Tweakers EK 2012 pool

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:23
Jeej! :)F

Halverwege de dag toen ik opeens op plaats vier stond schrok ik mij wel een hoedje, maar eind goed al goed. Ik ben ook de gelukkige bij de poule op mijn werk met een pot van E250. Zo net voor de vakantie een leuk zakcentje en ga er een nieuwe fietsendrager van kopen. Kan naast mijn MTB ook me racefiets mee de bergjes in in Frankrijk.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid die ik heb gehad tijdens de wedstrijden via GOT. Op deze manier het EK voetbal kijken maakt het een stuk gezelliger als je met zo'n groep mensen kan sparren. Bijna jammer dat het over is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

Jwlb schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:48:
Jeej! :)F

Halverwege de dag toen ik opeens op plaats vier stond schrok ik mij wel een hoedje, maar eind goed al goed. Ik ben ook de gelukkige bij de poule op mijn werk met een pot van E250. Zo net voor de vakantie een leuk zakcentje en ga er een nieuwe fietsendrager van kopen. Kan naast mijn MTB ook me racefiets mee de bergjes in in Frankrijk.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid die ik heb gehad tijdens de wedstrijden via GOT. Op deze manier het EK voetbal kijken maakt het een stuk gezelliger als je met zo'n groep mensen kan sparren. Bijna jammer dat het over is...
Lucky u ;)

Nee, maar ben het helemaal met je eens! Was een leuk toernooi!

Suggestie: zijn er mensen te porren om ook een Eredivisie poule te doen, of is dat teveel van het goede? (naar mijn weten kan dat ook via Flexvoetbal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zat dus redelijk goed met mijn lijstje voor de top. Alleen Yota die nog voor CLB kwam had ik niet gezien.
Had er niet op gerekend dat iemand van onder p22 nog in de top5 zou gaan springen.

Zelf in ieder geval blij met plaats 3 *O*
In een andere pool ook weer net naast de geldprijzen gepakt.
Mijn vader had daar het hele toernooi op p1 gestaan, en verliest net in de finale zijn eerste plaats, en daarmee 100 euro aan mijn tante. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Chrisjuh_15 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:55:
[...]

Lucky u ;)

Nee, maar ben het helemaal met je eens! Was een leuk toernooi!

Suggestie: zijn er mensen te porren om ook een Eredivisie poule te doen, of is dat teveel van het goede? (naar mijn weten kan dat ook via Flexvoetbal).
Ik ben best in voor een competitie-poule. Een competitie in een competitie houd het spanned wmb.
Zelfs al had ik niet gewonne :9

[ Voor 3% gewijzigd door Jwlb op 02-07-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Buiten mededinging geeindigd op 2964 punten (+809) :*)

Felicidades @ Jwlb d:)b

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 02-07-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Jwlb schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:56:
[...]

Ik ben best in voor een competitie-poule. Een competitie in een competitie houd het spanned wmb.
Zelfs al had ik niet gewonne :9
Klopt helemaal, En ook al heb ik een Zuid-Rotterdamse bril op, een topic over de Eredivisie, discussiëren met anderen en elkaar sarren over de uitslagen is nooit mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Yes ik sta bovenaan *O*
het 2e rijtje -O-

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
feli jwlb :) Ben net buiten de top10 gewipt, jammer dat die 4e goal nog viel, anders had ik de volle mep voor het aantal goals!

Als er een eredivisie pool komt doe ik mee oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vandaag of morgen wordt de Eredivisie Poule weer geactiveerd op Flexvoetbal. Zal ik de poule aanmaken, of voelt de huidige beheerder zich daarvoor verantwoordelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:09
Nog op het einde van de 45ste naar de 22ste plaats gegaan. Topscorer blijkbaar ook goed, terwijl officieel alleen Torres topscorer van het EK is omdat die het minst aantal minuten heeft gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Kleine update: de Tweakers EKpoule wordt automatisch overgezet naar een Eredivisie poule! (Dat las ik tenminste op de site!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Fleximex schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:18:
Nog op het einde van de 45ste naar de 22ste plaats gegaan. Topscorer blijkbaar ook goed, terwijl officieel alleen Torres topscorer van het EK is omdat die het minst aantal minuten heeft gemaakt...
Letterlijk genomen zijn ze allemaal topscoorder maar is Torres winnaar van de gouden schoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wie is Chrisjuh15? Ik wil graag mijn belofte nakomen, maar weet niet wie het is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Feli Jwlb!

Ik heb je PM ontvangen, stuur me nog even je adres door en je bent binnenkort de trotse bezitter van de hoofdprijs! :)

:) :)F *O* :Y oOo :7 _/-\o_ :*)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste