maar het past niet meer in het veld _O-

Overigens zijn die tooltips zo buggy als wat.. Boog met -5K life en -15K DPS deed -1K life en +5K DPS bij equippen 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Denk wel aardige barb pants gevonden te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/BarbPants.jpg

Op AH zie ik niks met deze stats en hogere str, eerste in de buurt komt op 9,9 mio buy out.

Is een BO van 6,9 mio redelijk?

[ Voor 33% gewijzigd door Mistymo op 28-06-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ja zo had ik ook -65 dex, maar plus 92 base dmg (op 965 basis) waar dan wel weer +23 CHD bij kwam, wat bij equipen -2043 dmg zou doen.

Ondanks dat ging m'n dmg van 32001 naar 32708... :-/ Sommige dingen kunnen ze gewoon niet doorrekenen blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:54:
Denk wel aardige barb pants gevonden te hebben.

Stats:
ilvl62, 534 armor

strength: 170 (zonder gems)
Vitality:51
Res all:41
cold res: +47
Armor: +163
sockets: 2 (heb er 2 str gems ingedaan)

Op AH zie ik niks met deze stats en hogere str, eerste in de buurt komt op 9,9 mio buy out.

Is een BO van 6,9 mio redelijk?
Waarom geen vitality gems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Actually, de +damage is zo breed dat 2/3 van het + teken wegvalt. Er staat wel gedelijk een plusje, maar het past niet meer in het veld _O-

Overigens zijn die tooltips zo buggy als wat.. Boog met -5K life en -15K DPS deed -1K life en +5K DPS bij equippen 8)7
Lijkt mij een probleem dat alleen het wapen vergeleken wordt en niet de andere gear stats... maar dit is inderdaad best verwarrend jah ... zelf nog niet opgevallen maar een goeie tip ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Kan je er toch zelf in doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:38
Mistymo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:00:
[...]

Kan je er toch zelf in doen :)
Dat broekje zou mijn barbje zeer veel goeds doen.
Ik heb echter geen 6Miljoen te besteden :(
Je heet toevallig geen Piet Krediet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
mouzetc schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:57:
[...]

1. x% DMG en x%Attack speed zit al in je wapen DPS verwerkt.
2. de xmin + xmax damage inderdaad optellen bij je wapen, vaak niet interessant hoog. Voor de Source moet je even rekenen. Je neemt het gemiddelde (dus (35+95)/2=75) en dat vermenigvuldig je met de attack speed van je wapen.
En voor op een wapen? Als ik dus een wapen heb met stats 684.6DPS en de Damage is 433-708 Maar er onder staat ook nog 242 Minimum Damage en 274 Maximum Damage. Dan is dit extra en is dit nog niet in het wapen DPS berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk nou eens na.. hoe kan een wapen dat 430-700 dmg doet zonder die max dmg ooit 680 dps doen.

( 430 + 250 ) / ( 700 + 275 ) / 120 (= 1.2 weapon speed) * 100 = +/- 700 dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:
Denk nou eens na.. hoe kan een wapen dat 430-700 dmg doet zonder die max dmg ooit 680 dps doen.

( 430 + 250 ) / ( 700 + 275 ) / 120 (= 1.2 weapon speed) * 100 = +/- 700 dps
Kan ik er wat aan doen dat voor ongeveer elk item en elke stat weer uitzonderingen zijn. Maar in iedergeval bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:15
Ben nog redelijk nieuw met alles en heb nog geen idee wat iets waard kan zijn.
Kan iemand mij vertellen waar ik voornamelijk op moet letten? Zo hoor ik van vrienden dat chest armors met 3 sockets altijd waard zijn om naar te kijken.
Toch heb ik volgens mij één mooi item:

Quiver
+36 Dex
+73 Vit
+14% IAS
+7,5 crit chance
1 socket

Is dit iets waard?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat is wel iets waard ja. Sterker nog, als er 7,5% crit CHANCE op zit, waarschijnlijk zelfs vrij veel waard. Vergelijk het eens door IAS, Socket en >5% crit chance in te voeren bij de offhand, dat zijn de primaire dingen hier, aangezien de DEX maar matig is.

'k Heb die prijzen niet in m'n hoofd zitten, maar het klinkt erg leuk. :)

Het kan ook zijn dat het 7,5% crit DAMAGE is. Dan wordt het wel een stuk minder!

[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 28-06-2012 16:58 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:48:
Ben nog redelijk nieuw met alles en heb nog geen idee wat iets waard kan zijn.
Kan iemand mij vertellen waar ik voornamelijk op moet letten? Zo hoor ik van vrienden dat chest armors met 3 sockets altijd waard zijn om naar te kijken.
Toch heb ik volgens mij één mooi item:

Quiver
+36 Dex
+73 Vit
+14% IAS
+7,5 crit chance
1 socket

Is dit iets waard?
Nee, is niks waard. Ten minste, misschien 50k.

Quiver zijn max 8.5% CHC, 15% IAS. Dat is een beetje de basis voor wat men zoekt, dus daar zit je iets onder. Eigenlijk wil je dan een goede DH stat erop, zoals Max Discipline of een damage increase.

IAs en CHC zitten meestal gelinkt op quivers, dus je kan zoeken op 7% CHC en dan krijg je soortgelijke. zoek je op 7% CHC, ~70 dex, ~70 vit, en kijk je wat er uit komt. Dan zie je dat je voor 20-30k dezelfde kan kopen.

Als je "goede" quivers wilt zoeken voer je in: 8% CHC, ~30 dex, 10 max discipline. Ik heb daar zelf veel winst op gemaakt om dan de goede met die search parameters te kopen. Staan soms voor 150k-300k quivers in die makkelijk voor 1.5M gaan.

Nog steeds een van mijn betere aankopen, sorry voor de repost en brag ;) Helaas geen vitality ipv int

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/quiver.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Zoijar op 28-06-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2njvu5z.png

Ik heb op de AH gekeken maar er staan er maar een paar op met vergelijkbare stats en die zijn vrij hoog geprijst. Is deze echt wat waard of kijk ik me rijk? :)

Verder wel een leuk wapen op de kop getikt voor 400k en er een crit gem in gestopt. Wapen is volgens mij een stuk meer waard, maar het was er net pas opgezet dus ik denk dat ik vrij veel mazzel gehad heb :)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/spfd39.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

@Johannn:

Die boots zijn zeker wat waard, alleen balen dat het geen dex is, want dat is momenteel het meest gewild. Maar >40% AR + 12% movement en een stat >100 is al snel een aantal 100k. Miljoenen weet ik niet, maar de prijzen weet ik niet uit m'n hoofd. 60% AR en 12% movement is weer wat anders, die zijn redelijk maximaal, daar Dex bij en ze zijn wél miljoenen waard volgens mij.

Die bijl is wel meer waard dan 400k voor een Wizard met schild. Maar ook weer niet echt heel erg veel meer. Dit soort bijlen is er tot 1450 dps volgens mij, die zijn wel vreselijk duur. Het is het zeker waard als je em zelf goed kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja dan maar zonder pic :P.

De stats:
2h Bow lvl 60
DMG 1099 :(
Strength+207
Vitality+57
Attack Speed +10%

Iemand enig idee hoeveel ie waard is? Ik gok zo rond de 2 miljoen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:15
Kan iemand mij vertellen wat één (of meer) van de items iets waard is? En ongeveer hoeveel?

Afbeeldingslocatie: http://i1050.photobucket.com/albums/s420/XeroxHuiberts/th_Items.jpg

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
_Johannn_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:57:
[afbeelding]

Ik heb op de AH gekeken maar er staan er maar een paar op met vergelijkbare stats en die zijn vrij hoog geprijst. Is deze echt wat waard of kijk ik me rijk? :)

Verder wel een leuk wapen op de kop getikt voor 400k en er een crit gem in gestopt. Wapen is volgens mij een stuk meer waard, maar het was er net pas opgezet dus ik denk dat ik vrij veel mazzel gehad heb :)

[afbeelding]
Wat wil je voor die boots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik heb ze al op de AH geplaatst voor 1.5m zonder buyout. De goedkoopste die er op stonden waren 3m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:03:
@Johannn:

Die bijl is wel meer waard dan 400k voor een Wizard met schild. Maar ook weer niet echt heel erg veel meer. Dit soort bijlen is er tot 1450 dps volgens mij, die zijn wel vreselijk duur. Het is het zeker waard als je em zelf goed kunt gebruiken.
HEt is een 1 -hander he? :P

Snelheid/dps/int en een socket. Die is wel 3-4M waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandaag deze gevonden, staat nu op RMAH, maar eens kijken of ik er wat mee verdien:

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/4a3891uo7/Crush_Fued.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
_Johannn_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:38:
Ik heb ze al op de AH geplaatst voor 1.5m zonder buyout. De goedkoopste die er op stonden waren 3m.
Mocht je ze niet verkopen, whisper me ingame dan maar. Misty#2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ryan1981 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:09:
Vandaag deze gevonden, staat nu op RMAH, maar eens kijken of ik er wat mee verdien:

[afbeelding]
Geweldige adds, maar de base damage is volgens mij gewoon veel te laag om er iets mee te kunnen.

Ten opzichte van een 1100 dps wapen verlies je gewoon de helft van je damage.

[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 28-06-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Dit ding kwam ik op mijn zoektocht tegen:
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/3711/executionerspaw.png
:9~
Helaas wat buiten het budget met 350 mil buyout :+

Echter, voor mijn monk heb ik nu deze drie gevonden, mijn vraag is of een van deze twee goed genoeg is om diep voor in de buidel te tasten:
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/6786/horridbane12m.png
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/7392/drainingexecutor12m5.png
Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/9607/sanctifiedthrash10m.png

De laatste is definitely de minste van de twee, maar tevens iets cheaper, afterall heb ik nog meer nodig dan alleen iets om in diablo te steken wil ik het halen op inferno :+

De flexibiliteit van een socket is wel nice, de gem is maar 600k waard een fractie van de wapenprijs, maar de hogere dps van de middelste (tenkoste van 150 life per hit) klinkt aanlokkelijker met het oog op sneller iets dood meppen. De prijzen liggen allemaal tussen de 10 en de 12,5 mil, zijn ze dat waard of kan ik beter wachten? Of moet ik nog meer goud er tegenaan gaan gooien :X

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Omdat ik niet weet waar ik ingetrapt ben, post ik hier maar :P.

Deze staff, in ruil voor al mijn gold (210k LOL), wat de fuck?

Afbeeldingslocatie: https://www.vandertil.eu/pics/insanestaff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Rey Nemaattori schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:24:
Dit ding kwam ik op mijn zoektocht tegen:
[afbeelding]
:9~
Helaas wat buiten het budget met 350 mil buyout :+

Echter, voor mijn monk heb ik nu deze drie gevonden, mijn vraag is of een van deze twee goed genoeg is om diep voor in de buidel te tasten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De laatste is definitely de minste van de twee, maar tevens iets cheaper, afterall heb ik nog meer nodig dan alleen iets om in diablo te steken wil ik het halen op inferno :+

De flexibiliteit van een socket is wel nice, de gem is maar 600k waard een fractie van de wapenprijs, maar de hogere dps van de middelste (tenkoste van 150 life per hit) klinkt aanlokkelijker met het oog op sneller iets dood meppen. De prijzen liggen allemaal tussen de 10 en de 12,5 mil, zijn ze dat waard of kan ik beter wachten? Of moet ik nog meer goud er tegenaan gaan gooien :X
Heb je al een keuze gmaakt? Ik zou voor de 1e gaan. Flexibiliteit vd socket is fijn, kan er nog is een groene steen in als je gear het toelaat. Dit icm met een chc van 10% geeft je meer dps dan de tweede? Tis dus nogal van je gear afhankelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Had idd nog geen keus, ik moet toegeven dat ik met mijn slaperige kop ook niet heb gekeken hoever deze auctions waren, dus miss zijn ze al weg :X

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen? Als ik op dex/int/vit zoek op legendary staat er niks. Bij rare items begint het vanaf 200k, maar dan wel zonder MF/GF en crit hit chance.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/xgazhj.png

Danke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:33:
Kan iemand mij vertellen wat één (of meer) van de items iets waard is? En ongeveer hoeveel?

[afbeelding]
Je Shield met Block Chance 28% zal zeer goed verkopen aan een monk!

ik weet niet wat het waard is, maar ik zou er zobiezo wel minimaal 1m voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/t9faxh.jpg

Wat waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
wil niet vervelend doen maar geen CHD en LOH dus wat is dan de meerwaarde van zo,n zwaard als je geen crits doet vanaf het wapen zelf en LOH voor het overleven op inferno ?!

Voor de rest is de strengt en dps zelf wel leuk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CHD en LoH is enkel leuk als de rest van je gear ook bij draagt. Is dat niet het geval heb je niks aan wapens die deze stats hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Oja oftewel chd en chc en loh hebben alleen effect als de rest van je gear ook zo opgebouwd is , nou weetje je moet ergens beginnen en de stats werken altijd ookal draag je voor de rest crap , logischerwijs dat als de rest van je gear die stats ook hebben dat het meer effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Alleen een item met CHD of LoH heeft altijd minder DPS dan items die dit niet hebben als je naar dezelfde prijsklasse kijkt. Hier en daar wat uitzonderingen maar die zijn zeldzaam.
CHD werkt amper zonder CHC en LoH is nutteloos onder een bepaalde waarde.

Voor een komma, en eigenlijk elk ander leesteken van hetzelfde type, komt nooit een spatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2012 11:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

M_V schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:27:
[...]

Geweldige adds, maar de base damage is volgens mij gewoon veel te laag om er iets mee te kunnen.

Ten opzichte van een 1100 dps wapen verlies je gewoon de helft van je damage.
Vanochtend even snel gekeken er is al £2 geboden :D (startbod £2, buyout £200)

Das toch al 2.000.000 in game gold niet?

Ik ben het met je eens dat de DPS laag is, maar je hebt wel strength, vit, 75% critd. & een socket waarmee je nog iets kan opkrikken. Ik hou jullie op de hoogte :P Wel spannend zo dit haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:57:
Waarom niet op de gold AH zetten? Deze gaat toch niet meer dan 7 euro opbrengen.
Alle beetjes helpen :P Ik vind het nog steeds een wonder dat ik echt geld kan krijgen voor zoiets dus zodra ik ook maar £1 kan binnenhalen dan doe ik het. Helaas gaat het nog niet zo heel goed, heb £1 op mijn battle.net staan op dit moment. Hopelijk binnekort dus £5 ofzoiets op mijn Paypal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem wel van je overnemen voor een mooie prijs :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:19:
Hey ook even snel een vraag:

Heb van de week een 2h normal axe gevonden met 1036 DPS / 144 vit / level reductie van 17 (en nog wat minor stats) => dus vanaf lvl 43 bruikbaar

Wat krijg je voor zoiets? Ik probeer een paar mil (3-4) maar is dat veel te veel? of moet ik gewoon even doorbijten omdat er waarschijnlijk niet zoveel vraag naar is (op de AH staan er ook geen vergelijkbare met +1K dps)
Aha ! toch nog kunnen verkopen voor 3.5 mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:52:
Alleen een item met CHD of LoH heeft altijd minder DPS dan items die dit niet hebben als je naar dezelfde prijsklasse kijkt. Hier en daar wat uitzonderingen maar die zijn zeldzaam.
CHD werkt amper zonder CHC en LoH is nutteloos onder een bepaalde waarde.

Voor een komma, en eigenlijk elk ander leesteken van hetzelfde type, komt nooit een spatie.
Ik zal het opvatten als feedback, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

JayJay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:13:
Ik zal het opvatten als feedback, dankjewel!
Zo was het ook bedoeld :)
Ryan1981 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:00:
Alle beetjes helpen :P Ik vind het nog steeds een wonder dat ik echt geld kan krijgen voor zoiets dus zodra ik ook maar £1 kan binnenhalen dan doe ik het. Helaas gaat het nog niet zo heel goed, heb £1 op mijn battle.net staan op dit moment. Hopelijk binnekort dus £5 ofzoiets op mijn Paypal :D
Precies, het is echt geniaal :D Ik krijg gemiddeld 3 euro per mil via de RMAH. Gewoon items kopen voor een paar mil en dan voor rond de 10 euro op de RMAH zetten. Geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Zo was het ook bedoeld :)

[...]

Precies, het is echt geniaal :D Ik krijg gemiddeld 3 euro per mil via de RMAH. Gewoon items kopen voor een paar mil en dan voor rond de 10 euro op de RMAH zetten. Geniaal :D
Jup, mijn doel is dan ook met "kleintjes" langzaam naar de 60 eu toe te gaan voor m'n B.net account zodat ik een gratis HotS kan krijgen, verder alles dat potentieel meer dan 7,50 gaat geven naar m'n paypal zetten. Moet alleen niet te vaak, want dan gaan ze bij m'n CC huilen dat ze niet willen dat ik er steeds beetje bij laat schrijven.

Die 900dps is wel aardig, ik denk dat 5-8 mil wat overdreven is, maar voor 4 krijg je em wel weg denk ik zo. Mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
djunicron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:38:
[...]

Jup, mijn doel is dan ook met "kleintjes" langzaam naar de 60 eu toe te gaan voor m'n B.net account zodat ik een gratis HotS kan krijgen, verder alles dat potentieel meer dan 7,50 gaat geven naar m'n paypal zetten. Moet alleen niet te vaak, want dan gaan ze bij m'n CC huilen dat ze niet willen dat ik er steeds beetje bij laat schrijven.

Die 900dps is wel aardig, ik denk dat 5-8 mil wat overdreven is, maar voor 4 krijg je em wel weg denk ik zo. Mooi meegenomen!
even als noob dan maar :$ wat is HotS :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heart of the Swarm gok ik, is een expansion voor Starcraft 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:37:
Heart of the Swarm gok ik, is een expansion voor Starcraft 2.
And again bedankt voor de feedback :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

JayJay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:38:
[...]
And again bedankt voor de feedback :D
Ja die ja.

Ik heb namelijk veel plezier met SC2, misschien wel meer dan met D3 eigenlijk... Ondanks dat ik er niet zoveel van bak online op de ladder. Er is tenminste een ladder alleen.

Blizzard zal weer weer gewoon de volle prijs voor HotS vragen, dus ik wil eigenlijk m'n D3 daarvoor inzetten. Als ik tegen die tijd echt uitgekeken ben op D3 (zit er wel in) dan gaat namelijk al m'n gear gewoon de RMAH op om deze SC2 expo te bekostigen.

Tenzij ze echt veel dingen om gooien vrees ik dat D3 geen nieuwe D2 wordt die je nog jaren blijf spelen. Maar goed, D2 hebben ze na de expo ook nog jaaaaaren gepatcht en verbeterd.

== Weer een beetje terug OT:

Het lijkt trouwens een beetje afgelopen nu weer met de brimstone rush? Er zijn inmiddels nog maar weinig goedkope legendaries te om te slopen op de AH en de prijzen zijn weer rond de 75k per stuk?

Ik heb zojuist maar even snel al m'n exquisite potjes weggepatst, die prijs zal ook wel dalen nu je toch een stuk sneller lvl61+ vind om te slopen. Ik had er nu 14 in een kwartiertje Act 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
djunicron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Ja die ja.

Ik heb namelijk veel plezier met SC2, misschien wel meer dan met D3 eigenlijk... Ondanks dat ik er niet zoveel van bak online op de ladder. Er is tenminste een ladder alleen.

Blizzard zal weer weer gewoon de volle prijs voor HotS vragen, dus ik wil eigenlijk m'n D3 daarvoor inzetten. Als ik tegen die tijd echt uitgekeken ben op D3 (zit er wel in) dan gaat namelijk al m'n gear gewoon de RMAH op om deze SC2 expo te bekostigen.

Tenzij ze echt veel dingen om gooien vrees ik dat D3 geen nieuwe D2 wordt die je nog jaren blijf spelen. Maar goed, D2 hebben ze na de expo ook nog jaaaaaren gepatcht en verbeterd.

== Weer een beetje terug OT:

Het lijkt trouwens een beetje afgelopen nu weer met de brimstone rush? Er zijn inmiddels nog maar weinig goedkope legendaries te om te slopen op de AH en de prijzen zijn weer rond de 75k per stuk?

Ik heb zojuist maar even snel al m'n exquisite potjes weggepatst, die prijs zal ook wel dalen nu je toch een stuk sneller lvl61+ vind om te slopen. Ik had er nu 14 in een kwartiertje Act 2.
Zou dat aan de onderhoud van vannacht kunnen liggen ? misschien hotfix want 14 in 15 min is erg veel , ik krijg steeds level 58 level 55 etc en enkele keer 60 61 en met uitermate hoge uizondering 62 en 63 die ik vervolgens indentify en niet eens level 63 62 waardig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als er mensen interesse hebben dan kan ik grand sovereign mail (+6 properties chest armor) craften voor 150k + mats (35 essence, 5 tears, 10 tomes).

Ook heb ik in de aanbieding:
Flawless Star Emeralds (+50 dex, 80 crit damage in wapen, 27% GF) voor 1,9M per stuk. Scheelt jou een dikke 150k tov van AH en scheelt mij de 15% fee win/win :)

Add me maar ff als je interesse hebt Bredero#2232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

JayJay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:59:
[...]
Zou dat aan de onderhoud van vannacht kunnen liggen ? misschien hotfix want 14 in 15 min is erg veel , ik krijg steeds level 58 level 55 etc en enkele keer 60 61 en met uitermate hoge uizondering 62 en 63 die ik vervolgens indentify en niet eens level 63 62 waardig zijn :D
Geen idee, maar ik had met 85% mf (non-Valor) altijd zo'n 6 stuks in een kwartier dat zeg maar salvage voer was.
Nu heb ik 93% mf (non-Valor) en pak ik dus in dezelfde content (nog maar 2 runs, dat wel, het andere getal is op >10 runs) dus meer dan 2x zoveel items die >=61 zijn. Nu zat dat er natuurlijk in gezien de waarden waarmee geboost werd, maar het is toch wel duidelijk een hogere beschikbaarheid van Essences. (dus lagere prijs)

Er gingen net trouwens gewoon Tears voor 41 gold... Tja, die dingen zijn inderdaad silly weinig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 11:40
Net deze gevonden, volgens mij wel aardige stats voor casters.
Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag, kan ook ruilen voor een goed Monk item.
Wel bieden naar ratio graag. :-)

http://img163.imageshack.us/img163/6659/raregloves.pngAfbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/6659/raregloves.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
wildcardxl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:00:
[...]

Je Shield met Block Chance 28% zal zeer goed verkopen aan een monk!

ik weet niet wat het waard is, maar ik zou er zobiezo wel minimaal 1m voor vragen.
Niet mee eens. Je block amount is ook erg belangrijk en dit is te laag 4706 Block amount is waar je naar wilt zoeken.. :( je zult er max 200k voor krijgen wat ook een leuk bedrag is ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Mistymo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Mocht je ze niet verkopen, whisper me ingame dan maar. Misty#2142
Ze hebben zojuist een bod gekregen op de AH van 1.5m, ze zijn dus verkocht, over 15h loopt de AH af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Is deze wat waard? (aangezien je erg veel health krijg via een Health Globe)

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/9634/schermafbeelding2012062z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Peterrtt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:55:
Is deze wat waard? (aangezien je erg veel health krijg via een Health Globe)

[afbeelding]
wel een leuke stat maar hier wordt niet echt op gezocht tot zover ik weet, dus zal niet snel voor een hoge prijs weg gaan, en geen resist.. lijkt mij dus Vendor trash

[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 29-06-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Nouja dan maar zonder pic :P.

De stats:
2h Bow lvl 60
DMG 1099 :(
Strength+207
Vitality+57
Attack Speed +10%

Iemand enig idee hoeveel ie waard is? Ik gok zo rond de 2 miljoen.
Vergis ik me of heb je als boog gebruiker niet dex ipv str nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:56
Darth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:51:
[...]

Vergis ik me of heb je als boog gebruiker niet dex ipv str nodig?
correct

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
is dit wat waard?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2vu0bk5.jpg

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 21:18
Voor mij wel iig.. Stuur me anders een DM of via LadyTB81#2253 voor als je em wilt traden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/mn0yzt.jpg

Te vinden op RMAH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Wat is deze bow ongeveer waard?
Of heeft iemand interesse?:P

Afbeeldingslocatie: http://i876.photobucket.com/albums/ab323/doomslayerx/Bow.png

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die is 2457 gold waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:50

ChUcKiE

Dus........

:P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb deze te koop:

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/8172/amuletax.png

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
welke prijs heb je in gedachten?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
mauro101 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:21:
[...]

welke prijs heb je in gedachten?
doe een bod ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:50

ChUcKiE

Dus........

1003? ok vooruit dan maar 5k?

[ Voor 70% gewijzigd door ChUcKiE op 30-06-2012 01:11 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zo, en toen was niets meer wat waard... Ik heb dus nog 7 items erop staan, die nu allemaal een factor 10 gekoper in tientallen onder mijn items staan, ik raak dus voorlopig helemaal niets kwijt...

Waar je voorheen 900 dps 2 hand en 750 dps 1 hand wapens kon verkopen voor aardige bedragen, gaan die dus nu voor 10k... Zelfde met niet modieuze gear. Het enige wat deze patch vooral bereikt is dat het gat tussen "aardige" items en toppers groter wordt. Er blijven mensen toch wel met miljoenen gooien in de top, maar goed iedereen die nu een beetje aan het beginnen is kan met gemakt z'n 200k challenge halen.

Op de amulet van Soppie na, zijn de items hierboven niet meer zoveel waard, zo'n beetje de prijs die erop staat, maar dat was het wel. (oh wacht, nog een 10% CHC item, die brengt wel wat op)

Maar waarom ik dit eigenlijk postte: (ook wel TL;DR) nu hebben ze net de Blacksmith prijzen verlaagd, maar gegeven wat je nu in de AH vind aan lvl 60-63 "meh" items, is >100k voor een Exalted Grand alweer compleet buiten proporties. Matige lvl 62-63 items koop je ook al voor 20k, dus waarom de moeite nog doen. Die goede roll kan je denk ik beter niet op hopen en op safe een goed item kopen? Zouden ze het nog een keer gaan verlagen binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@djunicron

Tsja zoals je zelf al aan geeft is een exalted grand craft niet goedkoop en vaak krijg je rommel. Zelf verdien ik toch wel redelijk wat centjes met craften. Je hoeft immers maar één keer raak te rollen en je bent meteen uit de kosten. Veel dingen gaan voor 50k-250k meteen het AH en de allergrootste bagger is direct salvage maar er zitten af en toe ook items tussen van 1M tot 5M gold en dat tikt lekker aan. Mijn hoogste uitschieter was een chest armor die voor 45M weg ging :P... kijk dan is het weer leuk.

Ik heb inmiddels ook het exalted grand helm (+6 properties helm dus) plan weten te bemachtigen.

Als er iemand interesse heeft dan craft ik voor een kleine fee:
+6 prop chest armor
+6 prop helm
flawless star emerald
flawless star ruby
perfect star ruby
radiant star ruby

Mag ook wel in topic start. Battletag Bredero#2232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

djunicron schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 03:10:
Zo, en toen was niets meer wat waard... Ik heb dus nog 7 items erop staan, die nu allemaal een factor 10 gekoper in tientallen onder mijn items staan, ik raak dus voorlopig helemaal niets kwijt...

Waar je voorheen 900 dps 2 hand en 750 dps 1 hand wapens kon verkopen voor aardige bedragen, gaan die dus nu voor 10k... Zelfde met niet modieuze gear. Het enige wat deze patch vooral bereikt is dat het gat tussen "aardige" items en toppers groter wordt. Er blijven mensen toch wel met miljoenen gooien in de top, maar goed iedereen die nu een beetje aan het beginnen is kan met gemakt z'n 200k challenge halen.

Op de amulet van Soppie na, zijn de items hierboven niet meer zoveel waard, zo'n beetje de prijs die erop staat, maar dat was het wel. (oh wacht, nog een 10% CHC item, die brengt wel wat op)

Maar waarom ik dit eigenlijk postte: (ook wel TL;DR) nu hebben ze net de Blacksmith prijzen verlaagd, maar gegeven wat je nu in de AH vind aan lvl 60-63 "meh" items, is >100k voor een Exalted Grand alweer compleet buiten proporties. Matige lvl 62-63 items koop je ook al voor 20k, dus waarom de moeite nog doen. Die goede roll kan je denk ik beter niet op hopen en op safe een goed item kopen? Zouden ze het nog een keer gaan verlagen binnenkort?
Helaas mag je de botters en cheaters bedanken voor de gigantische inflatie en beschikbare hoeveelheid goud op de markt. Verder lijken de echt leuke items alleen op de RMAH beschikbaar te zijn.. Of.. tegen 30-100mil op de normale.. Voor zelfs een echte hardcore farmer zijn dit natuurlijk absurde bedragen. Er van uit gaan de niet iedereen mega deals op de AH sluit natuurlijk en zijn gelukkig is met zijjn drops dat die ook continue voor milioenen weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Darth Malak schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:10:
Helaas mag je de botters en cheaters bedanken voor de gigantische inflatie en beschikbare hoeveelheid goud op de markt. Verder lijken de echt leuke items alleen op de RMAH beschikbaar te zijn.. Of.. tegen 30-100mil op de normale.. Voor zelfs een echte hardcore farmer zijn dit natuurlijk absurde bedragen. Er van uit gaan de niet iedereen mega deals op de AH sluit natuurlijk en zijn gelukkig is met zijjn drops dat die ook continue voor milioenen weg gaan.
Klaag klaag :) Hoge prijzen betekent ook dat wat je vindt voor veel verkocht kan worden. Het houdt elkaar in balans. Als je die items niet kan betalen, dan heb je ook nog niet soortgelijke gevonden. Iedereen wil maar het allerbeste meteen. Je kan voor 1 miljoen bijvoorbeeld ook hele goede items kopen. Je hoeft niet meteen iets te kopen dat vrijwel maximum stats op alle juiste stats heeft gerolled; dat zijn 1 op de 10 miljoen drops ofzo, natuurlijk zijn die duur. Veel is zelfs veel te goedkoop als je bedenkt hoeveel uur je moet spelen om zo'n item ooit te vinden en wat je met handmatig gold farmen kan vinden per uur.
djunicron schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 03:10:
Waar je voorheen 900 dps 2 hand en 750 dps 1 hand wapens kon verkopen voor aardige bedragen, gaan die
Die zijn al weken amper wat waard. Een 1000 dps 2 hander kostte altijd al maar iets van 200-300k. Dat iedereen ze er voor miljoenen in zet wil niet zeggen dat ze dat waard zijn. Als er tien voor een miljoen staan, maar met even zoeken kan je er elke dag eentje voor 200k kopen, dan is het 200k waard, niet een miljoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Zoijar op 30-06-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:56
hehe, wat hierboven gezegd word, ik had een 2h 1k dps wapen voor 25k (blue) ook redelijk waardeloze stats maar toch nog +100 int en +150 strgth. (was voor follower als ik alleen speel)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Voor degenen die er belang bij hebben zie hieronder voordat ik ze op AH zet. Deze zijn voor SoftCore:

Biedingen/voorstellen per DM want ik zit niet ingame ATM. Wie het eerst komt wie het eerst maalt 8)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Arcanum%20Hope.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Evoker%27s%20Legacy.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Ley%20Line%20Depths.JPG
[img]http://https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Loyalty%20Feud.JPG[/img]
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Palisade%20Perseverance.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Screens%20Items/Warlock%27s%20Device.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Je afbeeldingen doen het niet?
Edit, na een refresh wel.

[ Voor 31% gewijzigd door An1mA op 30-06-2012 12:26 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb nog wat items voor een sorc, kan iemand zeggen wat ze ongeveer waard zijn?

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6141/glovesint.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/8153/orbj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/818/ringint.jpg

thanks. (SC items btw)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
-knip-

[ Voor 95% gewijzigd door Rikkiz0r op 30-06-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Rikkiz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:12:
Aangezien commodities in de RMAH nog niet aan staan vraag ik het hier maar even, heeft er iemand interesse om 20m gold te kopen?
Niet de bedoeling om hier je gold voor harde euros te verkopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Sorry, dat wist ik niet.

Is het wel toegestaan in vraag en aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
Volgens mij is het sowieso illegaal, ongeacht waar je het doet.
Pagina: 1 ... 7 ... 63 Laatste

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.