Ik dacht, hij gaat nog bijna een kaart geven voor een Pool. Maar dat was een vergissing. Grieken spelen beter dan de eerste helft, het publiek begint zich af en toe tegen de Polen te fluiten en het momentum van de Polen is laag al komen ze er wel aardig uit in de counter.
Niet te geloven... penalty voor Griekenland en de keeper eraf
Oopsje van Szczesny
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lol die keeper kost polen de wedstrijd, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Wat zijn die Polen nou helemaal aan het doen....?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, 100% scoringskans.Nikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:27:
Is rood niet een beetje overdreven?
Laatste man?Nikolas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:27:
Is rood niet een beetje overdreven?
Gaat hard met die kaarten. Wel volgens de regels maar hoop niet dat dit de toon voor het toernooi gaat zetten.
Oeh, nog 30 seconden en net doelpunt valt in 70 minuten 30 seconden, dan win ik 25,-
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 08-06-2012 19:29 ]
Ahh Tyton kom op! Aub pak die bal...
I served in a company of heroes.
Kom op Tyton!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Get him, boy!
EDIT:
(sorry jongens, alles voor de pronostiek
)
EDIT:

[ Voor 72% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 08-06-2012 19:29 ]
Hij heeft hem!
burn in het kwadraat. Mogen de beste winnen!
Lol wat een faal moment van de grieken, mooi gestopt dat wel maar die had moeten zitten.
Het EK begint iig met een knaller
Aan de andere kant wel weer 10 tegen 10.
Als die Grieken nu nog winnen wordt ik gek...
Je zou dit toch hebben voorspelt op de toto...
Slecht ingeschoten penalty hoor. Je zag de hoek al en veel te langzaam. Wel goed gereageerd door tyton.
Hoe wordt een saaie wedstrijd toch nog leuk....!
offtopic:
(Wie verliest er hier nou 25 Eurootjes...?)
Vermakelijke pot nu (niet door kwaliteit overigens), het kan nog beide kanten op.
Gaat om 70:30 tot 90 minuten, dus ik heb nog evenFiber schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:31:
Hoe wordt een saaie wedstrijd toch nog leuk....!
offtopic:
[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 08-06-2012 19:32 ]
terecht 100% scoringskans ontnemen.. mooie redding van Tyton!Gunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:30:
[...]
Zonde voor hem.
Vond rood wel wat overdreven. Kon uit de herhaling niet duidelijk opmaken of de overtreding bewust was.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wel respect voor de reactie van Szczesny, heel erg sportief. Ze hebben geen beste naam die Polen, maar dat zal zeker niet aan Szcsesny liggen dan.
Ontnomen? moet je dan als keeper maar niets doen?Brm-G schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:31:
[...]
Doorgebroken speler en 100% scoringskans ontnomen. Is gewoon Rood. Helaas.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Terechte penalty, jammer dat de Grieken hem niet maken. Nu kijken ze nog steeds tegen het enorme onrecht van de eerste helft aan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zelf vind dit soort wedstrijden wel tof om te kijken. "hoge" kwaliteit wedstrijden hebben namelijk de neiging om helemaal geen actie te hebben, wat saai isPWM schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:31:
Vermakelijke pot nu (niet door kwaliteit overigens), het kan nog beide kanten op.
HAHAHAH GEWELDIG DIT
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 08-06-2012 19:33 ]
Hij zette zijn voet tegen de speler... Had ook zijn been in kunnen trekken.Gunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:32:
[...]
Ontnomen? moet je dan als keeper maar niets doen?
Hij moet wel wat doen, maar niet die speler rakenGunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:32:
[...]
Is toch gewoon terecht, als het in de regels staat dan is dat gewoon zo, klaar!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Pffffffffffffffffffff.... wat zei ik?... gelukkig buitenspel
Min of meer ja.Gunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:32:
[...]
Want wat moet de scheids dan doen? Gewoon laten doorspelen?
Het is een dubbele straf en dat is gewoon ruk maar het is volgens de regels.
Pfff ik zie eerder Griekenland winnen nu. Polen loopt een beetje teveel achteruit op het moment.
Millimeter werk, en eigenlijk hadden ze het beeld een frame eerder stil moeten zetten.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:33:
Pffffffffffffffffffff.... wat zei ik?... gelukkig buitenspel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klopt. Je kan er op wachten dat het misgaat... die doelpuntenmaker van Polen heb ik ook niet meer gezien.
Maakt niet uit, scoringskans ontnemen en been uitsteken is rood. Correcte beslissing van de scheidsrechter, en ook terecht. Szczecny wordt zo meer leed bespaard, want erg sterk acteerde hij niet. Kans is groot dat hij in de poulefase niet meer in actie komt, mooie kans voor Tyton.Gunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:30:
Zonde voor hem.
Vond rood wel wat overdreven. Kon uit de herhaling niet duidelijk opmaken of de overtreding bewust was.
Matige pingel, goed gered, en zo wordt het een leuke wedstrijd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja als je de herhaling van de penal ziet is hij echt gewoon slecht genomen.
Bij de aanloop zie je al dat hij voor rechts gaat.
Bij de aanloop zie je al dat hij voor rechts gaat.
Polish goalkeeper Przemyslaw Tyton is the first goalkeeper ever to save a penalty at the Euro Champs playing as a substitute.
Kan wel terecht zijn, maar ik vind het gewoon zuur voor zo'n sympathieke doelman.Gynnad schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:33:
[...]
Hij moet wel wat doen, maar niet die speler raken![]()
Is toch gewoon terecht, als het in de regels staat dan is dat gewoon zo, klaar!
Direct rood is 2 wedstrijden toch normaal gesproken? Dan is het einde poulefase idd.gambieter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:36:
Kans is groot dat hij in de poulefase niet meer in actie komt, mooie kans voor Tyton.
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 08-06-2012 19:38 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ach zo zal het altijd zijn. En als het een eikel was zaten we hier nu allemaal te juichenGunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:37:
[...]
Kan wel terecht zijn, maar ik vind het gewoon zuur voor zo'n sympathieke doelman.
Probleem voor de Polen is denk ik wel dat als ze verliezen ze er denk ik al in de poule fase uit liggen en bij een gelijkspel ziet het er ook niet echt goed voor ze uit.
Waarom gaan die Polen niet gewoon uit van hun eigen kracht? Ze lopen continue achteruit...
Nou, goed nieuws jongens, mijn pronostiek was blijkbaar 2-0. Die is om zeep, dus ik kan lekker voor de underdog supporteren
Go Greece!

Je kan nog zo sympathiek zijn, een overtreding is een overtreding. En in dit geval was het 100% terecht.Gunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:37:
[...]
Kan wel terecht zijn, maar ik vind het gewoon zuur voor zo'n sympathieke doelman.
[...]
Direct rood is 2 wedstrijden toch normaal gesproken? Dan is het einde poulefase idd.
Dat schieten van afstand gaat Griekenland niet verder helpen
Dat mag een scheidsrchter niet meenemenGunner schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:37:
Weet het niet zeker meer, 2x geel is 1 wedstrijd voor zover ik me herinner.Direct rood is 2 wedstrijden toch normaal gesproken? Dan is het einde poulefase idd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Go Polen! Nog een doelpuntje en m'n eerste voorspelling is goed.
Hier een plaatje van achter de schermen:
http://img803.imageshack.us/img803/3192/1339177211404.gif
http://img803.imageshack.us/img803/3192/1339177211404.gif
Gaat hier om mr. keeper denk ikgambieter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Dat mag een scheidsrchter niet meenemen
[...]
Weet het niet zeker meer, 2x geel is 1 wedstrijd voor zover ik me herinner.
Lol die 21 van griekenland had hem net zo goed in de bovenhoek kunnen schieten.
Die Griekse coach lijkt me trouwens perfect voor een meme, zoals hij keek na die gemiste pingel. Het is Mr depressie himself, Depression Man als superheld 
Ik denk dat Griekenland hier wel tevreden mee mag zijn, gezien de eerste helft.
Haha inderdaad, en dat besefte hij zelf ook, aan zijn kop te zien.Tweaking Art schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:50:
Lol die 21 van griekenland had hem net zo goed in de bovenhoek kunnen schieten.
Jammer voor mijn voorspelling

Ik denk dat beide ploegen hier zeer weinig aan hebben.gambieter schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:51:
Die Griekse coach lijkt me trouwens perfect voor een meme, zoals hij keek na die gemiste pingel. Het is Mr depressie himself, Depression Man als superheld
Knap terug gevochten van de Grieken. Slecht weggegeven door de Polen.
Polen heeft het zelf uit eigen hand gegeven in de tweede helft, jammer ik had meer van polen verwacht.
Vermakelijke wedstrijd door alles wat er gebeurde, maar ik heb toch twee ploegen gezien die het beiden niet ver gaan schoppen.
Enige pluspunt: Ik had 1-1 in de tweakers-pool. dus de eerste wedstrijd iig goed voorspeld
Als dat zo doorgaat wordt Nederland toch kampioen
Enige pluspunt: Ik had 1-1 in de tweakers-pool. dus de eerste wedstrijd iig goed voorspeld
Als dat zo doorgaat wordt Nederland toch kampioen
Ik had ook meer van de Polen gewacht, ze hadden gewoon door moeten drukken en dan 2-0 maken, dan had ik mijn poule goed 
Ach, als de Russen en Tsjechen ook gelijk spelen staan ze allemaal weer quitte.
Ach, als de Russen en Tsjechen ook gelijk spelen staan ze allemaal weer quitte.
En de pool zag er nog zo goed uit na de eerste helft
(had 1-0 voorspeld) Zoals gewoonlijk een saai einde met een gelijkspel als resultaat. Al was de wedstrijd alles behalve saai
Grieken stelden niks voor, maar de Polen vertikten het af te maken. Tja, dan geef je de ander de kans terug te komen. Maar die scheids.. niet zo zeer die leidde tot de penal + Titon die erin kwam, maar in de eerste helft. Die tweede geel was verre van nodig, het stelde helemaal niks voor.

Zullen we de pool resultaten in het pool draadje bespreken, en het hier gewoon over voetbal hebben...? Is ook leuker voor de mensen die niet poolen!