Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mijn MHL kabel zorgt ervoor dat de One X toch redelijk vlot leegloopt, ondanks dat je er USB voeding op zet :/ Je zou zodoende er geen volledige speelfilm op kunnen kijken. Denk dat je max 1,5u beeld hebt met een volledig opgeladen accu. Moet het nog eens uitvoerig testen.
pinda powerrr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:00:
[...]

Dat gaat niet voor alles op helaas. Mijn Parrot Ck3000 Evo werkt prima, maar juist mediageluid afspelen doet ie niet.
Dus helaas geen muziek vanaf de telefoon en ook geen navigatiestem, en terwijl ik dat juist wél wil.
Kan ook per carkit verschillen of ze het aan kunnen of niet. Die van ons kan ook geen audio aan, alleen phone audio. Kwestie van een ander model, station wagon, en het had wel weer gekund :/

[ Voor 20% gewijzigd door jules op 06-07-2012 17:18 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:33
CLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:17:
[...]

Weet dat gel-cases veel stof aantrekken als nadeel, maar ieder z'n ding natuurlijk :)
Ik heb mijn bestelde skin ook binnen en inmiddels enkele dagen in gebruik.
(Eigenlijk alleen gekocht voor de vakantie, verder heb ik een hekel aan skins/sokken/hoezen omdat die alleen maar extra tijd innemen voordat het scherm te zien is en/of je phone onnodig dik maken :P)

Zowel de lens van de back-cam als het LCD scherm worden beschermd als de telefoon neergelegd wordt.
En tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het me behoorlijk mee valt qua stof (sterker nog, ik heb nog geen stofdeeltje gezien op dit ding, hooguit vingervlekken :P)
Dit in tegenstelling tot de case die ik op mijn HTC Desire had. Dit was gewoon een stofmagneet, een swiffer was er werkelijk waar niets bij :+
Ik heb de 'witte' One X skin besteld omdat deze door de transparante look minder op leek te vallen, maar ik denk erover om alsnog een zwarte op te halen omdat de prijs zeer netjes is, en deze misschien toch wat mooier lijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door SmiGueL op 07-07-2012 01:39 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
SmiGueL schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 01:18:
[...]

Ik heb mijn bestelde skin ook binnen en inmiddels enkele dagen in gebruik.
(Eigenlijk alleen gekocht voor de vakantie, verder heb ik een hekel aan skins/sokken/hoezen omdat die alleen maar extra tijd innemen voordat het scherm te zien is en/of je phone onnodig dik maken :P)

Zowel de lens van de back-cam als het LCD scherm worden beschermd als de telefoon neergelegd wordt.
En tot mijn verbazing moet ik zeggen dat het me behoorlijk mee valt qua stof (sterker nog, ik heb nog geen stofdeeltje gezien op dit ding, hooguit vingervlekken :P)
Dit in tegenstelling tot de case die ik op mijn HTC Desire had. Dit was gewoon een stofmagneet, een swiffer was er werkelijk waar niets bij :+
Ik heb de 'witte' One X skin besteld omdat deze door de transparante look minder op leek te vallen, maar ik denk erover om alsnog een zwarte op te halen omdat de prijs zeer netjes is, en deze misschien toch wat mooier lijkt.
Ik heb nu ook al vanaf het begin een transparante gelcase er omheen zitten. Nadeel is dat hij langzamerhand niet meer transparant is maar geel aan het worden is :'( Ik hoop dat de jouwe wel icewhite blijft :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Op het xda forum hebben een aantal (Buitenlandse) mensen de htc speakerdock al in bezit
Ook heeft iemand er een aantal foto's en een filmpje van gemaakt en via zijn dropbox account gedeeld
HIER een link naar de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:22
Nakebod schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:35:
Na lang rondkijken voor een autohouder, heb ik vandaag maar de Kidigi Carholder (CM2-HTOX) besteld op eBay. Als het goed is met cardock mode, iig met ingebouwde oplader.
Heb hem vorige week binnen gekregen. Is een perfecte car-holder!
-Stevig en degelijk, maar toch goed instelbaar
-Carmode wordt direct geactiveerd
-Past met en zonder case (case van de PhoneHouse, weet zo het merk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Obiter dictum schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:19:
Laat je weten of die autohouder breed genoeg is? Als ze hem verkopen voor de iPhone 4... :s...
Zoals beloofd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B0fbYl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WxNIxl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A4Zlal.jpg

Hij past dus opzich prima. Wel wat zwaar om 'm erin te krijgen maar als de X zit, dan zit ie prima. Maar als je dagelijks een houder gebruikt zo ik toch voor iets anders gaan; is waar de X makkelijker in en uitgehaald kan worden.
EDIT: ik moet dit beter formulieren. Het is niet zozeer zwaar om de X erin te krijgen, maar je merkt duidelijk dat de X zo ongeveer het breedste toestel is wat erin past.

Maar voor incidenteel gebruik is het prima, voor de prijs ($2.99 / €2.43) is er niet veel beters te krijgen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 10-07-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejdvandenberg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:02
Piet91 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Zoals beloofd:

Hij past dus opzich prima. Wel wat zwaar om 'm erin te krijgen maar als de X zit, dan zit ie prima. Maar als je dagelijks een houder gebruikt zo ik toch voor iets anders gaan; is waar de X makkelijker in en uitgehaald kan worden. Maar voor incidenteel gebruik is het prima, voor de prijs ($2.99 / €2.43) is er niet veel beters te krijgen. :)
Eens, heb hem zelf ook (erfenis van mijn desire z) en was blij verrast dat mijn X erin paste. Op zich prima ding, maar voor dagelijks zou ik wat anders nemen (of meerdere bestellen ;)).

Verder heb ik deze hard case besteld na positief verhaal ergens in deze thread en ben daar (voor het geld zeker) helemaal niet ontevreden mee. Case is veel dunner dan ik verwacht had, sluit goed en voelt prima, zaten nog een paar scherpe randjes aan, maar die waren met een vijltje er zo af, screenprotector die erbij zit is waardeloos btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Xmoo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:02:
Vandaag een BestSkinzEver full body besteld.
Meer te lezen hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1674946

$12 ongeveer incl verzend kosten.
Hebje deze al ontvangen en hoe bevalt hij?

Wanneer ik op hun website ga kan je tussen verschillende cases kiezen, welke heb je genomen?
http://www.bestskinsever.com/htc-one-x-skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Iemand al een cradle/autohouder gevonden die ook daadwerkelijk gebruik maakt van de 5 contactjes achterop? Die zitten er toch niet voor niets en vind het een veel mooier systeem als de micro-usb kwa plaatsen en uitnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55
Lexo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:26:
Iemand al een cradle/autohouder gevonden die ook daadwerkelijk gebruik maakt van de 5 contactjes achterop? Die zitten er toch niet voor niets en vind het een veel mooier systeem als de micro-usb kwa plaatsen en uitnemen..
De officiele HTC cradle maakt er alleen gebruik van.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:29:
Op het xda forum hebben een aantal (Buitenlandse) mensen de htc speakerdock al in bezit
Ook heeft iemand er een aantal foto's en een filmpje van gemaakt en via zijn dropbox account gedeeld
HIER een link naar de pagina
Vind dat ze er wel lang over doen om het dockingstation in de verkoop te zetten. Als ik kijk naar bijv de Samsung Galaxy S3 die heeft een berg accessoires en ook al vrij snel na de introductie... Bij HTC ben je bijna aan een nieuw toestel toe als het product geleverd kan worden.

Ik zit ook op de HTC CR S650 te wachten voor m'n vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Ik heb dit hoesje op eBay besteld:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY3WDg0Mw==/$(KGrHqN,!n0E9cvcZrbVBPfW1iBwo!~~60_12.JPG
Ziet er zo uit in het echt (de USB-uitsnede op eBay klopt niet):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7130033.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7130039.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7130041.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7130043.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7150046.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7150051.JPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erikjan.com/onexhoesje/P7150056.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 10-08 15:56
Heeft iemand al iets gehoord over de CR S650 heb de orginele meteen bij GSMpunt besteld, ik ben dus een van de eersten... Echter wordt mij verteld over productie problemen, maar kan zelf niet vinden wat er precies mis is, en wanneer de levering daad werkelijk gaan aantreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heb gelezen op de het xda forum dat verschillende mensen die hem al hadden last hebben van een brom geluid als ie aangesloten was op de lader , dus het zou kunnen dat het daar mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
Dat is inderdaad jammer, ik wil hem zelf hoofdzakelijk gebruiken voor laden en toegang tot pc.

Het hele audio dock boeit mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
waarom heb je dan gekozen voor deze, en voor niet bv de niet officiele dock die 3x zo goedkoop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
indofk schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:49:
waarom heb je dan gekozen voor deze, en voor niet bv de niet officiele dock die 3x zo goedkoop is
Het gaat puur om de vorm waar hij in ligt heb als een gek zitten zoeken op ebay maar kan hem niet vinden. Als jij mij kunt laten zien waar ik de niet officiele is waar ik hem in kan leggen:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41PowBfEkdL._SL500_AA300_.jpg

Dan bedoel ik ook deze niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/HTC_One_X_Desktop_Charger_CR_S650_01_05062012.jpg

De onderste van deze 2 vind ik 2 keer niks, geen stevigheid voor je USB poort. Voor je het weet verniel je iets in die usb poort ( heb ik ook gedaan met mijn HTC desire, via het dock die hier onder staat )

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.co.uk/blog/wp-content/uploads/2010/04/desire-charging-dock.jpg

Hoop dat ik nu duidelijk ben welke van de docks ik wil hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55
Die cradle staat hier dat hij vanaf morgen daar op voorraad is: http://www.mobilefun.co.u...-for-htc-one-x-p34381.htm

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
Quad schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:58:
Die cradle staat hier dat hij vanaf morgen daar op voorraad is: http://www.mobilefun.co.u...-for-htc-one-x-p34381.htm
Mij is al 4 keer verteld volgende week krijgen we de levering binnen, ik ben bang dat ik nog wel een maandje kan wachten... Of kijken of ik contact kan krijgen via HTC of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
met de niet officiele bedoel ik de tweede , maar ik begrijp wel waarom je de officiele wilt hebbben , die wil ik ook gaan aanschaffen , puur voor de looks ( en het audio gedeelte ook een beetje ) daar heb ik graag wat meer voor over

Hier een filmpje van de dock

[ Voor 16% gewijzigd door indofk op 22-07-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er mooi uit. Maar mijn beginscherm kantelt niet. Doet ie dat in de Dock dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
klopt , dan kantelt het beginscherm automatisch mee , dat doet ie trouwens ook als je hem in de officiele carkit stopt en er zijn ook apps te vinden waarmee je het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 149% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 08:58 . Reden: spammert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :)
indofk schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:39:
klopt , dan kantelt het beginscherm automatisch mee , dat doet ie trouwens ook als je hem in de officiele carkit stopt en er zijn ook apps te vinden waarmee je het kan
Thanks, ga een app zoeken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp nu dat dat alleen voor de "auto" app geld. Deze is in landschapje mode. Het beginscherm kan je normaliter niet kantelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

janvanduschoten schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Ik heb bij de MM hetzelfde Valenta hoesje gehaald met magneetsluiting voor €17,- :)
Hij bevalt me goed alleen de speaker van de OneX zit onderaan het toestel, dus als ik wordt gebeld is het geluid slechter te horen dan bij mijn Desire (speaker aan de bovenkant).

[afbeelding]
Deze heb ik ook, en vind hem op zich ook goed te gebruiken. Het enige nadeel vind ik dat de micro-usb aansluting aan de zijkant van het toestel zit, en je toestel dus altijd half of helemaal uit het hoesje moet. Vooral in de auto vind ik dit een nadeel, aangezien ik hem vaak aan de lader leg en hem dan in het middenconsole heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 11:56
Weet niet of het al eerder is vermeld, maar je kan als je net een htc one x hebt gekocht, een headset van Beats goedkoper bestellen dan de normale winkelwaarde.

Scheelt weer wat centjes:
http://www.htcbeats.nl/special-deal

Bedoel dit niet als spam of iets in die zin, wil degene informeren dat dit nu kan. Wil graag een htc one x alleen kan ik m pas op de 30e van augustus bestellen, en dan is deze actie net verlopen helaas:(:(

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:48
Tomtom brengt ook een mooie houder uit.
http://www.tomtom.com/nl_...arger-and-mount/index.jsp.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu zo'n 3 maanden gebruikt... Nog steeds een erg fijn beschermhoesje, maar geel dat, dat ding is geworden:
One X hoesjes

Gelukkig heb ik er nog eentje liggen, maar dat is wel zonde aan die cheapass goedkope 'rommel'
Iemand nog een andere, die niet verkleurd, met eventueel geen 'gaatje' bij de dockconnector? (die toch niet nodig is)

Weer gevonden op eBay voor 1 pond + 1 pond verzending... 3 stuks is dan 7 euro... Is 'n jaar bescherming :9

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 01-08-2012 17:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik heb hetzelfde, ook enorm geel geworden. Gelukkig heb ik de OneX gray, valt iets minder op :P

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaringen met de HTC C704 cases? Werd erop gewezen via email, ziet er mooi uit:

Alleen dat het een 'hardcase' is, vind ik niet zo...
Heb nu van dat meebewegende plastic en ben bang voor krassen. Via eBay te krijgen voor zo'n €15,00

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Ik heb de C700, ook hardshell en moet zeggen dat je haast niet merkt dat er een case omheen zit!

Alleen lastig als ie in de auto in de lader moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zo'n hardcase maakt geen krassen bijvoorbeeld en voelt robuust aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 01:37:
En zo'n hardcase maakt geen krassen bijvoorbeeld en voelt robuust aan?
Alleen jammer dat de cameralens niet beschermd is zo te zien.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die maar iets dieper ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
heb zelf een c704 grijs om m'n grijze one X zitten (welke redelijk goedkoop bij Azerty te bestellen is)

Voordeel: stuk mooier/slanker dan m'n €6 transparante ebay hoesje, ook prima degelijk en krast ook niet.

Nadeel: dunner dan m'n ebay hoesje, denk dat de c704 bij een val niet heel veel de valt breekt en is zo dun dat wanneer het toestel op de rug ligt de lens wel de ondergrond raakt.

De C704 bevalt wel goed en heb ik er dus ook nog wel om zitten, ook al bied deze volgens mij minder goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Doordat de hardshell 'hard' is krijg je al snel speling. De cameralens is wel bescherm overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 06:54
Hollanda schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:21:
Doordat de hardshell 'hard' is krijg je al snel speling. De cameralens is wel bescherm overigens.
Ben ik niet met je eens. Vanaf het begin een hardshell gebruikt en zit er nog net zo strak op als dat ik hem de eerste keer erom deed. Zou ook niet weten hoe je speling kunt krijgen. Je doet hem erom en klaar ben je.
Of je moet deze steeds eraf en erop gaan zetten maar zie daar het nut niet van. Is juist voor bescherming en als je deze er steeds afhaalt mis je dus de bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:16:
:) :)
[...]

Thanks, ga een app zoeken.......
Het is niet het beginscherm wat kantelt, maar een speciaal scherm voor in dock-mode. Met onderdelen van het beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 11:14
iemand bekend met dit hoesje? ik wil wel graag dat heel m'n telefoon beschermd is maar liever niet een screenprotector en een apart hoesje. dus ik dacht meer iets als dit:

http://www.mobielbereikba...ver-white-clear-origineel

iemand bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Rokz schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:22:
iemand bekend met dit hoesje? ik wil wel graag dat heel m'n telefoon beschermd is maar liever niet een screenprotector en een apart hoesje. dus ik dacht meer iets als dit:

http://www.mobielbereikba...ver-white-clear-origineel

iemand bekend mee?
Als je zoekt op het type nummer vindt je 1 ervaring
Accessoires voor de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
MikeOO schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 08:24:
[...]

Ben ik niet met je eens. Vanaf het begin een hardshell gebruikt en zit er nog net zo strak op als dat ik hem de eerste keer erom deed. Zou ook niet weten hoe je speling kunt krijgen. Je doet hem erom en klaar ben je.
Of je moet deze steeds eraf en erop gaan zetten maar zie daar het nut niet van. Is juist voor bescherming en als je deze er steeds afhaalt mis je dus de bescherming.
Ik ben een ervaringsdeskundige. Heb een brodit houder in de auto, dus de hardshell moet er regelmatig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Hollanda schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 06:58:
[...]

Ik ben een ervaringsdeskundige. Heb een brodit houder in de auto, dus de hardshell moet er regelmatig af.
Dan kan ik mij voorstellen dat hij soepel wordt. Maar ze zijn ook niet gemaakt om elke keer verwijderd te worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
Kreeg net een mailtje van gsmpunt, ik krijg te horen dat mijn dock cr s650 met luidspreker etc. De dock met dock connector. Zal een kleine review plaatsen betreffende gebruiks gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
MikeOO schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Als je zoekt op het type nummer vindt je 1 ervaring
Accessoires voor de HTC One X
Mijn vrouw heeft er een in gebruik gehad voor haar One X (die ze vervangen heeft door een Galaxy S3).
Zij was er heel tevreden over. Het blijft relatief dun, de bescherming is goed en het heeft interessante mogelijkheden als stand. Daarnaast is het ook mooi. De kwaliteit is mijns inziens ook goed. Ik weet niet of je in de buurt woont, want ik heb er een nieuw in doos ongebruikt liggen. Ik had deze besteld, maar de aflevering duurde zo lang dat ik dacht dat hij niet meer zou komen. Toen heb ik in de MM in Keulen een andere gekocht toen ik hem daar zag liggen. Je raad het al, deze kwam toch nog een paar weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
He he, vandaag eindelijk een werkend exemplaar van Monster urBeats by Dr Dre ontvangen.
Twee eerdere exemplaren waren al defect bij ontvangst.
De eerste had links een zachter volume dan aan de rechterkant en het kraakte enorm.
De tweede werd bij het inpluggen op mijn One X niet herkend, kwam ook helemaal geen geluid uit.
Wel wanneer ik hem op mijn iphone aansloot maar niet op de One X.

Gelukkig dat ze bij gsmpunt niet moeilijk deden, ook niet na mijn tweede defecte exemplaar.
Alles is zeer snel en correct omgeruild. De laatste is eerst uitvoerig getest en hij doet het.

Wat ik echter niet begrijp is dat die dingen zo populair zijn. Het voelt allemaal wat goedkoop en plastic-achtig aan. Vooral de audiocontroller. Tevens heb je niet de mogelijkheid om middels de controller het geluid zachter of harder te zetten.
En het geluid zelf kan ik ook niet echt wauw noemen. Ik had voorheen Bose in ear en sennheiser maar die klonken toch echt beter.
Nou ja, het zal wel aan de naam liggen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ja, ik vind Monster Beats en Beats Audio in het algemeen zwaar overrated en overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Royer schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:18:
Wat ik echter niet begrijp is dat die dingen zo populair zijn. Het voelt allemaal wat goedkoop en plastic-achtig aan. Vooral de audiocontroller.
Klopt, materiaal is niet super. Dat zilver op de knoppen begint bij mij al te slijten! Ziet er niet fraai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Vandaag weer probleem met de koptelefoon. Ik wilde de eartips gaan verwisselen en trek voorzichtig de tip los en wat denk je, trek gewoon de hele oordop uit elkaar. Speakertje bungelde aan 2 koperen draadjes. :(

Nou begin ik me steeds meer af te vragen of deze rommel gewoon nep is. Ik heb ze tenslotte toegestuurd gekregen in een plastic etui met een paar verschillende maten eartips.
Geen doos erom of boekjes erbij etc. Dat zou natuurlijk ook kunnen zijn omdat ze bij gsmpunt alles gratis verzenden en dit in een doosje paste die door de brievenbus past. Op die manier zouden ze ook de kosten kunnen drukken maar..... ik ga het uitzoeken ook.

Ik heb inmiddels heel veel youtube filmpjes bekeken en constateer dat er een enorme hoeveelheid verschillen zijn in plastic etuis en opdruk op die etuis. Ook zie ik verschillen in toebehoren, zo zie ik dat de urbeats die geleverd worden in doos, dat die ook andere modellen eartips hebben en ik heb ook gelezen dat iedere originele beats koptelefoon een serienummer heeft.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kunt zover ik weet het serienummer opgeven op de website van Beats, dan kun je zien of hij echt is of niet. Als er geen serienummer op staat dan weet je al dat hij dus nep is.

Ik houd mij zelf zo ver mogelijk bij zulke overpriced rotzooi vandaan maar heb dit een keer meegekregen in een ander topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Joolee schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:20:
Je kunt zover ik weet het serienummer opgeven op de website van Beats, dan kun je zien of hij echt is of niet. Als er geen serienummer op staat dan weet je al dat hij dus nep is.

Ik houd mij zelf zo ver mogelijk bij zulke overpriced rotzooi vandaan maar heb dit een keer meegekregen in een ander topic :P
Ik weet van de grotere headsets dat er een serienummer op staat maar van de urbeats heb ik nog niet kunnen vinden.
Is hier iemand met een originele urbeats (bijvoorbeeld geleverd bij een HTC telefoon) die mij kan vertellen of er een serienummer op de kabel moet staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Royer op 10-08-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Royer schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:19:
[...]

Ik weet van de grotere headsets dat er een serienummer op staat maar van de urbeats heb ik nog niet kunnen vinden.
Nee bij mij staat er ook geen serienummer!
Is hier iemand met een originele urbeats (bijvoorbeeld geleverd bij een HTC telefoon) die mij kan vertellen of er een serienummer op de kabel moet staan?
Die komen ook niet zo snel in dit topic denk ik, of iemand moet nog een headset over hebben van zijn Sensation XE ;)

Op de etui staat er trouwens iBeats op en er zaten 3 verschillende soorten eartips bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Upbeat schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:10:
[...]

Nee bij mij staat er ook geen serienummer!

[...]

Die komen ook niet zo snel in dit topic denk ik, of iemand moet nog een headset over hebben van zijn Sensation XE ;)

Op de etui staat er trouwens iBeats op en er zaten 3 verschillende soorten eartips bij.
Bij mij zaten er 5 verschillende maten eartips bij (inclusief de tips op de oordoppen).
Op de oordoppen zelf staat ook ibeats.

Het is voor een consument ook bijna onmogelijk om dit te achterhalen.
Om dergelijke oplichting te voorkomen zouden fabrikanten ook veel meer kunnen doen.
Het schaadt tenslotte ook hun merknaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hiernaartoe verwezen uit het Ervaringen topic, even copy/paste dan maar!

Beste Tweakers,

Geen idee of het hier in thuis hoort maar laat ik het toch maar vragen. Voor m'n HTC One X ben ik opzoek naar een external battery pack. Het liefst één die vrij portable is, genoeg lading heeft (10.000/12.000mAh?) en ik wil hem liever in een webshop in Nederland kopen, en dat laatste is een probleem.

Op Amazon kom ik van alles tegen zoals bijvoorbeeld de iCruiser

Ik zoek dus zoiets, maar ik kan geen enkele webshop vinden die een externe battery pack heeft met genoeg mAh en portable is. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 13:56 . Reden: Link werkte niet, even aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 11-09 13:32
Heb het topic even doorgelezen maar vond geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb een Volkswagen Polo met een multimedia box. Dat houdt in dat er een aansluiting in de auto zelf zit waar je een iPod of iPhone aan kunt hangen. Ik kan dan muziek vanaf mijn iPhone afspelen via de ingebouwde multimediaplayer.

Vraag is dus: heeft iemand enig idee of er een kabeltje is met USB aansluiting? Waar ik dus mijn HTC One X aan kan hangen? Ik heb nu een iPod en een USB kabel, die werken dus beide niet met de HTC. Ik moet dus een kabeltje hebben met de Micro USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:53:
Ben hiernaartoe verwezen uit het Ervaringen topic, even copy/paste dan maar!

Beste Tweakers,

Geen idee of het hier in thuis hoort maar laat ik het toch maar vragen. Voor m'n HTC One X ben ik opzoek naar een external battery pack. Het liefst één die vrij portable is, genoeg lading heeft (10.000/12.000mAh?) en ik wil hem liever in een webshop in Nederland kopen, en dat laatste is een probleem.

Op Amazon kom ik van alles tegen zoals bijvoorbeeld de iCruiser

Ik zoek dus zoiets, maar ik kan geen enkele webshop vinden die een externe battery pack heeft met genoeg mAh en portable is. Iemand een idee?

Alvast bedankt!
Genoeg te vinden op http://www.a-solarshop.nl/ :*)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:57
KaiseRRuby schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:45:
Heb het topic even doorgelezen maar vond geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb een Volkswagen Polo met een multimedia box. Dat houdt in dat er een aansluiting in de auto zelf zit waar je een iPod of iPhone aan kunt hangen. Ik kan dan muziek vanaf mijn iPhone afspelen via de ingebouwde multimediaplayer.

Vraag is dus: heeft iemand enig idee of er een kabeltje is met USB aansluiting? Waar ik dus mijn HTC One X aan kan hangen? Ik heb nu een iPod en een USB kabel, die werken dus beide niet met de HTC. Ik moet dus een kabeltje hebben met de Micro USB aansluiting.
Die krijg je toch gewoon bij je telefoon? Het is de kabel die in je lader zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik denk dat 7000mAh wel genoeg is.. Hij zou 5x een mobiele telefoon moeten kunnen opladen. Hoe meer hoe beter maar ik denk dat dit goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vraag me eigenlijk af of er heel veel verschil zit in 7000 mAh of 12.000 mAh. Want ik moet eigenlijk minimaal 5 volle ladingen krijgen voor m'n One X. Kan ik dat berekenen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 08:57
Ik heb toevallig die A-Solar Powerbank 7000mAh, maar ben er niet heel erg over te spreken. Het meest irritante is dat je eerst op het knopje moet drukken voor hij oplaad + op een of andere manier stopt hij om de haverklap met opladen, op het knopje drukken is dan genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ik heb naar aanleiding van RoD in "Accessoires voor de HTC One X" en dan met name de ervaringen RoD in "Accessoires voor de HTC One X" dat ding ook besteld op DX.com, vorige week ergens. Dus die is nog onderweg.
Ik hoop dat RoD's ervaringen nog steeds positief zijn :+

Maar als je per se in Nederland wilt bestellen valt die natuurlijk af, en 5x opladen met 1 volle accu zal ook een probleem worden als ik de ervaring zo lees.
Ik heb hem straks dan ook voor "just in case" erbij, en dan niet alleen voor mijn telefoon.
En met de nieuwste HTC One X firmware moet de accu ook weer wat langer meegaan!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

Ik heb zelf deze externe batterij: pricewatch: A-Solar AM600 Titan Solar Laptop Charger
Gemaakt voor laptops, maar er zitten ook 2 usb out poorten op. Kan je HTC One X zeker een aantal keer mee worden opgeladen. De zonnepaneel is grappig maar hier in Nederland niet echt bruikbaar. Ik laad hem dus gewoon altijd op via het stopcontact, dat gaat prima en snel.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nakebod schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:55:
Ik heb naar aanleiding van RoD in "Accessoires voor de HTC One X" en dan met name de ervaringen RoD in "Accessoires voor de HTC One X" dat ding ook besteld op DX.com, vorige week ergens. Dus die is nog onderweg.
Ik hoop dat RoD's ervaringen nog steeds positief zijn :+
Zeker. Naar aanleiding van mijn positieve ervaringen heb ik em zelfs nog 3x moeten bestellen voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Laatst online: 20:06
weet iemand hier waar ik de originele behuizing kan bestellen voor de One X. Ik heb hem vandaag voor het eerst uit mijn handen laten glippen. Hij is vanaf 1 meter hoogte op de straatstenen terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

weebl

YARR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Cool. Thanks. Ik gebruikte de verkeerde zoektermen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

http://store.androidandme...2-tpu-case/4A54A11387.htm

Weet iemand waar deze in nederland te bestellen is? Heb me al kapot gezocht op google, maar kan ook uiteraard de verkeerde termen geven.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
mrVB schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:58:
weet iemand hier waar ik de originele behuizing kan bestellen voor de One X. Ik heb hem vandaag voor het eerst uit mijn handen laten glippen. Hij is vanaf 1 meter hoogte op de straatstenen terecht gekomen.
Houd dan wel rekening met het volgende:

PLEASE NOTE: ORIGINAL HOUSING - Mobile Network Company Logo on the back ( China Mobile ) - No SIM TRAY INC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knul schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:37:
[...]

Die krijg je toch gewoon bij je telefoon? Het is de kabel die in je lader zit.
Je hebt gelijk, ik heb hem inmiddels werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:00:
[...]

Bedankt! Ik denk dat 7000mAh wel genoeg is.. Hij zou 5x een mobiele telefoon moeten kunnen opladen. Hoe meer hoe beter maar ik denk dat dit goed genoeg is.
Zie hier:http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38290097

Het is weliswaar geen webshop in NL, maar het ding werkt fantastisch.

En 4x opladen plus een volledige lading in de telefoon = 5 volle ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:33:
Iemand ervaringen met de HTC C704 cases? Werd erop gewezen via email, ziet er mooi uit:
[video]
Alleen dat het een 'hardcase' is, vind ik niet zo...
Heb nu van dat meebewegende plastic en ben bang voor krassen. Via eBay te krijgen voor zo'n €15,00
Heb hem in het grijs en hij ligt in m'n la... ik gebruik hem dus niet. Vind het ding kraken (door wat speling tussen het kapje en de One X) en glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taeke18 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:15:
Kreeg net een mailtje van gsmpunt, ik krijg te horen dat mijn dock cr s650 met luidspreker etc. De dock met dock connector. Zal een kleine review plaatsen betreffende gebruiks gemak.
En hoe bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
indofk schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:36:
[...]

[...]

Houd dan wel rekening met het volgende:

PLEASE NOTE: ORIGINAL HOUSING - Mobile Network Company Logo on the back ( China Mobile ) - No SIM TRAY INC
Had het al zien staan ja. Thanks for the heads up in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heeft toevallig nog iemand een Skinomi screenprotector liggen? Ik heb geen idee hoe ik zo'n ding in huis kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

iCy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:39:
http://store.androidandme...2-tpu-case/4A54A11387.htm

Weet iemand waar deze in nederland te bestellen is? Heb me al kapot gezocht op google, maar kan ook uiteraard de verkeerde termen geven.
Het is geen Cruzerlite, maar het idee is hetzelfde. Foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.budgethoesjes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/t/htc_one_x_siliconen_hoesje_android_1.jpg
Komt van hier, misschien ook wel elders maar nog niet tegengekomen :).

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• MikeOO
KaiseRRuby schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:26:
Heeft toevallig nog iemand een Skinomi screenprotector liggen? Ik heb geen idee hoe ik zo'n ding in huis kan halen.
Via http://www.skinomi.com/htconex.html zou het moeten lukken. Als ik bij de FAQ kijk dan staat er dat ze naar de meeste landen versturen.

Lukt dat toch niet stuur ze eens een email met de vraag hoe je deze kunt bestellen.

Ik kon hem een tijd terug via Amazon bestellen maar om de een of andere reden kun je dat niet meer doen en versturen ze niet meer naar NL.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 16-08-2012 08:30 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Kwam deze tegen, best nice? ( al hou ik niet van hoesjes )

http://www.htconeclub.com/htc-one-x-case-release/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FSNHq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6edvK.jpg

* Excuseer als dit al voorbijgekomen is :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:13
Die was ik gisteren ook al bij PDAshop tegen gekomen toen ik aan het zoeken was naar hoesjes. Grappig idee, ben er alleen nog niet over uit of ik dit qua design nou beter vindt dan een echte volledig lederen flip-case...

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand al ervaring met een usbkabel die de ''Car'' app opent bij het insteken van deze kabel?
Ik heb hem enkel nog maar hier gevonden: http://shop.htcpedia.com/...k-app.html?campaign_id=12
Ik had hem liever ergens in Europa besteld.
Of is hier een andere oplossing voor buiten de originele htc carholder?

Alvast bedankt.
Mvg. Rry

Verwijderd

Verder heb ik de tough case van Case-mate en de screenprotector van Adapt.
Deze passen beide perfect en hebben mijn HOX al zeer goed beschermd. Na 2 maanden gebruik is er nog nergens een krasje te bespeuren, ook niet op de lens. Behalve op de screenprotector dan.

Door het gebruik van de case ben ik genoodzaakt om een universele autohouder te gebruiken waarvoor ik nog een oplossing zoek voor het automatisch starten van de ''Car'' app.
Blijkbaar past de case wel met een Ibolt houder maar ik probeer het toch liever eerst met de speciale usbkabel.

Het volgende op mijn verlanglijstje is een MHL adapter maar ik twijfel nog tussen de originele van htc of een andere goedkopere versie.
http://shop.htcpedia.com/htc-mhl-adapter.html
Is het inderdaad zo dat de HOX leegloopt ondanks men er dan een voeding aanhangt?

[IMG=http://img580.imageshack.us/img580/6545/pict0083c.jpg][/IMG]

[IMG=http://img801.imageshack.us/img801/3086/pict0096o.jpg][/IMG]

Mvg. Rry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met een goedwerkende MHL-kabel voor onder de 10 euro?
Wil het weleens proberen, maar wil wel 'n goede, waarmee ik bedoel gewoon Full HD beeld op m'n televisie...

Tuurlijk vind ik er genoeg op eBay en DE, maar ik hoor bij dit item graag ervaringen met specifieke kabels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:11:
Iemand ervaring met een goedwerkende MHL-kabel voor onder de 10 euro?
Wil het weleens proberen, maar wil wel 'n goede, waarmee ik bedoel gewoon Full HD beeld op m'n televisie...

Tuurlijk vind ik er genoeg op eBay en DE, maar ik hoor bij dit item graag ervaringen met specifieke kabels!
Piet91 in "Accessoires voor de HTC One X" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Post gemist, omdat er geen buy-linkje in stond, maar wel in je Fok-post, thanks dat is alvast ervaring #1
Maar het moet voor een tientje toch wel mooier kunnen qua kabels... :+

Deze gaat het denk worden:
- http://dx.com/p/1080p-hdm...14-more-black-1-8m-130367 - jules in "Accessoires voor de HTC One X"

[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 25-08-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:54:
Post gemist, omdat er geen buy-linkje in stond, maar wel in je Fok-post, thanks dat is alvast ervaring #1

- http://dx.com/p/1080p-hdm...14-more-black-1-8m-130367 - jules in "Accessoires voor de HTC One X"
Die jij linkt heeft ook 3 kabels hoor (HDMI naar tv, USB naar One X, USB naar stroomadapter).
Ik geloof dat zo ongeveer alle MHL-kabels zo werken. Wil je minder kabels dan zou de One X over een HDMI-poort moeten beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze hoes met ingebouwde accu?
http://www.hongkongeek.nl...-case-for-htc-one-x-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Idee ziet er goed uit. Is afwachten of de batterij echt 2200 is. Meestal valt dit tegen.
Op XDA is wel een topic van soortgelijke te vinden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703746

[ Voor 21% gewijzigd door MikeOO op 28-08-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een ander hoesje gekocht en dik tevreden! Nu komt er geen stof meer in omdat de koptelefoon ingang en mini USB ingang afgesloten zijn welke je open kunt maken via zo een rubber klepje. De lens steekt nu aan de achterkant niet uit waardoor je hem zonder kans op krassen kunt neerleggen. Ook is de rand boven hoger als het beeldscherm zodat je hem ook op deze kant kunt neerleggen. Mooie stootranden waardoor hij heel blijft na een normale val. Ik heb het over dit hoesje:
http://www.telecomtelecom...uter-case-htc-one-x-black

Nu kan ik hem overal neerleggen zonder kans op krasjes want dat was best irritant om daar iedere keer op te letten. Vooral de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag ook wel voor dat geld :p

Iemand deze pouch gezien met normale verzendkosten:
Afbeeldingslocatie: http://shop.htcpedia.com/images/detailed/HTC-Neoprene-CarryPouch-detail1.jpg

$10,00 voor de pouch is leuk, maar $25,00 verzendkosten is ietwat veel :+

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 28-08-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dat is een leuke pouch! Ik heb ook gezocht, ook op type nummer (70H00378-01M) maar geen resultaten voor webshops die hem verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer jammer jammer... Ik ben wel van importeren, maar dit wordt te gek...
Een stuk kost 10 dollar, verzendkosten zijn dan 30... Een tweede erbij is weer 10 dollar + 10 dollar verzending...
Dan zit je aan de 60 dollar voor twee stuks... Dat is zo'n 48 euro... En dan moet die ene nog naar iemand in NL

Via HTCpedia.com betaal je 15 dollar + 18 dollar verzenden... Dat komt op 33 dollar oftewel zo'n 26 euro...
2 stuks is zelfde verzendkosten dus 15 + 15 + 18 = 48 dollar, oftewel 38 euro voor twee stuks... Das wel leuk...

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 28-08-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook gevraagd aan HTC NL via Twitter of ze het hoesje konden leveren, NL webshop... Helaas niet dus...
Jammer dat je geen 'inkoopactie' mag starten op Tweakers.net... Hadden we er meer kunnen bestellen en de kosten kunnen delen... Maarja meer bestellen is ook weer groter risico op extra (douane)kosten en dergelijke...

Heb er toch maar twee besteld, we zien wel waar de tweede eindigt, waarschijnlijk V&A / Marktplaats :)

• Upbeat
CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:17:
Heb er toch maar twee besteld, we zien wel waar de tweede eindigt, waarschijnlijk V&A / Marktplaats :)
Hou me op de hoogte :) Ik ben wel geinteresseerd!
Komt goed, zijn vanmiddag geshipped en de verwachte leverdatum is aanstaande maandag al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En binnen, erg mooi afgewerkte pouch, de One X past er perfect in... Prijzig maar wel exclusief, ja top!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/St7UGujRemqlamNX42Qhmbbv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qht2PFPlgSB48MEsM5Ev23u0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3iBGqVgEWO01I2Pb1pxYh741/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NdE0Ccdo4ipUholAYXbIlLg2/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fcp0tzjyJV8PhtoKbKJWxV1k/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/03M4o7XEb3s7Gy2fLhNBuNok/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8nsB6n5osZrCKZV37dlr9f3V/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

CLB schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:54:

Heb je hem al binnen? Bevalt hij?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Sinds vorige week de Kidigi car holder (CM2-HTOX) in gebruik, echt een fantastische houder voor de One X met een Case er omheen. (+/- €30 op ebay)
In combinatie met een HR richter prima te bevestigen op een Brodit pro clip

Afbeeldingslocatie: http://www.kidigi.com/upload/product/m_676313757412.png

[ Voor 9% gewijzigd door pascalheister op 04-09-2012 20:37 ]

jules schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:34:
Heb je hem al binnen? Bevalt hij?
Nog niet besteld zelfs, zag er nog geen noodzaak in... Heb voor alles 'n kabel, check ik 1x en gaat de la in :9
Voor ervaringen met desbetreffende kabel had ik ook al gelinkt: jules in "Accessoires voor de HTC One X"

Black Ocean pouch is echt 'n prachtig dingetje zeg _/-\o_
Telefoon kan er uiteraard in (duhuh) maar telefoon met 'n TPU-case lukt ook gewoon, double protection :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:48
pascalheister schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:31:
Sinds vorige week de Kidigi car holder (CM2-HTOX) in gebruik, echt een fantastische houder voor de One X met een Case er omheen. (+/- €30 op ebay)
In combinatie met een HR richter prima te bevestigen op een Brodit pro clip

[afbeelding]
Had deze ook aangeschaft,na 3 weken was het gedaan met laden.
Reden;de microusb poort in de case zelf kwam los waardoor hij niet meer oplaad.
Enkel door de kabel een beetje omhoog te duwen achteraan laadt hij trg op,volgens mij komt dit door de zwaarte van de kabel die hangt.
Dus let op,voor de rest een goede houder.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 08-09-2012 00:07 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste