Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Magico.
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:43
Hoi Tweakers,

Waarschijnlijk ben ik van plan om onderstaand systeem aan te schaffen die een vriend van mij 2,5 jaar geleden gebouwd heeft met behulp van de BBG van juli 2009. Nu vroeg ik mij af of de componenten (processor, moederbord, RAM) die in deze PC zitten nog compatible zijn met bijvoorbeeld de videokaarten of geheugen van nu (uit de BBG van bijvoorbeeld januari 2012) of zijn deze al zo verouderd dat ik zo veel uit componenten moet vervangen om het allemaal met elkaar te laten werken en het dus niet de moeite waard is?

Ik wil bijvoorbeeld skyrim soepel kunnen draaien, is dit überhaupt wel mogelijk met deze specs?
En waarmee kan ik de geïnstalleerde AMD phenom x3 720 vergelijken (een processor van deze tijd)? Met een Intel I3 of haalt hij dat al niet?

Het liefst zou ik gewoon een I7 oid erin zetten het RAM verdubbelen en maybe ook nog een SSD erin zetten maar dan weer de vraag, werkt dat met de andere onderdelen?

Ook ben ik van plan om een grote LED monitor aan te schaffen. (24/27'') Als het een 24'' wordt, is het dan mogelijk om twee 24'' monitors erop aan te sluiten? Of is er dan een nieuwe videokaart nodig?

Of is het nog steeds een prima PC en is het niet echt nodig om er wat aan te verbouwen als het systeem vooral gebruikt wordt om skyrim te spelen, normaal te kunnen browsen, muziek te luisteren en misschien een keer een film erop te kijken.

Een hoop vragen maar ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.

Ohja, ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik kan hem overkopen voor €250,-

EDIT: Ik heb als het goed is de producten gekoppeld maar volgens mij laat hij deze niet zien, hoe krijg ik dit alsnog voor elkaar?

Magico. wijzigde deze reactie 13-02-2012 20:58 (3%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True