hoppaSjah schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
Dit soort wedstrijden zijn soms bijna altijderg aantrekkelijk. Vaak ook niet, en daarom ga ik er niet voor zitten, zal de stand in de gaten houden.
Ik ga het zeker op de achtergrond aanzetten, misschien valt het mee
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zweedse kvinnor op de tribune ftw
Maar voor de rest staat deze wedstrijd puur als achtergrondgeluid op.
Oh, toto ingevuld 0-1 voor Zweden, thuisvoordeel van Oekraïne of niet. Go Sverige

Wat een lelijk shirt hebben die Zweden zeg! Mag dat wel van de UEFA allebei de teams met dezelfde kleuren?
Zal wel om het contrast gaan, dat is donker tegen licht. Weet alleen niet of ze nog rekening houden met zwart/wit toestellen.tweaker2010 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:59:
Wat een lelijk shirt hebben die Zweden zeg! Mag dat wel van de UEFA allebei de teams met dezelfde kleuren?
Er is geen mogelijkheid om ze door elkaar te halen, ook niet in zwart/wit, dus dat ze allebei geel gebruiken lijkt me een non-issue
The devil is in the details.
Ik had pas na 10 minuten door (keek in mijn ooghoek naar de pot), dat de gelen niet uit Zweden kwamen
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 11-06-2012 21:25 ]
Toch aardig wat kansen voor Oekraïne, kweet niet wat er mis is met die Zweden op dit moment. Benieuwd of daar wat verandering in gaat komen in de tweede helft.
Teveel logge spelers op het Zweedse middenveld, net 4 3 Bommels 
Heb 1-1 ingevuld, hopelijk scoort Oekraine eerst ...
Heb 1-1 ingevuld, hopelijk scoort Oekraine eerst ...
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 11-06-2012 21:43 ]
Idd. Die had er zeker wel in gemogen. Tot nu toe valt het spel nogal tegen.Fleximex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:27:
Zo wat een kans voor Ibrahimovic.
Lelijk? Welk shirt heb jij gezien?tweaker2010 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:59:
Wat een geweldige wedstrijd trouwens. Oekraïne is heerlijk fel en speelt super samen. Zweden heeft de verdediging niet helemaal op orde, dus ik hoop op een 1-0 voor Oekraïne. De aanvallen gaan over en weer. Misschien niet de meest hoogstaande wedstrijd, maar tot nu toe wel de leukste. Als Oekraïne wint en Nederland woensdag verliest, hijs ik een Oekraïense vlag, haha.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Het is dat ik hiet nu hier lees... Zocht eigenlijk de stand.PWM schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:25:
Ik had pas na 10 minuten door (keek in mijn ooghoek naar de pot), dat de gelen niet uit Zweden kwamen
0-1, nu nog allebei scoren en ik sta goed voor de GoT poule
.
[ Voor 91% gewijzigd door Fleximex op 11-06-2012 21:57 ]
Niet echt netjes van Zweden, maar blijkbaar mag het wel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Netjes is anders, iets met fair play wat prijkt op de shirts. Maar ach.. sportief is anders, resultaat is wat telt. /me Joosie200 blij, want toto gered Nu nog 38 minuten afwachten
Oekraïne had hetzelfde gedaanFiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:57:
Niet echt netjes van Zweden, maar blijkbaar mag het wel...
En de meeste van die blessure gevallen zijn gespeeld dus lekker doorspelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 11-06-2012 21:59 ]
Nog een goal van Oekraïne en dan heb ik eindelijk een uitslag goed in de poule
Deze doelpunten, en doelpunten uit overdreven snel genomen vrije trappen waardoor niemand door heeft dat het spel door gaat, mogen van mij verboden worden.
Zolang het niet verboden is, is het hoogstens vanuit fatsoen te verfoeien.. ondertussen is het keihard geldig
1-1
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik zeg ook, mag van mij verboden worden. Ik maak de regels alleen niet.
En gerechtigheid!
En gerechtigheid!
Fantastisch 1-1 Prachtige snoekduik!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Met hem ^^Fleximex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:00:
Nu Zweden nog 1x scoren.
Was dat niet die vent die zo lag te huilen bij de zijlijn?
Knappe goal !1-1 Daar gaat mn toto ...
Mooi. Deze wedstrijd had wat goals nodig, het was allemaal armoedig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HenkEisDS schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:01:

Poolpost kunnen beter in het pooltopic. Niemand hier die op pools zit te wachten.
Volgens mij lag deze te huilen in de 16 meter...HenkEisDS schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:01:
Kan verrekte pijn doen hoor zo'n botsing met de knieJoosie200 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:02:
[...]
Dus dat was een knap staaltje toneel spelen
Ik vind de reacties wel vermakelijk, zeker in legere topics als deze.Saturnus schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:02:
Poolpost kunnen beter in het pooltopic. Niemand hier die op pools zit te wachten.
Vermakelijke wedstrijd, deze tweede helft ieder geval
.
Damn! Wel mooie goals. Shevchenko is het dus niet verleerd.
[ Voor 45% gewijzigd door Fleximex op 11-06-2012 22:07 ]
het gaat hard zo
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wat een verschil die tweede helft
Kan er over meepratenZeddicius schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Kan verrekte pijn doen hoor zo'n botsing met de knie

Edit: en Oekraïne is los hoor rofl. Die Zweden zaten te slapen

YES! Eindelijk gerechtigheid. Zweden mooi afgestraft
So! Wat kan die gozer koppen! prachtig. Gewoon even Zweden inpakken als het zo doorgaat. Verrassend!
Mooi he. Zo'n "oude" speler die dan even het verschil maakt, in eigen land op eigen toernooi. De dingen die sport mooi maken.Vlassie1980 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:06:
Sjevchenko!!!!
Die Zweedse verdediger bij de paal, wat slecht. Wegstappen bij die paal...
Laat die pool maar zitten. Meer doelpunten
.
Heb altijd een zwak voor de gastlanden. Shevchenko was ook altijd mijn favoriete speler in PES
Was dus Zlatangambieter schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:08:
Huub Huub Barbatruc!
Is Toivoinen niet een Fin btw? Wat doet die dan bij Zweden?
Of is dat een gevalletje Zlatan? Dus geneutraliseerd (
) genaturaliseerd tot Zweed ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 11-06-2012 22:11 ]
volgens mij had hij anders hands gemaakt.....daarom de stap weg...wat was erger geweest?gambieter schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:08:
Dat duurde ook even voor ie floot
Geef em ongelijk...
dacht ie er 1 te maken, krijgt ie er gelijk 2 terug hahahaha
dacht ie er 1 te maken, krijgt ie er gelijk 2 terug hahahaha
Die kerel mag wel eens op z'n plaats gezet worden.
* DinX heeft het altijd een arrogante l*l gevonden ...
Gewoon al bij de handschudding bij de toss, draait ie gewoon z'n hoofd om ...
* DinX heeft het altijd een arrogante l*l gevonden ...
Gewoon al bij de handschudding bij de toss, draait ie gewoon z'n hoofd om ...
Komt die Jeroenn Gruter altijd zo klaar op grote namen? Of zijn ze allemaal zo bij de NOS, zoals elke beweging van Zidane of nu Messi gelijk in de schatkamer wordt geplaatst...

ze raken een beetje in paniek daar bij zweden...
Zo spelen ze de hele wedstrijd al, beetje wanhopig de bal alle kanten op rossen...Dr Pro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:14:
ze raken een beetje in paniek daar bij zweden...
de eerste helft was toch aardig in balans tot de laatste 5 minuten.....PaulEm schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:15:
[...]
Zo spelen ze de hele wedstrijd al, beetje wanhopig de bal alle kanten op rossen...
aah, ik tune net in (net doelpunt van zlatan gezien).PaulEm schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:15:
[...]
Zo spelen ze de hele wedstrijd al, beetje wanhopig de bal alle kanten op rossen...
ze spelen wel vreemd, niet heel sportief vind ik (de zweden)
offtopic:
Ik geef hem niet ongelijk.. verwacht ook eerder een spleetoog dan een Tsjech Oekraïner . Zeker bij die uitspraak
Ik geef hem niet ongelijk.. verwacht ook eerder een spleetoog dan een Tsjech Oekraïner . Zeker bij die uitspraak
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 11-06-2012 22:19 ]
Die eerste goal van Zweden was ook niet al te sportief, gingen door terwijl er een speler van Oekraïne geblesseerd lag...Dr Pro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:16:
[...]
aah, ik tune net in (net doelpunt van zlatan gezien).
ze spelen wel vreemd, niet heel sportief vind ik (de zweden)
Je kan nou niet bepaald zeggen dat Zweden goede voorzetjes geeft en zodra de bal ook maar iets bij hun goal in de buurt komt doen ze er alles aan om 'm maar een willekeurige kant op te rossenricardo246 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:16:
[...]
de eerste helft was toch aardig in balans tot de laatste 5 minuten.....
Mjah, dat zag ik... echt stom...Vlassie1980 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:19:
[...]
Die eerste goal van Zweden was ook niet al te sportief, gingen door terwijl er een speler van Oekraïne geblesseerd lag...
dat beeld klopt voor de 2e helft, de 1e was voor beide partijen toch aardig in balans. imhoPaulEm schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:19:
[...]
Je kan nou niet bepaald zeggen dat Zweden goede voorzetjes geeft en zodra de bal ook maar iets bij hun goal in de buurt komt doen ze er alles aan om 'm maar een willekeurige kant op te rossen
Dat doorspelen is gewoon volgens de regels en ook terecht, hoe vaak krabbelt een speler niet direct op als de bal is buitengetrapt? De scheids bepaalt of het nodig is om te stoppen en anders mag je gewoon doorgaan.
Klopt, maar het is wel gebruikelijk/zo sportief om de bal even uit te spelen. Zou je zelf ook fijn vinden als jij daar op de grond lag en de scheids niet afflootAmras schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:22:
Dat doorspelen is gewoon volgens de regels en ook terecht, hoe vaak krabbelt een speler niet direct op als de bal is buitengetrapt? De scheids bepaalt of het nodig is om te stoppen en anders mag je gewoon doorgaan.
Vond het nogal hypocriet bij Engeland - Frankrijk. Ribery lag op de grond en werd gewoon doorgespeeld door Engeland. Vervolgens gaat ik geloof Gerrard neer, en dan moeten de Fransen de bal op druk van de Engelsen maar uitschoppen....
Zweden kwam goed de kwalificatie door maar wat is dit voor een bagger. Heb niet alle wedstrijden gezien van het EK (Poule C volledig gemist), maar vind het tot nu toe eigenlijk een beetje teleurstellend. Eigenlijk maakt alleen Rusland mijn verwachtingen waar en is Engeland een positieve uitschieter welke ik niet verwacht had.
Zweden kwam goed de kwalificatie door maar wat is dit voor een bagger. Heb niet alle wedstrijden gezien van het EK (Poule C volledig gemist), maar vind het tot nu toe eigenlijk een beetje teleurstellend. Eigenlijk maakt alleen Rusland mijn verwachtingen waar en is Engeland een positieve uitschieter welke ik niet verwacht had.
lijkt wel of Oekraine een red-bulletje heeft open getrokken in de 2e helft.......
Ja, die verdient wel een applausje dacht ik zo
Publiekswissel...
Ze blijven lekker aanvallen die Oekrainers. Geel voor Elm 
PS: is dit nu hetzelfde Zweden dat met 3-2 van Oranje won?
PS: is dit nu hetzelfde Zweden dat met 3-2 van Oranje won?
[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 11-06-2012 22:29 ]
Haha, precies waar ik ook aan dacht. Schijnheilig mannetje, dat welDr Pro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:31:
Mellberg, nieuwe technoviking... anyone?
Valt me op dat volgens mij alle ek wedstrijden tot nu toe 3min verlenging hebben 2e helft.
Wel leuke detailtje
Verder Oekraine terechte winnaar 2 mooie goals. Leuke wedstrijd
Wel leuke detailtje
Verder Oekraine terechte winnaar 2 mooie goals. Leuke wedstrijd
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zweden krijgt hem er maar niet in aan het einde
.

Wel verdiend hoor, maar nogmaals. Had heul veel meer van Zweden verwacht.
1 van de leukere matchen van het EK tot nu toe (voor mij toch)
Mooi voor Oekraine
[ Voor 10% gewijzigd door nadroJ op 11-06-2012 22:40 ]
Sowieso schrijf je zo!
Niet gunstig voor mijn toto, maar welverdiend door Oekraine
Zozo, epische avond nog wel
Wel geweldig voor Shevchenko zeg
Slopend spannende laatste minuten trouwens
Wel geweldig voor Shevchenko zeg
Slopend spannende laatste minuten trouwens
Pfff, spannende slotfase zeg! gelukkig heeft Oekraine verdiend gewonnen
Oekraine speelde erg goed. Twee mooie doelpunten en best leuk voetbal om naar te kijken. Zou mooi zijn als ze door zouden gaan. Altijd leuk, thuislanden die ver komen.
Wat een verrassing. Het oppermachtig gedachte Zweden gewoon even verslagen door de Oekraine! Prachtig!
Wat een verrassend leuke wedstrijd om gezien te hebben
Sheva