Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:49
harveydwijs2 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:59:
Is er een tweak om WiFi uit te zetten als het scherm uit is? Kan denk ik veel accu besparen (of zeg ik iets geks)?
iOS doet dit standaard, in ieder geval soms. De tweak Fiona (julioverne’s repo) voorkomt dit juist.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:47
Ik merk dat ik geen in app aankopen meer kan doen. Ik gok dat dit komt door een tweak of door de jailbreak (checkra1n). Ik draai 13.5. Meer mensen dit probleem?

Probeer als voorbeeld maar pro member te worden bij flitsmeister ofzo.

[Voor 18% gewijzigd door alexhooven op 10-06-2020 17:16]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@alexhooven Ik doe geen in app aankopen, dus kan het niet voor je testen.

Doen normale (gratis) aankopen het wel?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• alexhooven
Greatsword schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:23:
@alexhooven Ik doe geen in app aankopen, dus kan het niet voor je testen.

Doen normale (gratis) aankopen het wel?
De Appstore werkt wel. Ook betaalde apps. Maar binnen een app zelf een aankoop doen werkt niet. Ik doe het zelf bijna nooit, maar het viel mij ineens op toen ik perongeluk verkeerd klikte en constateerde dat het überhaupt niet werkt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@alexhooven Dus dan weet je ook niet zeker of het JB gerelateerd is.

Telefoon uitzetten zou ik zeggen, en dan kijken of het zonder JB wel lukt.

• alexhooven
Greatsword schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:26:
@alexhooven Dus dan weet je ook niet zeker of het JB gerelateerd is.

Telefoon uitzetten zou ik zeggen, en dan kijken of het zonder JB wel lukt.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Ik ben niet de enige zo te lezen. Zo te zien is dit een fix. Alleen ben ik geen held met zomaar even wat testen ;).

Update: net even m’n telefoon gereboot zonder JB en dan werkt het dus wel. Nu gejailbreakt en warempel....ook nu werkt het. Benieuwd of het blijft werken.

[Voor 20% gewijzigd door alexhooven op 10-06-2020 18:04]

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@alexhooven Dus zo te lezen is het een kwestie van Newterm 2.4 te installeren en daar het volgende commando gebruiken:

launchctl reboot userspace

Of anders een toggle toevoegen aan je controlcenter met UserSpaceRebootModule

[Voor 21% gewijzigd door Greatsword op 10-06-2020 18:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
alexhooven schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:25:
[...]

De Appstore werkt wel. Ook betaalde apps. Maar binnen een app zelf een aankoop doen werkt niet. Ik doe het zelf bijna nooit, maar het viel mij ineens op toen ik perongeluk verkeerd klikte en constateerde dat het überhaupt niet werkt.
Same here: 3 Apple devices (iPhone, werk iPhone en iPad) en alleen op de niet gejailbreakte devices werkt in-app purchasing. Beetje erg vervelend...

• iweq
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 25-09 15:06
Iemand ook last van afgeronde hoeken in de weergave van carplay? Nu mis ik in elke hoek een stuk.

[Voor 69% gewijzigd door iweq op 16-06-2020 13:26. Reden: Oplossing gevonden]

• iweq
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 25-09 15:06
iweq schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:30:
Iemand ook last van afgeronde hoeken in de weergave van carplay? Nee mis ik in elke hoek een stuk.
Tweak Edge was het probleem. Dan maar geen mooi gekleurd randje voorlopig. Gemeld aan ontwikkelaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
Ben wel echt blij met tweaks als:

Instagram no ads
Reddit no ads

Zojuist AppStoreUpdateTab geïnstalleerd. Zo heb je weer de “oude” update tab terug ipv Arcade in de AppStore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@alexhooven Waar heb je AppStoreUpdateTab vandaan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
syltheboy schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 21:06:
@alexhooven Waar heb je AppStoreUpdateTab vandaan?
Johnzaro's Cydia Repository

• alexhooven
Dit weekend eindelijk weer eens weggeweest. Vrijdag avond in de auto onderweg naar m’n hotel loopt m’n iPhone X vast en moet ik m rebooten....hele weekend zonder jailbreak, had ik weer ;)! Merk wel dat m’n telefoon zo’n JB behoorlijk kaal aanvoelt. Benieuwd hoeveel ios14 “afkijkt” van de JB-communitie

• nino_070
Is er iemand anders die de ABN Amro ICS Creditcard app gebruikt? Deze werkt niet bij mij, geeft telkens de melding ‘technische storing’

Heb Shadow en TweakConfigurator geprobeerd maar geen resultaat. Op iOS 13 (jb) werkte de app nog wel zonder detectie/anti injectie maatregelen

Acties:
  • +4Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Checkra1n team heeft intussen ook de jailbreak werkend op iOS 14 op alles t/m de iPhone X :) Dat hebben ze rap geregeld. Release volgt asap :D

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

WhatsappHack schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:35:
Checkra1n team heeft intussen ook de jailbreak werkend op iOS 14 op alles t/m de iPhone X :) Dat hebben ze rap geregeld. Release volgt asap :D
Dat is het mooie van Checkra!n toch, geen iOS versie limitatie ;)

Ik wacht echter wel tot de officiële release van iOS 14 i.v.m. bugs e.d.

• dave1972
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
WhatsappHack schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:35:
Waarom zouden ze hem al zo snel releasen ? Beter wachten ze even tot de nieuwe iPhone komt 😁

Huawei Mate 20 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

dave1972 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:39:
[...]

Waarom zouden ze hem al zo snel releasen ? Beter wachten ze even tot de nieuwe iPhone komt 😁
Dat heeft geen nut omdat Checkra!n alleen te gebruiken is t/m de A11 Chips en die zullen niet in nieuwere iPhones zitten.

[Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 24-06-2020 15:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Greatsword schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:01:
[...]

Dat is het mooie van Checkra!n toch, geen iOS versie limitatie ;)

Ik wacht echter wel tot de officiële release van iOS 14 i.v.m. bugs e.d.
Klopt! Maar Apple had, als ik de devs mag geloven, wat wijzigingen doorgevoerd in iOS 14 + firmware waardoor het een stuk lastiger werd om substrate in te laden. Daar hebben ze nu intussen netjes omheen gewerkt... In een paar dagen tijd. Blijf het knappe gasten vinden. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• alexhooven
Greatsword schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:56:
[...]

Dat heeft geen nut omdat Checkra!n alleen te gebruiken is t/m de A11 Chips en die zullen niet in nieuwere iPhones zitten.
Benieuwd hoe groot de community blijft van checkra1n. Stel iedereen stapt over op een iPhone XS en hoger, dan is checkra1n zo goed als dood toch? Dit is even puur hypothetisch.

Maar zoals hierboven al gezegd. Een beta software met een beta jailbreak. Dat is volgens mij vragen of crashes...

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

alexhooven schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:50:
[...]

Benieuwd hoe groot de community blijft van checkra1n. Stel iedereen stapt over op een iPhone XS en hoger, dan is checkra1n zo goed als dood toch? Dit is even puur hypothetisch.
Correct, maar de userbase is natuurlijk veel groter met oudere toestellen en aangezien zelfs de iPhone 6s straks nog iOS 14 krijgt, zullen er meer dan genoeg mensen zijn die voorlopig nog wel even met hun oude toestel door gaan.

Ik doe zelf zonder problemen 4 jaar met een iPhone en in de tussentijd heb je natuurlijk altijd nog jailbreaks als unc0ver e.d. mocht je echt een recenter toestel willen.

[Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 25-06-2020 16:13]

• Krode
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20-09 19:31
Ik heb gisteren wat tweaks opgeschoond. Echter blijft sindsdien de iPhone warm en gaat me accu snel leeg.
Is er een manier om te zien waardoor dit komt?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Krode gebeurt soms weleens, helpt om even paar keer te respringen en anders even het toestel een keer uitzetten en opnieuw jailbreaken.

• alexhooven
Krode schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 08:38:
Ik heb gisteren wat tweaks opgeschoond. Echter blijft sindsdien de iPhone warm en gaat me accu snel leeg.
Is er een manier om te zien waardoor dit komt?
Al een iCleaner gedraaid op nog even extra alle bestanden te verwijderen?

• Krode
Greatsword schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:15:
@Krode gebeurt soms weleens, helpt om even paar keer te respringen en anders even het toestel een keer uitzetten en opnieuw jailbreaken.
Uitzetten en opnieuw Jailbreak heeft gewerkt! Thnx.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
Krode schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:16:
[...]

Uitzetten en opnieuw Jailbreak heeft gewerkt! Thnx.
Wat je voortaan ook kunt proberen is een LDrestart. Dat is een restart die de kernel niet uitschakelt waardoor je niet opnieuw hoeft te rejailbreaken

• Kamoji_
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 04-07 04:10
Ik heb een 5s op 12.4.7 liggen die ik wil jailbreaken. Indien mogelijk het liefst een blijvende jailbreak i.p.v. een versie die ik moet herhalen na elke herstart van het toestel.

Ik heb geen OSX dus zal het moeten doen via een laptop met W10.
Kan iemand mij vertellen welke jailbreak ik het beste kan pakken en is er een fijne tutorial die ik kan volgen?

• Elite-Mind
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-09 13:18
Weet iemand een app waarmee ik kan zorgen dat de wifi niet verbroken wordt bij een time-out?

Ben nu voor langere periode in het Radboud UMC en elke keer als ik m'n telefoon lock verbreekt hij na x minuten de verbinding.

Irritant om steeds weer verbinding te moeten maken en ik denk er regelmatig ook niet aan waardoor m'n mobiele abonnementen nu er wel erg snel doorheen gaat. Vroeger had je hier insomnia voor maar deze houd op na iOS 6.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
Elite-Mind schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:28:
Weet iemand een app waarmee ik kan zorgen dat de wifi niet verbroken wordt bij een time-out?

Ben nu voor langere periode in het Radboud UMC en elke keer als ik m'n telefoon lock verbreekt hij na x minuten de verbinding.

Irritant om steeds weer verbinding te moeten maken en ik denk er regelmatig ook niet aan waardoor m'n mobiele abonnementen nu er wel erg snel doorheen gaat. Vroeger had je hier insomnia voor maar deze houd op na iOS 6.
Fiona van Julioverne doet dat :Y

• Elite-Mind
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-09 13:18
nino_070 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:10:
[...]

Fiona van Julioverne doet dat :Y
Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Mijn pa heeft een iPad mini 2. Jarenlang draaide hij op iOS 9.0.2 (jailbroken), maar deze week bleef hij steken op het appeltje. Toen moest ik hem herstellen naar iOS 12.4.7. Is daar een jailbreak voor? Chimera, Checkra1n en Unc0ver werken in ieder geval niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

syltheboy schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 23:02:
Mijn pa heeft een iPad mini 2. Jarenlang draaide hij op iOS 9.0.2 (jailbroken), maar deze week bleef hij steken op het appeltje. Toen moest ik hem herstellen naar iOS 12.4.7. Is daar een jailbreak voor? Chimera, Checkra1n en Unc0ver werken in ieder geval niet.
https://www.reddit.com/r/...an/guides/jailbreakcharts

• RifatSahin
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 03-08 11:49
iweq schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:30:
[...]

Ziggo GO App ben ik diverse bypasses aan het testen.

Deze werken iig niet:

Kernbypass
A-Bypass
Hidejb
Liberty

Deze werkt:

Shadow vanuit https://ios.jjolano.me/
Ik snap niet hoe het je gelukt is. Maar ik ben al letterlijk uren bezig en ik krijg ziggo niet werkend :s

Na het installeren van Shadow is het wel zo dat de app stopt met crashen. Alleen krijg ik de melding mbt jailbroken devices...

Ander onderwerp :

Na het installeren van DigitalBattery13 merk ik dat mijn toestel tot max 80% wordt opgeladen? Iemand met hetzelfde probleem?

[Voor 26% gewijzigd door RifatSahin op 04-07-2020 19:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
RifatSahin schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:43:
[...]

Ik snap niet hoe het je gelukt is. Maar ik ben al letterlijk uren bezig en ik krijg ziggo niet werkend :s

Na het installeren van Shadow is het wel zo dat de app stopt met crashen. Alleen krijg ik de melding mbt jailbroken devices...

Ander onderwerp :

Na het installeren van DigitalBattery13 merk ik dat mijn toestel tot max 80% wordt opgeladen? Iemand met hetzelfde probleem?
Ik had met die tweak ook diverse problemen. Toestel werd warm en batterij liep sneller leeg. Heb alles verwijderd wat met die tweak mee werd geïnstalleerd en daarna was het opgelost.

Maar wat ook het probleem bij jou kan zijn is de optie: optimaal laden. Instellingen > batterij > batterijconditie.

[Voor 10% gewijzigd door alexhooven op 05-07-2020 11:47]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MiniKoelkast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-09 20:25
Sinds een paar dagen ben ik weer jailbreak vrij. Graag wil ik jullie even mijn domme fout delen wat mij bijna mijn iPhone om zeep heeft geholpen, zodat dit jullie niet zal overkomen :)

Een tweak die ik gebruikte om backups te maken van al mijn geïnstalleerde tweaks, Batchomatic, heeft een functie waarmee je al je tweaks in een keer kan verwijderen. Ik dacht dat dit een goed idee zou zijn om te doen net voordat ik mijn RootFS wilde restoren (de jailbreak ongedaan wilde maken), echter zorgde Batchomatic hierdoor dat Restore RootFS niet meer werkte.

Hierom wil ik jullie waarschuwen. Gebruik nooit de 'delete all tweaks' optie in Batchomatic. ;)

• olderijk
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 10-07 11:35
Het lukt me helaas niet om hem zelf te jailbreaken. Kan ik dat ook ergens laten doen? Of kan ik ergens een reeds gejailbroken telefoon kopen?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@olderijk Wat is het probleem dan? Met zo weinig info en inzet kunnen we natuurlijk niets

• alexhooven
olderijk schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 00:16:
Het lukt me helaas niet om hem zelf te jailbreaken. Kan ik dat ook ergens laten doen? Of kan ik ergens een reeds gejailbroken telefoon kopen?
Op youtube staan echt hele simpele en duidelijke toturials. Welke toestel heb je en welke JB wil je?

• olderijk
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 10-07 11:35
Excuus! Ik was wat gefrustreerd na 5 uur googl 'en en proberen, en dacht: ik kan iemand hier beter voor betalen dan mijn dure uren hieraan te besteden! ;-)

Ik heb een iphone 7 met ios 13.4.1. Ik heb geen mac tot mijn beschikking, dus Checkra1n is geen optie.
Altserverpatcher en Altserver tot op heden nog geen succes opgeleverd. Eeuwig respect voor iemand die mij DE oplossing kan bieden!

• nino_070
olderijk schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:38:
Excuus! Ik was wat gefrustreerd na 5 uur googl 'en en proberen, en dacht: ik kan iemand hier beter voor betalen dan mijn dure uren hieraan te besteden! ;-)

Ik heb een iphone 7 met ios 13.4.1. Ik heb geen mac tot mijn beschikking, dus Checkra1n is geen optie.
Altserverpatcher en Altserver tot op heden nog geen succes opgeleverd. Eeuwig respect voor iemand die mij DE oplossing kan bieden!
Probeer eens je Windows Defender real time security uit te zetten als je Altserver & Altserverpatcher gebruikt :)

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
verschillende apps crashen momenteel door een SDK facebook f*ck up.

hier de oplossing:

https://old.reddit.com/r/...kcrash_fix_apps_crashing/

al mijn apps doen het inmiddels gewoon weer

• alexhooven
iOS 13.6 is zojuist uitgekomen. Ik heb een iPhone X met checkra1n. Als het goed is ondersteund deze ios 13.6. Kan ik nu “gewoon” m’n telefoon rebooten naar unjailbroken state en dan updaten naar iOS 13.6 en daarna weer opnieuw jailbreaken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@alexhooven In principe wel, maar let op dat je tweaks e.d. ook compatible moeten zijn.

Soms zijn er namelijk qua software kleine aanpassingen gemaakt, die er net voor zorgen dat bepaalde tweaks niet of minder goed functioneren.

Dus tenzij er echt iets spectaculairs in de update zit, zou ik zelf niet (zo snel) updaten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 18:33
13.6 is gekraakt voor Unc0ver

• joostiphone
  • Laatst online: 20-08 08:31
olderijk schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:38:

Unc0ver installeren via een signing service:
https://ignition.fun
https://iosninja.io/app
https://www.iphonecake.com/app/

Soms moet je even wachten totdat ze een bedrijfscertificaat hebben. Om de dag gewoon even checken.

Ik gebruik deze sites al jaren mocht dat wat voor je betekenen.

[Voor 4% gewijzigd door joostiphone op 06-08-2020 09:29]

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-09 18:29

Audione0

Strijdt der titanen

Ik wil mijn oude Iphone 5SE met 13.2.2 jailbreaken.

Welke versie kan ik het beste gebruiken? Full Jailbreak mits dit kan. en via Windows.

[Voor 6% gewijzigd door Audione0 op 13-08-2020 15:46]

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Audione0 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 15:45:
Ik wil mijn oude Iphone 5SE met 13.2.2 jailbreaken.

Welke versie kan ik het beste gebruiken? Full Jailbreak mits dit kan. en via Windows.
Greatsword in "[iOS] Jailbreaken - Deel 8"

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:40
Laatste versie van Ziggo Go werkt met jaikbreak :)
Iemand een tweak waarmee je app updates voorkomt?

Edit: appstore++ :)

[Voor 12% gewijzigd door matthijst op 26-08-2020 22:04]

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:56
matthijst schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:54:
Iemand een tweak waarmee je updates voorkomt?
AppStore++ kan je hiermee helpen.

Repo: https://cokepokes.github.io

Pi-hole | AdGuard Home

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ZiggoGo werkt ook gewoon via de browser ;)

• matthijst
Greatsword schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:27:
[...]

ZiggoGo werkt ook gewoon via de browser ;)
Maar niet te casten dan toch?
Plus app is fijner :)

• Krode

Bij mij crasht ie telkens nu ik m geupdate heb naar de laatste versie. gebruik je bepaalde tweaks?

• matthijst
Krode schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:15:
[...]

Bij mij crasht ie telkens nu ik m geupdate heb naar de laatste versie. gebruik je bepaalde tweaks?
Ik heb Shadow aan staan voor Ziggo,als ik Shadow uitzet crasht ie hier idd ook zie ik nu. Deze settings:
Enable Shadow
Disable Shadow for Safe Apps
Bypass detection libraries
Applications --> Ziggo aanvinken
Enable standard filters
Enable advanced filters
Restore Sandbox

[Voor 5% gewijzigd door matthijst op 28-08-2020 11:20]

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:22

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Ik probeer een iPad2,1 te downgraden van iOS 9.3.5 naar 6.1.3 om hem weer wat vlotter en dus bruikbaar te maken. Het wil alleen nog niet lukken.

TL;DR: Na aanpassen SystemVersion.plist krijg ik 6.1.3 update zichtbaar, maar halverwege het installeren reboot iPad en zit ik weer in 9.3.5

Heb de volgende stappen gedaan:
  1. 'Panda Helper' installeren
  2. Phoenix installeren via Panda Helper
  3. Apparaat jailbreaken via Phoenix
  4. Start Cydia en installeer iFile
  5. Bestand SystemVersion.plist bewerken, zet ProductVersion op '5.0' (zonder quotes) en ProductBuildVersion op '9A334' (zonder quotes).
  6. Zet apparaat uit en weer aan
  7. Laat zoeken naar update, iOS 6.1.3 zal nu gevonden worden en gaat installeren
Verdere uitleg stap 1 t/m 3 zie dit filmpje: YouTube: How To Jailbreak iOS 9.3.5/9.3.6 NO COMPUTER! (2020!) iPhone 4S, iPa...
Verdere uitleg stap 4 t/m 6 zie deze stappen: https://www.redmondpie.co...e-and-untether-jailbreak/

Bij punt 7 reboot de iPad en zie ik de oude stijl progress bar en Apple logo. Lijkt dus veelbelovend, maar nog voordat de progress bar op de helft zit start de iPad ineens opnieuw op en zit ik weer in 9.3.5 :/

P.S. Voor Netflix en YouTube bleek het niet perse nodig om te downgraden. Die heb ik in 9.3.5 ook aan de praat gekregen (App Store > Aangeschafte apps stelt hij dan voor om oudere versie te installeren, beide apps spelen video's zonder problemen). Maar hij blijft vrij traag dus ik wil hem liever wel downgraden.

EDIT: Uiteindelijk gelukt met 3uTools. iPad eerst even hersteld via iTunes naar 9.3.5 zodat de modificaties/jailbreak van hierboven eraf waren. Daarna deze tutorial (en de aparte tutorials waar ze daarin naar verwijzen) gevolgd en binnen 20 min. was de downgrade afgerond.

Draait nu weer op iOS 6.1.3. Heerlijk oubollige interface O+ maar wel lekker snel weer :9

[Voor 145% gewijzigd door ThinkPad op 04-09-2020 16:14]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True