| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ga naar begin startpost
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taral V heeft weer zo'n story. In Athiss en Mandalorian Raiders inderdaad weinig tot niks. Cnamdememum of zoiets weet ik nog niet!Anoniem: 56410 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:23:
Zelf inmiddels level 26 jugg. Spel is zeer vermakelijk al mis ik wel de "epicness" van de 1e flashpoint in opvolgende. (geen story meer ?)
p.s Ineens een queue van 20 min om 09:00 in de ochtend op Atho City ?
Goed punt. Ik zal hem aanpassen!kladblokje schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:43:
het hele voorwoord in de topicstart is overbodig geworden, dus
[...]
kan eruit
volgens mij hebben ze dat gefixed.Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:18:
[...]
Kan ook gewoon bijvoorbeeld de A-key blokkeren. Je character blijft constant rondjes draaien en je afk-status word elke keer gereset.
[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 20-12-2011 13:37]
Toen ik m'n eerste taxi nam in Nar Shaddaa wou ik wel even screenshotten ja!Alcmaria schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:00:
Moet eerlijk bekennen dat ik al een paar keer van het uitzicht heb genoten.. van die enorme steden met verkeer overal, wolkenkrabbers hele gave setting. of door de ruit van een spacestation kijken en een planeet zien met allemaal lichtjes erop van steden.. Ik vind de sfeer en graphics perfect passend.
Jij vond het destijds misschien niet grappig, maar hoe je het hier omschrijft moet ik wel om lachen!Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
Ik heb het op Eve voormekaar gekregen een schip van 1 miljard op te blazen in de eerste misse die ik ermee vloog. Nog nooit zo snel een spel geuninstalled. Ik had de neiging zelfs 'em nog harder te uninstallen. Fysiek. Met een magneet. En een hamer. En vuur.
Zuur.MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
Lame, zit ik in een flashpoint, ga dood en crash. Queue van 600
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 20-12-2011 17:00]
Vreemd. Als wij de sentinel (was voor ons de marauder) neer hakten, dan gingen de andere 3 in een enrage. Onze tank/healer kon dat niet handelen. Dus wij wilden ze sowieso alle 4 tegelijk neerhakken. Maar onze healer zat ook al vrij snel zonder regen/energy. Misschien dat die paar levels op de tank dan meer verschil maken dan op de dps.Chester schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:35:
[...]
Wij waren met een 29 tank, 27 healer en 21 & 24 dps. Eerste keer een wipe omdat een van de dpsers disconnecte. 2e keer waren ze neer. Eerst die Jedi met de blauwe sabers afmaken, want die springt van persoon naar persoon. Verder gewoon van te voren afspreken op welke volgorde je ze daarna gaat afmaken. Ik had als tank wel zo een beetje al mn cooldowns moeten gebruiken, maar dat mag ook wel bij een boss
Heb je voor blauwe mods niet net zoveel mats nodig als een blauw armour items dan?Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:00:
[...]
Trouwens, draai ook een aantal x het eerste flashpoint als je flink OP bet, dan kun je oranje gear farmen voor je companions en deze met mods (guild crafter?) bij houden.
Wel met een melee tank ook? Ik vraag me af of je namelijk niet in het voordeel bent met een ranged tank in dit gevecht.ReCreator schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:09:
[...]
Wij hebben deze gedaan met een lvl 28, 25, 25, 22... na de eerste whipe merkte we dat de overgebleven steeds sterker werden met als laatste een flink lompe AoE damage. Toen hebben we de laatste 2 maar gewoon tegelijk omgelegd... dat is het makkelijkste
Volgens mij heeft het niets met merk te maken want ik heb het ook op mijn Nvidia. Met name bij die eerste hub na de spaceport.Wilibrord schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:15:
[...]
Ik ook... die fluo groene "flikker" had ik ook al in beta. Ook hier een Radeon, een 6870.
Wel een supervette nickname.Scorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:44:
[...]
en dus maak je speciaal hier een account aan om te gaan klagen?
Volgens mij is het bij MMO's nooit anders geweest dan dat je eerst je betalingsmethode moet aangeven en een sub moet afsluiten voor je je gratis 30 dagen krijgt. Ik ben het wel met je eens dat ze die preorder code nu eigenlijk wel achterwege zouden moeten kunnen laten, ware het niet, dat je je preorder items dan niet zou krijgen.Kees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:48:
[...]
Hoezo heeft dat te maken met gierig zijn, dat snap ik even niet. Ik vind het gewoon bijzonder onlogisch dat, nadat ik het spel gekocht heb, ik de volgende stappen moet doen, zonder dat dat duidelijk gecomuniceert is:
a) pre-order code invoeren
b) dezelfde code weer invoeren, maar dan na 20-12
c) een subscription kopen (hoezo, ik heb toch al 30 dagen?)
Na die eerste keer de code invoeren had ik niet het idee dat ik die nog eens moest invoeren, en dat lijkt mij ook bijzonder onlogisch..
Vreemd, ik doelde namelijk juist op wow toen ik voor het eerst ging spelen.Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
[...]
bij wow niet .. battle chest codes geredeem en kon gewoon spelen.. tot die eerste 30 dagen op waren ..
Lees eens voor je iets quote. Ik ben het met je eens hoor.Verderf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
[...]
Zoals al vaker gezegt is dit bij alle mmo's zo, dat was bij wow, Aion,FF online, WAR, Rift echt niet anders.
Dat zou een leuke oplossing kunnen zijn als iedereen in endgame is, op dit moment nog niet. Zeker niet omdat sommige mensen heel veel pvpen tijdens levellen.Helza schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:30:
[...]
ze moeten die queue ook wat slimmer maken, group eerst lvl 50's een minuut lang, en ga zo naar beneden totdat je genoeg mensen hebt (en halfveer te tijd voor zoeken telkens). Game full, dan doorgaan met het level waar je gebleven bent, net zolang tot er niks over is. Over gewoon bracketen en dan alleen opvullen als je al xx minuten niemand hebt kunnen vinden.
ik zie nu level 10's in games met level 50's. en een queue tijd van maximaal een minuut. Ik wacht liever een paar minuten langer dan..
Karakter en opvoeding zijn m.i. nog altijd bepalend. Ik speelde ook Mortal Kombat toen ik 8 of 10 was en ik heb er nix van opgelopen, ondanks dat er niemand bij heeft gezeten om uit te leggen dat het allemaal niet echt is.defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:12:
[...]
Het artikel is behoorlijk suggestief en subjectief, het lijkt erop alsof de hele community slaven aan het afrossen is. Terwijl 99,9 % die uberhaupt het stukje zien het meer als een gimmick zien, waarvan de lol na 30 seconden er ook weer af is.
Aan de andere kant vraag ik mij wel eens af als ik mijn neefje van 10 GTA zie spelen en allerlei mensen van de stoep aan het afvegen is, of dit wel goed is? Ik denk dat jonge kinderen hierbij een kwetsbare groep zijn, omdat we nog steeds niet zeker weten wat de effecten zijn van stelselmatig geweld op tv en games.
Gelukkig bouwen developpers allerlei mechanismen in om de ouders wat instrumenten te geven om dit te beperken, ook de rating op de games is een goed middel. Toch vraag ik mij af hoeveel ouders hiervan op de hoogte zijn en weten wat hun kinderen spelen.
Ik geloof niet in onderzoeken, omdat er altijd verbanden worden gelegd die gevolg kunnen zijn van iets totaal anders, maar toch conclusies worden getrokken. Zolang het niet meetbaar is kun je er geen concrete conclusies uit trekken. En gedrag en karakter is nu eenmaal geen exacte wetenschap. Maar dat is misschien een iets te diepgaande discussie voor een thread over een spelletje!defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:25:
[...]
Mee eens, maar af en toe heb je een karakter waar geen enkele opvoeding tegen helpt en geweldadige spellen kunnen dat verergeren/escaleren. De hamvraag is: was dit ook gebeurt zonder een geweldadig spel?
Ik hoop dat daar eens goed onderzoek naar wordt gedaan. Al het onderzoek tot nu toe wordt ook gelijk uit zijn verband gerukt door voor- en tegenstanders.
Zelf denk ik dat het toch in de opvoeding ligt en als ouders het niet meer aan kunnen, voldoende hulp vanuit de juiste instanties.
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 06-01-2012 10:51]
Welke ability je moet gebruiken hangt totaal af van procs en talents. Je hebt niet echt een rotation van skills maar op basis van cooldowns en buffs moet je de goede spell gebruiken om effectief damage te kunnen doen. Momenteel is dat wat lastig met de veel te kleine buff icons in je UI in PvP, maar verder is het te doen. Madness = Balance build en Balance voor shadow is voor PvP echt geweldig. Probeer deze build eens: http://www.torhead.com/skill-calc#200ZhGbZf0fRrMkrfz.1 Build draait wel meer om casten dan melee.Spunker schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 05:03:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik speel uitsluitend pvp met mijn assasin maar ik vind het nog steeds lastig om fatsoenlijk damage te doen.
Ik probeer te openemen met stealth, electrocute, maul. Daarna Reckleness en dan shock, dan force en dan vervolgd met discharge en dan random buttons bashen ivm de voor mij vage light sabre abilities en dan probeer ik rond de 30% health assasinate.
Het probleem voor mij is de verschillende saber aanvallen die je kunt doen, ze lijken kwa damage erg in de buurt van elkaar te liggen en ik zie niet veel verschill in damage die ik doe. Iemand een tip voor deze abilities? Welke light sabre ability zou ik het meest moeten gebruiken voor face to face combat?
low slash, Saber strike, Trash, voltaic slash voelen vrijwel het zelfde buiten de animaties. Meestal spam ik alleen voltaic omdat ik lui ben en ik shock weer kan gebruiken.
En hoe weet ik waneer ik maul kan critten? ik vind het nog ontiegelijk irritant dat als ik de maul ability start, hij zeker 1 a 2 seconden neemt voordat ie aan zijn backstab begint zoo irritant vooral als ik snel wil aanvallen neig ik nog wel eens 2 keer te drukken en dan begint ie weer overnieuw met de animatie om de backstab te gaan uitvoeren, en dan is het meestal zo dat ie maar 1500 damage doet waar ik ook keren hebt dat ie blijkbaar wel crit en dan 3000+- damage doet.
Ook snap ik crushing niet helemaal, het casten duurt 6 seconden voordat je damage kan gaan doen wat vrij lastig is als iemand op je in staat te hakken, heb je al aardig wat damage ontvangen voordat je aan je volgende abilities kan gaan beginnen om meer damage te doen. Gebruik ik het op iemand die door een team lid word aangevallen. dan is die persoon alweer bijna dood voordat ik klaar ben met casten en ik dus maar bar weinig dps contribuut aan het neerhalen van die vijand en eindig ik vaker in het gebruik van force in plaats van crushing
Maargoed ik word ook nog dikwijls gepwnd door lvl 25ers en ge4a5 shot door lvl 50, en ik ben dan al lvl 47
Dat zegt natuurlijk ook wel iets
Excuses voor alle typo`s, ik woon al enkele jaren niet meer in nederland en spreek/ schrijf nog maar zelden in het nederlands
Het eerste dat ik gisteren zag toen ik de fleet binnen liep:bstard schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:24:
[...]
[...]
Ja heerlijk he, al is dat wel vaker bij MMO's als het nog nieuw is voor iedereen. Later als men 't wel kent wordt 't meer 'even snel'. Lang leve de noob fase
Zowel voor PvP als PvE zijn vanguards momenteel echt de bomb. Ik zou het echter af laten hangen van of je de class leuk vindt om te spelen.DivineNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:48:
Question:
Ik heb nu jedi knight als tank, maar is een vangaurd beter of meer de moeite waard als tank? Of valt dit allemaal wel mee?
(vind de gear van vangaurd zo vet dat ik ff wil stoppen met knight en wil switchen naar vangaurd)
Ik heb denk ik de helft van de quests overgeslagen op planets. Wel netjes iedere dag mijn daily space quests gedaan en niet te snel geleveld, dus scheelt misschien ook.Morrar schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:21:
[...]
Misschien een beetje laat, maar hier staan erg goede compendiums:
http://sithwarrior.com/fo...rative-Healing-Compendium
Deze is voor scoundrel, maar alle andere classes zijn daar ook te vinden.
Over Smugglers / Scoundrels gesproken; merk trouwens dat de leveling story echt bar slecht is uitgewerkt voor deze klasse. Met m'n Jedi Shadow had ik altijd quests te over en ging ik overal als een speer doorheen. Ook als ik geen heroics of FPs deed kon ik gewoon de verhaallijn volgen. Met mijn Scoundrel heb ik veel meer moeite om genoeg XP te sprokkelen; de standaard verhaallijn biedt gewoon veel te weinig XP en ik mis ook goede bonusseries. Ik ben nu level 45 en vrijwel klaar met Voss (hopend op een bonusserie....). Bijna alle quests inclusief de classquests zijn nu oranje. Alle mobs zijn 2-4 levels hoger en met Champions wordt het dan soms echt behoorlijk pijnlijk. Ik moet nu dus in de fleet gaan campen om FPs te farmen of PVP gaan doen om verder te kunnenHet vreemde is ook dat ik nog geen 10 levels geleden voorliep qua XP en toen alles groen was...
Edit: Ah gelukkig! Voss heeft een bonusserie
Enig idee hoe je oplost dat SWTOR af en toe je keyboard settings overboord gooit? "/" verandert dan ineens in een "=" en je `-knop werkt ineens niet meer. (aangezien ik die voor autorun gebruik, best lastig in huttball.Morrar schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Ja die bug heb ik op m'n Smuggler dus ook... Probleem met deze stealth bugs vind ik dat ze vooral heel onlogisch zijn. Natuurlijk is het prima als mobs stealth detect hebben, maar het is vreemd dat ze alleen aanvallen als je in stealth blijft en er niks gebeurt als je uit stealth dropt. Je zou verwachten dat je in stealth juist minder zichtbaar bent...
En voor de muisbug is 2x CTR + U inderdaad de oplossing, maar dan lag je best lang. In HM vaak te lang als het echt tricky is.
Maar goed, deze bugs zou ik prima mee kunnen leven als er veel tegen over stond. Helaas vind ik het nu gewoon echt te stil op max level. Daar kan Bioware niet heel veel aan doen, maar sommige dingen zouden wel helpen zoals een goed systeem om groepjes te maken voor FPs.
Zoals ik al zei, is het in windows zelf niet zo. Alleen in-game. Dus het moet een toetsencombinatie zijn waar alleen SWTOR gevoelig voor is. I dunno...Walance schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:55:
[...]
Dat ligt waarschijnlijk wel aan Windows. Standaard staan er 2 toetsenbordindelingen ingesteld in Windows (als je bij de installatie bij land Nederlands hebt gekozen, ook al is de taal van Windows zelf gewoon Engels). US International en Dutch, US International is wat de meeste toetsenborden hebben hier.
Als je ctrl+shift doet, dan wordt er naar de andere toetsenbordindeling gewisseld. Dat is bij spellen zoals swtor heel makkelijk om per ongeluk te doen, zonder dat je het in de gaten hebt. Je kunt dan nog een keer ctrl+shift doen om het tijdelijk op te lossen. Wat beter werkt, zodat je er nooit meer last van zult hebben, is om gewoon alle toetsenbordindelingen die je niet gebruikt te verwijderen uit je Regional Settings, dan kun je nooit meer per ongeluk wisselen naar de verkeerde.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-02-2012 16:00]
Ik heb het even geprobeerd, maar ik weet nog niet zeker of het opgelost is, gezien UPC nu bezig is met de volgende problemen veroorzaken. Thx voor de oplossing in ieder geval. Kon deze gek genoeg nergens anders op het web terugvinden.SythAdmin schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:03:
[...]
bij mij was trouwens de oplossing om daar gewoon alle snelkoppelingen er uit te pleuren want ik hoef toch nooit van toetsenbord-taal te veranderen...
Je kan ook Fatal Alliance van Sean Williams lezen. Dat is ook een boek dat compleet op de lore van SW:TOR is gebaseerd.shaft8472 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:25:
[...]
"Deceived" - Het boek start vanaf de eerste trailer cinematic die Bioware heeft gereleased. Er wordt veel uitgelegd over 'The Sacking of Coruscant', de gespannen band tussen Empire en Republic, het verhaal vertelt veel over Darth Malgus en de huidige stand van zaken m.b.t. het 'Treaty of Coruscant'.
"Revan" - Vertelt het een en ander over Revan na de originele Kotor. Erg interessant. Beschrijft een stukje voorgeschiedenis van SWToR.
spoiler:Met name als je daarna de questline: The Jedi Prisoner speelt.
Je weet wat ze zeggen he: de whiners en trolls zitten op de fora. De anderen spelen het spel gewoon.Rourke schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
[...]
Het is niet altijd een goede eigenschap van mij dat ik me zo graag meng in de community online. Dat realiseer ik me wel. Gelukkig ben ik wel in staat een eigen mening te vormen. Ik zal rustig doorlevelen en ben benieuwd wat 1.2 zal brengen. Ik geniet er nog wel van voorlopig.
De reden dat ik het toch vraag is omdat ik hier denk aan "Waar rook is, is vuur". Als ik overal een verkeerd signaal krijgt, moet er wel wat aan de hand zijn. En aangezien ik geen flauw idee heb hoe open Bioware is in zijn toekomst plannen, of dat ze hier uberhaupt over hebben gepraat, vraag ik het hier.
[Voor 56% gewijzigd door DarthDavy op 01-03-2012 08:51]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dan kunnen ze beter die skill uit het spel halen en gewoon iedereen de hogere runsnelheid geven standaard. Iedereen heeft het toch opstaan, dus het is verloren ruimte op je skillbar. Door het run/walk mechanisme kan je nog altijd trager lopen als je dat zelf wil.Tha_T schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
Hmm Sprint gaat terug naar lvl 1. Ein-de-lijk
Bron; Guild Summit
Ah, het gaat erom dat ze je de uitbreiding Cataclysm leveren met een level 80 zodat je onmiddellijk aan de nieuwe content van Cataclysm kunt beginnen zonder een nieuwe level 1 te rollen, onafhankelijk of dat Goblin of Worgen is, want doen moet je nog altijd door de content van Vanilla WoW, Burning Crusade en Wrath of the Lich King. Dat zijn dingen die je al gedaan hebt en die mensen kunnen tegenhouden om het opnieuw te gaan spelen. Vergeet niet dat max level 85 is nu in WoW en dat WoW veel meer endgame heeft dan SWTOR.Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:03:
[...]
Maar serieus, zonder er een wow discussie van te maken want dat hoòrt niet in dit topic natuurlijk, maar hoe hard haal je je eigen game onderuit door gewoon level 80's uit te gaan delen.
Stuur dan een DM.naaitsab schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:02:
[...]
Het is een changelist van een paar A4'tjes, die gaan we hier dus niet plaatsen....
Laten we het erop houden dat het een nette compensatie is. Je krijgt eigenlijk financiële compensatie voor een beloofde feature die uiteindelijk niet in de patch zit. Je kan dit normaal vinden (en ik vind dat eigenlijk ook normaal), maar het is vrij ongezien in de MMORPG business. We weten ook niet waarom de rated warzones er niet inzitten. Volgens mij was er echt een systeem, maar was het systeem echt slecht en hebben ze op het laatste moment beslist om het eruit te slopen. Ze hadden het er ook in kunnen laten en dan zeggen: "we appreciate your bug reports and we will fix it in patch 1.3". Het zou niet de eerste keer zijn dat een nieuwe feature in een MMORPG er maar halfbakken inzit.MrVegeta schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 02:08:
[...]
Wij betalen ervoor, wij betalen hun salaris, wij betalen de kosten voor ontwikkeling. Zij hebben deze patch uitgesteld en iets groots voor pvp'ers er uitgelaten. Vind het erg goed van Bioware zelf dat ze die 30 dagen doenBeetje geven en nemen.
Euhm... Niets, want het zijn twee totaal verschillende genres van games. Of... Héél véél, want het zijn twee totaal verschillende genres van games. Maw, je stelt een hele slechte vraag. Waarom speel je heel veel CoD en BF? Wat vind je zo leuk aan die spellen? En waarom denk je er nu plots aan om SW:TOR te gaan spelen? Wat denk je dat SW:TOR je kan bieden? Wees je er heel sterk van bewust dat een FPS en een MMORPG twee totaal verschillende soorten van games zijn, die je een totaal verschillende game ervaring bieden.Anoniem: 454552 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:22:
Ja ik weet cod en bf maar dat speel ik vaak dus daarom vroeg ik het. ik wil graag weten wat star wars the old republic zo speciaal maakt vergeleken met cod en bf
Gear requirements en enrage timers.Weakling schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:28:
[...]
Gratz! Maar wat zijn gear timers? Enrage timers?
Nou ja, ik geloof niet dat ik ooit met dit soort bosses in aanraking zal komen. Ben ik geen hardcore speler genoeg voor. Daarnaast is de guild een beetje dood aan het gaan. Dik 180 leden en als we geluk hebben 10 man op een avond online. Triest.
Synergy op The Red Eclipse is ook open voor invites. Wij zijn een casual guild die op weekbasis opsjes organiseert. Meer info op http://oldrepublic.nllanerios schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:51:
Misschien toch maar weer proberen het spel. Iemand een leuke guild ergens? liefst een PVE guild die een beetje casual raid (wil redelijk snel levellen en gaan raiden)
Denk niet dat ie er snel gaan komen. Overlaatst zat ik opnieuw in de queue voor The Red Eclipse om te kunnen spelen (piekmoment dat wel: zondagavond 19u30). Of als ze mensen zullen laten transfereren zal het hoogstwaarschijnlijk niet naar The Red Eclipse zijn, maar naar de minder drukke servers die wel wat volk kunnen gebruiken.Weakling schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:04:
[...]
*moppelt iets over server transfer die er maar eens snel moet komen
Omdat je vrienden terug WoW gaan spelen zijn kan jij geen SW:TOR meer verder spelen?chieldtm schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:54:
Klaag modus aan
Het is en blijft een mooi spel. Heb er verdorie een nieuwe PC voor aangeschaft, want ik ben een SW nerd tot in den lange dagen.. (21 dec.. want dan gaan we allemaal revive to medcenter)lololo.
Maaaaaarrrrrrr.................... ik ben op 20000xp na lvl50 en heb niemand om mee te spelen.... HC?? no go.. OPS?? no go.. Ik dacht dat na dat ik ben gestopt met MMORPG die we niet bij naam zullen noemen, als tank eens goed mee kon komen in de HC's en OPS en dingen.. maar helaas. Ben nog steeds helemaal groen (op een 3 tal oranje item's na).. er is geen.... social gebeuren... al mijn maten die ik had meegetrokken uit Azeroth zijn ondertussen weer terug om iets met panda's te doen.. Zo jammer.. Voel me soms zo alleen...
Klaag modus uit
Dus voor een bug wil jij compensatie? Misschien gewoon verder spelen en wachten tot de bug gefixed is. Heb je trouwens wel een bug report aangemaakt? Misschien dat het dan bij een volgende patch gefixed is ipv compensatie te eisen voor een - naar mijn bescheiden mening - belachelijk klein iets. En als je daar toch zo zwaar aantilt. Je bent pas level 17, reroll je warrior dan naar een human. Zo'n straf is dat nu ook niet om dat te herspelen.roeltjow schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:18:
ik vind het zo slecht dat sommige Headgear gewoon niet te zien is op een Sith Pureblood... het gaat mij om de Headgear van de Sith Warrior class, die je krijgt rond level 17 met de class quest. dat is naar mijn mening de vetste headgear die je als sith warrior kan hebben, en dan doet die het gvd niet.
ik heb al een soort ragemail gestuurd dat ik dan compensatie wil voor mijn gespeelde uren op die Toon of een mogelijkheid om mijn ras te veranderen naar Human. maar dan krijg je een standaard mail terug dat ze geen service hebben om ras of class te veranderen.
/ragequit
Synergyroeltjow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:37:
iemand die een goeie nederlandse guild weet voor op The Red Eclipse aan de dark side.
aangezien de guild waar ik in zat bijna dood is wil ik graag naar een andere.
ik heb een Sniper van level 43, en een Juggernaut van level 20 en dan nog een Sorcerer van level 18.
(en nog wat lage characters die ik mss ga rerollen als cathar uit is)
met die Sorcerer wil ik proberen de story uit te gaan spelen op zon laag mogenlijk level, iemand die me daarbij kan helpen? ik ben momenteel net van Balmorra af.
Waarschijnlijk omdat je groep al full rakata geared is. Anders had je wel minder gekregen...mat.hi.as schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:56:
[...]
Bedoel je dan de Rakata-drops op KP HM? Dat wist ik nog niet, het was voor mij gisteravond de eerste keer. Maar zelfs dan vond ik het hard gaan met de drops. Ik had namelijk niet alleen twee drops, maar in totaal 3 of 4 Rakata en nog wat lagere zooi bij de drie eerste bosses.
Hehe, inderdaad, maar het is maar bezigheidstherapie tot 25 augustus. WoW speel ik nu met die scroll of resurrection en die zal zondag afgelopen zijn. Ik heb geen plannen om te resubben in WoW (tot grote spijt van mijn vrouw). En dat is nou toch net de doelstelling van die scroll of resurrection.
Je kan op alle vier je karakters spelen. Je mag er gewoon geen bijmaken.Grompie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:27:
[...]
Iemand die weet hoe het zit met bestaande characters? Heb vroeger nog gespeeld en had een 4tal characters als ik nu f2p doe kan ik dan kiezen welke characters mijn 2 zijn?
psychodude schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:52:
[...]
Als je net als een jaar geleden blijft subben, hoef je niets te unlocken. Ik blijf het dan ook vreemd vinden dat mensen welk unsubbed zijn plotseling weer van alles verwachten. 3 maanden geleden, had je niets als unsubbed account, inclusief 0 action bars. Nu heb je nagenoeg de gehele storyline ter beschikking om gratis te spelen.
Ik was en ben nog altijd bereid om maandelijks te betalen als die maandelijkse betaling het waard is. Dat is niet het geval, daarom ben ik gestopt met spelen 6 maanden geleden._H_G_ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:52:
[...]
Het is vreemd dat je nu gratis wil spelen, terwijl je toen bereidt was maandelijks te betalen. Da's wel een heel verschil
Dat wist ik niet. Dat is dan wel netjes.verkerk20 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:59:
Als subscriber hoef je helemaal niks voor HK-51 te betalen.
Een F2Per betaalt om naar section X te moeten gaan. Een subscriber krijgt hier standaard toegang naar.
Stel je hebt op 1 character HK-51 unlocked dan kun je er voor gaan betalen. zodat je op de andere characters niet meer al die quests hoeft te doen
Op zo'n laag level denk ik niet dat add-ons je veel zullen helpen (en nee, die zijn er niet voor SWTOR, wel een ingame dps logfile, zit in je opties).DarkUnreal schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:15:
Ben eigenlijk opzoek naar een RaidFrames en Dps Meter addons voro swtor. Nu lees ik her en der dat er alleen geen addons beschikbaar zijn voor swtor. Iemand enig idee of dit gaat veranderen?
Gister met mn mercanery bodyguard een flashpoint gedaan, maar wat was het lastig iedereen up te houden. Op dit moment (lvl 15) heb ik maar 2 heal skils: Rapid Scan en Rapid Fire (rapid fire is te gebruiken als ik een bepaalde buff aan zet, naam ff kwijt). De Rapid scan zorgt voor erg veel heat op mn gun, en na 3 keer healen zit ik al zowat een full heat. Rapid fire zou je tussendoor moeten gebruiken om je heat te beperken, maar Rapid Fire doet helemaal niks geen HPS. (crits van 38 ofzo).
Betreft stats, ik ga voornamelijk voor Aim en Endurance. Op mn 2 wapens zit ook nog wat TechPower (100 per wapen ongeveer).
Doe ik iets verkeerd? Kreeg de groep teveel damage om ons in leven te houden (was 1 dps' er die constant in de spread fire van de boss stond, en daardoor erg veel dmg kreeg), moet ik een andere rotation aanhouden? (lijkt me lastig met 2 spels). Of moet ik gewoon niet zeuren en doorlevelen, want op lvl 16 krijg je een extra heal spel erbij (Medic Scan ofzo).
Iets van een Armoury hebben ze niet bij swtor toch?
Aangezien jij Augments maakt, kan jij geen Augment Kits maken, dus helpt het RE'en van jouw stuf niet om die augment kit components te krijgen.Ashrah schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:02:
Meh de Augments die ik zelf maak RE'en werkt ook niet ... toch maar weer terug naar equipment dan
En waar haal je die vandaan, want ik heb een synthweaver op 400, maar die kan geen enkele Augment maken.Ashrah schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:57:
[...]
Synthweaving kan ook Augments maken, Might/Defense/Willpower/Alacrity zijn Synthweaving en ook de Kits.
8 of 16-man?Anoniem: 386414 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:21:
Gister met de guild eindelijk NM EC gehaald. We wilde dit nog behalen voordat de XP uitkwam en dit is gelukt
http://www.trippintheforce.com/guides/loot-list-operations/kowlier schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:06:
wat dropt er dan in NiM EC? toch geen rakata hoop ik
Op lvl 50 dailies en weeklies. Met crafting valt er ook wel geld te verdienen, maar ik vind dailies en weeklies runnen gewoon gezelliger (ik doe ze in groep met de guild).kowlier schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:12:
wat doe je eigenlijk om geld te verdienen?
Nee. Wat ik wel zou doen is een x aantal unlocks uit de Cartel Market kopen: extra action bars, de mogelijkheid om artifact gear te mogen dragen enzoverder. Ik geloof dat je dat er zelfs zo'n newcomers pack bestaat die je al die unlocks geeft en waar alles inzit wat je nodig hebt.Grompie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:12:
Zijn er echter redenen om subscription te nemen als ik voorlopig enkel wil levelen en af en toe een warzone of flashpoint wil doen.
Ik ben met veel niet akkoord wat je gezegd hebt, maar het is een eindeloze discussie om daarop in te gaan.psychodude schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:57:
[...]
Ik ben persoonlijk wel tevreden met wat de expansion te bieden heeft. Met name enkele quality of life adjustments welk gedaan zijn zullen het spel veel goed doen naar mijn mening, en tezamen met mijn guild kijken we er erg naar uit om wederom lekker aan de slag te kunnen in TFB HM en ons te kunnen gaan storten op S&V HM.
NET genoeg gear? De S&V SM en Asation SM zijn poepie droopie simpel en geven Arkanian Gear dewelke waarmee je de HM's in kan. Wij farmen nu de story modes om vanaf volgende week terug de HM's en NiM's in te duiken.Anoniem: 386414 schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:48:
[...]
Als je met de guild net een nieuwe OP wilt tackelen en je hebt NET genoeg gear ervoor is het beter om een operative the laten healen en een andere dps class laat dpsen om net dat laatste beetje dps eruit te gooien om de boss neer te halen.
Ik denk dat het community aspect zeker nog speelt en is zeker één van de sterkste troeven die een MMO kan hebben om mensen lang aan hun game te binden.psychodude schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:26:
[...]
Maar om heel eerlijk te zijn, is dit in een andere MMO anders? Vroeger had je nog het community aspect welk mensen sterk tot een bepaalde game hield. Maar tegenwoordig is men bij lange na niet meer zo gebonden aan een guild of game community waardoor dat als evt. alternatieve bindende factor vrijwel weggevallen is.
Inderdaad Sentinel Watchman/Marauder Annihiliation DPS is momenteel de hoogste single target DPS in PvE OPS mogelijk.
Yup, die verdwijnen niet en zullen ook wel handig zijn voor bepaalde zaken te unlocken eens je F2P speelt.Vads schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:17:
Ik heb gisteravond mijn subscription stopgezet. Speel te weinig (eigenlijk al maanden niet) en betaal wel maandelijks. Ik begrijp nu dat ik Free-to-play mag spelen, op zich leuk voor mijn zoontje nog. Kan ik nog wat doen met die Cartel Coins en zo?
Ja, alle speeders levellen met je speeder skill level mee.dierkx36 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:56:
Hoe zit het trouwens met de speeders die je bij de Catel Market packs krijgt.
Zijn deze speeder pilot level gebonden
(Bedoel van pilot level 1 is 90% ,pilot level 2 is 100% etc etc)
Ik, maar wel langs Republic zijde. Vrij actief: zo'n 10 tot 15 uurtjes per week. Soms wat minder, maar dan probeer ik nog voldoende online te komen om mijn crafters aan de slag te houden.FreqAmsterdam schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:51:
Hmm, bummer. Misschien had ik even vooraf in dit topic moeten kijken, ik heb nu namelijk een character op The Progenitor aangemaakt, i.p.v. op The Red Eclipse.
Nog andere mensen die spelen op The Progenitor? Ik heb een level 22 Bounty Hunter. :-)
Als je guild zoekt: http://www.the12parsecs.com/FunkyTrip schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:55:
Ben afgelopen week ook weer begonnen. Was ooit zelfs founder
Maar heb het indertijd maar 1 of 2 maandjes gespeeld. Wel raar dat ik nu geld moet betalen om mijn founder titel te kunnen dragen
Of uberhaupt dat er nog zoveel restricties zitten aan 'preferred status'. Ik heb verdorie 60 euro gedokt om dat spel te kopen
Level 6 bounty hunter nu op Progenitus server. Daar heb ik bij de andere kant ook nog een lvl 28 smuggler, maar ik begin liever weer opnieuw.
http://lmgtfy.com/?q=SWTOR+server+transferZantiath schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:49:
Zijn er ook Transfer mogelijkheden naar andere servers??
Ik vraag me toch af hoe de procedures daar zijn om iets op een live server te zetten...This is probably the most spectacular epic fail on Bioware's part yet. It appears that they somehow accidentally released a premature, corrupt version of 2.4 onto the live servers that will interfere with tomorrow's scheduled patch. Bioware's solution: don't launch the game.
WARNING: Downloading this corrupted patch and logging into the game means you will have to redownload the entire game (10+ gigabytes of data) tomorrow. DO NOT RUN THE LAUNCHER until the servers go offline.
EUhm... het is een RPG. Wat wil je? Dat je als healer beter wordt als je je strength stat boost? Dat is in geen enkele RPG zo... Zo ook nogal idioot zijn.FreqAmsterdam schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Maar uiteindelijk is er maar één optie echt de beste. Ik heb het over stats overigens. Je kunt wel varieren in mods etc. maar uiteindelijk profiteert een healer het beste van bepaalde stats, een tank van bepaalde stats etc.
Bij SWTOR heb je dat ook. Je hebt de set items van drops van end game ops bosses, maar je kan ook ongeveer evenwaardige gear kopen met commendations die je in tal van activiteiten ingame kan vergaren.FreqAmsterdam schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:07:
[...]
In WoW heb je set equipment, maar is er bijvoorbeeld ook een hele hoop equipment beschikbaar die niet behoort tot een set, waarmee je een eigen build kunt maken.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details