Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kruipruimte vloer (na-)isoleren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Freemann
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Topicstarter
De onderkant van onze vloer is volledig geisoleerd met 8 cm EPS.
Het lijken de zogenaamde broodjes te zijn:
code:
1
2
___     ___     ___      
|   |___|   |___|   |

De vloer is voorzien van vloerverwarming en deze is (eigenhandig door de vorige eigenaar) te zuinig aangelegd.
Nu wil ik voor wat besparing en een stuk comfort de boel na-isoleren.

Is het nu te doen om (ivm de broodjes) de boel na te isoleren of is dat echt een "hell of a job"?
Zelf zat ik te denk om de ruimte tussen de balken met stukken piepschuim op te vullen.
Vervolgens wil ik daar 8-10 cm EPS tegen aan zetten.

Tussen de balken zit dan 8+8+ 8 of 10cm, op de balken zit dan 8+10cm.

Ik zit nu nog met een aantal vragen:
- Iemand ervaring met het naisoleren van dit soort vloeren,
- hoe kan ik het het best bevestigen (tussen en op de balken, lijm of .....)?
- iemand nog op of aanmerking op mijn verhaal

http://www.frijduurzaam.nl: eerste CO2 Warmtepomp+ventilatie WTW van NL,6060Wp,DoucheWTW,regenwater toilet,HR++,K-kozijnen,LTV,bj1982

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True