Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:39:
Laat ik me even voorstellen. Ik ben verantwoordelijk voor de social media voor Saturn Tilburg.

Hebben een 5DII body en 7D body liggen.
5DII = 1559,- na korting.
7D = 1099 na korting.

Probeer zoveel mogelijk vragen hier te beantwoorden, makkelijker voor degene met twitter is @saturntilburg.
Vraagje: Ik heb vorige week eem macair gekocht. Dat was dus net voor deze actie. In de voorwaarden is de macair niet uitgesloten van deze actie.

Wat is het beleid van Saturn?

(De verpakking is natuurlijk al opengemaakt)

[ Voor 3% gewijzigd door mkmi op 02-03-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Fiber

Beaches are for storming.

Meestal doen ze niet moeilijk en kun je hem (virtueel) omruilen. Dan maken ze een nieuwe bon voor je en krijg je geld terug. Je kan hem sowieso terugbrengen binnen 2 weken. (Zo werkt het bij de MM, Saturn is niet veel anders dacht ik...)

Edit:
En voor anderen, of iets op voorraad is maakt eigenlijk ook niet uit, ze kunnen gewoon voor je bestellen. Moet je wel deze week al afrekenen en je product een week of wat later pas ontvangen. Heeft mij ooit 200 Euro voordeel op een CTO Macbook Air opgeleverd.

[ Voor 36% gewijzigd door Fiber op 01-03-2012 11:45 . Reden: Edit: ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

Gisteren een 60D gekocht bij Saturn in HHW.
Ik ging eigenlijk voor een losse body maar die koste net zoveel als de 60D met 18-55mm IS II als bundel.
Met de 15 euro per 100 en nog wat na zeuren over het verschil en niet op voorraad hebben van een losse body kreeg ik de set mee voor 809 euro.....

Ik ben helemaal happy ! >:)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 22:34
Doen Lensen/objectieven en flitsers ook mee met deze actie of vallen die erbuiten omdat het Accessoires zijn? Vind in de voorwaarden geen duidelijkheid hierover, Gaat trouwens om de vestiging in Heerhugowaard.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

Sato schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:46:
Doen Lensen/objectieven en flitsers ook mee met deze actie of vallen die erbuiten omdat het Accessoires zijn? Vind in de voorwaarden geen duidelijkheid hierover, Gaat trouwens om de vestiging in Heerhugowaard.
accessoires telden niet mee bij mediamarkt. bij saturn groningen zag ik uitgewerkte prijzen bij enkele lenzen staan, ze doen gewoon mee dus.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb bij de vorige actie bij Saturn HHW een 17-55 van Canon gekocht.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Lenzen doen mee, alleen je hebt wel kans dat ze niet meer in voorraard zijn.... Bestellen is een moeilijker verhaal.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
Flitsers doen bij Saturn Tilburg wel mee, dinsdag heb ik daar een SB-700 gekocht voor €229,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Saturn Tilburg: Hebben jullie ook de Nikon d5100 in de zaak liggen? Of weet iemand anders of deze verkrijgbaar is in Tilburg, Utrecht of Nieuwegein? Bij de BCC/Mediamarkt kost deze 588 euro. Ben benieuwd of de Saturn dezelfde prijs heeft (en dan nog de korting er af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eergisteren in de Saturn in Tilburg. Als ik het goed heb kost de Nikon D5100 met 18-55 daar momenteel 539 euro (na korting).

Ben zelf namelijk ook aan het overwegen deze te gaan halen, echter twijfel ik nog tussen de Nikon D5100, Canon 600D en Canon 60D.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de 600d dSLR (eventueel met een schattig lensje als de 18/55 IS) kost bij 'zijn of haar' lokale saturn (liefst omgeving Zuid-Holland maar reis rustig het hele land door ^O^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik ga morgen naar saturn Heerhugowaard, dus als er nog mensen prijzen willen weten, hoor ik het wel :) Ik beloof niks :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 20:58
Zojuist bij de Saturn in Spijkenisse een mooie 60D voor mijn vrouw op de kop kunnen tikken. 784,- voor de kit met 18-55 mm IS lens, dat is niet te duur als ik eens door de pricewatch blader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zojuist de Sony a35y gekocht, de is de versie met dubbele lens kit. Gekocht voor 589 euro. Toch mooie prijs. Was helaas niet op voorraad, maar is besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efwee
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
In Saturn Utrecht was de Canon 5D mark II € 1849, wordt dan iets van 1579... duurder dus dan in Tilburg?

Weet iemand welke Saturn in het algemeen het goedkoopst is?

eFWee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
in Utrecht en N'gein wilden ze niet eerst laagste prijsgarantie doen (1759) en dan pas de 15 / 100 er af doen, jammer.
Bovendien iin beide zaken geen 5D op voorraad. Aleen een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

edelf schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:15:
in Utrecht en N'gein wilden ze niet eerst laagste prijsgarantie doen (1759) en dan pas de 15 / 100 er af doen, jammer.
Bovendien iin beide zaken geen 5D op voorraad. Aleen een demo.
Dat is logisch toch? De laagste prijs garantie houdt in dat de prijs op de bon de laagste is. als een concurrent hem voor minder aanbied krijg je er bij de concurrent ook niet nog eens korting overheen.

consumenten geven niet echt veel meer om de winkel blijkbaar en alleen om hun eigen portomonnee, een winkel mag niks meer verdienen volgensmij :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Om verwarring te voorkomen heb ik de berichten voor de nieuwe kortingsactie gesplits naar een nieuw topic:

Saturn €15 per €100 kortingsactie (26 nov t/m 2 dec 2012)

Daar kan de discussie verder :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geef even aan voor welke vestiging jouw opmerking bedoeld is. Saturn hanteert een lokaal prijsbeleid waardoor voorraden/prijzen totaal verschillend kunnen zijn.