Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
taak 1: 26 uur verstreken, 5 uur te gaanJDVB schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:40:
[...]
En probeer dat soort WU's maar eens op een langzame CPU, dan heb je wel iets meer als 24 uur aan taken, terwijl je maar 14 dagen mag.
Taak 2: 13,5 uur verstreken, 21,5 uur te gaan
....... op een AMD C-60 (EEE-PCtje)
Verwijderd
En bijna geen last meer van de lage credit WU's...
Op naar het volgende slachtoffer... (sorry HMS)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 23:52 ]
Ook Jaac is wat harder gegaan, goed bezig!
En gefeliciteerd aan Whocarez, voor het (gaan) veroveren van de tweede plaats.
[ Voor 25% gewijzigd door JDVB op 18-04-2012 08:52 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
http://dah.qik.nl/stamped...e=2012-04-18&user=2000001
38 uit 43 flushing vandaag, TDK heeft great team spirit.
@Vipeax ik blijf voorlopig nog wel even in de TDK wei grazen
tcobo Donpr0n78 54108 staat wel bij ons team maar ik kan hem niet in de stampede stats terug vinden. We missen dus gewoon puntjes
Hij staat ook niet in de officiele stampedeteamoverzicht in het aanmeldtopic. De lijsten die in eigen stampedeteamtopics worden bijgehouden zijn dan ook niet officieel. Gezien mijn post op die dag dat er mensen bij TDK konden komen voeg ik hem bij deze bij TDK in.whocarez schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:47:
He we missen een member in de stats
tcobo Donpr0n78 54108 staat wel bij ons team maar ik kan hem niet in de stampede stats terug vinden. We missen dus gewoon puntjes
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
ToppieXaverius schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:16:
[...]
Hij staat ook niet in de officiele stampedeteamoverzicht in het aanmeldtopic. De lijsten die in eigen stampedeteamtopics worden bijgehouden zijn dan ook niet officieel. Gezien mijn post op die dag dat er mensen bij TDK konden komen voeg ik hem bij deze bij TDK in.
http://docking.cis.udel.edu/community/top_hosts.php
Niet slecht voor een 6 core (12 HT) machine. Die dual Xeons met 32 24 (HT) cores ga ik niet slechten ben ik bang.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 22:05 ]
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Zou mooi zijn als jij wat meer gaat doen, dan kan jij een gedeelte van mijn mindere output gaan compenseren.whocarez schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:57:
hmmpfff moet nog wat koetjes zoeken om in de wei te zette. Moet Lvt toch wel bij kunnen poten nu zo aan het einde van de rit. nog 5 dagen
Vanaf zaterdag zal mijn output namelijk behoorlijk dalen. Ik verwacht dan nog slechts 14-15K te verzetten.
Verder zal ik vanaf zaterdag ook geen tijd meer hebben om stats te posten.
TDK raakt dus een paar puntjes kwijt.
Wat te doen aan het eind van 30/4: alles flushen?
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
TDK heeft een mooie teamscore neergezet in ieder geval.
Dus bij deze: Teamgenoten bedankt voor weer een mooie maand stampede. Al was mijn bijdrage niet zo groot en ben ik te weinig hier geweest: het waren 30 fantastische dagen
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Verwijderd
Mijn thuispc krijgt rust, kan ik er eindelijk weer iets anders mee doen :-)
(die heeft wel de bulk gedaan, i5 2500k, 240k credits)
@teammaatjes bedankt voor deze mooie 2 plaats

Idd koeien weer rust, alles down en nu maar hopen dat eneco liev is met de afrekeninglvt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:20:
zo de maand is vol, langzaam de![]()
rust aan het geven (en sommige meer dan ze zouden willen!
) Het was en een genoegen om met dit team mee te grazen! hopelijk heb ik volgend jaar weer wat
![]()
"over" om mee te doen! Bedankt voor deze maand vol (verslavende)statistieken! en bedankt voor deze mooie 2de plaats!