Toon posts:

[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3 - Het einde

Pagina: 1
Acties:

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Phntm

Tlingelingeling

Lol,

Bioware:

http://www.xfire.com/prof...reenshots/?view#122221399

Google (Foto fdoor een artiest.)

Conclusie: Bioware kan googlen. Serieus mensen, dit is wat je vindt aan het van het spel. Als je death to synthetics kiest.

[Voor 10% gewijzigd door Phntm op 11-03-2012 20:52]

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:49
Phntm schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:50:
Lol,

Bioware:

http://www.xfire.com/prof...reenshots/?view#122221399

Google (Foto fdoor een artiest.)

[afbeelding]

Conclusie: Bioware kan googlen. Serieus mensen, dit is wat je vindt aan het van het spel. Als je death to synthetics kiest.
Ik snap echt niet wat mensen hier de hele tijd over lopen te zeiken en ik word er serieus gewoon zo moe van dat mensen dit soort onzin naar bovenhalen. Het lijkt wel of Mass Effect 3 een soort pispaaltje is geworden en letterlijk alles wordt gebruikt om het spel te bashen. Mensen zijn echt heel hard op zoek om maar gewoon te kunnen zeiken. Ik geef toe dat er echt wel een aantal dingen mis zijn met het spel, maar noem maar eens een foutloos spel/verhaal op dan.

Daar komt nog eens bij dat het twee totaal verschillende plaatjes zijn. Mensen (met name op het BSN forum) lopen te klagen dat het epiloog plaatje een gephotoshopte versie is van het betreffende plaatje van google/deviantart, wat gewoonweg niet zo is. Als mensen eens wat langer dan 1 seconde naar het beeld zouden kijken dan zouden ze zien dat:

- Kleuren verschillen
- Bomen verschillen
- Positie van bomen verschillen
- Planeten in de hemel verschillen van grootte, positie, en kleur
- Licht totaal anders is

Dus, conclusie: Of het is toeval, of BioWare heeft het beeld als inspiratie gebruikt. Wat zo vaak gebeurd. Straks gaan mensen nog zeuren omdat BioWare foto's van NASA heeft gebruikt.

En om mijn argument kracht bij te zetten:

Google image:

Epilogue plaatje:

Conclusie: het lijkt op elkaar, get over it.

[Voor 12% gewijzigd door zjeery op 11-03-2012 22:10]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:03

SkyStreaker

Move on up!

Dit is mijn legendsave (wat je na het uitspelen hebt verkregen en je kan gebruiken voor o.a. toekomstige DLC's en toekomstige patches.) en dan valt mij toch datgene op. Unfinished, dat snap ik - maar dat 3 types zijn? Vooral die "lived to fight again".

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-08 11:18

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb hem uitgespeeld, maar ik weet niet zeker of het ik wel moet zeggen, daarom in spoilers:

http://cl.ly/F0uO/hihi.png

>:)

[Voor 13% gewijzigd door painkill op 15-03-2012 02:58]

Mijn SNES verzameling!

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Topicstarter
AppieNL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 01:06:
Je bedoelt met die 2 soldaatjes achter het muurtje en dat beest dat op ze schiet? Lijkt mij een Cannibal.
Dat dacht ik eerst dus ook en misschien hebben ze dat gastje expres obscuur gelaten zodat ze altijd kunnen zeggen dat het iets anders is maar ik meen er ook een Geth in te herkennen. De benen en zijn hoofd.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:54

Willybubba

Nut up or shut up.

Bought'd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-08 17:08
Wat ik nog vergat in me vorige reply:
Ten tweede, misschien is het gewoon de fan nerd in mij die spreekt, je hebt genoeg TV series, boeken, films, etc. waarbij je een klein open einde hebt. Soms is het heel goedkoop van de auteur maar soms word het ook bewust en heel goed uitgevoerd zodat de fans/community het daarna kunnen overnemen met fantaseren, theoretiseren, etc. en dat is alleen maar goed, ik vind het prachtig om daaraan mee te doen. Alleen het probleem is dat sommige mensen soms het wel heel ver zoeken. Daarom is het eigenlijk ook een ongeschreven afspraak, als je iets gaat bedenken dan moet dat wel een waarheid hebben welke onderbouwd kan worden door feiten in het spel.
Ik ben helemaal niet het typ om er maar me eigen draai aan het verhaal te geven en die compleet uit m'n duim te zuigen, ik poog altijd te zoeken wat de auteur bedoelde. Het einde bekijken zoals het is, snap ik simpelweg geen ene hol van wat de schrijver zou kunnen bedoelen. Echt helemaal niks, zoveel vragen, zoveel plotholes. Die video echter wel en laat duidelijk bewijs zien in de game(s) voor de theorie. Je kan het einde op die manier niet leuk vinden of het bewijs niet overtuigend, maar het bewijs ervoor zit wel in het spel en dat is niet te ontkennen.

edit:
Blijkbaar wordt Bioware wat opener op twitter (of nog meer damage control na de app?)
https://twitter.com/#!/Je...status/180484513019854850
https://twitter.com/#!/Je...status/180488965697179649
https://twitter.com/#!/Je...status/180492732215734272
https://twitter.com/#!/Je...status/180489745594466306

Nog een leuk plaatje:

[Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 16-03-2012 11:00]

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-08 23:53
Vandaag uitgespeeld met de perfect ending.
Net de filmpjes gekeken over de hele IT theory.
Alles wat er in de IT uitgelegt word lijkt extreem logisch, de oily tentacles, de "hoofdpijn", het horen van fem shep en male shep tegelijk met het jongetje, de keuze op het einde, it just makes sense.

De rubble die je ziet op het einde lijkt erg veel op steen debri, lijkt me een beetje vreemd aangezien de citadel helemaal niet van steen is gemaakt.

Als het werkelijk waar is dat deze theorie klopt dan is het een geniaal stukje verhaal vertellen vanuit bioware en voor zover ik kan zien is er genoeg bewijs om er vanuit te gaan dat deze theory correct is.

Ik zie ook niet hoe het anders mogelijk is dat je liefdes companion + je last used companion crash land met Joker terwijl die met je mee waren op je laatste missie, Ik vind het moeilijk te geloven dat bioware zo een grote fout zou kunnen maken.

Wat nou als het altijd de bedoeling is geweest om ME zo te laten eindigen, wat nou als bioware wilde dat fans gingen puzzellen na het einde.
Ik kan maar één goede reden verzinnen, namelijk om het einde onvergeetbaar te maken voor iedereen.

Er komt vast nog DLC om het logischer te maken, en we weten dat er dlc komt.
Misschien dat de DLC missies zijn vanuit een ander perspectief, dat je een ander character speelt op het slagveld tegelijkertijd met shepard en misschien dat je shepard zelfs recovered.

Ik zou eigenlijk ook niet weten wat voor dlc er anders uit zou moeten komen wat nog betrekking zou moeten hebben tot het verhaal.

TL:DR: IK denk dat deze ending opzettelijk gemaakt is om ons met zijn allen te laten nadenken, want om een eerdere quote op te halen. Ook wij zijn indoctrinated :)

[Voor 4% gewijzigd door Verderf op 19-03-2012 01:37]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• AppieNL
Leuk artikel Patriot.
Vond deze plaatjes ook erg grappig.

=D

[Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 19-03-2012 18:06]

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 22:43
So true QQ

• AppieNL
Oh dit is leuk.

Wat info van een planeet in ME1, met een bekend figuurtje van ME3 erin geshopped:

Food for thought no?

Deze post is van 2 jaar terug in dat topic:
screwoffreg wrote...

Exactly. There are two endings I wouldn't like for ME 3. One being a random GOD LIKE force that saves the Galaxy or another being that to defeat the Reapers, everyone has to become a primitivst and destroy the Relays, Citadel, etc. Both would make me pretty unhappy as those endings have been done to death.
Hulde voor de maker van die post die gewoon precies voorspelt hoe het zou eindigen 2 jaar voordat ME3 uitkwam. Shamelessly stolen grapje uit dat topic: Bioware luistert wel naar de fans lol. Vooral voor kuteindes XD

[Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 29-03-2012 22:17]

• AppieNL
Oogt een beetje als de officiele N7 hoodie?

Voor de echte Legion look kan je hopen dat ze deze in productie nemen?

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Trouwens, we kunnen dit allemaal opsommen in 1 ding:

http://imgon.net/di-R0MO.gif

• Zehtuka
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11-2017
Net perfecte destruction einde gedaan, echt 10x beter dan het origineel. Het stuk met je gewonde squadmates en de emergency evac van de Normandy terwijl je LI Shepard niet wil achterlaten was toch wel even een "slik" moment.

[Voor 91% gewijzigd door Zehtuka op 26-06-2012 23:32]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee