Ik nu (eindelijk) ook!
Het updaten ging gemakkelijk en was snel gedaan.
Ik heb echter nog een vraag:
GPU-Rendering afdwingen
Weet iemand wat deze instelling doet? Het staat standaard uit.
Opnieuw bedankt voor jullie reacties
Ik laat het dan maar ingeschakeld
Om op de vraag van r-vos te antwoorden:
Ik vind dat ICS vooral visuele verbeteringen heeft, het ziet er allemaal wat beter uit, maar werkt meestal hetzelfde.
Zoals deze foto's (de zwarte "vlekken" zijn gewoon verwijderde persoonlijke gegevens):

Hier valt al uit af te leiden dat je nu ook gemakkelijk screenshots kan maken. (power+volume down)

Nu scroll je horizontaal.

Datagebruik is nieuw. Ik vind ook dat alles hier iets trager werkt.

Een soort "tijdlijn" voor je muziek, zoals cover flow op iPhone. (normaal moeten er albumhoezen komen)

Nieuw multitasking menu, vooral mooier (en trager), maar niet beter.

Scrollen in apps gebeurt soms ook horizontaal. Dit is de nieuwe personen-app.

In de camera-app zijn dit de 3 enige vernieuwingen (Time-lapse, effecten en panorama)
Zoomen, verbeterd focussen en zero shutter lag is niet voor de Nexus S.

Widgets zijn nu interactief en scrollbaar. Mappen maken is makkelijker.

Ik denk dat dit nieuw is, maar ik weet het niet zeker. Als je dubbeltikt op te tekst in een webpagina wordt je webpagina aan de tekst aangepast maar is het nog nauwelijks leesbaar. Zoom je nog verder dan staat de tekst er niet helemaal op. Dubbeltik je dan, dan wordt de tekst aangepast aan je zoomniveau.

Qua performance zijn de verbeteringen minimaal.
Enkel het browsen gaat sneller.
Sommige dingen zelfs trager.

Maar al bij al is deze update belangrijk en goed.
Maar, er zit geen Face Unlock in! :'(
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee