Heb die dmg wel maar zonder AP on crit.
Heeft er iemand nog een leuke 1-hand met str en vit over? Liefst 800+ dps. Dan ga ik vanavond nog een poging wagen om Act 2 door te komen met mijn barb
Verwijderd
overige stats?Vandread schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:35:
Heb die dmg wel maar zonder AP on crit.
peanutbutter for me... Dan verlies ik teveel voor de arcane die ik winmouzetc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:34:
[...]
Heb dit evt nog liggen:
[afbeelding]
Iets lagere damage, dus als het niet is, too bad peanutbutter!
Ja een staf met 300 str.rickuss schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:38:
Heeft er iemand nog een leuke 1-hand met str en vit over? Liefst 800+ dps. Dan ga ik vanavond nog een poging wagen om Act 2 door te komen met mijn barb
1H staff? props.....
Voeg me maar vast toe als je interesse hebt: Vuurzee#2115
Volgens mij Int en Vit, niet zeker.....
Uhr moet ik vanavond even kijken, maar ben wel laat thuis.
Voeg me maar vast toe als je interesse hebt: Vuurzee#2115
Volgens mij Int en Vit, niet zeker.....
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 11-07-2012 14:53 ]
Ik heb nog een 2h bow met:
896dps
32% damg
250LoH en
3.0% Damg is converted to life gevonden.
Is dat nog wat waard of heeft iemand interesse?
896dps
32% damg
250LoH en
3.0% Damg is converted to life gevonden.
Is dat nog wat waard of heeft iemand interesse?
En hoeveel mag dit kosten?mouzetc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:01:
Ik heb net deze bracers gecraft.. mocht iemand interesse hebben (nee ze zijn niet cheap), let me know. twijfel anders voor verkoop of eigen gebruik voor mn komende barb.
[afbeelding]
ik heb wat leuk spul in de aanbieding:

dit is GEEN goedkoop spul. Alles staat op het moment op de AH, dus ter indicatie:
1: staat nu op de AH voor 6m, mag zeker voor een stukkie minder weg als hij niet verkoopt.
2: staat nu voor 2M op de ah (vind ik zelf redelijk goedkoop voor zo'n trifactor eigenlijk). Dus mocht je geinteresseerd zijn, koop hem van de AH. Mocht hij niet verkopen, mag ie weg voor 1.5m
3: mooie crit ring. Staat nu op de AH voor 15m buy out, maar 10M minimumbid. Dit is misschien wat te veel. Hij zou gesniped kunnen worden voor 10M, maar ik verw8 eigenlijk niet dat mensen een BO van 15m betalen, alhoewel hij wel 1 van de betere in die prijsklasse is. Mag weg voor 8m als hij niet verkoopt.
4: staat nu op de AH voor 6m. Snap eigenlijk niet waarom hij niet verkoopt want ondanks de lage dps is dit toch echt een beest. Redelijk hoge int en veel crit dmg. Bij niet verkopen mag hij weg voor 5m.
Denk je dat je in de buurt van de vraagprijzen kan komen, neem dan contact met me op: Reagen#1611. Ik heb ook nog een trifactor gloves met 9% as, 23% CHD, 8.5CC en 144 DEX. Mocht er iemand een soortgelijke trifactor hebben met rond de 140-150 INT, en willen ruilen, dan doe ik dat graag!
Gegroet,
Reagen#1611

dit is GEEN goedkoop spul. Alles staat op het moment op de AH, dus ter indicatie:
1: staat nu op de AH voor 6m, mag zeker voor een stukkie minder weg als hij niet verkoopt.
2: staat nu voor 2M op de ah (vind ik zelf redelijk goedkoop voor zo'n trifactor eigenlijk). Dus mocht je geinteresseerd zijn, koop hem van de AH. Mocht hij niet verkopen, mag ie weg voor 1.5m
3: mooie crit ring. Staat nu op de AH voor 15m buy out, maar 10M minimumbid. Dit is misschien wat te veel. Hij zou gesniped kunnen worden voor 10M, maar ik verw8 eigenlijk niet dat mensen een BO van 15m betalen, alhoewel hij wel 1 van de betere in die prijsklasse is. Mag weg voor 8m als hij niet verkoopt.
4: staat nu op de AH voor 6m. Snap eigenlijk niet waarom hij niet verkoopt want ondanks de lage dps is dit toch echt een beest. Redelijk hoge int en veel crit dmg. Bij niet verkopen mag hij weg voor 5m.
Denk je dat je in de buurt van de vraagprijzen kan komen, neem dan contact met me op: Reagen#1611. Ik heb ook nog een trifactor gloves met 9% as, 23% CHD, 8.5CC en 144 DEX. Mocht er iemand een soortgelijke trifactor hebben met rond de 140-150 INT, en willen ruilen, dan doe ik dat graag!
Gegroet,
Reagen#1611
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Auch.... hmmm toch snel doorlevelen naar 60 voor inferno dan...
Ik voel me opeens heel arm met maar 1.5mil en alleen maar crap drops
Na de lovende woorden eergisteren startprijs op 75euro gezet met een buyout van 225.Sinned123 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:48:
[afbeelding]
Deze shoulders gisteren gevonden en was benieuwd wat het waard was.
Maar dat was geen succes.
Gisteren voor startprijs 50euro met buyout van 125.
Tot nu toe een bod van 50euro gekregen.
Ik laat wel weten waar het eindigd.
50 eu, toch al gratis diablo danSinned123 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:42:
[...]
Na de lovende woorden eergisteren startprijs op 75euro gezet met een buyout van 225.
Maar dat was geen succes.
Gisteren voor startprijs 50euro met buyout van 125.
Tot nu toe een bod van 50euro gekregen.
Ik laat wel weten waar het eindigd.
Ik heb betere alternatieven voor 1 gezien en die zijn max 750k?adros schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:37:
....
Gegroet,
Reagen#1611
lamaar ik zie de res all...
[ Voor 56% gewijzigd door GeeMoney op 11-07-2012 15:46 ]
Koop die alvast voor mij dan, krijg je van mij 900k.....
intel+vit+allres+ias+CHD+CHC......
edit: i kid you not.....
intel+vit+allres+ias+CHD+CHC......
edit: i kid you not.....
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 11-07-2012 15:57 ]
als je mij deze vanavond ff wil doorsturen zal ik je eeuwig dankbaar zijn!GeeMoney schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:46:
[...]
Ik heb betere alternatieven voor 1 gezien en die zijn max 750k?
lamaar ik zie de res all...
Ik had iets te snel gelezen sorrysleepwalkerbe schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:47:
[...]
als je mij deze vanavond ff wil doorsturen zal ik je eeuwig dankbaar zijn!
Volgens mij heb ik wel een setje met int+chc+chd in de aanbieding zal vanavond eens kijken.
ging hem over trifecta ias + chc + chd (en liefst wat dexGeeMoney schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:02:
[...]
Ik had iets te snel gelezen sorry
Volgens mij heb ik wel een setje met int+chc+chd in de aanbieding zal vanavond eens kijken.
Ik zag vanmorgen dat de waarde van wapens erg gezakt is, mss is dat de reden. 900 DPS wapen met AS 1.4 rond de miljoen.adros schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:37:
[afbeelding]
mja dit wapen met dubbele crit en hoge int geeft je wel 100x meer dmgxV0rtexx schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:13:
[...]
Ik zag vanmorgen dat de waarde van wapens erg gezakt is, mss is dat de reden. 900 DPS wapen met AS 1.4 rond de miljoen.
ik heb 3 miljoen ervoor over (alles wat ik hebmouzetc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:01:
Ik heb net deze bracers gecraft.. mocht iemand interesse hebben (nee ze zijn niet cheap), let me know. twijfel anders voor verkoop of eigen gebruik voor mn komende barb.
[afbeelding]
Nee, dat is denk 15mil te weinig haha! Dat is de +6 bracers plan. Heb er nu zo'n 70 gecraft en 3 succes a 4 en 5 mil en deze dan. Niet echt veel dusmierenfokker schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:30:
[...]
ik heb 3 miljoen ervoor over (alles wat ik heb).. Maar dat zal niet genoeg zijn denk ik ;-). Hoe vaak heb je daarvoor bracers gecraft? En welke plan heb je daarvoor?
Signature
Mouzetc had jij die dikke 2 hander nog ??? die je linkte
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Wat is dit waard en is iemand geïnteresseerd? Volgens mij is het grootste manco dat er geen specific res op zit, maar de rest ziet er wel leuk uit.
Volgens mij is een van de grootste manco's dat er geen CHC/CHD opzit.. aangezien deze maar op weinig gear pieces te halen valt is dat wel jammer. En geen VIT. Verder wel een lekkere amulet.. Geen idee over de aarde omdat die zo sky high zijn soms dat er geen touw aan vast te knopen is.Bomin schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:39:
[afbeelding]
Wat is dit waard en is iemand geïnteresseerd? Volgens mij is het grootste manco dat er geen specific res op zit, maar de rest ziet er wel leuk uit.

Als babarian spelende, geen idee of een quiver waardevol is of niet. Leken mij aardige stats dit?
Miljoenen of?
Hij heeft in ieder geval CHC, aardige dex en LAS.
Heb net deze gevonden, is denk ik wel zeer nice.
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen?

Sorry voor de whine alvast
Maar de meeste items zijn toch gewoon even op te zoeken?
Vul de 3 stats in met -10 (dus als je 60 STR hebt, vul je 50 in) en vergelijk!
Signature
agree met mouze... en deze is weinig waard. Allres is nice maar 0 sockets en main stats zijn laag. Niet echt te verkopen dus.mortare schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:56:
[afbeelding]
Ja, doe ik ook altijd, alleen vind ik dan bedragen tussen 1.500.000 en 25.000.000 lol :-) dus jamouzetc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:59:
Sorry voor de whine alvastMaar de meeste items zijn toch gewoon even op te zoeken?
Ik denk je blij mag zijn als je er 200k voor krijgt.mortare schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:56:
[afbeelding]

Is een van deze items nog iets waard? Ik doe ze voor weinig weg.
Die belt kan je wel kwijt, de rest kan je weggooien. Maar ook dit was allemaal makkelijk op te zoeken
Signature
Heb je gelijk in, had er even geen zin in en misschien kan ik er iemand mee blij maken, mag ze ook gratis hebben.
Geen vergelijkbare amulet in de RMAH of gewone AH, is veel waard denk ik.

Mocht iemand een leuk bod hebben;
SirJudge#2912

Mocht iemand een leuk bod hebben;
SirJudge#2912
[ Voor 7% gewijzigd door Centurion op 11-07-2012 19:59 ]
-
Te lage CHC/IAS. Dat scheelt erg veel damage. Denk niet dat je er veel voor krijgt. Voor een miljoen koop je 8.5%/15%/+10d/+50dex quivers.BraX schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:49:
[afbeelding]
Als babarian spelende, geen idee of een quiver waardevol is of niet. Leken mij aardige stats dit?
Miljoenen of?
Hij heeft in ieder geval CHC, aardige dex en LAS.
(als je zoekt op 6% CHC, 150 dex, +10 md kan je het vergelijken)
[ Voor 6% gewijzigd door Zoijar op 11-07-2012 20:06 ]
Ik ken niks van bogen, dus tweede opinie op een pricecheck is welkom:

Bedankt!

Bedankt!
Wat zou dit waard zijn?
Vergelijkbaar op de AH staat er voor ~10M, maar die staan er niet omdat ze al verkocht zijn..
Vergelijkbaar op de AH staat er voor ~10M, maar die staan er niet omdat ze al verkocht zijn..

90 strenght zoeken, 7 crit chance en 45 crit damage.. Zie ook de posts hierboven, zo moeilijk is dat nietPromWarMachine schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:33:
Wat zou dit waard zijn?
[afbeelding]
Maar 9 / 10mil moet je hem kunnen verkopen.
Signature

De rechter heb ik zelf gekocht voor 5mil(Just sayin!)
Net deze gevonden:

Ik kan niet echt wat vergelijkbaars op AH vinden. Wat mag zoiets kosten?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Als ik zoek op 2-hands voor Monks (Dex is hoogste stat) met als zoektermen 200 Dex en 800 LoH (laat Vit achterwege dus) dan zie ik 1 mace met een bid vraagprijs van 5m en een van buyout 10m, 1 polearm met bid vraagprijs van 1m en buyout van 10m en een sword met een bid en buyout vraagprijs van 1,5m. De mace heeft 52 vit, de polearm 138 int en het sword 101 str ipv de 69 vit van jouw sword. Afhankelijk van hoe competatief je je op wil stellen kun je aan de hand daarvan wel je prijs bepalen toch?spaceboy schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:40:
Net deze gevonden:
[afbeelding]
Over het algemeen: als je geen vergelijkbare wapens kan vinden gewoon je zoektermen verruimen, want ze staan echt wel op de AH
maar die attack speed van 10% is juist wat hem mooi snel maakt (voor een 2h)pixeled schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:49:
[...]
Als ik zoek op 2-hands voor Monks (Dex is hoogste stat) met als zoektermen 200 Dex en 800 LoH (laat Vit achterwege dus) dan zie ik 1 mace met een bid vraagprijs van 5m en een van buyout 10m, 1 polearm met bid vraagprijs van 1m en buyout van 10m en een sword met een bid en buyout vraagprijs van 1,5m. De mace heeft 52 vit, de polearm 138 int en het sword 101 str ipv de 69 vit van jouw sword. Afhankelijk van hoe competatief je je op wil stellen kun je aan de hand daarvan wel je prijs bepalen toch?
Over het algemeen: als je geen vergelijkbare wapens kan vinden gewoon je zoektermen verruimen, want ze staan echt wel op de AH
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik zie dat unidentified level 63 tussen de 150-500k waard zijn. Wat denken jullie hiervan, verkopen of zelf gebruiken?
Ah ja, die had ik ff over het hoofd gezien inderdaad. Als ik zoek op 200 dex, life on hit (maar geen minimum waarde) en attack speed 8 zie ik een redelijk vergelijkbare 2 hand sword met 1309dps, 253 dex, 140 vit, 10% IAS en 420 LoH met op dit moment een bid van 2,2m en geen buyout prijs. Jouw sword heeft minder dex en vit en aanzienlijk minder DPS, maar wel meer LoH en dat zou voor sommige mensen doorslaggevend kunnen zijn om er meer voor te betalen.spaceboy schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:50:
[...]
maar die attack speed van 10% is juist wat hem mooi snel maakt (voor een 2h)
Zeker weten doe ik het niet, want ik heb zelf nog nooit een 2-hand met zoveel DPS gevonden en dus kunnen verkopen (helaas
Hangt af van de base dps/armor waarde van het object zou ik zeggen... Lage waarden verkopen, hogere waardes identifyen?Skynick schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:00:
Ik zie dat unidentified level 63 tussen de 150-500k waard zijn. Wat denken jullie hiervan, verkopen of zelf gebruiken?
Ik koop alle unided lvl 63 onehanders voor 200k (geen bows of monk wapens)
SirJudge#2912
SirJudge#2912
-
Is het een idee om ook zo'n topic voor hardcore trades te openen?
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Niet doen. Wat schiet je ermee op? Je gooit hiermee je enige kans weg op een goeie drop en die paar milioen die je ermee verdient?.. of die paar 100K, daar koop je echt geen goede lvl 63 items voor in deze tijd.Skynick schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:00:
En een unidentified item kan een vrij lage dps waarde geven (bij wapens bijv.) en identified toch nog enorm omhoog schieten.. heb ze gezien die unidentified 170DPS gaven, identified 700... dus zou erg voorzichtig hiermee zijn.
Maar ja, ieder z'n ding natuurlijk...
Ik heb net dit juweeltje gevonden (voor om de nek)
Lijkt me heerlijk voor een Goldfinding Demonhunter.... Ik heb echter geen idee wat ie waard is (1M+?) en of ik er hier mensen mee blij kan maken...
Lijkt me heerlijk voor een Goldfinding Demonhunter.... Ik heb echter geen idee wat ie waard is (1M+?) en of ik er hier mensen mee blij kan maken...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
ik vind nooit wat leuks, mensen in mijn games welcaspervc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
Denk dat je de wwarde onderschat. Aan de andere kant, GF is niet echt belangrijk aangezien het toch geen drol uitmaakt met de huidge AH prijzen. MF is belangrijker.caspervc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
Maar die gaat zeker meer dan 1 mil opleveren. Ik wou dat ik het gold had om hem over te nemen maar helaas.
Enne, voor een DH? Zie je die INT niet?????
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 11-07-2012 22:49 ]
Kan, maar de aanvoer van HC zal een stuk lager liggen. Hier worden ze onder gesneeuwd door de SC items.toolkist schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:13:
kan hier toch ook prima?
Maar nvm.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
1,5m is mijn bod.caspervc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Net vers binnen gekomen:

Staat op de AH voor een schappelijke prijs

Staat op de AH voor een schappelijke prijs
Leuke monk of dh gloves gevonden, staan te koop op AH voor 13m. Als je geduld hebt en ze verkopen niet de komende 1,5 dag dan mogen ze ook voor iets minder weg...

Ik heb de laatste paar dagen nog wat leuke MF gear gevonden.
Mooie Barb shoulders, zat te denken aan 3m:

En DH/Monk bracers, ergens tussen de 500k en 1m:

Als niemand hier interesse heeft gaan ze de AH op.
Mooie Barb shoulders, zat te denken aan 3m:

En DH/Monk bracers, ergens tussen de 500k en 1m:

Als niemand hier interesse heeft gaan ze de AH op.
[ Voor 51% gewijzigd door pixeled op 12-07-2012 00:47 ]
Haha, ik had vrijwel dezelfde, met dezelfde naam!caspervc schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:33:
[afbeelding]
Ik kreeg er €43 voor...
Een paar dagen terug ging dat soort spul voor 6-8 mil. Ik zou deze eerder in de 7-8mil cat zetten en ja, daarvoor verkopen ze, want m'n medespeler zocht een dergelijke, ik keek even mee, en ze werden ondertussen verkocht.PromWarMachine schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:33:
Wat zou dit waard zijn?
[afbeelding]
Ik zou de AH even gebruiken, hoewel het aanbod in 1000+ dps met 500+ LoH niet heel hoog is. Ik heb dergelijke bogen voor tussen de 1mil en 20 mil gezien en allen laten schieten trouwens.JackAvery schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:12:
Ik ken niks van bogen, dus tweede opinie op een pricecheck is welkom:
[afbeelding]
Bedankt!
De Crossbow is niet heel gek veel waard; ja er zit dikke vit op en een socket betekend ook dat je er een Crit Emerald in kunt doen wat de prijs gigantisch opdrijft, maar zulke crossbows zijn vooral in de 1100-1400 dps categorie gewild en duur, deze zou nog wel eens voor een kleiner prijsje moeten vanwege de dps.
Een exacte prijs wordt lastig dus, teveel schommeling. Als je wilt verkopen moet je vooral onderprijzen, de DH is inmiddels wel weer een beetje uit: men heeft al dikke gear of is maar aan een andere char begonnen heb ik het idee.

heeft uiteindelijk 73.50euro opgeleverd.
En hier nog wat items te koop.
De gloves gebruik ik zelf, dus die doe ik niet zomaar weg, tenzij ik een goed bod krijg.

De gloves gebruik ik zelf, dus die doe ik niet zomaar weg, tenzij ik een goed bod krijg.

Wat is zo'n beetje het gemiddelde uurloon wat je met D3 verdient?
Een huisgenoot van een vriend vertelde me dat-ie toch minstens de helft van z'n huur verdient met D3, al was het mij niet helemaal duidelijk hoeveel uur hij per dag/week speelde.
Is het de moeite waard om het spel te kopen en in het spel te investeren om zo een beetje bij te verdienen?
Of is het te weinig per uur (of te willekeurig) om echt te lonen?
Een huisgenoot van een vriend vertelde me dat-ie toch minstens de helft van z'n huur verdient met D3, al was het mij niet helemaal duidelijk hoeveel uur hij per dag/week speelde.
Is het de moeite waard om het spel te kopen en in het spel te investeren om zo een beetje bij te verdienen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ondanks dat ik net een item heb verkocht zou ik zelf nooit ook maar 1euro in steken naast het aanschaffen van het spel.
Je moet of goud verkopen (ga je niet redden tegen chinezen die voor een hongerloontje aan de slag gaan), goed spul vinden (veel luck) of een held zijn op de AH.
Je kunt beter een bijbaantje zoeken en diablo spelen omdat je het leuk vind
Je moet of goud verkopen (ga je niet redden tegen chinezen die voor een hongerloontje aan de slag gaan), goed spul vinden (veel luck) of een held zijn op de AH.
Je kunt beter een bijbaantje zoeken en diablo spelen omdat je het leuk vind
[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 12-07-2012 07:45 ]
Ach als je gewoon een beetje op let met wat je koopt kun je toch wel relatief snel wat geld verdienen. Ik ben begonnen met items te kopen van 100K en relatief snel verkocht voor 1M. Heb nog altijd geen level 60 character, maar zit wel al op 2M+ geld en ik heb maar 500-600k verzameld in 't spel 
En je weet het, geld maakt geld. Hoe duurder je de items koopt in de AH, hoe groter de kans dat je ze voor euro's kan verkopen :-)
En je weet het, geld maakt geld. Hoe duurder je de items koopt in de AH, hoe groter de kans dat je ze voor euro's kan verkopen :-)
Uurloon is onmogelijk te bepalen. Je kan in 1 run meerdere items vinden die je voor 10m+ kan verkopen (of voor geld in de RMAH), of je krijgt alleen maar 160 dps 1h in Inferno die je nog niet eens voor 10k kwijt krijgt.anandus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:27:
Wat is zo'n beetje het gemiddelde uurloon wat je met D3 verdient?
Ja het is mogelijk (zie posts hierboven, waarbij ze 75 euro verdienen), maar hoop niet dat het de illusie gewekt heeft dat je iedere dag wel zo'n item zal vinden.
En natuurlijk speelt ook mee of je het wel leuk blijft vinden als jij 8 uur per dag ACTI aan het farmen bent
Aan de andere kant, blijft altijd leuker dan 8 uur vakkenvullen
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Hier ook even wat gear van mij voor de verkoop klopt er staat ook crap tussen maar mischien kan iemand het nog gebruiken.
Bieden via DM of voeg me ingame toe
Battletag Genetics#2972
[ Voor 49% gewijzigd door G3n3t!cs op 12-07-2012 09:43 ]
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Heb je een brilletje voor me?
Snap niet waarom mensen imagesshack gebruiken trouwens.. er zijn echt 1000 betere en gratis alternatieven. Dropbox om er maar eentje te noemen...
Snap niet waarom mensen imagesshack gebruiken trouwens.. er zijn echt 1000 betere en gratis alternatieven. Dropbox om er maar eentje te noemen...
[ Voor 71% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2012 09:37 ]
Komt er aan
verkeerde dingetje aangeklikt op de upload site ;S
Gister eindelijk level 60 geworden. Vind ik dit item:

Ik wou dat ik die had op level 45

Ik wou dat ik die had op level 45
Ik denk dat 'echt' geld verdienen toch een illusie is met dit spel.
75 of misschien zelfs 250 euro voor een item klinkt leuk, maar probeer dat maar eens elke dag te doen. Daarnaast wordt er voor het gemak vaak niet bij verteld dat mensen er sinds de release al 100, 200 of 300 uur in hebben zitten. Als je daardoor gaat middelen dan blijft er maar een karig loontje over.
Ik denk, dat als je echt serieus geld zou willen verdienen met diablo 3 dan:
a. Zet een bot-boerderij op
b. Leg contact met chinezen en ga big-time gold verkopen op Ebay ofzo
c. Ga fulltime diablo spelen op meerdere accounts, investeer een paar honderd euro als start kapitaal en:
.......c1: ga proberen te speculeren op materials (brimstones/essences) in het groot. Vooral voor en na bepaalde patches
.......c2: specialiseer je in een bepaald wapen of item of class en ga zeer high-end op de (RM)AH hierin handelen in de top-tier van duurste items
.......c3: ga de beste 6-affixes items craften, en craft er VEEEEEEEL (en heb daarbij geluk dat er killers tussen zitten)
d. Ga fulltime diablo spelen en hoop dat je 1 250 euro item per dag vind
75 of misschien zelfs 250 euro voor een item klinkt leuk, maar probeer dat maar eens elke dag te doen. Daarnaast wordt er voor het gemak vaak niet bij verteld dat mensen er sinds de release al 100, 200 of 300 uur in hebben zitten. Als je daardoor gaat middelen dan blijft er maar een karig loontje over.
c. Ga fulltime diablo spelen op meerdere accounts, investeer een paar honderd euro als start kapitaal en:
.......c1: ga proberen te speculeren op materials (brimstones/essences) in het groot. Vooral voor en na bepaalde patches
.......c2: specialiseer je in een bepaald wapen of item of class en ga zeer high-end op de (RM)AH hierin handelen in de top-tier van duurste items
.......c3: ga de beste 6-affixes items craften, en craft er VEEEEEEEL (en heb daarbij geluk dat er killers tussen zitten)
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Of ga gewoon werken
muah, met 2 items per week heb je ook al een mooie inkomen lijkt me zod. Ga fulltime diablo spelen en hoop dat je 1 250 euro item per dag vind
Hoeveel is zoiets waard? Ik kon 'm voor die 50k niet laten liggen, maar dit is toch meer waard?
Op AH kan ik niet iets fatsoenlijks vergelijkbaars vinden.

Probeer het maar eens te verkopen...spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:46:
Hoeveel is zoiets waard? Ik kon 'm voor die 50k niet laten liggen, maar dit is toch meer waard?
[afbeelding]
Ja good point.
Ik denk dat hij naar de salvage meneer gaat. Zonde van de plek in m'n AH lijstje.
Aanbod is gewoon onwijs groot in die categorie.spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Ja good point.
Ik denk dat hij naar de salvage meneer gaat. Zonde van de plek in m'n AH lijstje.
Om op te vallen moet je onder de prijs gaan zitten, en anders raak je het gewoon niet kwijt.
Mijn methode is om alleen dingen boven de 100K aan te bieden, de rest dump ik gewoon
Ik heb een armor gevonden die volgens mij wel goed is maar omdat er 6 nuttige stats op zitten (helaas niet hele hoge) vind ik het lastig om het te vergelijken op de AH. Wat vinden jullie ervan?

Mist iets van STR/DEX/INTsinron schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:20:
Ik heb een armor gevonden die volgens mij wel goed is maar omdat er 6 nuttige stats op zitten (helaas niet hele hoge) vind ik het lastig om het te vergelijken op de AH. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Zo en dan nu even de vraag andersom:
Ben op zoek naar een 2handed (liefst crossbow) voor mijn demon hunter.
1100+ dmg
100+ dex
50% CHD (liefst zo hoog mogelijk)
Heb er maximaal 4 miljoen voor over. (meer geld heb ik niet) Dus het is bijna een aalmoes vragen dat weet ik
Ben op zoek naar een 2handed (liefst crossbow) voor mijn demon hunter.
1100+ dmg
100+ dex
50% CHD (liefst zo hoog mogelijk)
Heb er maximaal 4 miljoen voor over. (meer geld heb ik niet) Dus het is bijna een aalmoes vragen dat weet ik
[ Voor 15% gewijzigd door boombes op 12-07-2012 11:38 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Denk dat ik daar wel meer dan 4m voor over heb, dat is toch simpelweg veel meer waard op dit moment?
@Hierboven; dat wist ik niet, was meer dat het me opviel. Was niet negatief bedoeld ofzo. Ja het is best lastig om verder te komen op een gegeven moment. Ik zit nu in act1 te farmen maar wil eigenlijk naar act3 om daar te farmen, maar vind het maar lastig om meer damage te doen. Zo'n boog zoek ik in ieder geval ook, en heb ook niet veel meer geld dan dat
Hoop voor je dat iemand het doet!
@Hierboven; dat wist ik niet, was meer dat het me opviel. Was niet negatief bedoeld ofzo. Ja het is best lastig om verder te komen op een gegeven moment. Ik zit nu in act1 te farmen maar wil eigenlijk naar act3 om daar te farmen, maar vind het maar lastig om meer damage te doen. Zo'n boog zoek ik in ieder geval ook, en heb ook niet veel meer geld dan dat
[ Voor 66% gewijzigd door Roet op 12-07-2012 11:40 ]

source met veel dmg in de aanbieding. Mist crit en ap on crit dus mag weg voor relatief weinig. Waarde is lastig in te schatten dus doe gewoon een bod.
reagen#1611.
Zeer leuke offhand voor een DW monk met een zeer goede main hand. Snel, LoH, mega DEX.spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:46:
[afbeelding]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Je vergeet er 1 - Reclame opbrengsten van Youtube, Twitch enz.TRG schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:46:
Ik denk dat 'echt' geld verdienen toch een illusie is met dit spel.
beste inkomsten is denk ik AH bots. Je hebt tegenwoordig extreem geavanceerde, die zelfs dps kunnen scannen van wapen. Gewoon al het goeie onder lage buy outs weg snipen snachts en vervolgens verkopen in de RHMAH. Heb verhalen gehoord van mensen die er 3k per maand mee verdienen, met multiple accounts. Deze accounts worden wel bij iedere banwave geband, maar dan kopen ze gewoon weer nieuwe keys...xV0rtexx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:42:
[...]
Je vergeet er 1 - Reclame opbrengsten van Youtube, Twitch enz.
Idd, AH bots en dan tegelijk op de US en EU servers traden. Blizzard kan bannen wat ze willen, je account heb je toch in twee dagen terug verdient. Sneu maar waar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Met gamen en dan streamen kun je idd goed cashen.
Ik denk dat die krippi (of hoe die mag heten) aardig wat centjes verdient nu
Inderdaad op twitch.tv heb je ook aardig wat crafters zitten die makkelijk 50-100 miljoen per dag verdienen aan fee's. Hiervan kopen ze zelf de allerbeste gear die er is en daarnaast zijn ze vaak nog vrijgevig (om kijkers te winnen) door het weg geven van goud en items. Als nog als zij dat iedere dag zouden uit cashen, heb je toch een aardig zakcentje.
Kijk maar eens naar de streamers van League of Legends of Starcraft. Die verdienen een salaris dat gelijk is aan een minimum loon. Maar die hebben dan ook voor een groot gedeelte van de dag 10k+ viewers.mierenfokker schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:18:
Ik denk dat die krippi (of hoe die mag heten) aardig wat centjes verdient nu
10k viewers bij een persoonlijk SC2 stream is heel zeldzaam. Dan heb je het dus over max 3 spelers die dat halen en daarmee een minimumloon verdienen. Als je 500-1.000 viewers weet te trekken ben je al heel populair maar verdien je niks.Arachnan schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:28:
[...]
Kijk maar eens naar de streamers van League of Legends of Starcraft. Die verdienen een salaris dat gelijk is aan een minimum loon. Maar die hebben dan ook voor een groot gedeelte van de dag 10k+ viewers.
Ik vond dit ringetje, wat is die waard ongeveer?

Wie kan mij vertellen hoeveel dit item waard is. Ik verkoop normaal niet zo veel op de Auction House:

Zocht naar een upgrade voor mijn eigen boots/gloves, niet gevonden dus.
Alles wat ik gecraft heb mag weg voor 500k.
Tag: Bron#2274
Veel zijn meer waard, ik heb gewoon de ruimte in AH niet meer.
Sommige zijn ook niets waard, maar die staan er toch tussen omdat ik best wel lui was met sorteren...
Anyway, pic.

Niet meer beschikbaar:
1 - Verkocht
17 - Verkocht
18 - Verkocht
Sommige zijn ook niets waard, maar die staan er toch tussen omdat ik best wel lui was met sorteren...
Anyway, pic.

Niet meer beschikbaar:
1 - Verkocht
17 - Verkocht
18 - Verkocht
[ Voor 12% gewijzigd door Bron op 12-07-2012 20:03 ]
heb wel interesse in nummertje 17, EvilMaran#2892, heb alleen net een bid op een item gezet(npg 130k over
) en moet ff sparen...maar zal ff paar gold runs doen meteen 
Bron schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:05:
Zocht naar een upgrade voor mijn eigen boots/gloves, niet gevonden dus.
Anyway, pic.
[afbeelding]
Zojuist deze bracers gevonden met naar mijn mening wel redelijk hoge MF:

AH zegt tussen de 600K en 189.512.123... Iemand voor mij een goede indicatie?

AH zegt tussen de 600K en 189.512.123... Iemand voor mij een goede indicatie?
Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.