Monitor stopt in een keer met werken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ik heb nu iets heel geks meegemaakt mijn monitor(s) stopde gewoon. Alles is zwart :(. Ik heb het geprobeerdt met 2 monitors en ik heb er ook 2 videokaarten in gehad. Ik weet niet wat er kapot is :(

Mijn specs
monitor: iiyama prolite (2de monitor een hele oude ik weet niet welke)
videokaarten asus eah4890 en nvida geforce 9800gt.
intel core 2 duo e8500
intel dg31pr

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Alle mogelijk combinaties (Beeldschermen, grafische kaarten, aansluitingen, eventuele verschillende kabels) werken niet? Weet je ook zeker dat je alles goed had aangesloten, en dat alles aanstond?

Verder: Heb je toevallig een andere computer/laptop om de beeldschermen mee te testen? Misschien de computer van een kennis?

Edit: Komt de PC eigenlijk wel voorbij de bios? Piepte de pc voorheen als je hem opstartte? Zo ja, doet hij dat nog steeds?

[ Voor 16% gewijzigd door ElektroNeko op 30-09-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
Ik heb alles geprobeert. Alleen het rare is dat beide beeldschermen er in een keer mee ophouden aan gezien ze het beide nog deden want als ik ze aansluit op mijn laptop doen ze ook niks.

Ik zie niks dus ik heb eerlijk gezegt geen idee of die verder dan de bios komt. Ik hoor geen piepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Misschien de stekker los??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vraag mij af waarom je het bij de monitoren of videokaarten zoekt, dat de beeldschermen niks laten zien als je ze aansluit op de laptop is logisch te verklaren als er geen signaal op de uitgang staat. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door -The_Mask- op 30-09-2011 20:18 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
^^ hoe bedoel je?

Ik heb op mijn hele oude pc (2002) het geprobeert maar daar doet de monitor het dus wel. Dus iets in de kast is kapot maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je videokaart dus... Als je beeldscherm aan is gesloten op een videokaart, krijg je nooit een melding dat de kabel loshangt (no signal). Zelfs al de videokaart nieteens in de pc zit. Dus ik denk dat je videokaart overleden is... Probeer eens een ander scherm op de bewuste kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sthij schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:20:
^^ hoe bedoel je?

Ik heb op mijn hele oude pc (2002) het geprobeert maar daar doet de monitor het dus wel. Dus iets in de kast is kapot maar wat?
Kan in principe wel elk onderdeel zijn, daarom vraag ik mij af waarom aan de videokaart/monitor wordt gedacht.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
Geen idee als ik eerlijk ben :P

@bartjezz Helaas kan ik het vanavond niet proberen.
Pagina: 1