Zijn één van deze twee items nog wat waard?

[ Voor 49% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 07:28 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 07:28 ]
Hmm ik heb wel andere spullen weet alleen niet of je nog iets zoekt?Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:31:
[...]
Sry daar heb ik niet zoveel aan, daar ik geen barb heb.
Hebben jullie trouwens enig idee of dit iets waard is?
[afbeelding]
Over Damage Dealt, dus gehele.ChUcKiE schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:43:
Als je naar die 2,4% kijkt,geldt dat over de gehele damage (buffed en inclusief critical hit damage), of alleen die puur van het wapen (876).
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
2.4% van je totale damage, generfed met 80% op inferno. Als jij dus een DPS 30K hebt, houd je omgerekend:ChUcKiE schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:43:
Als je naar die 2,4% kijkt,geldt dat over de gehele damage (buffed en inclusief critical hit damage), of alleen die puur van het wapen (876).
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 24-07-2012 20:47 ]
Signature
Dit is wel een goede uitleg.ChUcKiE schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:43:
[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 07:34 ]
Heb ik.. Ben als een malle door hell gerusht met dat ding:gerwingood schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:33:
Iemand misschien nog een Monk wapen lvl 60 met -level requirement 10 tot 15 over?
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Met life leech moet je ook wel een eind komen, mits je meerdere enemies raakt en je DPS goed is. Stel dat je met Mouzetc zijn voorbeeld 3 enemies raakt, zit je aan 429 LoH, en miss dat life leech goedkoper is dan LoH.Thormodo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:52:
[...]
Dit is wel een goede uitleg.
YouTube: D3: Life Steal vs Life On Hit
Ik kwam er vandaag achter dat het inderdaad slechts 0.2 keer de waarde die er staat is op inferno. Ik vroeg me al af waarom iedereen toch zo graag LoH i.p.v. lifesteal wilde hebben.
En is deze chest nog wat waard? Ik zie een soortgelijke er wel voor vrij veel op staan, maar of dat realistisch is?
[afbeelding]
bl44t
[ Voor 4% gewijzigd door Tweak_IT op 25-07-2012 09:38 . Reden: Richtprijs ]
Heb je ook een vraagprijs?Tweak_IT schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:32:
Nog een crafter die intresse heeft in een mooi plan:
[afbeelding]
bl44t
Wat voor bedrag vind jij "niet veel"? Want aangezien ik nu niet bepaald rijk ben is alles boven de vendorprijs mooi meegenomenYaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:43:
Verder is die chest helaas niet veel waar ben ik bang.Lage base stats, wel all res en 3 sockets..
een chest met 160STR is goedkoper dan jouw chest met 34 STR, en dan 3 gems met 42 STR..
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 09:36 ]
Life regen telt wel, maar volgens mij wat minder voor een barb. Ik heb gisteren een aantal pogingen gedaan om wat geld te verdienen met koopjes op de AH.Thormodo schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:52:
[...]
Dit is wel een goede uitleg.
YouTube: D3: Life Steal vs Life On Hit
Ik kwam er vandaag achter dat het inderdaad slechts 0.2 keer de waarde die er staat is op inferno. Ik vroeg me al af waarom iedereen toch zo graag LoH i.p.v. lifesteal wilde hebben.
En is deze chest nog wat waard? Ik zie een soortgelijke er wel voor vrij veel op staan, maar of dat realistisch is?
[afbeelding]
Nou, je zou kunnen zoeken op 43 strength en 3 sockets, vitality of all res. Op die manier krijg je wel een aardig beeld van wat het opbrengt.Thormodo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:33:
[...]
Wat voor bedrag vind jij "niet veel"? Want aangezien ik nu niet bepaald rijk ben is alles boven de vendorprijs mooi meegenomen. Soortgelijke items kan ik i.i.g. niet vinden voor onder de 100k?
bl44t
Op zich stonden er niet eens zo heel veel op met deze combinatie van stats (strength/vitality + 50+ all res + 3 sockets), wat ik uiteraard al gechecked had voordat ik het hier kwam vragen. De meeste waren rond de 150k, maar die waren net iets beter volgens mij. Dus ik had hem er maar voor 100k er op gezet, omdat hij dan zowat het goedkoopste was. En ziedaar binnen een uurtje of tweeYaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:25:
[...]
Daarom zul je dus grote moeite hebben zoiets te verkopen namelijk. Dergelijke items vendor ik eigenlijk altijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 12:56 ]
Dat geldt ook niet voor alle plans. Als je een plan vind voor een item met 6 properties dan wel. 5 is al een stuk minder waard (500k?) en 4 prop plans zijn net zo veel waard als een gemiddeld blauw item dat je naar de vendor stuurt.De_Bastaard schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:09:
Wat is de waarde van die Plans trouwens? Ik heb er nu al een aantal gevonden maar wist niet dat ze een paar miljoen waard waren?
Dat heb je goed gedaan. Door lager te zitten dan de meeste items, heb je de meeste kans om een item te verkopen.Thormodo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:53:
[...]
Op zich stonden er niet eens zo heel veel op met deze combinatie van stats (strength/vitality + 50+ all res + 3 sockets), wat ik uiteraard al gechecked had voordat ik het hier kwam vragen. De meeste waren rond de 150k, maar die waren net iets beter volgens mij. Dus ik had hem er maar voor 100k er op gezet, omdat hij dan zowat het goedkoopste was. En ziedaar binnen een uurtje of twee:
[afbeelding]
bl44t
[ Voor 16% gewijzigd door ChUcKiE op 25-07-2012 14:09 ]
Ik vind een 750DPS wapen met wat LoH (afhankelijk hoeveel natuurlijk) wel veel. Ik heb destijds voor een 800DPS fist weapon, 300K betaald. (maand geleden?) dat was met 300LoH...ChUcKiE schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:02:
Volgende vraag: Ik heb nu 3M plus eindelijk en il ene goed einvestering doen. Nu kan ik mijn 1handed weapon (nu 580DPS) upgraden naar een met wat leukere stats en een DPS van rond de zeg 750.
Kost me rond de 3M heb ik meteen wat LoH erbij.
Nu kan ik ook een Plan kopen bijvoorbeeld een Excalted Grand Conquest sword en dan met craften hopen op ook een leuke.....die Plan kosten alleen gewoon even 1.2M, los van de benodigde grondstoffen en kosten om te craften.
http://us.battle.net/d3/e...lted-grand-conquest-sword
Heeft iemand advies hierin?
bl44t
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Voor mijn gevoel zou ik hem inderdaad niet kwijt hebben kunnen raken als ik meer dan 100k had gevraagd, toch een soort psychologische grensYaaD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:41:
[...]
Dat heb je goed gedaan. Door lager te zitten dan de meeste items, heb je de meeste kans om een item te verkopen.
Ik ging er eerst van uit dat er nogal veel items op zouden staan (NOFI) omdat het vrij basale stats waren verder.
Toch nog iemand die het kon gebruiken. Good for you!
[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 14:45 ]
Stomme vraag wellicht maar worden dat soort items nu ook in Act1 gedropt of komen dit eigenlijk alleen in Act2 en Act3 voor?Thormodo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:30:
[...]
Voor mijn gevoel zou ik hem inderdaad niet kwijt hebben kunnen raken als ik meer dan 100k had gevraagd, toch een soort psychologische grens. Als je de drie sockets weglaat en daar in de plaats 100 strength voor doet waren er wel veel meer, maar het is natuurlijk maar net waar iemand op zoekt.
Ik vond ook nog deze pants (rechts op het plaatje), mijn eerste fatsoenlijke legendary.
Op zich zijn ze wel aardig, alleen jammer dat er geen all res in plaats van intelligence op zit. Soortgelijke staan er op van ~800k tot 5 miljoen. Voorlopig gebruik ik ze zelf maar. Het is toch een leuke upgrade van mijn level 57 pants (wel met reduced lvl req.).
[afbeelding]
Ze droppen in alle acts in inferno. Tot nu toe ben ik zelf nog niet eens aan act 2 begonnenChUcKiE schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:45:
[...]
Stomme vraag wellicht maar worden dat soort items nu ook in Act1 gedropt of komen dit eigenlijk alleen in Act2 en Act3 voor?
[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 15:18 ]
Vergeet niet bij Leorics manor nog ff naar buiten te lopen. Gegarandeerde elitepack/bosspackThormodo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:49:
[...]
Beginnen met de quest: The imprisoned angel: Cursed Hold
-Northen Highlands -> watchtower (in het westen)
-Cemetery of the forsaken (de instances)
-The festering woods (links en rechts zitten de instances + wat packs)
-Halls of agony -> warden -> butcher (met de packs er tussenin)
Ik begin meestal of wat eerder, dus dat ik Leornic erbij heb, of vanaf Doom of Wortham....Timeless schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:55:
[...]
Vergeet niet bij Leorics manor nog ff naar buiten te lopen. Gegarandeerde elitepack/bosspack
en highlands crossing. Altijd wel een stel elite packs daar + een cave waar ook altijd wel 3 a 4 packs inzitten met een guaranteed chest.Timeless schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:55:
[...]
Vergeet niet bij Leorics manor nog ff naar buiten te lopen. Gegarandeerde elitepack/bosspack
[ Voor 6% gewijzigd door adros op 25-07-2012 14:58 ]
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nee eigenlijk neit veel.. nog steeds niet te lezen...
Kan het hier perfect lezen.Darth Malak schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:54:
[...]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
ctrl + mouse wheel : werkt primaDarth Malak schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:54:
[...]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Duh
[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 25-07-2012 17:30 ]
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik ga er vanuit dat je alleen de items enzo verkoopt toch? Want handelen in characters is verboden door Blizzard in the EULA.Timba- schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:43:
Hoi allemaal, ik wil graag mijn hele wizard set verkopen. Deze geeft 62k dps, 25 movement speed en 141 magic find. Ook stats als 47% crit chance, 147 AP en 18 arcane on crit zijn wel belangrijk.
Ik heb een hoop tijd besteed in het bouwen van deze wizard, en ik farm er nu erg makkelijk mee in act 3 inferno.
[afbeelding]
Ook verkoop ik de complete inhoud van mijn chest, 3 secties helemaal vol met lvl 62-63 items en plans voor bv flawless emerald stars en amethyst.
Je kunt ook de 11 miljoen gold van me overnemen die ik heb gefarmt.
Als je het hele spulletjes koopt wil ik natuurlijk best even de tijd nemen om uit te leggen hoe je er het beste mee kunt spelen.
Als je echt interesse hebt kun je me het beste mailen op T.Baltus@hotmail.com
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 25-07-2012 18:48 ]
Nee, jammergenoeg nietThormodo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:26:
Hmm net binnen no time "Precious Guard" verkocht voor 250k. Shoulders met volgens mij alleen gold find (+ magic find) + dex + vit (beide vrij laag) + cold resist (+ zooi). Naar mijn idee was het niet veel te goedkoop (in vergelijking met de rest), maar als het zo snel verkoopt word ik er zenuwachtig van.
Je kunt niet nog achteraf (na de verkoop) zien wat voor stats er op je items zat of wel?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
waarschijnlijk wil hij gewoon van zijn wizzard af, hij zoekt iemand die al lvl 60 is, die al zijn gear en gold wil kopen, teminste zo begrijp ik hetVidra schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:24:
[...]
Ik ga er vanuit dat je alleen de items enzo verkoopt toch? Want handelen in characters is verboden door Blizzard in the EULA.
[ Voor 4% gewijzigd door Urithar op 25-07-2012 19:12 ]
[ Voor 4% gewijzigd door robindj op 25-07-2012 19:33 ]
[ Voor 25% gewijzigd door djunicron op 25-07-2012 19:39 ]
Toch even je virusscanner en etcetera controleren, hoor bijna geen klachten over de beveiliging.robindj schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:33:
Wou net een post plaatsen (om iets te verkopen), maar toen ik net inlogde op mijn diablo account: hele inventory weg stash half leeg 5m gold weg, alle spullen zijn goedkoop verkocht.
Ben gehacked helaas,
Laatst al 9m verloren door een scammer,
Gaat lekker hier
Zucht.
De tweede van boven wil ik wel hebben:) Ik heb je toegevoegd aan mijn friends list ingame ;-)adros schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:07:
aantal items die ik op het moment te koop heb. Sommige staan op de ah, sommige niet.
[afbeelding]
Laat ff weten als je in iets geinteresseerd bent, dan kunnen we misschien een deal maken
reagen#1611
Ik heb trouwens ook het belt recipe op het moment. Dus mochten er mensen belts willen craften, add me dan. Ik reken 100k per belt (blacksmith rekent 88k, dus 12k extra per craft) exclusief materials.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Bron op 25-07-2012 22:47 ]
Verwijderd
Jammer dat ik zo weinig Brimstones heb (1) anders had ik er best wel een paar willen laten craften....Bron schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:46:
Mocht er nog iemand een Diablo inferno kill nodig hebben, nu kan ik nog wel helpen maar over een paar dagen hoop ik alles verkocht te hebben.
Laat het even weten via DM rond welke dag/tijd je de hulp wilt aangezien ik alleen nog maar log voor de AH.
Battletag: Bron#2274
Edit: Zelfde geld voor de sage's wisdom set, mocht iemand nog een aantal boots/gloves gecraft willen hebben laat het me dan ook weten.
Mats + 140k kosten per craft.
had een soortgelijk item, maar dan met 947 dps verkocht voor 680.000 Maar was eigenlijk veel meer waard. Dus ff zoeken denk ik?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:
Iemand een prijscheck voor dit item? Heb er nog geen gem in gedaan maar ik zie wapens met deze dps met socket gaan voor 10m plus?
[afbeelding]
Wil hem ook verkopen trouwens, dus als je leuk bod hebt...
Nice. Ik heb 2.8 miljoen gold. Dus ik bied 2.8 miljoen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:12:
Iemand een prijscheck voor dit item? Heb er nog geen gem in gedaan maar ik zie wapens met deze dps met socket gaan voor 10m plus?
[afbeelding]
Wil hem ook verkopen trouwens, dus als je leuk bod hebt...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Even niets...
Ik gok 2M.RKD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:35:
Iemand een idee wat voor prijs je hiervan kan krijgen? Ik krijg er echt geen hoogte van op de AH...
[afbeelding]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoe moeilijk kan het zijn?RKD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:35:
Iemand een idee wat voor prijs je hiervan kan krijgen? Ik krijg er echt geen hoogte van op de AH...
[afbeelding]
Hoe kom jij aan 200 INT? 3x34 +43= 145dx5314 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:39:
[...]
Hoe moeilijk kan het zijn?
Je telt de INT op, en rond het af naar een mooi getal.
In dit geval bijv. 210 en 160 VIT en 35 ALL RES, en daar filter je dan op.
Armor is voor de rest niet boeiend dus daar hoef je niet echt naar te kijken.
Voor het mooie rond je dan nog even af op 200 INT, 150 VIT en 30 ALL RES en kijk je wat dat moet kosten.
En dan zet je het voor iets vergelijkbaars of iets minder neer op de AH :-)
Tik fout...Timeless schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:41:
[...]
Hoe kom jij aan 200 INT? 3x34 +43= 145
Ik zou dus zoeken op 130INT 150VIT en 30ALL RES
Bedankt, vond toevallig iemand in trade channel die gaf er 600k voor ben ik ook wel bij meedx5314 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:45:
Goedkoopste is op dit moment 200K, die van jou heeft HG die redelijk hoog is.
Ik zou zeggen rond 275/300K, om mee te beginnen?
Daar heb je goud mee in handen...JayJay schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:05:
Ik heb een amu gevonden met de volgende stats:
149 vit
8% attck speed
628 LOH
55% CHD
iemand enig idee wat die op zou kunnen leveren , kom niks gelijkwaardigs tegen op de AH of RMAH
Hardware Fanaat
600 LOH is dat mogelijk? Max IAS, max CHD, dat zal inderdaad tientallen/honderden miljoenen worden. Enige probleem is dat mensen niet zo snel zoeken op de combinatie IAS + CHD, dus mss moet je wel wat geduld hebbenJayJay schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:05:
Ik heb een amu gevonden met de volgende stats:
149 vit
8% attck speed
628 LOH
55% CHD
iemand enig idee wat die op zou kunnen leveren , kom niks gelijkwaardigs tegen op de AH of RMAH
Ik zoek nog een leuke ring voor me monk, deze komt in de buurt. Ik zie geen vraagprijs, dus ben benieuwd wat je er voor vraagt.
bl44t
Ik begin nou te twijfelen of het 528 was of 628 nu je het zo zegt maar ik meen echt 628 , zal vanavond is even kijken . Iemand die een bod uit wil brengen ?!xV0rtexx schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:23:
[...]
600 LOH is dat mogelijk? Max IAS, max CHD, dat zal inderdaad tientallen/honderden miljoenen worden. Enige probleem is dat mensen niet zo snel zoeken op de combinatie IAS + CHD, dus mss moet je wel wat geduld hebben.
Hardware Fanaat
voor een fire monk is deze natuurlijk prachtigYaaD schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:34:
[...]
Ik zoek nog een leuke ring voor me monk, deze komt in de buurt. Ik zie geen vraagprijs, dus ben benieuwd wat je er voor vraagt.
Ach zelfs als je geen fire monk bent, wordt je nog blij van deze ring. 4% crit, lekkere all res en nog wat dexteritychr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:17:
[...]
voor een fire monk is deze natuurlijk prachtigwat wil je ervoor geven? ik zou zeggen vergelijk het met andere items op de AH.. volgens mij is deze wel rond de 3m waard
bl44t
Hardware Fanaat
yup, dan heb je erg veel geluk gehad dat diegene een nulletje te weinig heeft ingevoerdWolf schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:28:
Weet je het zeker? Ik heb laatst zo'n broekje gekocht voor 250k.
[ Voor 15% gewijzigd door chr0me1 op 26-07-2012 13:36 ]
Doe maar een bod zou ik zeggen , tientallen zal wel loslopen maar bod vanaf 20 milWolf schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:11:
Ik zou hem best willen hebben maar tientallen miljoenen is me net iets te gortig voor 1 item.
Bovendien is mijn ouroboros ook al best aardig.
Ik vind 'm wel tof, maar ik vind 'm echt té gay voor mijn mannelijke monk...chr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:24:
Zojuist hele leuke pants gevonden. gaf voor mij een dikke DPS boost.. maar zoek toch naar wat anders dus daarom zet ik m te koop. de goedkoopste op de ah is 3m van mij mag je deze voor 2,5m overnemen
[afbeelding]
Gezien de extreem lagen stats kan ik me moeilijk voorstellen dat iemand er veel meer dan 300k voor zou geven... Tenzij Ze graag set items hebben als leuk hebbedingetje, of niet verder kijken dan hun neus lang is.chr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:24:
Zojuist hele leuke pants gevonden. gaf voor mij een dikke DPS boost.. maar zoek toch naar wat anders dus daarom zet ik m te koop. de goedkoopste op de ah is 3m van mij mag je deze voor 2,5m overnemen
[afbeelding]
WOW!!!DjMark schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:05:
Mooie gloves gevonden:
[afbeelding]
Als ze lightning resist hadden had ik ze direct aan gedaan. nu twijfel ik nog een beetje.
Misschien verkopen.
Iemand een idee kwa prijs? op AH staat maar 1 paar enigsinds gelijkwaardige gloves. die staan erop voor buyout van 60m.
Bedankt voor het posten. Ik keek er toch nog maar even naar en ik heb deze (links) van de AH geplukt voor 120kchr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:34:
[...]
yup, dan heb je erg veel geluk gehad dat diegene een nulletje te weinig heeft ingevoerd
En dat is ook niet gek want deze geeft gewoon veel meer DPS dan mijn pants die 200dex hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 26-07-2012 16:36 ]
Ben thuis dus heb het even opgezocht. Max. loh is idd 657, CHD 65, IAS voor nerf 15%.JayJay schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:55:
[...]
Ik begin nou te twijfelen of het 528 was of 628 nu je het zo zegt maar ik meen echt 628 , zal vanavond is even kijken . Iemand die een bod uit wil brengen ?!
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen. maar je kan wel zeggen dat die geen 2,5m waard is maar als je gaat zoeken op 2 sockets vind je niets goedkoper dan 3m dusja zolang er mensen zijn die liever iets meer dex willen vanwege de socketsThormodo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:55:
[...]
Bedankt voor het posten. Ik keek er toch nog maar even naar en ik heb deze (links) van de AH geplukt voor 120k. Dat is wel te goedkoop, echter is die van jou echt geen 2,5 miljoen waard.
De rechter had ik zelf gevonden, dus die gaat in de verkoop. Ik zoek nog wel een tweede deel van de set
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door ThinClientQ op 26-07-2012 16:56 ]
Dat er sockets in zitten zegt vrij weinig zulke lage stats (ook lage IAS/MS). Zelfs als je er dure gems in zet heeft die broek nog middelmatige stats. Maar ik wens je veel succes met de verkoop. En aan een belt met strength heb ik uiteraard weinig.chr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen. maar je kan wel zeggen dat die geen 2,5m waard is maar als je gaat zoeken op 2 sockets vind je niets goedkoper dan 3m dusja zolang er mensen zijn die liever iets meer dex willen vanwege de socketsik heb nog wel een belt met middelmatige stats maar je set wel mooi compleet kan maken. en met 6% holy damage krijg je een lekkere boost in je DPS
[afbeelding]
1,1m
[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 26-07-2012 17:43 ]
Lol eerst ga je mijn belt afraken en dan koop je zon chest? ofja afkraken.. niet verder kijken dan dat er geen dex op zit.. dit is eerder geldverspilling imoThormodo schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:14:
[...]
Dat er sockets in zitten zegt vrij weinig zulke lage stats (ook lage IAS/MS). Zelfs als je er dure gems in zet heeft die broek nog middelmatige stats. Maar ik wens je veel succes met de verkoop. En aan een belt met strength heb ik uiteraard weinig.
Ik heb zojuist deze maar gekocht voor 500k. Volgens mij is dat wel een nette deal en hij stond er nog maar heel kort op. Ideaal zou zijn dex i.p.v. life regen, maar dan ga je gauw richting de miljoenen.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 26-07-2012 17:41 ]
Ik kijk wel verder dan de strength. Namelijk naar vergelijkbare items op de AH. Daarnaast heb ik liever geen dure items met grote hoeveelheden stats erop waar ik weinig aan heb.chr0me1 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Lol eerst ga je mijn belt afraken en dan koop je zon chest? ofja afkraken.. niet verder kijken dan dat er geen dex op zit.. dit is eerder geldverspilling imo
[ Voor 42% gewijzigd door Thormodo op 26-07-2012 17:56 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq