Interessant! Ziet er netjes uit en ben heel erg benieuwd naar je bevindingen.RoD schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:22:
Ik heb mijn externe batterij van DX binnen. Zie hieronder:
[afbeelding]
Het geheel komt in een stevige case, die vrij groot is. Helemaal links een zakje waar je de batterij (6000mAh, ligt naast de One X) in kan stoppen. Verder alle bijbehorende converters en een usb-kabel die je uit kunt trekken. Best netjes, voor 23 euro
De vraag is natuurlijk hoe vaak ik mijn One X kan opladen met een volle lading.. dat ga ik dus de komende dagen maar even testen.
Iemand al 'de perfecte screenprotector' gevonden? de meesten zijn dus te smal (door t iets buitende scherm).
De 'goedkope duitse' zijn niet ideaal want.. veel luchtbelletjes, en blijft niet lang mooi zitten (ik krijg ze er uiteindelijk wel op, maar aan de randen zit het nooit helemaal vast waardoor het al na een aantal dagen niet meer mooi zit..
zou eigenlijk een goede willen die ook het hele scherm bedekt, maar is dat wel mogelijk.. ivm iets bollende scherm..
De 'goedkope duitse' zijn niet ideaal want.. veel luchtbelletjes, en blijft niet lang mooi zitten (ik krijg ze er uiteindelijk wel op, maar aan de randen zit het nooit helemaal vast waardoor het al na een aantal dagen niet meer mooi zit..
zou eigenlijk een goede willen die ook het hele scherm bedekt, maar is dat wel mogelijk.. ivm iets bollende scherm..
Toestel is pas op de markt, nog even wachten en de meer bekendere fabrikanten komen ook...
Ikzelf wacht even op Muvit..
Ikzelf wacht even op Muvit..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben ik erg benieuwd naar. zou je dat hier willen delen?RoD schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:22:
[afbeelding]
Het geheel komt in een stevige case, die vrij groot is. Helemaal links een zakje waar je de batterij (6000mAh, ligt naast de One X) in kan stoppen. Verder alle bijbehorende converters en een usb-kabel die je uit kunt trekken. Best netjes, voor 23 euro
De vraag is natuurlijk hoe vaak ik mijn One X kan opladen met een volle lading.. dat ga ik dus de komende dagen maar even testen.
zo op het gezicht ziet het er netjes uit!
Het voelt ook heel degelijk aan. Het is van Chinese makelij, maar de componenten voelen kwalitatief goed aan. Uiteraard is het vermogen het belangrijkste, dus dat zal nog moeten blijken.
Hoelang duurde het ongeveer voordat hij binnen was? Omdat mn vader laatst iets besteld had en dat duurde bijna 2 maandenRoD schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:22:
[afbeelding]
Een maandje ofzo.NickC schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:59:
[...]
Hoelang duurde het ongeveer voordat hij binnen was? Omdat mn vader laatst iets besteld had en dat duurde bijna 2 maanden
Levert het in -en uitschuiven in de HTC carholder ook kleine krasjes op aan de zijkanten van de HTC One X?
Ik ben van plan om deze hoesje te kopen via Ebay.
Ik vind de zwarte er best mooi uitzien, vooral met het ribbelig patroontje op de achterkant en het lijkt of de telefoon er wel strak in zit. Enige nadeel wat ik zie op de plaatjes is, dat de boven en onderkant helemaal open zijn.
Iemand anders dit hoesje ook besteld en misschien al zelfs binnengekregen?
Nog een andere hoesje van dezelfde fabrikant gevonden.
Ook een mooie!
Ik vind de zwarte er best mooi uitzien, vooral met het ribbelig patroontje op de achterkant en het lijkt of de telefoon er wel strak in zit. Enige nadeel wat ik zie op de plaatjes is, dat de boven en onderkant helemaal open zijn.
Iemand anders dit hoesje ook besteld en misschien al zelfs binnengekregen?
Nog een andere hoesje van dezelfde fabrikant gevonden.
Ook een mooie!
[ Voor 40% gewijzigd door Thenotorious op 22-04-2012 18:08 ]
Im notorious
Nee, de One X schuift er zeer soepeltjes in. Nog geen krasjes kunnen ontdekken.Roost schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:06:
Levert het in -en uitschuiven in de HTC carholder ook kleine krasjes op aan de zijkanten van de HTC One X?
Ik ben van plan om deze
http://www.ebay.co.uk/itm...hash=item256f6346d4#payId te kopen.
Meerdere mensen hebben deze al aangeschaft heb ik gelezen. Het ziet er wel mooi uit vind ik.
Ook op de screenshots eerder geplaatst op het forum was te zien dat de case er mooi omheen past. Plus het feit dat de telefoon niet meteen heel dik wordt.
Maar misschien een domme vraag.
Ik heb een paypal-account (gekoppeld aan mijn bankrekening)
Maar telkens als ik op bestellen druk en naar de betalingspagina ga en inlog op mijn paypal account om te betalen komt er steeds te staan dat ik een creditcard moet toevoegen
Meerdere mensen hebben deze al aangeschaft heb ik gelezen. Het ziet er wel mooi uit vind ik.
Ook op de screenshots eerder geplaatst op het forum was te zien dat de case er mooi omheen past. Plus het feit dat de telefoon niet meteen heel dik wordt.
Maar telkens als ik op bestellen druk en naar de betalingspagina ga en inlog op mijn paypal account om te betalen komt er steeds te staan dat ik een creditcard moet toevoegen
Leuk hoesje!Arshedes schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:12:
Ik ben van plan om deze
Oei, dat probleem met paypal had ik tijdens de iBood hunt.. (een ongunstigere moment dan dat kan je niet bedenken). Ik zou morgen even proberen. Grote kans dat het dan wel lukt.
Je kan ook nog proberen tussen 2 vormen van Paypal volgens mij (ik weet het niet zeker).
1: Paypal Express
2: "gewone" Paypal
Wanneer heb je dat gekoppeld? Duurt het gewoon geen paar dagen om dit allemaal te verwerken?
Mijn setjes komen binnenkort binnen, heb er drie besteld, scheelde wat verzendkosten, altijd handig
Mijn setjes komen binnenkort binnen, heb er drie besteld, scheelde wat verzendkosten, altijd handig
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja precies, achja ik probeer het morgen nog evenVerwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:31:
[...]
Leuk hoesje!
Oei, dat probleem met paypal had ik tijdens de iBood hunt.. (een ongunstigere moment dan dat kan je niet bedenken). Ik zou morgen even proberen. Grote kans dat het dan wel lukt.
Je kan ook nog proberen tussen 2 vormen van Paypal volgens mij (ik weet het niet zeker).
1: Paypal Express
2: "gewone" Paypal
Ik heb al meer dan een jaar een paypal-account. Maar nooit gebruikt eigenlijk. Had het gemaakt voor het geval dat....Dus die koppeling is verder allang al afgerond. Ik kijk morgen gewoon nog een keertje. Anders even contact opnemen met paypal zelf.CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:24:
Wanneer heb je dat gekoppeld? Duur het gewoon geen paar dagen om dit allemaal te verwerken?
Daar heb je wel gelijk in. Paar hoesjes tegelijk bestellen met maar 1x verzendkosten.
Nee telkens £1 korting
Ooh, Ahaha zag het inderdaad staan ja. Altijd mooi meegenomenCLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:45:
Nee telkens £1 korting
Ik kan in ieder geval al melden dat het ding ontiegelijk lang aan de lader moet. Hangt er nu al bijna 10 uur aan en is nog niet vol.RoD schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:22:
[afbeelding]
Oei, dat vind ik echt slecht. Ben nu best wel blij dat ik hem niet gekocht heb. Als ik jou was zou ik DX mailen, zodat je je geld of een deel van je geld terug kan krijgen.RoD schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:02:
[...]
Ik kan in ieder geval al melden dat het ding ontiegelijk lang aan de lader moet. Hangt er nu al bijna 10 uur aan en is nog niet vol.
Zo gek is het nou ook weer niet. Het ding heeft 6000mAh. Het duurt wel even voordat dat via usb binnen is. De One X moet immers ook 2-3 uur aan de lader, en die heeft 1800mAh.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:29:
[...]
Oei, dat vind ik echt slecht. Ben nu best wel blij dat ik hem niet gekocht heb. Als ik jou was zou ik DX mailen, zodat je je geld of een deel van je geld terug kan krijgen.
Ben ook wel benieuwd hoelang je One X erover duurt om op te laden via die batterypack...
Omdat 't niet via netstroom gaat zal dat best lang duren gok ik, maar okee we will see
Omdat 't niet via netstroom gaat zal dat best lang duren gok ik, maar okee we will see
Ga ik nu testen.CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:40:
Ben ook wel benieuwd hoelang je One X erover duurt om op te laden via die batterypack...
Verder nog een rectificatie: ik vermoed dat mijn externe batterij al lang volledig opgeladen was. Ik begrijp de ledjes nog niet zo goed
Ik heb zojuist dezelfde besteld, maar dan in het zwart.Arshedes schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:12:
Ik ben van plan om deze
Was totaal incl. verzenden omgerekend naar euro's € 6,59, inclusief Stylus.
Dezelfde verkoper heeft dezelfde cover ook zonder stylus in het zwart en transparant, maar ook in het paars en in het groen, voor de liefhebbers
Klaar voor de steroorlogen?
Het ding hangt nu twee uur aan de batterij (jaja), en er is 50% bijgekomen. Gaat niet erg hard, maar het laden op de One X gaat sowieso niet echt hard. De output van de batterij is 1000mAh, en ik lees op XDA dat de laadstroom lager is. Ik heb dus het vermoeden dat de One X hier de limiterende factor is, of denk ik verkeerd?
50% in 2 uur tijd is gewoon netjes. Eigenlijk zou je hem helemaal leeg moeten trekken en dan kijken hoe lang hij er met de gewone lader over doet en daarna met die batterypack. Dan heb je een eerlijke uitslag. Ikzelf denk dat de waardes dicht bij elkaar in de buurt zullen liggen.RoD schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:34:
[...]
Het ding hangt nu twee uur aan de batterij (jaja), en er is 50% bijgekomen. Gaat niet erg hard, maar het laden op de One X gaat sowieso niet echt hard. De output van de batterij is 1000mAh, en ik lees op XDA dat de laadstroom lager is. Ik heb dus het vermoeden dat de One X hier de limiterende factor is, of denk ik verkeerd?
Hmm en ik denk dat het via netstroom toch sneller gaat 
RoD kennende zal die dat allemaal wel uitvogelen en delen hierzo, dus I'm patient!
PS. Die stylussen zijn crap as hell denk ik zo.. M'n meisje heeft zoiets ooit gekocht voor 'n euro, crap..
Nu heeft ze zo'n ding van €12,00 ofzo en dat reageert tenminste gewoon zoals het hoort / je verwacht.
Mja
RoD kennende zal die dat allemaal wel uitvogelen en delen hierzo, dus I'm patient!
Ik betaalde per setje €6,00 volgens mij.. Hij heeft ook nog roze voor de liefhebbers...Leedbek schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:12:
PS. Die stylussen zijn crap as hell denk ik zo.. M'n meisje heeft zoiets ooit gekocht voor 'n euro, crap..
Nu heeft ze zo'n ding van €12,00 ofzo en dat reageert tenminste gewoon zoals het hoort / je verwacht.
Mja
[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 23-04-2012 14:08 ]
Er staat al een simultane laadbattle tussen het stroomnet en de externe batterij op het programma
Ik zal deze ook gaan bestellen. Alleen moet ik dus eerst geld overmaken naar mijn paypal account. Beetje krom, maarja even een paar dagen wachten dan maar en dan bestellen.Leedbek schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:12:
[...]
Ik heb zojuist dezelfde besteld, maar dan in het zwart.
[afbeelding]
Dezelfde verkoper heeft dezelfde cover ook zonder stylus in het zwart en transparant, maar ook in het paars en in het groen, voor de liefhebbers
Ik heb de officiële autolader van HTC, deze had ik destijds voor mijn HTC Desire HD gekocht, maar deze laad mijn HTC One X niet op...de phone zegt wel dat hij oplaad, maar dit is gewoonweg niet het geval.
Hebben we nu een 2.1 mA ipv. 1.0 mA autolader nodig? Welke hebben jullie, en bevalt dat?
Hebben we nu een 2.1 mA ipv. 1.0 mA autolader nodig? Welke hebben jullie, en bevalt dat?
Bedoel je deze: HTC Autolader CC C200 (Origineel)?
Die heb ik namelijk ook op het oog... Of deze met 2x USB: HTC CC-C300 Autolader Dual USB HTC (Origineel)
EDIT: Ik heb die laatste maar besteld, via eBay, voor dat geld hoef je het niet te laten..
En het lijkt me dat 1A genoeg is, thuisladers / USB-opladers zijn ook 1A, waarom zou dat niet werken in de auto?

Nu alleen nog 'n Muvit screenprotector, vanavond eens kijken hoe of wat...
Die heb ik namelijk ook op het oog... Of deze met 2x USB: HTC CC-C300 Autolader Dual USB HTC (Origineel)
EDIT: Ik heb die laatste maar besteld, via eBay, voor dat geld hoef je het niet te laten..
En het lijkt me dat 1A genoeg is, thuisladers / USB-opladers zijn ook 1A, waarom zou dat niet werken in de auto?

Nu alleen nog 'n Muvit screenprotector, vanavond eens kijken hoe of wat...
[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 23-04-2012 18:03 ]
De usb lader die bij de D110 zat Heeft ook 1Amp , dus dat zal wel goedzitten
Nog een paar conclusies, na uren en uren laden en ontladen:RoD schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:34:
[...]
-Die 6000mAh lijkt wel te kloppen
-One X volledig opladen duurt 4-4,5 uur.
-De externe batterij zelf volledig opladen duurt rond de 8 uur.
-Ik vermoed dat de One X de limiterende factor is bij het opladen. De output is 1000mAh, terwijl de input voor het opladen van de batterij zelf 800mAh is. Toch duurt het 8 uur om die 6000mAh vol te laden, en 4-4,5 uur om de 1800mAh van de One X vol te laden. Heb ook op XDA gelezen dat de laadstroom op de One X niet hoog is.
Al met al die 23 euro helemaal waard.
(fyi, het ging dus over dit ding)
Verwijderd
De Car Kit is nog nergens beschikbaar zeker?
En wat met de bluetooth audio bridge. Hoe werkt dit juist? Zijn er hiervoor goedkopere alternatieven?
En wat met de bluetooth audio bridge. Hoe werkt dit juist? Zijn er hiervoor goedkopere alternatieven?
Volgens de specs op DE is dat niet zo slecht:RoD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:05:
[...]
Nog een paar conclusies, na uren en uren laden en ontladen:
-Die 6000mAh lijkt wel te kloppenIk heb mijn One X er nu twee keer volledig mee opgeladen, en de batterij is nog steeds niet op 30% gesprongen (er zijn indicator-leds voor 30%, 70% en 100%). Uit de batterij haal ik dus zeker 3 ladingen. Dat betekent vier ladingen als ik mijn One X volledig opgeladen meeneem (en 14 uur schermtijd). Perfect
-Ik vermoed dat de One X de limiterende factor is bij het opladen. De output is 1000mAh, terwijl de input voor het opladen van de batterij zelf 800mAh is. Toch duurt het 8 uur om die 6000mAh vol te laden, en 4-4,5 uur om de 1800mAh van de One X vol te laden. Heb ook op XDA gelezen dat de laadstroom op de One X niet hoog is.
- Input: DC 5V/500mA
- Output: 5.0~5.5V/500mA
Laadtijd van de One X kan dus ook niet veel korter en het laden van de accu lijkt zelfs snel, tenzij er op het papiertje wat bij de accu zit natuurlijk iets anders staat..
Kijk het topic eens door, er zijn al verscheidene die hem al besteld en zelfs al ontvangen hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:54:
De Car Kit is nog nergens beschikbaar zeker?
De audio bridge maakt via bluetooth verbinding met de telefoon en geeft dit signaal via de aux aansluiting op je radio door. Een alternatief is dus gewoon direct een radio kopen met bluetooth ondersteuning.. maar dat had je volgens mij zelf ook wel uit deze http://www.htcaccessoryst...spx?i=230208&phone=229814 pagina kunnen halen
Welke heb je precies gepakt op ebay? Als ik zoek krijg ik de volgende resultaten: http://bit.ly/IbpK5I (ebay)CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:25:
Bedoel je deze: HTC Autolader CC C200 (Origineel)?
Volgens mij zijn al die bovenste (uit Duitsland) zonder kabeltje...
Verwijderd
Heb de topic reeds volledig doorlezen, maar die autohouder lijkt me overal uitverkocht of nog niet beschikbaar.rjvisje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:11:
[...]
Volgens de specs op DE is dat niet zo slecht:
- Input: DC 5V/500mA
- Output: 5.0~5.5V/500mA
Laadtijd van de One X kan dus ook niet veel korter en het laden van de accu lijkt zelfs snel, tenzij er op het papiertje wat bij de accu zit natuurlijk iets anders staat..
[...]
Kijk het topic eens door, er zijn al verscheidene die hem al besteld en zelfs al ontvangen hebben.
De audio bridge maakt via bluetooth verbinding met de telefoon en geeft dit signaal via de aux aansluiting op je radio door. Een alternatief is dus gewoon direct een radio kopen met bluetooth ondersteuning.. maar dat had je volgens mij zelf ook wel uit deze http://www.htcaccessoryst...spx?i=230208&phone=229814 pagina kunnen halen
Voor de audio bridge vraag ik me af of er geen goedkopere "sticks" zijn die je in de audiojack van je auto kan steken..
Dat is dan al weer een andere vraag, maar google geeft vele antwoorden: Autohouder http://www.gsmpunt.nl/acc...0-microusb-autolader.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:27:
[...]
Heb de topic reeds volledig doorlezen, maar die autohouder lijkt me overal uitverkocht of nog niet beschikbaar.
Voor de audio bridge vraag ik me af of er geen goedkopere "sticks" zijn die je in de audiojack van je auto kan steken..
en ook via google met bluetooth en aux een aardig alternatief:
http://www.bol.com/nl/p/e...05000011590621/index.html
Je kijkt op eBay.nl, dat is imho not done... Oftewel eBay.com en voila voor slechts $12,34 / €9,69Zinu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:06:
Welke heb je precies gepakt op ebay?
De eerste desktop chargers staan er ook op, welliswaar nog niet de officiële maar toch.
http://www.ebay.com/itm/U...4164f34e26#ht_2594wt_1037
En heb het hoesje besteld voor mijn HTC One X 
http://www.ebay.co.uk/itm...OC:NL:3160#ht_1739wt_1270
Moest toch eerst geld overmaken naar mijn paypal en kon toen meteen doorgaan met bestellen, geen creditcard gegevens meer invullen of iets.
Weet iemand, die dit hoesje ook heeft besteld, hoelang het ongeveer duurde voor het binnen was?
Volgens de eBay-pagina staat er ''verzending is 2 dagen na ontvangst van de betaling''. Dus als ik geluk heb dan heb ik het vrijdag en anders is het pas volgende week ergens dat ik het binnen krijg?
Achja nog even een paar dagen voorzichtig aan doen
Moest toch eerst geld overmaken naar mijn paypal en kon toen meteen doorgaan met bestellen, geen creditcard gegevens meer invullen of iets.
Weet iemand, die dit hoesje ook heeft besteld, hoelang het ongeveer duurde voor het binnen was?
Volgens de eBay-pagina staat er ''verzending is 2 dagen na ontvangst van de betaling''. Dus als ik geluk heb dan heb ik het vrijdag en anders is het pas volgende week ergens dat ik het binnen krijg?
Donderdag besteld , Vrijdag bericht gekragen dat ze hem verzonden hadden ,hoop hem vandaag binnen te krijgen
EDIT: Nog niet binnen
EDIT: Nog niet binnen
[ Voor 10% gewijzigd door indofk op 24-04-2012 17:20 ]
Als de externe accu met 500mA wordt opgeladen zoals volgens de specs duurt dat minimaal 12 uur. (Eerder 14 tot 16 uur omdat de laatste 20% van een LiPo langzamer gaat).RoD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:05:
[...]
Laadt het ding op 1A kan de 8 uur goed kloppen.
Dus je gebruikt niet de volledige capaciteit van de externe accu, of hij laadt sneller dan de specs zeggen.
(Of hij was nog lang niet leeg
Veel sneller zal je de one X niet kunnen laden op 500 mA, dat doet hij erg netjes.
Snel gerekend zou je er 4 volledige ladingen uit moeten kunnen halen, 5 is wel te doen aangezien je de One X nooit helemaal leeg trekt.
[ Voor 9% gewijzigd door vassago op 24-04-2012 13:01 ]
zo 15 april besteld en betaaldArshedes schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:34:
wo 18 april verstuurd
di 24 april nu net 5 minuten binnen
Hoesje is wel aardig, beschermd mooi de hoeken, de camera en scherm (als hij plat ligt) had hem wel iets meer doorzichtig verwacht aan de achterkant.
De pen is waardeloos, jammer genoeg, ga ik nooit gebruiken.
die heb ik hier liggen, heeft er een kleine week over gedaan...Arshedes schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:34:
Thanks voor de info mensen. Wordt dus toch wel even afwachten.Bobbert schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:00:
[...]
zo 15 april besteld en betaald
wo 18 april verstuurd
di 24 april nu net 5 minuten binnen
Hoesje is wel aardig, beschermd mooi de hoeken, de camera en scherm (als hij plat ligt) had hem wel iets meer doorzichtig verwacht aan de achterkant.
De pen is waardeloos, jammer genoeg, ga ik nooit gebruiken.
Ja ik heb dat hoesje alleen besteld. Dat pennetje ga ik toch nooit gebruik, ookal kostte het een paar cent meer.
Nadat ik eerste goedkope screenprotectors uit Duitsland had besteld, die veel weg hadden van plakband en heel veel luchtbellen veroorzaakten, heb ik andere screenprotectors besteld uit HongKong. Deze:
http://www.ebay.nl/itm/14..._trksid=p3984.m1497.l2649
Deze screenprotectors heb ik zojuist binnengekregen, maar zijn helaas veel te smal. Is er al iemand die screenprotectors heeft bestel en binnen heeft die wel het juiste formaat hebben en van redelijke kwaliteit zijn?
Deze screenprotectors heb ik zojuist binnengekregen, maar zijn helaas veel te smal. Is er al iemand die screenprotectors heeft bestel en binnen heeft die wel het juiste formaat hebben en van redelijke kwaliteit zijn?
Ik weet zeker dat het minder dan 12 uur is. Dus dan zal wat er in de handleiding staat wel niet kloppenvassago schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:58:
[...]
Als de externe accu met 500mA wordt opgeladen zoals volgens de specs duurt dat minimaal 12 uur. (Eerder 14 tot 16 uur omdat de laatste 20% van een LiPo langzamer gaat).
Laadt het ding op 1A kan de 8 uur goed kloppen.
Dus je gebruikt niet de volledige capaciteit van de externe accu, of hij laadt sneller dan de specs zeggen.
(Of hij was nog lang niet leeg)
Veel sneller zal je de one X niet kunnen laden op 500 mA, dat doet hij erg netjes.
Snel gerekend zou je er 4 volledige ladingen uit moeten kunnen halen, 5 is wel te doen aangezien je de One X nooit helemaal leeg trekt.
Ook besteld met paypal en is al meteen verstuurdArshedes schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:34:
Nog niet echt functioneel. Alleen laden dan he. Zou meer wachten op eentje die ook aan m'n tv kan hangenG33st schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:47:
De eerste desktop chargers staan er ook op, welliswaar nog niet de officiële maar toch.
[ Voor 21% gewijzigd door lekzzz op 24-04-2012 17:39 . Reden: edit ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik heb in de auto wel zo'n 2.1 mA lader. Vanochtend een testje gedaan:coendeurloo schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:52:
Ik heb de officiële autolader van HTC, deze had ik destijds voor mijn HTC Desire HD gekocht, maar deze laad mijn HTC One X niet op...de phone zegt wel dat hij oplaad, maar dit is gewoonweg niet het geval.
met 92% accu aangesloten. Sygic opgestart (powersetting in Sygic op volledig) en vervolgens 3 kwartier gereden met navigatie dus aan. het beeld blijft dus op volledige sterkte. Na de 3 kwartier: exact 92% accu.
's middags op de terugweg zelfde opstelling, maar dan MET bluetooth aan en audio streamen naar mijn autoradio. de accu waardes weet ik niet meer, maar bijladen of op hetzelfde niveau blijven was er niet bij. Hij verbruikt dan toch meer dan de 2.1 mA lader kan leveren. Vind ik wel een tegenvaller eigenlijk.
Ik zal het donderdag eens doen met de standaard 1.0 mA lader.
1 of 2.1 mA is ook niks he, ik neem aan dat je 1 of 2.1A bedoelt. Scheelt een factor 1000.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Kreeg net een mailtje van BigDennis
Iemand ervaring met deze externe batterij?
10.000mAh voor €10.0
http://www.bigdennis.com/...m=mail&utm_campaign=17127
10.000mAh voor €10.0
Ziet er interessant uit! Ben ook benieuwd.Totaalgeflipt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:24:
10.000mAh voor €10.0
Ik heb deze besteld:G33st schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:15:
Nadat ik eerste goedkope screenprotectors uit Duitsland had besteld, die veel weg hadden van plakband en heel veel luchtbellen veroorzaakten, heb ik andere screenprotectors besteld uit HongKong. Deze:
http://www.ebay.nl/itm/SP...3f1685f48b#ht_5269wt_1037
Heb goede dingen over dat merk gelezen, kon alleen nergens vinden of ze goed passen, dus dat laat ik weten zo gauw ik hem binnen heb.
ook de SGP schijnt te smal te zijn las ik op xda....alles "droge" screenprotectors zijn aan de smalle kant aangezien het scherm iets bol loopt aan de zijkant.svdhorst schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:44:
[...]
Ik heb deze besteld:
http://www.ebay.nl/itm/SP...3f1685f48b#ht_5269wt_1037
Heb goede dingen over dat merk gelezen, kon alleen nergens vinden of ze goed passen, dus dat laat ik weten zo gauw ik hem binnen heb.
nu maar wachten op brando of muvit.
En wat als je tegelijkertijd een spelletje speelt of een filmpje draait? Kan je dan je schermtijd verlengen? Of levert het niet genoeg stroom en moet je hem op een gegeven moment standby zetten, zodat de telefoon kan opladen. (hetzelfde als je via de usb oplaad via je pc)RoD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:05:
[...]
-Die 6000mAh lijkt wel te kloppenIk heb mijn One X er nu twee keer volledig mee opgeladen, en de batterij is nog steeds niet op 30% gesprongen (er zijn indicator-leds voor 30%, 70% en 100%). Uit de batterij haal ik dus zeker 3 ladingen. Dat betekent vier ladingen als ik mijn One X volledig opgeladen meeneem (en 14 uur schermtijd). Perfect
Eveneens wel benieuwd wat deze doet, mocht iemand hem halen.Totaalgeflipt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:24:
10.000mAh voor €10.0
Jammer dat er (uiteraard) nog verzendkosten bijkomen, voor 'n tientje rond had ik 't wel gekocht
Thx voor je review, heb 'm ook besteld nuRoD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:05:
[...]
Ik laat (door m'n broer) een mobiele accu maken, die op 6 AA Eneloops werkt. 6x 2000mAh, lopen bijna niet leeg en zijn lekker snel opgeladen.
En hij kan lekker knutselen!
Hmmm interessant inderdaad, maar ja wordt geleverd zonder ac adapter.... Of kan je daar elke USB lader voor gebruiken zoals van de htc zelf of van iPad?Hydroxine schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:20:
[...]
Eveneens wel benieuwd wat deze doet, mocht iemand hem halen.
bij 1.2 volt.._gibeon_ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:26:
Ik laat (door m'n broer) een mobiele accu maken, die op 6 AA Eneloops werkt. 6x 2000mAh, lopen bijna niet leeg en zijn lekker snel opgeladen.En hij kan lekker knutselen!
Heb de Martin Fields screenprotector binnen maar is iets te groot in de lengte...
[ Voor 13% gewijzigd door GKW op 26-04-2012 10:39 ]
Crap, zie en lees nu inderdaad op XDA dat die ook niet breed genoeg is. Heb nu ook maar de Skinomi screen protector besteld. Kan ik in ieder geval mooi vergelijkenMichel242186 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:49:
[...]
ook de SGP schijnt te smal te zijn las ik op xda....alles "droge" screenprotectors zijn aan de smalle kant aangezien het scherm iets bol loopt aan de zijkant.
nu maar wachten op brando of muvit.
Ik heb deze dus op 6 april besteld, mijn betaling is ontvangen op 9 april. Tussen 13 en 19 april zou deze geleverd worden, maar vervolgens zag ik dat deze flipcase pas 18 april werd verzonden en nu heb ik hem nog steeds niet. Hoelang kan zoiets duren voordat het uit de UK komt en bij je op de deurmat ligt?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:07:
Een paar mensen waren op zoek naar een flipcase las ik.
Nou weet ik niet precies wat jullie zoeken maar ik kwam deze nog tegen.
Misschien is t wat voor iemand.
Is wel pas leverbaar rond 17-4, dus preorder !
[afbeelding]
linkje:
http://www.ebay.nl/itm/HT...uches&hash=item20c47dae4c
Ik heb deze case gisteren besteld en betaald.
En vandaag bericht gekregen dat hij verstuurd is. Heb jij dat bericht ook gekregen?
Ik verwacht 'm begin volgende week.
En vandaag bericht gekregen dat hij verstuurd is. Heb jij dat bericht ook gekregen?
Ja, ik heb een mail gehad dat deze op 18 april is verstuurd!RudolfR schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:22:
Ik heb deze case gisteren besteld en betaald.
Binnen! Twee setjes voor mij en m'n schoonmoeder en eentje extra of mag weg voor €7,50, mooi dingetje:

ik zit over deze te twijfelen. Lijkt erg op die van CLB hierboven (alleen dan in het zwart):
FOR HTC ONE X TPU GEL FLEXI S-LINE SKIN CASE COVER BLACK
EDIT:
Toch maar niet voor die hierboven gegaan. Mij lijkt die streep/(opening?) aan de achterkant niet erg mooi, en nu voor deze gegaan: Black X Line Wave TPU Gel Case for HTC Edge One X / XL
FOR HTC ONE X TPU GEL FLEXI S-LINE SKIN CASE COVER BLACK
EDIT:
Toch maar niet voor die hierboven gegaan. Mij lijkt die streep/(opening?) aan de achterkant niet erg mooi, en nu voor deze gegaan: Black X Line Wave TPU Gel Case for HTC Edge One X / XL
[ Voor 44% gewijzigd door jooproo op 26-04-2012 16:37 ]
Heeft iemand al een Carhouder voor de telefoon ik zou heel graag een http://www.htcaccessoryst...spx?i=230298&phone=229814 Maar is helaas nergens op voorraad
Na wat doorgelezen te hebben in dit topic ook voor deze hoes gegaan. €6,60 inc verzenden. prima.
Nu wil ik alleen nog een screenprotector. Lees hier en daar wat slechte ervaringen, te smalle enzo. iemand nog een tip?
*edit* ben voor deze gegaan. Die 1,40
Nu wil ik alleen nog een screenprotector. Lees hier en daar wat slechte ervaringen, te smalle enzo. iemand nog een tip?
*edit* ben voor deze gegaan. Die 1,40
[ Voor 18% gewijzigd door Mu.siQ op 26-04-2012 16:43 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zelfde als CLB hierboven net binnen gekregen, incl. pennetje. Dat ding werkt echt voor geen meter, maar het hoesje past wel heel goed. Achteraf had ik voor mijn zwarte one X denk wel liever een zwart hoesje gehad, ik had gedacht dat de case dunner en minder glimmend zou zijn.
Ook dit hoesje binnen gekregen, is een behoorlijk stug ding, en telefoon gaat er op dit moment nog wat lastig in/uit (zal wel beter worden als hij vaker gebruikt wordt). Op de foto is het niet te zien, maar ik hoopte dat de sluiting een magneetje zou zijn maar het is klitteband, en er zit zo'n riemlusje aan.
Ook dit hoesje binnen gekregen, is een behoorlijk stug ding, en telefoon gaat er op dit moment nog wat lastig in/uit (zal wel beter worden als hij vaker gebruikt wordt). Op de foto is het niet te zien, maar ik hoopte dat de sluiting een magneetje zou zijn maar het is klitteband, en er zit zo'n riemlusje aan.
Ik heb ook een zwart/grijze htc...waarom had je liever de zwarte genomen? Glimt die teveel of?luappul schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:43:
Zelfde als CLB hierboven net binnen gekregen, incl. pennetje. Dat ding werkt echt voor geen meter, maar het hoesje past wel heel goed. Achteraf had ik voor mijn zwarte one X denk wel liever een zwart hoesje gehad, ik had gedacht dat de case dunner en minder glimmend zou zijn.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het gedeelte wat iets doffer is ziet er niet echt mooi uit met het grijze eronder, en de andere helft glimt behoorlijk. heb het geprobeerd op foto te zetten, klik en klikMu.siQ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:44:
[...]
Ik heb ook een zwart/grijze htc...waarom had je liever de zwarte genomen? Glimt die teveel of?
Edit: en voor de liefhebbers van dit hoesje:
klik & klik
[ Voor 22% gewijzigd door luappul op 26-04-2012 17:02 ]
Verwijderd
Vandaag binnengekregen. Vorige week besteld. Stond toen ook dat hij niet op voorraad wastumtum100 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:33:
Heeft iemand al een Carhouder voor de telefoon ik zou heel graag een http://www.htcaccessoryst...spx?i=230298&phone=229814 Maar is helaas nergens op voorraad
Is nagenoeg dezelfde, met opening / streep...jooproo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:17:
heb hem besteld dus zodra ik hem heb (en mn one x eindelijk aankomt) zal ik hem uittesten en resultaat hier postenTotaalgeflipt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:24:
10.000mAh voor €10.0
graag, ik had eerst dat ding van RoD op het oog, maar deze is én goedkoper en een hoger ampérageBrackpc schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:35:
[...]
heb hem besteld dus zodra ik hem heb (en mn one x eindelijk aankomt) zal ik hem uittesten en resultaat hier posten
Hmm dan wacht ik ook even. Ik had eentje gevonden op amazone klik.shameete schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:03:
[...]
graag, ik had eerst dat ding van RoD op het oog, maar deze is én goedkoper en een hoger ampérage
Voordeel daarmee is dat hij ook een 2.1A output heeft, dat is beter geschikt voor een toekomstig tablet.
Het antwoord op je laatste vraag is nee.
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 19:03 ]
*knipje*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 19:03 ]
vandaag dan toch maar de officiele screenprotector van HTC op mijn One X geplakt...wil er toch iets op hebben ben bang voor krasjes...(telefoon moet volgend jaar toch weer voor een leuk prijsje verkocht worden.)
protector past in principe goed maar is wat aan de dunne kant zodat luchtbubbeltje snel zijn gemaakt.
voor nu is het even goed...maar komen er betere protectors uit dan gaan die erop.
hij zit eigenlijk 1mm te ver naar links zodat ik wat lucht aan de linkeronderkant heb....blijft altijd lastig die dingen plakken van mij mogen ze af fabriek er eentje op gooien.
protector past in principe goed maar is wat aan de dunne kant zodat luchtbubbeltje snel zijn gemaakt.
voor nu is het even goed...maar komen er betere protectors uit dan gaan die erop.
hij zit eigenlijk 1mm te ver naar links zodat ik wat lucht aan de linkeronderkant heb....blijft altijd lastig die dingen plakken van mij mogen ze af fabriek er eentje op gooien.
Door mijn werk in de horeca toch naar een stevige case aan t kijken. Iemand ervaring met deze tough case?
http://www.telecomtelecom...x-hybrid-tough-case-black
Lijkt mij wel wat om er omheen te hebben op drukke dagen.
Heb het hoesje die CLB heeft ook binnen 
Dinsdagavond besteld via eBay en vandaag binnen gehad.
Vind het hoesje helemaal super. Past er goed omheen. Precies wat ik zocht
Dinsdagavond besteld via eBay en vandaag binnen gehad.
Vind het hoesje helemaal super. Past er goed omheen. Precies wat ik zocht
Verwijderd
Ik vraag me af wat nu beter is en beter in de hand ligt,
de http://www.mobilesupplies...-one-x-zwart-p-13801.html
of de http://www.pdashop.nl/pro...lear-hard-shell-case.html
Lijkt me dat bij een flip case je telefoon het beste beschermd wordt in je broekzak en bij het vallen ook.
Maar om te gamen en te lezen nemd zoon flip case toc meer ruimte in je hand in beslag.
Iemand suggesties ?
de http://www.mobilesupplies...-one-x-zwart-p-13801.html
of de http://www.pdashop.nl/pro...lear-hard-shell-case.html
Lijkt me dat bij een flip case je telefoon het beste beschermd wordt in je broekzak en bij het vallen ook.
Maar om te gamen en te lezen nemd zoon flip case toc meer ruimte in je hand in beslag.
Iemand suggesties ?
Vandaag de wet application screenprotector van Skinomi binnen gekregen... Ik moet zeggen, die past precies! Aan alle kanten nog geen millimeter over. Ook makkelijk aan te brengen trouwens
Met code skinomi25 krijg je nog 25% korting.
Verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door Brilsmurfffje op 29-04-2012 10:53 ]
ik kan er 2 vinden op amazon: de skinomi techskin en de skinomi drytech, welke bedoel je precies?WhiteDragon schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:24:
Vandaag de wet application screenprotector van Skinomi binnen gekregen... Ik moet zeggen, die past precies! Aan alle kanten nog geen millimeter over. Ook makkelijk aan te brengen trouwensMet code skinomi25 krijg je nog 25% korting.
ben benieuwd of dit dan eindelijk een passende screen protector is
[ Voor 4% gewijzigd door B-Force op 29-04-2012 10:43 ]
De Case-Mate Though is absoluut een van de best beschermende cases, hij is alleen wel vrij lomp, over het algemeen.jvang schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:32:
Door mijn werk in de horeca toch naar een stevige case aan t kijken. Iemand ervaring met deze tough case?
Ik zei al, het is een wet application screen protector... Lijkt drytech dan niet een beetje onlogisch?B-Force schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:34:
[...]
ik kan er 2 vinden op amazon: de skinomi techskin en de skinomi drytech, welke bedoel je precies?
ben benieuwd of dit dan eindelijk een passende screen protector is
Het is dus de techskin. Overigens geldt die kortingscode alleen op skinomi.com!
Bel ze anders even wanneer ze hem binnen verwachten.. ik heb daar toevallig besteld toen hij wel op voorraad was, heeft 3 werkdagen geduurd (komt uit frankrijk). Ben er erg blij mee.tumtum100 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:33:
[ Tesla MIG MYP ]
Dit staat er toch bij: Standaard leverkosten voor dit product zijn € 5,83. Als u dit product vandaag voor 15u bestelt, kunt u met 14 dagen geleverd worden.Cyw00d schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Bel ze anders even wanneer ze hem binnen verwachten.. ik heb daar toevallig besteld toen hij wel op voorraad was, heeft 3 werkdagen geduurd (komt uit frankrijk). Ben er erg blij mee.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik ben ook op zoek naar de carholder, maar ik vind het een beetje verwarrend. De houder zoals op de HTC website (Car D110) ziet er heel anders uit dan op de meeste websites die hem aanbieden, zie het verschil:
HTC website

Winkels
http://www.telecomtelecom...pgrade-package-one-x-d110
http://azerty.nl/producte...-telefoon-voor-one-x.html
Alleen bij CentralPoint lijken ze de juiste afbeelding te hebben, als spreken ze daar weer over een zogenaamde 'cradle package':
http://www.centralpoint.n...tm_campaign=tweakersclick
Zouden die winkels gewoon de verkeerde afbeelding gebruikt hebben, of zijn er 2 houders? Ik wil namelijk zeker weten dat ik de juiste ontvang. Iemand die hier duidelijkheid kan brengen?
EDIT: En hier ziet het ding er wéér anders uit!
http://www.gsmpunt.nl/acc...0-microusb-autolader.html
HTC website

Winkels
http://www.telecomtelecom...pgrade-package-one-x-d110
http://azerty.nl/producte...-telefoon-voor-one-x.html
Alleen bij CentralPoint lijken ze de juiste afbeelding te hebben, als spreken ze daar weer over een zogenaamde 'cradle package':
http://www.centralpoint.n...tm_campaign=tweakersclick
Zouden die winkels gewoon de verkeerde afbeelding gebruikt hebben, of zijn er 2 houders? Ik wil namelijk zeker weten dat ik de juiste ontvang. Iemand die hier duidelijkheid kan brengen?
EDIT: En hier ziet het ding er wéér anders uit!
http://www.gsmpunt.nl/acc...0-microusb-autolader.html
[ Voor 17% gewijzigd door ElMaestroIV op 01-05-2012 15:20 ]
There's no such thing as overkill
Die foto die je gepost hebt, is de juiste. Zie ook deze post eerder in dit topic.
Danku! Heb hem net besteld bij GSM Punt, ben benieuwd!Entity schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:29:
Die foto die je gepost hebt, is de juiste. Zie ook deze post eerder in dit topic.
There's no such thing as overkill
Ik zit ook met smacht te wachten op die autolader. Wel apart dat er zoveel verschillende als D110 worden verkocht...
Verwijderd
Ik heb hem vorige week besteld. Stond toen ook bij dat hij niet voorradig was. Maar heb hem nu al binnen
Verwijderd
Ben al een tijdje op zoek naar deze case met flip in het zwart/grijs.
http://www.mobilefun.co.u...-x-clear-white-p34370.htm
Is iemand deze al tegengekomen?
http://www.mobilefun.co.u...-x-clear-white-p34370.htm
Is iemand deze al tegengekomen?