Laat me raden:

Deze?
Deze?
Signature
Heya guys!
since my collection of plans is growing and me being online most of the time I thought
of sharing this with you all. Pretty new here, but I'll do my best
You can find my stream here:
[...]
When interested, you can add me on mouzetc#2952
Please include a message that tells me you want to craft!
And try to get your mats and/or gold ready!
I will, in the future, accept gold only too. For now it is mats + gold.
My fee will be around 10K per craft I'm currently crafting the following items:
#Exalted Grand Sovereign Helm
Helm: 360 Armor +6 Random Magic Properties
Costs: 35 exq | 5 tears | 10 tomes | 105K
#Exalted Grand Sovereign Vambraces
Gloves: 280 Armor +6 Random Magic Properties
Costs: 28 exq | 5 tears | 8 tomes | 100K
#Exalted Grand Sovereign Mail
Chest Armor: 360 Armor +6 Random Magic Properties
#Exalted Grand Pallium
Shoulders: 320 Armor +6 Random Magic Properties
#Exalted Grand Armplates
Bracers: 200 Armor +6 Random Magic Properties
#Exalted Grand Heaven Strand
Belt: 240 Armor +6 Random Magic Properties
#Exalted Grand Sovereign Tassets
Pants: 360 Armor +6 Random Magic Properties
#Exalted Grand Sovereign Greaves
Boots: 360 Armor +6 Random Magic Properties
Besides that I've got the following set items:
#Cain's Laurel: 50 subtle | 14 tooth | 4.5K
#Cain's Warmers: 30 subtle | 12 tooth | 3K
#Cain's Rainments: 44 subtle | 12 tooth | 4K
#Cain's Slippers: 30 subtle | 12 tooth | 3K
Plus I'm crafting the following gems:
-Flawless Star Amethyst (3 stars + 100K)
-Perfect Star Amethyst (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Emerald (3 stars + 100K)
-Perfect Star Emerald (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Ruby (3 stars + 100K)
-Perfect Star Ruby (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Topaz (3 stars + 100K)
-Perfect Star Topaz (3 flawless stars + 200K)
Currently looking for Sage's Wisdom & Sevens Sins Plan. So expect them to be crafted soon.
Will be very appreciated if you leave a message after a trade!
Hope to see you in game.
mouzetc#2952
Signature
Verwijderd
Gebeurt bij mij niet. Heb een hotkey ingesteld ctrl-home en hij ik krijg gewoon ingame de mogelijkheid een region te selcteren. Heb je wel region e.d. Of de juiste profile geselecteerd? Nadat je de region hebt geselecteerd gaat ie naar de snagit editor toe waar je hem kunt bewerken, saven.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:07:
Dit is het verkeerde topic, maar omdat we het er net over hadden:
Ik heb Snagit... maar hoe kan ik in diablo snel screenshot op maat maken? Hij klapt me steeds naar windows...
Verwijderd
Opgelost.. kwam doordat ik ineens in fullscreen ipv windowed zat.. Thanks iigDarth Malak schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:12:
[...]
Gebeurt bij mij niet. Heb een hotkey ingesteld ctrl-home en hij ik krijg gewoon ingame de mogelijkheid een region te selcteren. Heb je wel region e.d. Of de juiste profile geselecteerd? Nadat je de region hebt geselecteerd gaat ie naar de snagit editor toe waar je hem kunt bewerken, saven.
In fullscreen werkt t bij mij trouwens ook maar goed dat t voor jou werktVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:15:
[...]
Opgelost.. kwam doordat ik ineens in fullscreen ipv windowed zat.. Thanks iig
Verwijderd
Wat vind jij een schappelijk prijsje voor dat fist wapen? Momenteel ben ik nogal blut, maar zodra mijn auctions verkopen moet ik wel weer wat gold hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:30:
Bij deze mijn lijst van items die weg mogen tegen een schappelijke prijs.
Ingame contacten mag: robberdobber#2612
Wapens (1 fist, 2 bogen): http://i49.tinypic.com/2zs2smd.png
Weinig volgens mijOlghur schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:37:
Wat zou ik voor onderstaande 2 hand mace kunnen vragen.
[afbeelding]
Die level requirement reduced by 10 is wel erg lekker.
782 dps voor lvl 50 is ongekend volgens mij.
[ Voor 41% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2012 21:17 ]
Verwijderd
Thormodo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:33:
[...]
Wat vind jij een schappelijk prijsje voor dat fist wapen? Momenteel ben ik nogal blut, maar zodra mijn auctions verkopen moet ik wel weer wat gold hebben.
Ok, jammer, had nog nooit een item met -lvl requirements gezien, misschien dat ze zeldzaam waren,Sinned123 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:00:
Mijn nieuwste aanwinst.
Wat zou deze waard zijn in euro's of gold?
Ik vind maar 1 andere amulet en die mist nog 1 stat en die staat voor 50m
[afbeelding]
@olghur , heb al tijden deze in mijn inventory.
In de AH 2hander 1250dps met -lvl18 req
Vind ik hem niet zo bijzonder eigenlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik! mouzetc#2952Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:33:
[afbeelding]
wie wil er dit plan voor 850K?
Signature
Voor een paar k wil ik hem wel van je overnemen hoorDe_Bastaard schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:41:
Nou lekker is dat dan![]()
Nouja, dan verkopen maar voor paar k
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Waaaaarom?! Hoe ziet die eruit?adufresne schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:44:
Gisteren dropte er bij mij voor het eerst een (groene) set item (chest). Zit er over te denken om deze unidentified te verkopen. Heeft iemand een idee wat ik hier ongeveer voor kan vragen?
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 01-08-2012 11:01 ]
Hehe
Paar ton. De damage is oke. Zunimassi Ferocity heeft sowieso niet zo veel damage. De int is goed. Dex is jammer.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Staat de naam er niet al bij, bij set/legend.? Dan is het alleen nog een kwestie van de rol.adufresne schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
Hehe.
Omdat ik slechts een casual speler (lees: weinig tijd voor respectabele farming) ben en op deze manier een money boost hoop te krijgen om iets betere gear voor mijn WD te kopen waarmee ik Act II Inferno kan afronden.
Kan helaas niet laten zien hoe die eruit ziet, want het screenshot dat ik gisteren heb gemaakt ben ik vergeten door te mailen naar mijn account op het werk.![]()
Overigens: valt daar (en dan bedoel ik zonder de exploit) al veel aan te ontdekken dan?
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Natalya's Shadow...Wolf schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:37:
Naam staat er dan nog niet bij maar je kan aan het plaatje altijd zien welke legendary het is.
De meeste set chests zijn nogal slecht.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Klopt - de naam staat er niet bij. Ik ga straks als ik thuis ben even checken hoe het plaatje er uit ziet. Jammer dat ook hiervoor (net als de legendaries) geldt dat de meeste rares in principe beter (en dus kostbaarder) zijn, maar volgens mij is die boodschap inmiddels wel overgekomen bij Blizzard. Nu alleen nog wachten op de fix.Wolf schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:37:
Naam staat er dan nog niet bij maar je kan aan het plaatje altijd zien welke legendary het is.
De meeste set chests zijn nogal slecht.
Zeg maar wat je er voor wilt.. ik wil de gok wel nemen (als ik t plaatje weet iigadufresne schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Klopt - de naam staat er niet bij. Ik ga straks als ik thuis ben even checken hoe het plaatje er uit ziet. Jammer dat ook hiervoor (net als de legendaries) geldt dat de meeste rares in principe beter (en dus kostbaarder) zijn, maar volgens mij is die boodschap inmiddels wel overgekomen bij Blizzard. Nu alleen nog wachten op de fix.
Hoe dan ook: ik heb mijn verwachtingen nu maar behoorlijk omlaag geschroefd als het om dit specifieke item gaat. Wordt voorlopig nog even op een houtje bijten.
Signature
Het lijkt erop dat het om Tal Rasha's Guardianship gaat, als ik het plaatje zo bekijk:Vandread schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:36:
http://eu.battle.net/d3/en/item/chest-armor/#type=set
Vanaf IK kan het toch wel boeiend worden volgens mij.
Zunima's met behoorlijke stats is flink wat waard, dus zou het gewoon gokken.
Geen idee! dit is wel een lastige, omdat het niet echt een set item is! Maar ik open met een flinke 1mil.adufresne schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:09:
[...]
Het lijkt erop dat het om Tal Rasha's Guardianship gaat, als ik het plaatje zo bekijk:
[afbeelding]
Kan nog een aardige item worden, lijkt me.
http://eu.battle.net/d3/en/item/tal-rashas-guardianship
@Mouzetc: Wat ik ervoor wil hebben? Ik zou zeggen, wat wil je ervoor geven?
Signature
Verwijderd
Hoeveel dps is die extra crit dmg waard? kan je die niet opvangen met hogere dps of int op een wapen?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:05:
Ik ben echt hopeloos op zoek naar een betere wand dan diegene die ik nu heb:
Ik heb op het moment 91k dps en wil naar de 100k gaan.
Ik ben bereid enkele van mijn stash items te ruilen voor degene die mij een betere wand kan geven dan deze:
[afbeelding]
Interesse? Add mij dan Dodenroosje#2601
Bij deze mijn mening over de items. Onder Junk versta ik items die absoluut geen toevoeging hebben in Inferno, of met een waarde van onder de 100k.ThinClientQ schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:16:
Beste Tweakers,
Veel interessante items te koop! Allemaal level 60+, of de items moeten speciaal zijn.
Mogen allemaal weg voor Tweaker prijzen.
Even een DM sturen, dan krijg je mijn Skype en of Battletag.
http://i49.tinypic.com/v4ta8y.png
Tevens:
- Mocht iemand me makkelijk kunnen vertellen wat 'junk' is, heel graag.
[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 01-08-2012 15:29 ]
Ok, geen probleem.EricNL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Bij deze mijn mening over de items. Onder Junk versta ik items die absoluut geen toevoeging hebben in Inferno, of met een waarde van onder de 100k.
"Junk":
- Choke Disgust #1 (Te lage dex, te weinig Crit Dmg)
- Burden Trial #2 (Mainstat is Dex, en die is te laag)
- Hawk Defiance #3 (wellicht alleen leuk voor een GF set, maar dan nog aardig lage stats)
- Reanimated Vision #5 (geen Int)
- Journeyman Scar #7 (geen Movement Speed, zowel Dex als Strength is te laag)
- War Conqueror #8 (DPS veel te laag, geen socket, geen crit damage, geen crit chance)
- Partisan Wisp #9 (DPS veel te laag)
- Soldiers Atrocity #10 (DPS veel te laag)
- Warrior's Reaver #11 (DPS veel te laag. Wel leuke Dex, en nog een beetje Crit Damage. Voor Act 1 Inferno misschien leuk voor simpele Monk).
- Dread Walking Stick #12 (DPS veel te laag, geen Int. Zelfs voor Enchantress vrij nutteloos)
- Slam Pledge #13 (DPS niet onaardig, maar veel te lage Dex of Strength. Geen Crit Damage/Chance), geen socket)
De rest zou misschien iemand anders aan mogen vullen. Ik heb niet veel verder gekijken. Het spijt me om te zeggen, maar het grotendeel is salvage-spul.
Verwijderd
Heel veel denk ik kijk maar, ik heb veel crit chanceDelph schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:26:
[...]
Hoeveel dps is die extra crit dmg waard? kan je die niet opvangen met hogere dps of int op een wapen?
Graag gedaan, ik heb zojuist mijn reactie nog wat bijgewerkt met wat basic tips. Ik zal zo even kijken of ik ergens de table kan vinden wat de max stats zijn op bepaalde items. Maar nog even in het kort wat "richtlijnen" om geld te verdienen met items:ThinClientQ schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:29:
[...]
Ok, geen probleem.Ik ben nieuw in items farmen, moet nog even kijken hoe alles werkt.
Bedankt voor je reactie!
[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 01-08-2012 15:39 ]
Wat een lekkere DPS met een redelijk brak wapen, waar haal je het vandaan?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
Heel veel denk ik kijk maar, ik heb veel crit chance
[afbeelding]
Nette DPS met een laag dps wapen een blauwe source, zou je daar eens de stats van willen posten?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
Heel veel denk ik kijk maar, ik heb veel crit chance
[afbeelding]
Heel erg tof, hier heb ik veel aan! Grote dank!!EricNL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
Graag gedaan, ik heb zojuist mijn reactie nog wat bijgewerkt met wat basic tips. Ik zal zo even kijken of ik ergens de table kan vinden wat de max stats zijn op bepaalde items. Maar nog even in het kort wat "richtlijnen" om geld te verdienen met items:
- Required level 60
- Item level 61 of hoger (wil je een iLevel 61 item verkopen voor in de miljoenen moeten er wel belachelijk goede stats op zitten. iLevel 62 items heb je al meer kans op betere stats. iLevel 63 is het hoogst. Hier zul je het meest de betere/hogere stats op vinden).
- One-handed wapens onder de 700 DPS zijn voornamelijk crap (uitzonderlijke stats als 80 Crit Damage + Socket + 200 Strength + 70 All Resist bijvoorbeeld daargelaten)
- Two-handed wapens onder de 900 DPS eigenlijk hetzelfde. Two-handers zijn momentee vrij nutteloos ook
Verwijderd
Crit chance + crit damage doet echt wonderen hoorxV0rtexx schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:34:
[...]
Wat een lekkere DPS met een redelijk brak wapen, waar haal je het vandaan?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 15:43 ]
Verwijderd
Iemand enig idee of deze beter is dan degene die ik nu heb?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:47:
ALs iemand belangstelling heeft, mag weg tegen ieder aannemelijk bod (als het plaatje het doet tenminste:)
[afbeelding]
Happymoos#2738
Hardware Fanaat
Signature
Verwijderd
Testen we dat vanavond toch even? Werkt het niet dan niet:)Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Iemand enig idee of deze beter is dan degene die ik nu heb?
Verwijderd
Verwijderd
CheckVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:35:
Volgens een random dps calculator:
De mijne
Display damage: 64993.22
Damage per hit: 46380.87
Van ashsmoke:
Display damage: 67638.11
Damage per hit: 48312.93
Dus kan ik dit dan interpreteren als: ik doe 3k dps meer?
@Ashsmoke: ja is goed voeg je mij toe? Dan kunnen we is kijken of die dps meter gelijk heeft.
lol, . .vlgs mij heb ik dat ding vorige week op AH verkocht .. ben benieuwd wat hij op gaat brengen :-p
Voor hoeveel had jij hem erop gezet dan?KillerRabbitOfC schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:04:
[...]
lol, . .vlgs mij heb ik dat ding vorige week op AH verkocht .. ben benieuwd wat hij op gaat brengen :-p
aanzienlijk meer dan dat, .. en ik was 'm snel kwijt ^^ CHD+CHC is nogal populairbarbb schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:09:
[...]
Voor hoeveel had jij hem erop gezet dan?
Ik bied bij deze alvast 500k
Laat maar weten als iemand meer bied
Signature
Ik reageer over een uurtje nog een keer zit in de auto en blizzard heef helaas (misschien wel gelukkig) nog geen ah voor androidVandread schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:15:
Mouzetc zal em niet gekocht hebben, of jou prijs moest erg laag zijn.
Ik bied wel 1 mil
Hardware Fanaat
Dit vind ik ook wel een handige guide: http://www.reddit.com/r/D..._salvage_or_sell_a_guide/ThinClientQ schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:37:
[...]
Heel erg tof, hier heb ik veel aan! Grote dank!!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
[ Voor 22% gewijzigd door spaceboy op 01-08-2012 19:54 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb ff gechecked,.. na aftrek fee hield ik 5.525K over, .. doe er je voordeel mee zou'k zeggenmouzetc schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:17:
Nog wat items omdat de AH ook langzaam aan t afsterven is:
[afbeelding]
De ring gaat overigens niet weg voor onder de 3 milVia de AH moet ik er wel 4.5 a 5.5mil voor kunnen vangen denk ik.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 21:45 ]
Resistance op een wapen kan niet heEricNL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
Graag gedaan, ik heb zojuist mijn reactie nog wat bijgewerkt met wat basic tips. Ik zal zo even kijken of ik ergens de table kan vinden wat de max stats zijn op bepaalde items. Maar nog even in het kort wat "richtlijnen" om geld te verdienen met items:
- Required level 60
- Item level 61 of hoger (wil je een iLevel 61 item verkopen voor in de miljoenen moeten er wel belachelijk goede stats op zitten. iLevel 62 items heb je al meer kans op betere stats. iLevel 63 is het hoogst. Hier zul je het meest de betere/hogere stats op vinden).
- One-handed wapens onder de 700 DPS zijn voornamelijk crap (uitzonderlijke stats als 80 Crit Damage + Socket + 200 Strength + 70 All Resist bijvoorbeeld daargelaten)
- Two-handed wapens onder de 900 DPS eigenlijk hetzelfde. Two-handers zijn momenteel vrij nutteloos ook
EDIT: Hierbij een overzicht wat de cap van stats is op items:
http://diablo.incgamers.c...em-affix-quick-look-chart
Hier zie je bijvoorbeeld dat er maximaal 200 Dex op een Shoulder kan zitten. Dex, Strength en Int zijn de "main stats". Kort gesproken houd het dus in dat een Shoulder met 100 Dex vrij weinig waard is. Het is natuurlijk een beetje puzzelen, maar je rolt er vrij makkelijk in.
Stats die veel geld waard zijn (mits de main stats goed zijn):
- Life on Hit
- Critical Hit Damage
- Critical Hit Chance
- Empty Sockets (op wapens vrijwel een must. Een chest armor zal toch 3 sockets moeten hebben om wat op te kunnen leveren).
[ Voor 189% gewijzigd door Sinned123 op 01-08-2012 22:05 ]
Als je ze heel goed kan gebruiken zou ik ze mooi zelf houdenElp schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:31:
Iemand een idee wat deze waard is? Ik probeer um al een tijdje te verkopen, maar het wil niet echt (te hoge startbid waarschijnlijk). Ik kan deze shoulders zelf ook heel goed gebruiken, maar als ze flink veel waard zijn dan verkoop ik ze liever.
[afbeelding]
[ Voor 50% gewijzigd door ChUcKiE op 02-08-2012 01:19 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 02-08-2012 08:18 ]
Sinned123 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:21:
[afbeelding]
heeft uiteindelijk 73.50euro opgeleverd.
Ik had even voor je gezocht ter vergelijkingElp schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:31:
Iemand een idee wat deze waard is? Ik probeer um al een tijdje te verkopen, maar het wil niet echt (te hoge startbid waarschijnlijk). Ik kan deze shoulders zelf ook heel goed gebruiken, maar als ze flink veel waard zijn dan verkoop ik ze liever.
[afbeelding]
...take on the world!
Crap zoiets was ik net naar op zoek (liefst met vit maja lekkere str). Zou zeker 1-2M gokken maar kan best meer zijn, zonder vit daalt de waarde echter snel en de MF is niet bijster hoog (max 20). Beetje wat de gek ervoor geeft. Waar had je hem voor neergezet?Elp schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:31:
[afbeelding]
Bnet pindle#2913
[ Voor 27% gewijzigd door RKD op 02-08-2012 11:16 ]
Leuke DPS op die 1 hander, alleen jammer dat er op Vit na geen enkele main-stat zit.RKD schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:50:
wat zouden jullie hiervoor vragen? Ik zat zelf te denken aan ongeveer 2,5 mil buyout is dat realistisch?
[afbeelding]
heb deze ook nog te koop staan voor de liefhebber
[afbeelding]
deze zou ik salvagen/ naar de merchant brengen....spaceboy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:50:
Ik ben vanaf een paar dagen geleden officieel gestopt met D3. Ik heb al m'n gear verkocht (voor real money) en de primeur gaat op GoT. Mijn aller- allerlaatste item. Wie biedt?
[afbeelding]
OP = OP!
Dit is een collector's item, er is er maar 1 van (namelijk: de laatste)
Edit: op zich zou 2,5M net genoeg zijn om nog 1 Perfect Star Emerald op de kop te tikken en die op RMAH te verkopen... Volgens mij is dat een redelijke prijs (als je tenminste poison resist wilt).
[ Voor 5% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-08-2012 12:07 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 02-08-2012 12:13 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
[ Voor 43% gewijzigd door Vandread op 02-08-2012 13:12 ]
hmmm ik speel met alleen 1 karakter dus dit is geen optie, zijn er mensen op normal of nightmare die Mythic Health Potions willen hebben/ kunnen gebruiken?Vandread schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:45:
Overschot van m'n wizard gaat naar m'n barb
PS: Iemand nog 850+dps axe/mace met loh/chd in de aanbieding?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
[ Voor 5% gewijzigd door ThinClientQ op 02-08-2012 14:03 ]
Signature
Teringhoopmouzetc schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:39:
Ow god! Wat een zooitje
Ik ben bezig met inventarisatie.. zal straks een apart topic openen om deze schoon te houden!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq