Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 06:12
Sinned123 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:04:
Wanneer komt die patch eigenlijk? En anticiperen jullie er op?
Zoals je legendary's nu nog voor een mooie prijs verkopen voor ze echt niets meer waard zijn?
Als het goed is komt de patch dinsdag. Maar goede legendaries zullen sowieso wel verkocht blijven, maar de vraag is hoe goed vergeleken met de geupgrade of nieuwe. Ik heb me zelf al voorbereid bv door een 100mil legendary plan te kopen ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Nou Zoveel geld heb ik niet :p
Ik draag nu bijvoorbeeld een 32% stormshield en justicelantarn en een mooie HoC als doe stats flink verbeteren zijn ze niks meer waard.
Terwijl ze dat nu nog wel zijn

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:29:
[...]

Als het goed is komt de patch dinsdag. Maar goede legendaries zullen sowieso wel verkocht blijven, maar de vraag is hoe goed vergeleken met de geupgrade of nieuwe. Ik heb me zelf al voorbereid bv door een 100mil legendary plan te kopen ^^
Ben benieuwd naar de plans e.d. Volgens mij gaan enkele mensen met de juiste plans letterlijk gold printen, zoals in de hoogtij dagen van het 6-affix / HoC craften, maar dan gekker.
Ik weet zeker dat ik er ook gold tegenaan ga gooien als (betrouwbare) mensen hun service aan gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Angeloonie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:32:
Ik snap het niet..

Ik heb een fist weapon met 547.8 dps, 139 dex, lvl req -5. Hij is op lvl 55 te gebruiken.

Zoek ik op de AH naar fist weapons t/m lvl 55, dan is de hoogste 341.8 DPS. Die staan er allemaal rond 100.000 op. De mijne heb ik nu al 2x voor 125K er op gezet, maar niemand koopt hem, terwijl hij 200(!) dps meer heeft dan de andere fist weapons.. :? :?
Met reduced level requirements werkt de AH nogal bagger.
Als je een soortgelijk wapen wil vinden, moet je namelijk zoeken op level 60 wapens, met daarbij als stat reduced level requirement van 5.
Dan zul je gelijkwaardige wapens vinden. En zul je zien dat alleen al bij fist weapons er 600+ dps spul te vinden is voor onder de 100k.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

PcManiaxx schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:54:
Prijzen die op AH staan zeggen niets over of het uberhaupt verkocht gaat worden :X
EINDELIJK!!!

Jij kijkt ook Pawn Stars? Hij legt het uit voor de mensen die de waarde van iets verkeerd inschatten, die roepen "ja op het internet gaat hij weg voor 5000 dollar" en dan zegt hij "vraag prijs of wordt ervoor geboden?" wat voor iets wordt gevraagd is niet de waarde, kijk wat mensen ervoor willen bieden en als je het dan niet verkocht krijgt dan heb je de item te hoog ingeschat.

Wat mensen willen hebben voor iets bepaalt niet de waarde, wat mensen ervoor willen betalen wel, en natuurlijk kan je dan als normaal weldenkend persoon de AH als graadmeter gebruiken maar zou jij zelf iets willen kopen voor 100 miljoen, zo niet moet jij het er ook niet voor vragen, simpel.

Mijn spullen gaan aardig rap op de AH want ik zit veelal onder de prijs omdat ik een prijs vraag wat ik zelf er ook voor zou willen betalen, als iedereen dat nou ook doet dan zijn de prijzen op de AH heel wat realistischer maar tja, kinderen hebben het concept van vraag en aanbod nog niet helemaal door en volgen de miljoenen prijs voor een item blind op.

Oh een ring met 100Dex en crit chance 4%, zo zo dat is zeker 50 miljoen waard, wtf man dat zouden zij zelf ook niet ervoor betalen, waarom vraag je er zelf dan 100 miljoen?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
is dit nog iets waard?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YsJfR.png

dr is trouwens een gigantische run ontstaan op oude natalyas (en in mindere mate ook skulls grasp etc) omdat de nieuwe setbonus minder goed zou zijn, dus 30mil vang je nu echt wel voor die ring.

[ Voor 67% gewijzigd door YbonG op 19-08-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:31
net deze gevonden, zitten wat leuke dingen tussen, mogelijk wat waard ??

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PH2sc.png

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 19-08-2012 15:16 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YbonG schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:06:
is dit nog iets waard?

[afbeelding]

dr is trouwens een gigantische run ontstaan op oude natalyas (en in mindere mate ook skulls grasp etc) omdat de nieuwe setbonus minder goed zou zijn, dus 30mil vang je nu echt wel voor die ring.
Zou zijn? Is dat feitelijk of enkel een gerucht? (zonder bron dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
Vandread schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Zou zijn? Is dat feitelijk of enkel een gerucht? (zonder bron dus...)
is datamined. zit een beetje tussen feit en gerucht in, het is waarschijnlijk waar, maar unconfirmed. zit wel zo in de game data.

hier alles wat ze gevonden hebben: http://www.diablofans.com...w-items-affixes-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie niets anders eraan±
Natalya's Wrath 2 pieces: [Critical Hit chance increased by 7%]
Natalya's Wrath 3 pieces: [+130 Dexterity]
Natalya's Wrath 4 pieces: [Increases Discipline regeneration by 2 per second]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
Vandread schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 16:39:
Zie niets anders eraan±
Natalya's Wrath 2 pieces: [Critical Hit chance increased by 7%]
Natalya's Wrath 3 pieces: [+130 Dexterity]
Natalya's Wrath 4 pieces: [Increases Discipline regeneration by 2 per second]
dat is de oude, die staan er ook nog tussen (de nieuwe hebben een nieuwe naam gekregen). De nieuwe zijn als volgt:
Natalya's Solace 2 pieces: [Critical Hit chance increased by 7%]
Natalya's Solace 3 pieces: [+130 Dexterity]
Natalya's Solace 4 pieces: [+20 maximum Discipline]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Net een waardige vervanger gevonden voor m'n amu die ik al 3 maanden heb zonder al te veel vit te verliezen.. mocht iemand interesse hebben, let me know mouzetc#2952

Tweakerprijs 11mil
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2n3afd.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik kan inmiddels ook flawless star en perfect star topaz craften. Voor de tweaker natuurlijk gratis (of een vrijwillige bijdrage ;) ). klitse#2345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Timeless schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:35:
Ik kan inmiddels ook flawless star en perfect star topaz craften. Voor de tweaker natuurlijk gratis (of een vrijwillige bijdrage ;) ). klitse#2345
vind ik een erg aardig gebaar van je! Zonder dat mensen nog eens een 1m bijdrage willen....

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandaag (maandag) weer een giveaway met ongeveer 90 items! Rond half 7 zal alles online komen en beloof dat er leuke items tussen zitten ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40
mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:46:
Vandaag (maandag) weer een giveaway met ongeveer 90 items! Rond half 7 zal alles online komen en beloof dat er leuke items tussen zitten ;)
Top! Leuk dat je het weer doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Neles7 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:15:
net deze gevonden, zitten wat leuke dingen tussen, mogelijk wat waard ??

[afbeelding]
Nee. Er zit te weinig DMG op, amper intel, alle sources hebben + max arcane power, en die shock pulse dmg increase is leuk als je hem gebruikt, wat ik niet veel wizards zie doen. Eigenlijk is die chc het enige goede er aan. Jammer, maar helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door TenTimes op 20-08-2012 06:50 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
ik ga het in mijn agenda zetten ;)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Ik heb m'n geld er goed doorgejast om een WW barb te bouwen, dus mss zit er nog wat tussen ;) Mocht je iets met life leach hebben (vooral belt), dan houdt ik me vast aanbevolen :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mensen die wat gold hebben en geïnteresseerd hier in zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ujmq7q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je ongeveer voor de boots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Ik meld me eigen ook aan :)

Hopelijk heb je nog iets moois met DEX CHC en/of CHD :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:14:
Zijn duurste van de stel, dm je bod maar. Bevalt het me, dan is ie van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:16:
[...]

Zijn duurste van de stel, dm je bod maar. Bevalt het me, dan is ie van jou ;)
Ja, kom er net achter op de AH dat iets vergelijkbaars start bij 10 mil b/o. Da's ongeveer 5x boven mijn boots-budget pre-patch, dus deze zijn ver boven mijn pet. :) Mooi item hoor, die ben je zo kwijt, grats.

Iemand hier interesse in?

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2rf54pl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5wy2rc.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18

scorpie

Supra Addict

Die gaan zeker niet weg voor onder een miljoen (per stuk)? :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 04:09
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Ja, kom er net achter op de AH dat iets vergelijkbaars start bij 10 mil b/o. Da's ongeveer 5x boven mijn boots-budget pre-patch, dus deze zijn ver boven mijn pet. :) Mooi item hoor, die ben je zo kwijt, grats.

Iemand hier interesse in?

[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel had je in gedachten voor die 2de ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ringen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste mag wel weg voor ergens rond de 700k of zo? Als dat vriendelijk is? Anders biedt maar hoor. :) Als jij er iets mee kan, waarom niet (scorpie).

De tweede liefst ietsje meer, maar deze geven me hoofdpijn om ze te waarderen. Ik begrijp de value wel, maar zoeken lukt haast niet. Iets over de miljoen of zo? :) Idealiter gaan ze naar een arcane monk lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 04:09
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:43:
De eerste mag wel weg voor ergens rond de 700k of zo? Als dat vriendelijk is? Anders biedt maar hoor. :) Als jij er iets mee kan, waarom niet (scorpie).

De tweede liefst ietsje meer, maar deze geven me hoofdpijn om ze te waarderen. Ik begrijp de value wel, maar zoeken lukt haast niet. Iets over de miljoen of zo? :) Idealiter gaan ze naar een arcane monk lijkt me?
Ik heb een lighting monk maar zoek geen res op ringen dus deze is redelijk goed voor me :)

Kunnen we vanavond (9u ofzo) anders even online afspreken , kan ik em is uittesten en bespreken we de prijs daar...

sleepwalkerb#2326

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Ik heb een lighting monk maar zoek geen res op ringen dus deze is redelijk goed voor me :)

Kunnen we vanavond (9u ofzo) anders even online afspreken , kan ik em is uittesten en bespreken we de prijs daar...

sleepwalkerb#2326
Ja hoor, geen probleem.
Ik add je vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zoveel geld heb ik nog nieteens, heb volgens mij net aan 400K, dus verkoop hem maar aan iemand anders met wat meer pegels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:52:
Zoveel geld heb ik nog nieteens, heb volgens mij net aan 400K, dus verkoop hem maar aan iemand anders met wat meer pegels ;)
Nah, kom hem maar afhalen dan voor niets. :)
Ik DM je mijn tag wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Nog even een herhaling! Vanavond om half 7 weer een give-away van +/- 90 items. Geen high-end gear natuurlijk, maar er zitten zeker leuke spullen tussen dit keer!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:14:
Valt me op dat behoorlijke Barb boots zowiezo episch duur zijn 100+st+vit+ beetje res en je knalt al de pan uit, laat staan als er runspeed op zit of MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Vandread schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:40:
[...]

Valt me op dat behoorlijke Barb boots zowiezo episch duur zijn 100+st+vit+ beetje res en je knalt al de pan uit, laat staan als er runspeed op zit of MF
Ja verschrikkelijk duur inderdaad, maar ik kan je zeggen dat dit niet alleen voor barbs geldt ;) Voor mijn wizard ben ik na 4x bieden op items tot boven de 20m maar gestopt met bieden. Dat was zonder MF en AR 50 en met 12% mv natuurlijk.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist wat (zeer) goedkope WD items gekocht met pickup radius. Wil gaan proberen om te spelen met de passives Circle of Life / Gruesome Feast / Grave Injustice. Dit dan samen met een pet build (Spiderqueen, Dogs, Garg) aangevuld met een hoge cooldown skill zoals Fetish Army.
Mijn main attack zal Acid Rain zijn verwacht ik, maar dit laat ik nog even in het midden.

Zit nu op 28 yard pickup met nog voldoende ruimte om dit te verhogen. Zou leuk kunnen zijn.

Reden van tradetopic - nu kun je deze gear ontzettend goedkoop aanschaffen, voor de liefhebbers. Geen idee wat er na de patch gebeurd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:58
Pickup range van 28-30 is meestal wel voldoende om Grave Injustice goed te benutten. Ik heb de range weleens groter gehad (richting 40), maar de meeste actie speelde toch recht voor mijn neus af.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dan stop ik hier even op 28 yards en vul ik mijn overige slots met mf/damage. :) Volgens mij zit ik, voor een altje, al op best aardige stats. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

Weet jij trouwens hoe de rune Death is Life van Grasp precies werkt? De beschrijving zegt "while in the area of". Houdt dit in dat een enemy in de Grasp moet staan, of is nabij ook goed?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 23-09 21:17
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/35k1h8i.png

Iemand hier enig idee hoeveel deze monk boots ongeveer waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
chrisO schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:18:
[afbeelding]

Mooie stats, maar iedereen wil met +12% movement speed, dus ik denk niet dat je hiermee de jackpot hebt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar gaat het toch ook niet per definitie om? Heb vanaf de zaak geen idee, maar zoek eens op dex/phys&allres en zoek naar boots waar dan ook nog vit bij zit en je hebt een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150/70/60AR/extra res beginnen helaas al op 100.000 BO, inclusief extra stats.
Het slaat nergens op, want een paar dagen terug verkocht ik 150/150/70 boots clean voor iets van 7 mil. Ik moet het even checken, want deze verkochten op de account van mijn vrouw.

edit: Nu ja, het slaat wel ergens op, maar het geeft maar aan hoe wacky de AH values kunnen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:16
[afbeelding]

Wat is je vraagprijs? Het zou een leuke vervanger voor mijn huidige boots zijn :). een beetje all res kan geen kwaad.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vandread schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:31:
Daar gaat het toch ook niet per definitie om? Heb vanaf de zaak geen idee, maar zoek eens op dex/phys&allres en zoek naar boots waar dan ook nog vit bij zit en je hebt een idee.
Naja, op boots is dit voor de meeste characters een key stat ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een gratis 820 dps rare spear met 130 str / 184 int voordat ik hem shard?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:53
[afbeelding]

Ik heb ook wel interesse naar de vraagprijs, moet vanavond even kijken, maar zien er uit als een eventuele vervanging van mijn boots ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 23-09 21:17
arjen9551 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Ik heb ook wel interesse naar de vraagprijs, moet vanavond even kijken, maar zien er uit als een eventuele vervanging van mijn boots ;)
Helaas, dit zijn de boots van mijn main character (monk). De boots waren 1 van de eerste drops toen ik in Inferno kwam en draag ik sindsdien.
Toen ik de post met boots van An1mA zag, dacht ik, dat ik misschien wel op een goudmijn rondliep en dat terwijl ik maar +/ 200K gold heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Boots met DEX zijn de goedkoopste variant.. vrijwel elke boot die gecraft wordt bevat namelijk dex..
Deze boots zullen met de 3 base stats zo'n 200K opleveren.. met phys erbij durf ik niet te zeggen, maar ga uit van 50K extra.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Met deze spreadsheet kun je zien wat bij elke stat bij elke item het max kan zijn en nog meer interessante dingen.
Stats die 300 kunnen gerold worden zijn het minst waard, omdat ze makkelijk met hoge stats gerold kunnen worden. Alleen gaat dat verhaal natuurlijk niet op bij gloves vanwege tri stats =)

Items/stats waar 300 kan gerold worden:
Dex
Boots
Gloves

Int
Helm
Gloves

Str
Belt
Shoulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 23:23
vind persoonlijk deze iets overzichtiger maar still goeie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:53
chrisO schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

Helaas, dit zijn de boots van mijn main character (monk). De boots waren 1 van de eerste drops toen ik in Inferno kwam en draag ik sindsdien.
Toen ik de post met boots van An1mA zag, dacht ik, dat ik misschien wel op een goudmijn rondliep en dat terwijl ik maar +/ 200K gold heb.
Jo, no problem ;) dan ga ik zelf nog even AH afstruinen naar leuke schoenen ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Heb wel interesse in beide ringen, moet even goed vergelijken met degenen die ik nu heb.
Ik voeg je wel ff toe

edit:
zie net dat je ze al vergeven hebt :(

[ Voor 5% gewijzigd door gaspit op 20-08-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Voor geïnteresseerden heb ik nog wat zwaarden liggen. Graag een realistisch bod doen via dit topic, DM of in-game (BattleTag: Rognvaldr#2767).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Pn4kSRCc2fRtfkfG2844pvKx/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a5nvUiUTPsmfo1ATDVeyYYiL/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QLmsB0Xo05sbQ8CtdC1ZaqpJ/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hnbTepj69QyAAZJ4DzEm5fEX/full.png

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Rone schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:42:
Voor geïnteresseerden heb ik nog wat zwaarden liggen. Graag een realistisch bod doen via dit topic, DM of in-game (BattleTag: Rognvaldr#2767).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Op dit moment zo net voor de patch zijn er geen realistische boden mogelijk :p Leuke dingetjes hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaspit schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:12:
[...]

Heb wel interesse in beide ringen, moet even goed vergelijken met degenen die ik nu heb.
Ik voeg je wel ff toe

edit:
zie net dat je ze al vergeven hebt :(
De 2e is er nog. Een andere tweaker wil die vanavond even testen en de prijs bespreken. Dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 17:52

CBA

een vat, een vat, een vat !

mouzetc schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:59:
Nog even een herhaling! Vanavond om half 7 weer een give-away van +/- 90 items. Geen high-end gear natuurlijk, maar er zitten zeker leuke spullen tussen dit keer!
Wat voor items ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 12:12
Ga uit van 1000+ DPS Axes met LoH en Crit damage enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
frankpaul1 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:04:
[...]

WOOOOOT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En complete Natalya's sets toch?

Watvoor antwoord verwacht je in hemelsnaam op zo'n vraag?! |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Vandread op 20-08-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14

Thompson

Beeromaniac

Ik had begrepen dat het om legendaries zou gaan die eigenlijk pas na de patch zouden komen maar mouzetc al wel een boel heeft? ;)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

frankpaul1 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:04:
[...]

Ben ik helemaal niet op zoek, kleine upgrades ben ik al content genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc

mouzetc's GIVE-AWAY!

Na het succes van vorige 4 keer heb ik weer wat opgespaard voor een give-away! Dat betekent, free items!
Helaas heb ik van sommige items niet veel, omdat ik laatst in een opruimbui zo'n 40items door de vendor heb geknald.

Daarnaast zal ik vanavond ook heel de avond craften! Alles is live te volgen via:
Hier kun je ook de benodigde craft info vinden!

LET OP: LEES DIT EERST!

*Omdat het er veel zijn, hanteer ik max. 4 items per persoon, maar dit is ook afhankelijk van de items die je wilt.
*Het zijn gratis items, maar mocht je wat goud willen doneren voor het item + moeite, dan waardeer ik dat zeker!
*Ik probeer de lijst zo veel mogelijk up to date te houden. Alles wat niet voor morgen eind van de dag weg is, gaat door de vendor.

Als je interesse hebt, stuur me een DM berichtje met welke items je precies wilt (ITEM NAAM + TYPE ITEM), je USERNAME en add mij vervolgens op mouzetc#2952. Dus geen reactie plaatsen bij interesse ivm overzicht en topic-vervuiling en ook zeker niet quoten ;).

Waarom ik dit doe?
Zelf heb ik lang vast gezeten op Act1 en Act2. Met deze items help ik je misschien wat meer op weg. Voor sommigen is dit 'vendor-trash' en voor de ander juist een goede upgrade! De trash de la trash is wel gefilterd en zitten zeker leuke items bij.

De bedoeling is hoop ik duidelijk. Kan je wat gebruiken? Stuur me een DM! Ben je op jacht naar dingen die je kan verkopen? Ga dan lekker lurken op de AH ;)

Alles wat doorstreept is, is vergeven!
En ow, sorry for the pagefill! :D

Chests

Soldiers Doctrine
Banished Armor
Paragorns Symbol
Knights Chamber
War Defiance
Rugger Breast
Jesters Armor
Soldiers Immunity
White Mail
Courageous Bastion
Carapace Abjuration
Glory Marrow
Warriors Plate
Covenant Grasp

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/dr42v8.jpg

Pants

Fervent Armor
Wander Ravager
Monstrous Rigging
Inscrutable Boon
Vlever Robes
Vagabonds Trust
Vain Deflectors
Vain Bounders
Dash Craft
Prophetic Armor
Dash Denial

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/np5do1.jpg

Belts

Shadow Bond
Couriers Form

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2lbkf91.jpg

Shoulders

Authority Savior
Pathfinders Brace
Gamblers Spaulders
Undaunted Pauldrons

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2yyzj7l.jpg

Boots

Nimble Stand

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2pz0eo2.jpg

Bracers

Guardian Invoker
Hunters Grapplers
Intrepid Irons
Archers Snag
Arhcers Wound
Badlands Daze
Denial Strategy

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/xcj2wo.jpg

Gloves

The Hold
Citadel Vices
Riddle Tendrils
Glittering Snare

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2qmd7he.jpg

Plans

Exalted Flesh Ripper
Exalted Flesh Ripper
Exalted Fine Conquest Sword
Exalted Sovereign Mail
Exalted Fine Zhezl
Exalted Galraki

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/330xqmb.jpg

Rings

Deadly Blaze
Breathing Link
Severe Vow
Empty Blaze
Fatal Star
Vain Treasure

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/59r1s.jpg

Amulets

Engraved Medallion
Aminence Atrocity
Supremacy Spite
Mesmerism Defiance
Maiming Pendant
Resilient Gorget
The Flash

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/fu9wcy.jpg

Shields

Garrison Sacrifice
Palisade Fiend

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/saxl3a.jpg

Offhands

Glorious Kurastian Asp of Valor
Echo Void
Sorcerous Quills
Shadow Fiend
Warriors Antiquity
Aminous Demi Leach

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/34htikw.jpg

1H Bows

Killing Bolt
Final Bolt
Mortal Seeker
Sky Castigation
Socketed Exorcit of Conflagration

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34glk40.jpg

1H Weapons

Shiv Tooth
War Driver
Doom Clash
Banished Slayer
Wreckers Breath
Terrible Hewer
Death Judgement
Socketed Arch Axe form Beyond
Keen Weapon
Iron Despair
Combat Sulfur
Rapid Bash

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/15fhe0j.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Erg goed bezig mouzetc!!! _/-\o_ Zitten veel leuke dingen bij... Moet ook heel erg veel tijd gekost hebben alles te organiseren, screenshots te maken enzo..

Helaas moet ik ,me nu eerst IRL gaan vermaken met een potje voetbal maar hopelijk is er straks nog iets over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Kijk dit vind ik nog eens een leuke actie, toch nog items gezien de me dat tikkeltje meer dps/armor/resists geven om door act 2 te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
ps: hoe maak je die screenshots elke keer?

Heb ook wel is spullen over, maar ja, vaak lastig om aan mensen te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Super initiatief, heb je een DM gestuurd :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Dankzij Mouze kom ik nu een stuk makkelijker door Act 2 :)

Ik denk dat zodra ik beetje kan grinden ook dit soort actie zou houden :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Bedankt van deze kant. Is een erg mooie upgrade kijken of ik nu de witte in act1 aan kan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Mooie actie weer!
Paar leuke spullen gekregen, goed voor bijna 10k DPS meer op mijn Wizard! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Zo, het is weer even rustig! Loopt volgens mij soepel so far, maar mocht ik iemand gemist hebben, stuur me dan nog even een DM of praat met me ingame als je me al hebt toegevoegd!

Owja ik kan ook craften he ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Heb je epic plans voor na de patch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Bospa01 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:57:
[...]

Heb je epic plans voor na de patch ?
Niet veel geweldigs.. wel wat 62 wapens, maar niks legendary!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Toffe actie met dito items, kom zeker ff kijken op je stream, misschien ff wat shoulders craften!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
misschien een beetje aparte vraag, maar is er hier misschien iemand die nog -10 level reduce 1handed wapens heeft met een beetje degelijke dps?

Ze zijn te duur voor me om te kopen atm, dus hoopte ik ze van iemand te kunnen lenen. eventueel huren ofzo. laat maar weten als je iets in de aanbieding hebt!

[ Voor 5% gewijzigd door YbonG op 20-08-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YbonG schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:16:
misschien een beetje aparte vraag, maar is er hier misschien iemand die nog -10 level reduce 1handed wapens heeft met een beetje degelijke dps?

Ze zijn te duur voor me om te kopen atm, dus hoopte ik ze van iemand te kunnen lenen. eventueel huren ofzo. laat maar weten als je iets in de aanbieding hebt!
Ik vind toevallig een -lvl 9 444 dps mace met str/dex/crit damage. Misschien iets?
(edit: mag je hebben / lenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:24:
[...]

Ik vind toevallig een -lvl 9 444 dps mace met str/dex/crit damage. Misschien iets?
(edit: mag je hebben / lenen)
hm, heb goedkoop een 2hander gevonden. en hoewel dat voor geen meter speelt op een monk, ga ik dat wel even proberen. wel bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
De give-away en crafting gaan nog even door! Er zijn nog wat leuke items te verkrijgen!

mouzetc in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

Gaan nu beginnen met een lange ACT3 run, mocht je eens mee willen kijken met een Wiz en Barb, kun je kijken naar:

www.twitch.tv/mouzetc (zolang m'n PC het volhoud!)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
echt niet normaal hoeveel items er op de AH worden gezet momenteel.. de prijzen zijn echt goed voor sommige items ! chk bijvoorbeeld 1H hand crossbows met LoH

[ Voor 16% gewijzigd door Deegeeooh op 20-08-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Run gaat nu starten! We hebben Protax en moderator Rone erbij...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

YbonG schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:16:

Heb nog wel een axe met -6 lvl requirement. 488 dps, 170 dex 120 vit. Laat maar weten als je hem kunt gebruiken :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:57

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Dit keer weer iets gevonden wat ik niet goed in kan schatten, vanwege allemaal nuttige stats
Wil iemand zo vriendelijk zijn om hier een waarde aan te hangen?

Bij een goed bod, is ie ook te koop :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8IwyF3R8sliCtJ2ryUTuwgt7/full.jpg

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Gloves, anyone?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/fwnkt3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

An1ma, zou je die Smash Remedy voor me kunnen bewaren? Ik ben wat mf gear aan het verzamelen voor mijn WD, zou een mooi begin zijn.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ja dat kan, alleen denk ik dat je denkt dat ik de gloves voor noppes weggaan. Nee helaas niet, moet gewoon voor betaald worden in gold. Me ah slots zijn vol, waarvan 8 in bids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

An1mA schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:37:
Ja dat kan, alleen denk ik dat je denkt dat ik de gloves voor noppes weggaan. Nee helaas niet, moet gewoon voor betaald worden in gold. Me ah slots zijn vol, waarvan 8 in bids.
Hoeveel wil je ongeveer ervoor hebben? Ik heb nu niet zoveel gold over na een grote aankoop, maar heb iets van 15m in de AH staan (moet natuurlijk nog wel verkocht worden, het zijn wapens...). Even bewaren zou voor mij dus handig zijn, omdat het nu erg lastig is om op gloves te zoeken op zoveel stats.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i7qboqdbMSbvLbWJNEN3mCbP/full.jpg

Kan iemand hier een plezier mee doen?

Nee niet goedkoop.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Niet goedkoop? Ben benieuwd wat je dit oplevert, want heb ook nog zo'n ding liggen, met iets mindere DPS en CHD maar wel met een Star erin.
Ik mis op dit soort wapens dan wel wat extra stats als Strenght en eventueel LoH om ze echt toppers te maken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij vindt m'n vrouw net toch best aardige bracers. :)
Ok, er had vit bij kunnen zitten en de res all had best hoger gemogen, maar max crit denk ik?
Lekkere armor ook. Misschien na de patch verkopen of anders gebruik ik ze wellicht wel. Ik mis nog crit op bracers.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2wf7eio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:12
Heeft er iemand toevallig nog een helm in de aanbieding met STR +80/ALL RES +55/CRIT CHANCE en een SOCKET (mooi zou zijn nog wat VIT)?

Protax#2556

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 21-08-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een verrassing :P zocht naar zo'n helm met allres erbij (heb zonder res) maar dat kan ik voorlopig uit m'n hoofd zetten want de prijzen zullen flink gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Dat snap ik dus niet.

Socketed helmen waren altijd al interessant ivm de life % en magic find. Waarom dan nu opeens een run erop?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ze naast die stats nu ook de mogelijkheid hebben tot increased experience :)
Wat natuurlijk extra vraag met zich mee gaat brengen en meer vraag is...

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
En te denken dat ik veel socketed helmen met redelijke stats weg gooide om mijn inventory wat lucht te geven... DOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:26:
Omdat ze naast die stats nu ook de mogelijkheid hebben tot increased experience :)
Wat natuurlijk extra vraag met zich mee gaat brengen en meer vraag is...
Heb er één gescoord van 5m, alleen is hij niet super boeiend.

88 str
89 int
55 all res
crit hit chance 4.5
explosive blast bonus (for Wizard)

en een socket, ga loeren op wat beters dan gaat deze in de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
niet boeiend?? dat is een geweldige CM-sorc helm, tenminste als je genoeg arcane on crit hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik speel met een Barb :) Maar voorlopig is deze prima... Hoop ik :P
Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.