Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Imyeff
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06-04-2016
Matched: dpi
quote:
Gideon_92 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:06:
[...]

1.0 voelt voor mij echt net te langzaam. 1.69 met 450 DPI voelt daarentegen heerlijk.

En, hoi. Ik ben nieuw hier, en val nog in de categorie silvur noob, ben een SEM. En heb toch wel t gevoel dat als ik nog een paar potjes win ik GN word.
You can do it! GN wordt je echt wel!

• Djesse8999
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 25-06 10:52

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

quote:
Pykow schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:42:
TDM gespeeld (ben rank 1 duhh) en 1x 3e geworden.
Leuk om weer ff in te komen.

me sensitivity flink lager gezet (net onder de 2) en natuurlijk RAW input.
Ik zit nu op 450DPI en 1.5 in game sensitivity, werkt heerlijk 8)

Je kan ook FFA servers proberen voor nog meer encounters, of arena voor die 1v1's die nog wel eens in competetive voorkomen ;)

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
quote:
Djesse8999 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

Ik zit nu op 450DPI en 1.5 in game sensitivity, werkt heerlijk 8)

Je kan ook FFA servers proberen voor nog meer encounters, of arena voor die 1v1's die nog wel eens in competetive voorkomen ;)
Ik speel met een Razer Deathadder 2013 en heb de driver nog niet geinstalleerd.
Alleen in-game als ik mijn sens op 2.0 zet en ik sluit het scherm, dan slaat hij dit niet op.
Wanneeer ik gewoon met het balke schuif (staat nu op 1.97) gaat het wel goed.
Zal ff moeten zoeken naar Console command.

Daarnaast had ik een Radar script in Autoexec.cfg gezet, maar deze leek niet te werken.
autoexec.cfg staat in de CSGO (Main) folder, zoals vroeger bij CS:Source.
Ik heb deze tutorial gevolgd:
http://www.tobyscs.com/csgo-radar-settings/

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Pykow
quote:
Imyeff schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

En ze zeggen dat als je 4:3 speelt headshots maken makkelijker is. :? Geen idee of dit waar is want ik speel gewoon op 16:9 :)
Viewmodels zijn groter en de hitbox klopt nu iets meer met wat je ziet op je scherm en daardoor wordt het makkelijker om headshots te maken.

Toch zal ik er niet op kunnen spelen, want op afstand (Als je met AWP speelt) ga je er last van hebben.

Net zo goed dat de meeste op een DPI van 400 spelen en lage sens, terwijl er ook een aantal pro gamers zijn met een hoge /snelle muis.
Dit blijft toch allemaal je persoonlijke voorkeur.

Ik weet zelf dat ik niet meer zo snel ben als vroeger ;) ook al ben ik "pas" 25 jaar, maar iemand van 18 heeft een veel snellere reactie tijd. iets met ouder en versleten :P

• Imyeff
quote:
Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:17:

Viewmodels zijn groter en de hitbox klopt nu iets meer met wat je ziet op je scherm en daardoor wordt het makkelijker om headshots te maken.

Toch zal ik er niet op kunnen spelen, want op afstand (Als je met AWP speelt) ga je er last van hebben.

Net zo goed dat de meeste op een DPI van 400 spelen en lage sens, terwijl er ook een aantal pro gamers zijn met een hoge /snelle muis.
Dit blijft toch allemaal je persoonlijke voorkeur.

Ik weet zelf dat ik niet meer zo snel ben als vroeger ;) ook al ben ik "pas" 25 jaar, maar iemand van 18 heeft een veel snellere reactie tijd. iets met ouder en versleten :P
Het is maar net wat je fijn vind, Ik speel op 800 DPI en 1.0 sens. en dan alles op medium Graphics(Heb een AMD R9 290X die makkelijk alles aan kan op hoge settings) en scherm redelijk fel, dit komt omdat ik het fijn vind om zo te spelen :P

• Pykow
quote:
Imyeff schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Het is maar net wat je fijn vind, Ik speel op 800 DPI en 1.0 sens. en dan alles op medium Graphics(Heb een AMD R9 290X die makkelijk alles aan kan op hoge settings) en scherm redelijk fel, dit komt omdat ik het fijn vind om zo te spelen :P
Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur.
Ik heb mijn scherm ook lichter gezet (Brightness aangepast), zodat ik makkelijker in de tunnels kan kijken op afstand,
ik speel met een GTX 770 4GB editie. Kaartje kan nog steeds alle games op High/ultra settings draaien en rond de 60 FPS of meer.

Nog een vraag:
heb je een FPS lock nodig naar 121 of kan je hem gewoon open laten staan (300 FPS meestal)
Speel op een 60hz scherm, dus kies je altijd voor een FPS van 121.

• Imyeff
quote:
ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:23:
Zojuist een nieuw account aangemaakt, broertje wou ook CSGO spelen dus die heb ik mijn account maar gegeven. Hopelijk kom ik straks gewoon meteen in Gold Nova in plaats van Silver, dan denk ik dat ik het geauwhoer van die trolls ook kwijt ben.

Even een klein vraagje tussendoor, gebruiken jullie een draadloze muis of juist niet? En is het verschil heel groot? Ik speel nu op een MX100 met de dongle zo'n 10 centimeter er van af.
Razer abyssus, Met draad. (450 DPI en 1.0 Sens ingame/Windows sens= 7/11)

Als je in Gold Nova wilt komen wil ik je wel helpen?
Kan ik je een paar tips geven. :)

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 18:15
quote:
Imyeff schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Razer abyssus, Met draad. (450 DPI en 1.0 Sens ingame/Windows sens= 7/11)

Als je in Gold Nova wilt komen wil ik je wel helpen?
Kan ik je een paar tips geven. :)
Tips zijn altijd welkom :).

Trouwens ik game op een laptop die is aangesloten op een oude Acer X223w (1680x1050, 75Hz) scherm met een zo'n standaard Microsoft keybord en de Logitech MX100.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:12
quote:
Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:15:
Tec9 geeft ook minder problemenala BV glock of usp-s
Ja klopt, maar met glock schiet ik veel sneller met de EC vergeleken met 518, omdat die muisknop relaxter klikt.
quote:
Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:15:
Het is letterlijk in plaats van dit bij maximale click snelheid met een glock BV:
Ipv ------------------------------------
). --- - - -- - --- -- -- - --- - etc
Het is niet een FPS probleem? Met lage fps kan je ook minder snel schieten. (ik weet niet waarom je andere fps zou door een andere muis wissel) Misschien een driverconflict ergens? Andere DPI standen geprobeerd?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

quote:
rnenator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

Ja klopt, maar met glock schiet ik veel sneller met de EC vergeleken met 518, omdat die muisknop relaxter klikt.

[...]

Het is niet een FPS probleem? Met lage fps kan je ook minder snel schieten. (ik weet niet waarom je andere fps zou door een andere muis wissel) Misschien een driverconflict ergens? Andere DPI standen geprobeerd?
DPI stand heeft niks met het snel kunnen klikken te maken..

Overigens let wel op aangezien binds om je firerate te versnellen vaak illegaal zijn in leagues etc.
quote:
Scrtz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:18:
[...]

DPI stand heeft niks met het snel kunnen klikken te maken..

Overigens let wel op aangezien binds om je firerate te versnellen vaak illegaal zijn in leagues etc.
Kut... geen script voor mij dus op CPL Colonge

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
quote:
rnenator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

[...]

Andere dpi heeft geen effect en alles blijft werken behalve bij csgo pistols. :'(

Fps is locked op 120 en gaat alleen naar de 110 op drukke dm servers op BV militia of assault. Ook netgraph bevestigd dit.

Het is zo irritant flat gek genoeg een enkele feature van een enkel spel niet goed werkt mer een stuk hardware. Het verschil tussen de muizen is letterlijk alleen hier te vinden, maar aangezien de zowie driverloos is kan het daar ook niet aan liggen. Dus eigenlijk zijn software en hardware al zga uitgesloten wat betreft de grote spelers. Compleet in de war hier :+

Edit: ook bij dota 2 en andere shooters geen probleem te vinden behalve dat de knoppen iets stijver zijn op de nieuwe muis maar niets dat de inconsistentie bij csgo kan verklaren. Vandaar ook dat ik dit hier post en niet als hardware probleem in een ander forum ;)

Brutal1ty wijzigde deze reactie 12-08-2015 13:00 (11%)

• MisterEagle
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:05
even een vraagje want ik heb, alleen in cs, wat muis issues..

Ik heb een G502 + logitech muismat (die hele dunne stoffen)
Nu is het zo dat als ik een paar keer snel links - rechts beweeg met mn muis mn aim volledig de lucht of grond in gaat.
Nu heb ik de muismat er onder vandaan gehaald en dat gaat even goed, maar nu na 3 dagen gebeurt het ook daarin.

Ik vind op internet hier maar weinig over, maar wat ik vind is dat ik de dpi en accelerating aan moet passen .Acceleration staat volledig uit en DPI staat op 800.

Wel kom ik nog iets met pollingsnelheid tegen van de muis, die staat op 1000 en dat is het hoogste. (125 laagste)
Kan het daar wat mee te maken hebben? Of is mn sensor gewoon verrot?

Dat laatste lijkt me vreemd overigens want in windows kan ik het niet reproduceren

Steam: MisterEagleNL | Battlenet: MisterEagle#2345

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 12:22
quote:
MisterEagle schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:

Nu is het zo dat als ik een paar keer snel links - rechts beweeg met mn muis mn aim volledig de lucht of grond in gaat.
Nu heb ik de muismat er onder vandaan gehaald en dat gaat even goed, maar nu na 3 dagen gebeurt het ook daarin.

Ik vind op internet hier maar weinig over, maar wat ik vind is dat ik de dpi en accelerating aan moet passen .Acceleration staat volledig uit en DPI staat op 800.

Wel kom ik nog iets met pollingsnelheid tegen van de muis, die staat op 1000 en dat is het hoogste. (125 laagste)

Dat laatste lijkt me vreemd overigens want in windows kan ik het niet reproduceren
Probeer eens je muis snel op te tillen en weer neer te zetten en kijk of dat hetzelfde probleem veroorzaakt. Als dat zo is is je sensor gewoon naar de klote. Heb precies hetzelfde meegemaakt maar dan met de verdomde razer naga 2015 editie. (Die muis moet je niet kopen, calibratie sensor is na een half jaar max kapot. Heb er 5 in een half jaar versleten en met mij menig meer.

Steam: Ryada.

• Pykow
quote:

Ok paar zaken waar je op moet letten.
1. Is je surface clean (Tafel/meubel of muismat)
2. Heb je goed gekeken of er geen haartje of vuiltje bij de sensor zit
3. zorg ervoor dat je geen conroller of racestuurtje aan je pc hebt hangen. (Team fortress 2 heeft hetzelfde probleem als wat jij benoemt als ik mijn Logitech Rumblepad nog aangesloten heb)
5. Probeer een andere muis om te zien of het reproduceerbaar is
6. Verwijder de SetPoint software van Logitech om te zien of je zonder driver hetzelfde probleem hebt.
7. Lees deze punten goed, zodat je had gemerkt dat punt 4 ontbreekt.

• Ryada
quote:
Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Ik was ook altijd vrij tevreden met mijn Deathadder 2013, helaas heeft hij nu plaatsgemaakt voor een Steelseries.
Elke muis heeft zijn voor en nadelen ^^
Tot nu toe nog geen problemen na een half jaar dat ding te hebben gebruikt.
Was gister wel leuk kom mensen hun reactie te zijn op een muis met 400dpi :+

• gerre22
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 24-06 21:59
quote:

Check google eens op G502 spinning bug, hoe je het vertelt lijkt het er vrij sterk op. Het is een veel voorkomend probleem bij de G502 waar ik zelf ook last van heb. Ik hoop nog altijd dat logitech een firmware update gaat uitbrengen.
quote:
wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Was gister wel leuk kom mensen hun reactie te zijn op een muis met 400dpi :+
Ik volg je niet helemaal... Wat probeer je hier mee te zeggen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ryada
quote:
hmr schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Ik volg je niet helemaal... Wat probeer je hier mee te zeggen?
Was meer een aanvulling wat nergens mee te maken had.
Maar paar vruenden waren bij mij en die gingen op mn pc gamen... mijn muis stond op 400dpi en die gasten begonnen te ragen omdat de muis het niet goed zou doen haha.
Die gasten spelen met 3k+ dpi

Ryada wijzigde deze reactie 13-08-2015 12:10 (3%)

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:59
quote:
wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Was meer een aanvulling wat nergens mee te maken had.
Maar paar vruenden waren bij mij en die gingen op mn pc gamen... mijn muis stond op 400dpi en die gasten begonnen te ragen omdat de muis het niet goed zou doen haha.
Die gasten spelen met 3k+ dpi
Hoe hoger, hoe beter. Toch? Waarom maken ze anders muizen met 10k DPI? :+

Steam: Grim

• Naif0n
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:43
Ooit zelf ook met 3k dpi gespeeld lang geleden XD, nu zelf ook 800DPI.

Over de naga 2014 (het was niet de 2015 maar de 2014) Ik heb soms ook de problem met het snel optillen etc, maar als je al 6jaar met een naga speelt, wil je eigenlijk echt niks anders meer. De deathadder ligt zeker lekker in de hand. Maar switch eens van 12 knoppen naar 2 op de zijkant, wereld van verschil.

• Cris89
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 00:22
Ik speel nu heerlijk op een Zowie FK1 (op 400 DPI en 1.8 ingame sens), die kan ik ook zeker aan iedereen aanraden.

Steam: Crisdvr

quote:
Cris89 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:15:
Ik speel nu heerlijk op een Zowie FK1 (op 400 DPI en 1.8 ingame sens), die kan ik ook zeker aan iedereen aanraden.
Bijna hetzelfde alleen dan een Zowie EC

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
800dpi - windows 6/11 - ingame sens 0.8 - raw input op aan - acceleratie ingame op 1.1 :*)

/oja een of ander trust game-muis met verstelbare dpi op een QCK..

Whis! wijzigde deze reactie 13-08-2015 14:32 (27%)

quote:
e1ndbaas schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:34:
[...]

Gefeliciteerd. Ik heb vandaag een donut gegeten.
Ik had patatjes met raw input en 800 dpi

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

• Ryada
quote:
merryb schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:42:
[...]

Ik had patatjes met raw input en 800 dpi
Thats what she said...

• two
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-06 13:27
Heb een nieuwe muis, een Steelseries Rival, snap echt niet hoe mensen op 400 DPI 1.6 ig kunnen spelen man... Ik word helemaal gek :P

Signature

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:48
quote:
Mr.Gamer schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:
Ben ik de enige die de MAG-7 zwaar underrated vind? Heerlijk wapentje bij halve eco rounds op sommige maps. Bijna altijd 1 hit kill op short range. Perfect om bijvoorbeeld Short of B op Dust2 te houden. En dan die 900 Kill bonus :). Snap niet waarom mensen hem nooit gebruiken
Ik gebruik hem ook wel eens, echt een leuk wapen ja. Maar wanneer je moet rotaten of wat langere afstanden hebt heb je wel een probleem.
quote:
mimang schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:02:
Heb een nieuwe muis, een Steelseries Rival, snap echt niet hoe mensen op 400 DPI 1.6 ig kunnen spelen man... Ik word helemaal gek :P
Het is gewoon even wennen maar is wel nodig, een lage sens is gewoon erg precies. Maar 400 1.6 is ook wel erg, als je het niet fijn vind kan je ook gewoon 400 2.2 ofzo gebruiken.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Grim
1.6 - 400 is inderdaad wat laag. Een goede richtlijn is een 800 true(?) sensitivity.
Om wat makkelijke voorbeelden te geven:
400DPI * 2 ingame sens. = 800
800DPI * 1 ingame sens. = 800
1600DPI * 0.5 ingame sens. = 800

EDIT:reactie op het expres deranken door te leaven / AFK te gaan:
1x per week een match leaven is mogelijk, je behoudt gewoon je 30m BAN (als dat het enige is) aangezien je iedere week een strafniveau terug gaat als je clean blijft.

AFK gaan om te deranken is dan nog de beste optie in mijn ogen. Iedereen report je voor griefing en je krijgt voor x maanden een OW ban aan je broek. :D

Grim wijzigde deze reactie 18-08-2015 18:33 (47%)

Even serieuze vraag... hoe zit het met DPI hier in het topic.. Mensen die op hoge DPI spelen? Ben wel een benieuwd.

Ik speel op 400 dpi en 1.8 sens op 1024x768

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kaka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13-06 12:24
quote:
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:18:
Even serieuze vraag... hoe zit het met DPI hier in het topic.. Mensen die op hoge DPI spelen? Ben wel een benieuwd.

400dpi 2.2, 1280x960 stretched

• Wizz3rd
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-06 12:02
quote:

Ik speel op 400dpi, 1.6 sens op 1920x1080

Steam

• TheRecklezz
  • Laatst online: 13-02 13:51
quote:

Ben aan het afbouwen.
Maar momenteel 1250dpi, 1.5 sens. op 1920x1080
:P

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
quote:

600, 0.8 op 1920x1080 met ingame acceleratie op aan...

• Cris89
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 00:22
400 DPI, 1.8, 1920x1080 zonder acceleration :]

Steam: Crisdvr

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-06 12:29

hexta

M-Stinos

quote:

Ik speel op 400 dpi en 3 sens op 3440x1440

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

quote:
hexta schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ik speel op 400 dpi en 3 sens op 3440x1440
Wow... die reso :D speelt dat nog wel goed?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Djesse8999
  • Laatst online: 25-06 10:52

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

quote:
Cris89 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:39:
400 DPI, 1.8, 1920x1080 zonder acceleration :]
320Dpi (Steelseries Sensai Raw) en 1.1 ingame sensitivity, speel op 1920x1080 stretched ;)

Leuk als er iemand achter je staat :X

Djesse8999 wijzigde deze reactie 03-09-2015 15:43 (7%)

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

quote:

Speel je BB of stretched?

Steam: Brogala

• xeroamd
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20-08-2017
quote:

Op een .2 verschil in sensivity zijn dat exact mijn instellingen :D ook stretched toevallig?

Edit: nvm, ook stretched dus.

xeroamd wijzigde deze reactie 03-09-2015 16:11 (4%)

[xtremesystems.org][Intel i5 6600k][ASRock Z170 Pro4][Crucial Ballistix 2x8GB][XFX Radeon RX 480 8GB OC Edition][Samsung 850 EVO][Powered by www.geilusa.com]

• TheRecklezz
  • Laatst online: 13-02 13:51
quote:
Brutal1ty schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:20:
[...]

Neejoh hij tilt gewoon z'n muis op :+ :+

Heb wel eens wat zieke twitch shots gezien en ook gemaakt, zelfs achter elkaar, maar er zaten daar wel wen aantal hele exotische moves bij. Obvious 8)
Misschien heeft hij wel 10000dpi and 9000 sens. Dan kan dit makkelijk. :P

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:18
quote:

800 dpi en 1.3 sens op 1920x1080

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

quote:
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:30:
[...]

800 dpi en 1.3 sens op 1920x1080
400 dpi 3.5

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online
quote:
Scrtz schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:57:
[...]

Tbh zowie, razer, logitech > steelseries

Steelseries is de laatste paar jaar echt slecht geworden, alle budget muizen hebben kut sensoren en hun enigste goede muis, de rival daar vreet het rubber aan de linkerkant gewoon van weg, google maar op ervaringen.

Logitech heeft echter ook maar een beperkt aantal muizen met goede sensoren, let dus goed op welke je koopt.

Zowie heeft alleen maar goede sensoren, elke muis van hun is dus meer dan prima.

Voor meer informatie is er nog altijd het gamemuizen topic op tweakers, ik reageer nu via mijn iphone anders had ik die even gelinkt.
Gamingmuizen [Deel 2]

Daar even kijken inderdaad :)

Zijn er CS:GO spelers hier die de DPI aanpassen als je gaat sniperen?

Squ1zZy wijzigde deze reactie 20-09-2015 14:19 (4%)

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• Terrie
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 15-06 23:29
quote:
Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
[...]

Gamingmuizen [Deel 2]

Denk dat dit niet echt iets voor CS:GO is maar meer voor spellen zoals BF4 etc. Ik heb het zelf geprobeerd toen ik een tijdje de logitech g502 had, maar deze muis beviel me totaal niet voor CS. Ik heb nu weer mn oude vertrouwde simpele Zowie Ec2Evo. Heerlijk ding.
quote:
Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
[...]

Gamingmuizen [Deel 2]

Nee eigenlijk niemand doet dat, je kunt wel de zoom sensitivity ratio aanpassen, dan veranderd je sens dus automatisch als je zoomt, hoef je geen dpi te wisselen.

Maar het beste blijft in mijn opinie en theorie dat 1 sensitivity de meeste stabiliteit en consistentie geeft.

• trolloos
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-10-2016
Weet iemand of het de moeite waard is om te switchen van een Laser muis naar een Optische muis? En wat is een beetje een moderne sensor? Ik wil eigenlijk de Logitech G100S omdat die er lekker makkelijk uitziet. Ik speel trouwens altijd op 800dpi. En ik heb een stoffen muismat gekocht. Op dit moment gebruik ik een Steelseries Xai Laser. Ik vindt het wel mooi dat je de instellingen zoals DPI wijzigt op de muis zelf en niet via Drivers en dergelijke. Dat wil ik eigenlijk wel houden.

trolloos wijzigde deze reactie 26-10-2015 19:20 (25%)

quote:
trolloos schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:19:
Weet iemand of het de moeite waard is om te switchen van een Laser muis naar een Optische muis? En wat is een beetje een moderne sensor? Ik wil eigenlijk de Logitech G100S omdat die er lekker makkelijk uitziet. Ik speel trouwens altijd op 800dpi. En ik heb een stoffen muismat gekocht. Op dit moment gebruik ik een Steelseries Xai Laser. Ik vindt het wel mooi dat je de instellingen zoals DPI wijzigt op de muis zelf en niet via Drivers en dergelijke. Dat wil ik eigenlijk wel houden.
Optische > laser! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon een muis kopen die lekker in de hand ligt en waarvan je het idee hebt dat je er wat mee kan. Ik heb over de jaren heeeeel veel game muizen versleten van Logitech tot Razer tot Roccat. Ik heb nu de Roccat Kone XTD en die is voor mij perfect. Goede grip zit er op. Die van Razer (Deathadder) heeft ook rubber aan de zijkant maar dat wordt toch wat glad en de Kone heeft dit probleem niet wat er voor mij voor zorgt dat het perfect is.

Ik speel ook op lage DPI, dacht 800 of zo ook ja. Hoger heb je zeker niet nodig en is eerder vervelend dan dat het goed voor je is.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Ryada
quote:
DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:22:
Gewoon een muis kopen die lekker in de hand ligt en waarvan je het idee hebt dat je er wat mee kan. Ik heb over de jaren heeeeel veel game muizen versleten van Logitech tot Razer tot Roccat. Ik heb nu de Roccat Kone XTD en die is voor mij perfect. Goede grip zit er op. Die van Razer (Deathadder) heeft ook rubber aan de zijkant maar dat wordt toch wat glad en de Kone heeft dit probleem niet wat er voor mij voor zorgt dat het perfect is.

Ik speel ook op lage DPI, dacht 800 of zo ook ja. Hoger heb je zeker niet nodig en is eerder vervelend dan dat het goed voor je is.
Hoger dan 800dpi is idd nutteloos. Maar 400dpi zou ik pas als laag classificeren en 800 als normaal. Zelf heb ik de deathadder chroma, en ben ik erg over te spreken. Ligt goed in de hand niet te zwaar en nooit problemen mee gehad.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
wambamNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Hoger dan 800dpi is idd nutteloos. Maar 400dpi zou ik pas als laag classificeren en 800 als normaal. Zelf heb ik de deathadder chroma, en ben ik erg over te spreken. Ligt goed in de hand niet te zwaar en nooit problemen mee gehad.
Ja 800 dpi zal wel normaal zijn dan ja. Is 400dpi fijner nog eigenlijk? Heb je daar ervaring mee? Zat trouwens net je video te checken op Youtube, lekkere kills ;)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Ryada
quote:
DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:26:
[...]

Ja 800 dpi zal wel normaal zijn dan ja. Is 400dpi fijner nog eigenlijk? Heb je daar ervaring mee? Zat trouwens net je video te checken op Youtube, lekkere kills ;)
800 dpi is normaal omdat daar de non gaming muizen meestal ook op afgesteld zijn :p

Zelf speel ik op 400 dpi gewoon omdat ikhet lekker fijn vind ook in windows. 800dpi voelt echt net niet fijn naar mijn mening geen idee waarom. Ingame sens is op 2.5 dus als je met 800dpi en 1.25 sens speelt zou je effectief dezelfde settings als mij hebben ongeveer. Wel gebruik ik 1000hz polling omdat dat net iets sneller reageert naar mijn mening en gevoel maarja dit alles kan placebo zijn ofc.

En thanks ben nu beetje aam het kijken hoe ik er een leuke frag movie van kan maken. Heb nog wel aantal leuke 3k's maar die zijn minder leuk op zichzelf om te kijken.

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:10

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
quote:
trolloos schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:19:
Ik heb de g100s 1000dpi 0.8 sensitivity. Heerlijke muis. Licht, goede sensor zonder acceleratie. Voor 30 euro de beste muis die je kan kopen.

Website | Discord | Whatsapp Groep

• Crotchy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:40
quote:
NeHoX schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb de g100s 1000dpi 0.8 sensitivity. Heerlijke muis. Licht, goede sensor zonder acceleratie. Voor 30 euro de beste muis die je kan kopen.
g100s heeft volgens mij wel gewoon acceleratie.
Voor rond de 30,- kun je echt veel beter voor een cmstorm alcor gaan, die daadwerkelijk een 1:1 sensor zonder accel/jitter.

Crotchy wijzigde deze reactie 26-10-2015 20:08 (3%)

• trolloos
  • Laatst online: 10-10-2016
Ik heb voor mijn g100s toch maar een retour aanvraag gedaan, het probleem is in America waar die waarschijnlijk gemaakt wordt kost hij maar een tientje en klagen mensen over lage kwaliteit enzo. En ik wil niet 35 euro betalen voor een muis als ze hem daar voor een tientje hebben dat voelt niet lekker. De CM Storm Alcor is een beetje hetzelfde verhaal (al is die zeker geen tientje in de USA) goedkope bouwkwaliteit en te hoge Lift Off Distance. Dus ik denk dat ik voor de G303 Daedalus Apex ga want het geld is geen optie voor mij ik wil alleen niet de de muis er belachelijk star wars uitziet met 500 verschillende toetsen erop dus de G303 is gewoon aantrekkelijk maar ik denk er even nog overna.....

De reden dat ik eerst niet naar de G303 keek is gewoon de belachelijke marketing DPI van 12.000 en in mijn ogen lijkt het dan alsof al het geld in de marketing en DPI verhoging is gegaan maar blijkbaar is het gewoon een hele goede sensor.

trolloos wijzigde deze reactie 27-10-2015 01:36 (17%)

• Ryada
quote:
trolloos schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 01:17:
Ik heb voor mijn g100s8 toch maar een retour aanvraag gedaan, het probleem is in America waar die waarschijnlijk gemaakt wordt kost hij maar een tientje en klagen mensen over lage kwaliteit enzo. En ik wil niet 35 euro betalen voor een muis als ze hem daar voor een tientje hebben dat voelt niet lekker. De CM Storm Alcor is een beetje hetzelfde verhaal (al is die zeker geen tientje in de USA) goedkope bouwkwaliteit en te hoge Lift Off Distance. Dus ik denk dat ik voor de G303 Daedalus Apex ga want het geld is geen optie voor mij ik wil alleen niet de de muis er belachelijk star wars uitziet met 500 verschillende toetsen erop dus de G303 is gewoon aantrekkelijk maar ik denk er even nog overna.....

De reden dat ik eerst niet naar de G303 keek is gewoon de belachelijke marketing DPI van 12.000 en in mijn ogen lijkt het dan alsof al het geld in de marketing en DPI verhoging is gegaan maar blijkbaar is het gewoon een hele goede sensor.
De deathadder chroma schijnt de beste sensor op lage dpi te hebben. (Bronnen weet ik niet heb ik van horen zeggen)
Ik zou als je niet zo aan het merk vast zit ook die eens bekijken of dat wat is. Zelf zou ik geen enkele andere muis meer willen. En de muizen van zowie dacht ik waren ook heel goed.

• Brodo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-06 00:17
quote:
SouLLeSSportal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

wauw, wat een niveau zeg. Je kan ook gewoon niet reageren als je zo kansloos moet doen. ;w
Ik moet bekennen dat ik wel even hardop moest lachen :D
quote:
wambamNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Mwah dpi is gewoon iets wat je gewend bent; ik speel op 2000dpi met 2.14 ingame sens. (SMFC)
(1000 polling rate; G9X)

• Ryada
quote:
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:28:
[...]

Ik moet bekennen dat ik wel even hardop moest lachen :D

[...]

Mwah dpi is gewoon iets wat je gewend bent; ik speel op 2000dpi met 2.14 ingame sens. (SMFC)
(1000 polling rate; G9X)
Over het algemeen is hoger dan 800dpi nutteloos als je je sens ingame ook hoog hebt staan. Jij speelt met een effectieve 4280dpi ingame! Het is wel net wat je gewend bent maar bijna iedereen die ik een hoge sens zie gebruiken daarvan shaked de crosshair veel te veel ze kunnen niet op corners snappen omdat zelfs de kleinste movement hem eraf haale en als je dat wilt corrigeren gaat het fout. Je went alleen heel snel aan een lagere sens. Binnen een dag kan je van 3600 naar 400 dpi gaan zoals ik dat heb gedaan. Gewoon sens lager zetten en de volgende dag schiet je gewoon normaal. Hetgeen waarom ik het nutteloos vind is omdat je geen trickshots hoeft te maken in csgo en je met 1/4de ook al makkelijk 180s kan maken voor een flash. Een pixel corrigeren met die sens is lastig niet onmogelijk. En ik ben zelf ook smfc ik snap niet waarom rank invloed moet hebben of het gerechtvaardigd is of niet, tuurlijk moet je de sens die jij fijn vind gebruiken maar sommige dingen zijn echt extreem imho.

Had nog een klein stukje op internet gevonden hierover:
Think of the sensor as a grid with a resolution. When you increase past the native CPI you divide the grid into smaller sections which allows for more noise to be let in, reducing accuracy.

• Brodo
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Over het algemeen is hoger dan 800dpi nutteloos als je je sens ingame ook hoog hebt staan. Jij speelt met een effectieve 4280dpi ingame! Het is wel net wat je gewend bent maar bijna iedereen die ik een hoge sens zie gebruiken daarvan shaked de crosshair veel te veel ze kunnen niet op corners snappen omdat zelfs de kleinste movement hem eraf haale en als je dat wilt corrigeren gaat het fout. Je went alleen heel snel aan een lagere sens. Binnen een dag kan je van 3600 naar 400 dpi gaan zoals ik dat heb gedaan. Gewoon sens lager zetten en de volgende dag schiet je gewoon normaal. Hetgeen waarom ik het nutteloos vind is omdat je geen trickshots hoeft te maken in csgo en je met 1/4de ook al makkelijk 180s kan maken voor een flash. Een pixel corrigeren met die sens is lastig niet onmogelijk. En ik ben zelf ook smfc ik snap niet waarom rank invloed moet hebben of het gerechtvaardigd is of niet, tuurlijk moet je de sens die jij fijn vind gebruiken maar sommige dingen zijn echt extreem imho.

Had nog een klein stukje op internet gevonden hierover:
Think of the sensor as a grid with a resolution. When you increase past the native CPI you divide the grid into smaller sections which allows for more noise to be let in, reducing accuracy.
Het het klopt wat je zegt, ik speel alleen met deze sens. omdat ik meestal awp; ingescoped geeft het voor mij de perfecte sens. om te flickshotten naar zo ongeveer overal in mijn scherm.

Het is voor mij een soort van afweging: of ik verbeter mijn AK skills(zijn niet echt geweldig te noemen), wat waarschijnlijk veel makkelijker zou gaan met een lagere sens.
Ik verlies hierbij wel de snelheid waarmee ik nu flickshots kan maken met een awp.

Of ik laat het hierbij en laat de awp me carryen.
Ik probeer het niet te rechtvaardigen met rank; ik wilde alleen voorkomen dat er iets zou komen in de richting van: en daarom ben jij silver :X.

Het is voor mij een lastige afweging, het probleem met deze sens. is vooral dat je snel je aim verliest als je een tijdje niet speelt; het zijn verschillen van mm's met je muis die zorgen voor een hit of miss.

• Kubusje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-06 20:06
quote:
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:28:
(1000 polling rate; G9X)
Holy shit! 9,7 cm voor een 360 turn

Ik weet dat het preference is maar heb je weleens een lagere sensitivity uitgeprobeerd?

• YaaD
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:55
Ik ben erg te spreken over de Zowie EC2-A. Ligt erg goed in de hand en schijnt ook een erg goeie laser te hebben. DPI is wat lastiger in te stellen omdat je dan steeds aan de onderkant van de muis moet zijn met een knoppie :+ Daarnaast is ie wel prijzig, maar 55 euro is nog wel te verantwoorden als je ook een toetsenbord van 80 euro hebt vind ik.

Ik ga overigens op eigen initiatief naar The Party, maar het lijkt me wel leuk om even te meeten. Misschien een borrel organiseren? :D Drinken is toch gratis daar :+

bl44t

• Ryada
quote:
YaaD schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:46:
Ik ben erg te spreken over de Zowie EC2-A. Ligt erg goed in de hand en schijnt ook een erg goeie laser te hebben. DPI is wat lastiger in te stellen omdat je dan steeds aan de onderkant van de muis moet zijn met een knoppie :+ Daarnaast is ie wel prijzig, maar 55 euro is nog wel te verantwoorden als je ook een toetsenbord van 80 euro hebt vind ik.

Ik ga overigens op eigen initiatief naar The Party, maar het lijkt me wel leuk om even te meeten. Misschien een borrel organiseren? :D Drinken is toch gratis daar :+
Je kan toch ook gewoon bij ons aanschuiven aan de groep ondanks dat je op eigen initiatief gaat :) en bier etc moet je wel betalen cola is gratish

• RVE_NL
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:51
Ik gebruik de Steelseries Rival, ben er erg over te spreken. Ligt lekker in de hand voor meerdere grepen, prettig gewicht.

Tof is dat hij automatisch met het starten van een game een vooraf gekozen DPI setting inlaad, in Windows gebruik ik namelijk een hogere DPI dan in games. Ook heb je een eenvoudig bereikbaar DPI switch knopje, voor bijvoorbeeld de AWP'er hierboven welke met absurd hoge DPI speelt en dan kan je een druk op de knop instant switched naar je lagere AK/M4 DPI setting.
Daarnaast heb je nog wat kermis opties, het ledje van de muis kan veranderen van kleur als je bijna dood bent/ geen ammo meer hebt blabla. Dit voegt voor mij echter niets toe.

Maar eigenlijk heb ik hem gekocht omdat die gewoon mooi matched met m'n Steelsieres toetsenbord (Raw) en muismatje...

RVE_NL wijzigde deze reactie 27-10-2015 09:58 (13%)

Steam: rogerveijk

• Brodo
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:37:
[...]

Ik snap wat je bedoeld. Ik zelf ben een main awper (in mijn ogen) maar ik kan nogsteeds de flicks maken als het nodig is. Als er iemand naast je komt hoor je 9 vd 10 keer dood te gaan. Tenminste dat is het risico als je de awp gebruikt. Ik zou wel aanraden je ak skills voorkeur te geven. Ivm dat hij goedkoper is en je hem vaker zou moeten gebruiken in een game die niet zo lekker loopt ipv de awp.
Klopt, AK is gewoon een prima wapen maar ik heb een hekel aan de randomness in accuracy, een van de redenen dat ik liever met een SG553 speel als T side als ik moet riflen.
Het probleem met de SG is dan weer dat het een geweldig ct wapen is(je wilt hem dus niet verliezen) en je meeste teammates er minder goed mee overweg kunnen dan een AK.
quote:
Kubusje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Holy shit! 9,7 cm voor een 360 turn

Ik weet dat het preference is maar heb je weleens een lagere sensitivity uitgeprobeerd?
Nope, speelde toen ik begon met csgo met een nog veel hogere sens. geen idee wat het was maar zou heel waarschijnlijk meer richting de 7k+++dpi gaan.

• Ryada
quote:
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Klopt, AK is gewoon een prima wapen maar ik heb een hekel aan de randomness in accuracy, een van de redenen dat ik liever met een SG553 speel als T side als ik moet riflen.
Het probleem met de SG is dan weer dat het een geweldig ct wapen is(je wilt hem dus niet verliezen) en je meeste teammates er minder goed mee overweg kunnen dan een AK.

[...]

Nope, speelde toen ik begon met csgo met een nog veel hogere sens. geen idee wat het was maar zou heel waarschijnlijk meer richting de 7k+++dpi gaan.
Mwa de randomness valt ook wel weer mee naar mijn mening. Ik kan ze beide gebruiken maar vind de ak gewoon fijner. Weet niet waarom maar schiet gewoon lekkerder.

• Brodo
quote:
DeBers schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:11:
[...]

Niet mee eens. Gebruik wat economisch de beste keuze is (ak 1 kogel 1 kill. m4 2) en leer daar mee spelen.

Aug en SG heeft giga recoil en je hoort de scope. Niet doen dus.
Die 300 extra voor een SG kan prima te verantwoorden zijn, als hij de entry met een SG veel makkelijker kan maken ga dan gewoon voor de SG.

De randomness in de accuracy van de AK is heel irritant, een van de redenen dat ik zelf een voorkeur heb voor de SG(als ik het geld ervoor heb).

AUG: meh; kan handig zijn voor lange afstanden(dustII; A long) maar daar kan je beter iemand met een awp neerzetten, koop ik eerlijk gezegd nooit.

Heb trouwens mijn sens. van 4280 naar 1070 gezet, heb dit in 1x gedaan zoals wambam aanbevolen had.

Moet zeggen dat riflen opeens een stuk makkelijker is, de kleine correcties die heel moeilijk zijn om snel te maken met 4k dpi zijn veel makkelijker te maken met deze lagere dpi.

Awp flick shots zijn er wel wat op achteruit gegaan maar daarvoor heb ik wel een grote increase in consistancy terug gekregen, tot nu toe nog geen spijt van deze verandering. (heb 20 seconden geprobeerd met mijn oude sens te spelen: begin me af te vragen hoe ik het deed).

• YaaD
Spelen jullie alleen voor rank of maken jullie ook nog plezier? :+

Het enige wat ik op de afgelopen pagina's voorbij zie komen opgesomd
  • Iedereen is een cheater
  • Ik ben te laag rank
  • Die kut Polen ook altijd
  • DPI van de muis
  • ESEA is beter dan FACEIT
Het ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een ander ;) Ik wil strats horen die goed werken... counter smokes en welke toernooien er gepland zijn en wie er aanwezig is op de volgende LAN :+

Just my 2 cents :P

Dus... met welke DPI spelen jullie? 8)7

Nu zonder dollen: Ik heb moeite om te bepalen welke nades ik het best kan kopen als CT.. Standaard koop ik altijd 2 flashes, 1 HE en een smoke.. Wat heeft jullie voorkeur bij welke maps bijv?

bl44t

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:22
quote:
YaaD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:

• Ik ben te laag rank
  • DPI van de muis
Het ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een ander ;) Ik wil strats horen die goed werken... counter smokes en welke toernooien er gepland zijn en wie er aanwezig is op de volgende LAN :+

Nu zonder dollen: Ik heb moeite om te bepalen welke nades ik het best kan kopen als CT.. Standaard koop ik altijd 2 flashes, 1 HE en een smoke.. Wat heeft jullie voorkeur bij welke maps bijv?
Ik speel op het moment met 800DPI en 6 speed in CSGO, ik kom van 2400DPI met 6 speed en ik speel een stuk beter merk ik al wel.

Binnenkort nog maar een keer verlagen denk ik, raden jullie dat überhaupt aan?

Helaas de laatste tijd nog niet zo heel veel tijd gehad om te spelen, dus hopelijk binnenkort ook een potje even mee kunnen spelen op de teamspeak.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:55
quote:

• Ik ben te laag rank
  • DPI van de muis

Dat gezeur is iets wat imo kenmerkend is voor CS.

Enfin, ik koop dezelfde nadeset als jij. Decoy en inc koop ik nooit.

• k1NG
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:28
quote:

Ik was van plan om met wat maten naar de Reality te gaan een aantal weken terug, dat ging alleen helaas niet door. Misschien als ik een dedicated team vind na m'n stageperiode dat ik weer overweeg om naar een LAN toe te gaan.

Ik speel met 400 dpi met sens van 2. Het ligt maar net aan hoeveel geld ik heb, anders koop ik een flash minder en neem ik een molotov. Ligt ook maar net aan waar je verdedigd. Smoke en Molotov vind ik wel een fijne combi op CT omdat je er dan voor zorgt dat T niet zo snel door alles heen pusht.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online
quote:

• Ik ben te laag rank
  • DPI van de muis
Het ligt ten slotte nooit aan jezelf maar altijd aan een ander ;)
Ik kan best klagen en plezier hebben tegelijk, het één sluit het ander niet uit. Bij jou wel?

En zeggen dat je graag weer naar een hogere rang wil betekent ook niet dat je vindt dat je te laag bent, maar dat je graag weer dat mooie tekentje voor je naam wil :). Bovendien worden er in de verschillende ranks wel verschillend gespeeld. Jij vindt dat leuker, ik dat leuker. Daar past meestal ook een bepaalde rank bij.

Ook dat het niet aan jezelf ligt vind ik storend. Heb jij nooit dat je met een bepaalde groep randoms in je team slechter speelt? Danwel omdat iedereen maar wat doet, terwijl jij zelf serieus wilt spelen, of dat er een bepaald figuur telkens loopt te schreeuwen? Het spijt mij zeer, maar dan ligt het wel aan de ander, en niet aan jezelf.

Maargoed, bij jou is dat kennelijk niet zo. Jammer genoeg is dit een forum en mag iedereen zijn mening luchten, zolang het maar binnen de regels is ^^

Do what you love, do it often

• YaaD
quote:
k1NG schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:19:
[...]

Ik was van plan om met wat maten naar de Reality te gaan een aantal weken terug, dat ging alleen helaas niet door. Misschien als ik een dedicated team vind na m'n stageperiode dat ik weer overweeg om naar een LAN toe te gaan.

Ik speel met 400 dpi met sens van 2. Het ligt maar net aan hoeveel geld ik heb, anders koop ik een flash minder en neem ik een molotov. Ligt ook maar net aan waar je verdedigd. Smoke en Molotov vind ik wel een fijne combi op CT omdat je er dan voor zorgt dat T niet zo snel door alles heen pusht.
Nah ik merk vooral dat ik B Cache lastig te verdedigen vind. Ik wil niet te offensief checkers in rennen met de kans op een ambush.. en wil niet te defensief blijven wachten bij CT spawn daarvoor. Echter hebben de T's redelijk element of suprise als je niet goed staat opgesteld. Als mid wordt gesmoked hebben ze dus checkers en B main in control.

Terugvallen lijkt dan vaak de beste optie maar dan verlies je de gehele side en retake op B is lastig.. Enige wat je dan kan proberen is om er voor te zorgen dat T ten onder gaat met de explosie bijvoorbeeld.

Haha @ muis reacties... Dat was natuurlijk sarcastisch :P Overigens ga ik dit jaar naar The Party dus een meeting daar zou me erg leuk lijken! wie doet er nog mee aan de compo daar?

@Macciez: Waar ik vooral een hekel aan heb is als mensen zitten te whinen als ze worden gedood en direct allerlei beweringen maken. Vervolgens blijf ik achter en wordt er niet gecalled (ook op Nehox vaker voorgekomen) Daardoor zakt team spirit en de zin en t plezier..

Rank maakt me opzich niet uit, omdat ik vind (disclaimer: persoonlijke mening) dat rank na LE mij niet veel zegt. Soms speel ik tegn gasten die >10 jaar spelen en soms tegen jochies die nog 10 moeten worden en nog geen pepernoot raken. Zolang ik maar merk dat ik beter word vind ik het goed. Daarnaast kan ik af en toe ook best van mezelf balen, maar wil dat niet laten merken en probeer eerst te callen...

Vind je mijn reactie storend betreffende dat je het zelf nooit verkeerd doet? Was natuurlijk lekker overtrokken en is lang niet altijd het geval, maar ook dat heeft weer met bovenstaande te maken.. Ik speel zelf vaak slecht genoeg en baal er flink van... En met randoms spelen doe ik sowieso al liever niet.. ook inderdaad omdat het een team based game blijft natuurlijk

YaaD wijzigde deze reactie 10-11-2015 16:28 (27%)

bl44t

• Ryada
quote:
jeroni1976 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:49:
Kan iemand mij mouse settings adviseren voor deze game pls.....zowel ingame als in Windows. ...

Alvast bedankt
Dpi word meestal op 400 tot 800 gezet met een ingame sens van 1 tot 3.
Windows altijd op 6/11 hebben en mouse acceleration uit in windows en raw input aan ingame.
(alsjeblieft mensen ga hier niet een discussie van maken, hierbinnen valt ongeveer iedereen zijn ingame sens dus ga niet weer die ik heb deze sens discussie starten)

Ryada wijzigde deze reactie 11-11-2015 18:54 (17%)

quote:
wambamNL schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:53:
[...]

Dpi word meestal op 400 tot 800 gezet met een ingame sens van 1 tot 3.
Windows altijd op 6/11 hebben en mouse acceleration uit in windows en raw input aan ingame.
(alsjeblieft mensen ga hier niet een discussie van maken, hierbinnen valt ongeveer iedereen zijn ingame sens dus ga niet weer die ik heb deze sens discussie starten)
Ik speel met 6000DPI (hoogste DPI dat m'n muis kan) en 3 sens ingame. Hierdoor kan ik goed 360's maken en me snel omdraaien als ik van achteren wordt aangevallen. Dit is dan ook echt de beste sens!

Steam: Brogala

• Ryada
quote:
Brogala schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:59:
[...]

Ik speel met 6000DPI (hoogste DPI dat m'n muis kan) en 3 sens ingame. Hierdoor kan ik goed 360's maken en me snel omdraaien als ik van achteren wordt aangevallen. Dit is dan ook echt de beste sens!
Echt als jij daarmee lem kan worden uninstall ik het spel :+
Maar waarom doe je dit nou weer echt waar. :( ik ben teleurgesteld in je brogala

• jeroni1976
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-01 19:31
Thks.....maar ik ken geen dpi doen met deze muis

• Ryada
quote:
jeroni1976 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:50:
Thks.....maar ik ken geen dpi doen met deze muis
Dan zou die denk ik standaard op 800 dpi draaien

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:19
quote:
En toch is het 800 dpi ;)

• LsZ
  • Laatst online: 11-10-2018
Hallo,

Ik heb een aantal dagen geleden een muis (Steelseries Rival Black) overgenomen hier op tweakers V&A.
In de advertentie stond dat deze was gewonnen bij een lan party en zat nog helemaal nieuw in de verpakking.

Dit klopte ook allemaal, ik heb toen alles geinstalleerd en ge-update.
Maar toen ik counter strike ging spelen bleef die soms hangen ongeveer 1 sec en kan ik helemaal niet bewegen.

Kan iemand mij vertellen of dit een bekende fout is en wat ik kan doen?

De instellingen 400 dpi en 2.60 in game muismat van steeelseries.

Wist niet waar ik het moest plaatsen maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• neographikal
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Dat is niet helemaal waar, als het aantal dpi op je muis anders is, dan kan het alsnog verschil maken. Daarnaast spelen het gewicht en vorm van de muis mee, maar ook het feit dat je hersenen trainen op een bepaalde beweging (muscle memory). Dit kan even duren om weer recht te trekken :)

Op zoek naar een fotograaf?

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online
quote:
neographikal schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:46:
Dat is niet helemaal waar, als het aantal dpi op je muis anders is, dan kan het alsnog verschil maken. Daarnaast spelen het gewicht en vorm van de muis mee, maar ook het feit dat je hersenen trainen op een bepaalde beweging (muscle memory). Dit kan even duren om weer recht te trekken :)
Maar wat is er dan precies gebeurd qua update?

Do what you love, do it often

• ghostman
quote:
Ook mee bezig, beetje moeilijk om echt goed te leren maar het word steeds beter.
quote:
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 03:09:
[...]

volledig afhankelijk van hoe jij speelt, waar je goed in bent en waar niet in, je kan een miljoen tips krijgen met de vraag die je nu stelt. Verder is het van belang of je met mensen speelt die je kent of gewoon soloQ doet. eerste is namelijk aan te raden, vaak iets hoger gerankt als het even kan zodat je, met in het algemeen gezien, betere spelers speelt en communicatie beter gaat, vooral omdat een goed gecoördineerde aanval of retake 10x beter gaat dan omste beurten een bombsite op rennen.
Normaal zit ik altijd op TS met wat mensen (vaak MGE/DMG somg LE). Doe denk ik zo'n 3 potjes soloq per week ofzo. Communiceren gaat redelijk goed en ook met zijn alle de site opgaan ook.
quote:
Gamesense wordt ook steeds belangrijker op hoger niveau, waar sta je waar verwacht je de tegenstanders, wat geven je teammates aan en wanneer te rotaten, wanneer te pushen, wanneer terug te vallen naar bombsite?
Dat lukt wel redelijk, alleen wil ik zelf nog wel eens te veel pushen :P
quote:
PetNL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:40:
[...]

Alle tips die al gegeven zijn. Al zou ik eerder zeggen dat je juist beter wordt door te soloQ'en in plaats van te boosten, het is alleen niet beter voor je rank.

Ik weet niet of het filmpje op je youtube nog leidend is maar aan de hand daarvan zou ik zeggen dat je mousesense te laag is. Op het moment dat jij richting A site rent en de CT richting stairs/cat gaat hou jij het niet bij, je aim loopt achter op waar je tegenstander zich bevind. Ook als die gast van short naar CT ramp dropt hou je het niet bij. /my2cents
Valt volgens mij redelijk mee?
Windows 6/11
DPI 400
Ingame sens (raw aan) 2,15

• PetNL
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 24-06 11:46
quote:
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:28:

[...]

Valt volgens mij redelijk mee?
Windows 6/11
DPI 400
Ingame sens (raw aan) 2,15
Fuck die nummers.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik in dat filmpje zie dat je crosshair achterblijft op wat je probeert te raken.
Van 21-25s mis je gigantisch, dat is gewoon een teken dat je sense te laag is. Daarvoor is het eigenlijk al duidelijk je schiet maar je crosshair is nog gericht op de muur.

PetNL wijzigde deze reactie 05-12-2015 18:22 (10%)

• ghostman
quote:
PetNL schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:19:
[...]

Fuck die nummers.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik in dat filmpje zie dat je crosshair achterblijft op wat je probeert te raken.
Van 21-25s mis je gigantisch, dat is gewoon een teken dat je sense te laag is. Daarvoor is het eigenlijk al duidelijk je schiet maar je crosshair is nog gericht op de muur.
Of mijn reactie vermogen is gewoon gigantisch slecht :+

Kan wel kloppen wat je zegt, maar als ik hem omhoog doe naar ingame sens van 4 bijvoorbeeld krijg ik die headshots niet zo mooi omdat je dan echt gigantisch weinig mag bewegen. Het probleem wat ik heb is dat als de sens te hoog staat dat ik niet echt nauwkeurig kan schieten, maar als die zoals nu staat dat ik achter loop met mijn aim.
quote:
r4ptor schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:27:
Vandaag dwarf/ghostman gecarried naar mge!
Meneer had ook 3 puntjes meer dan mij hoor :P
quote:
r4ptor schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:01:
[...]

Ja inderdaad. Daarna dikke lose gehad op mirage. 16-3 verloren. Gohja, win some lose some.
Mirage hadden we toch gelijk gespeeld?
quote:
Scrtz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:01:
[...]

Nieteens zo zeer te lage sens, dan heb je gewoon geen goede oog/arm coördinatie, kwestie van meer spelen dus, niet zozeer je sens verhogen.
Wat ik eigenlijk bovenaan ook zeg. Eigenlijk is dit te langzaam om echt de tegenstander te volgen, maar als je sneller gaat kun je niet nauwkeurig richten.

Nu ga ik weer de beste vraag van dit topic ooit stellen: Welke settings spelen jullie? Raw aan/uit? DPI? Ingame sens? Resolutie? Heb natuurlijk eerst gekeken voordat ik dit vraag, maar er zit veel verschil in

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:57
quote:
ghostman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:13:
[...]

Nu ga ik weer de beste vraag van dit topic ooit stellen: Welke settings spelen jullie? Raw aan/uit? DPI? Ingame sens? Resolutie? Heb natuurlijk eerst gekeken voordat ik dit vraag, maar er zit veel verschil in
Daar gaan we weer ...

https://docs.google.com/s...zk_CSF4/htmlview?sle=true

• Michielodc
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-11-2018
Ik speel met een full screen windowed resolutie van 1440p. Zit er nu alleen aan te denken om misschien toch naar een 4:3 stretched resolutie te gaan, omdat het voordelen kan hebben. Had iets gelezen over grote hoofden (N64 GoldenEye).

1. Merk je dit bij alle 4:3 stretched resoluties of alleen bij lage resoluties omdat je vaak pro's daar mee ziet spelen?
2. Iemand nog tips over de gevoeligheid van de muis? Ik zet de muis altijd op 400dpi zonder muisacceleratie voor csgo en ingame staat de muis gevoeligheid op 4.

• Ryada
quote:
Michielodc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:01:
Ik speel met een full screen windowed resolutie van 1440p. Zit er nu alleen aan te denken om misschien toch naar een 4:3 stretched resolutie te gaan, omdat het voordelen kan hebben. Had iets gelezen over grote hoofden (N64 GoldenEye).

1. Merk je dit bij alle 4:3 stretched resoluties of alleen bij lage resoluties omdat je vaak pro's daar mee ziet spelen?
2. Iemand nog tips over de gevoeligheid van de muis? Ik zet de muis altijd op 400dpi zonder muisacceleratie voor csgo en ingame staat de muis gevoeligheid op 4.
Qua resolutie probeer het uit of het bevalt. Over het algemeen zal het geen directe gevolgen op je aim hebben.
Muis sens persoonlijk wat te hoog maar als jij het fijn vind prima.
Het is allemaal wat je pretig vind.

• MyQe
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15-05-2016
quote:
Michielodc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:01:

1. Pro's spelen ermee omdat ze dit vanuit vroeger gewend zijn. (cs 1.5 / 1.6)
2. muis: iedereen voor zich, zoek op youtube filmpje voor je eigen muis sense ;)

• Brutal1ty
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muis moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Ik heb een korte video er over gemaakt. Het is mierenneukerij voor de meeste spelers, maar daar houden we wel van in CSGO denk ik zelf :D

YouTube: CSGO: Higher DPI, Lower Sensitivity means Better Accuracy? Let's test it!

Hoe denken jullie hier over? Vooral in CSGO heeft men nogal de neiging om de ''don't fix wat isn't broken'' instellingen van pros na te apen zonder zelf echt iets te testen. Niks mis mee, maar dat wil niet zeggen dat het helemaal optimaal is, zie ook de video.

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:22
quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:19:
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muist moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Ik heb een korte video er over gemaakt. Het is mierenneukerij voor de meeste spelers, maar daar houden we wel van in CSGO denk ik zelf :D

YouTube: CSGO: Higher DPI, Lower Sensitivity means Better Accuracy? Let's test it!

Hoe denken jullie hier over? Vooral in CSGO heeft men nogal de neiging om de ''don't fix wat isn't broken'' instellingen van pros na te apen zonder zelf echt iets te testen. Niks mis mee, maar dat wil niet zeggen dat het helemaal optimaal is, zie ook de video.
Klinkt voor mij wel logisch nu je dit aangeeft. Via DPI ga je hardwarematig je snelheid aanpassen (als je muis die dpi steps ondersteunt) en in CSGO is dat softwarematig, dan lijkt mij dat hardwarematig altijd wel beter is.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Brutal1ty
quote:
Cerenas schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:29:
[...]

Klinkt voor mij wel logisch nu je dit aangeeft. Via DPI ga je hardwarematig je snelheid aanpassen (als je muis die dpi steps ondersteunt) en in CSGO is dat softwarematig, dan lijkt mij dat hardwarematig altijd wel beter is.
Daar komt het wel op neer. Op 1080p 400dpi 2.4 sensitivity maak je eigenlijk net te 'grote sprongen' per CPI/DPI die je beweegt waardoor je pixels 'mist'. Met huidige top-end sensors heeft 400 dpi versus 1600 bijvoorbeeld niet meer het voordeel dat er minder negatieve acceleratie is (wel met medium en low end of oudere sensors!). Dit betekent voor mij nu dat er geen reden is om 400 of 800 dpi te gebruiken als 1600 voor mij het meest soepel is en de meeste pixels wel weet te raken. Hoger dan dat merk ik persoonlijk geen verschil maar op een 4K monitor en bij behorende hoge resolutie kan dit wél het geval zijn (dit zou getest moeten worden).

• Ryada
quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:19:
Hmmm... interessant...

Door een FOV tweak (offline) is het toch wel te testen dat settings als 400dpi @ 2.4 sensitivity níet zo accuraat en soepel zijn als bijvoorbeeld 1600 dpi @ 0.6 sensitivity zolang je op een hoge resolutie speelt. Je muist moet wel native DPI steps ondersteunen (3310 en 3360 sensoren bijvoorbeeld), maar dan kan je dit zelf heel makkelijk testen.

Welke polling rate gebruik je?
En is nogal logisch dat dit zo werkt. Als je je muis dezelfde afstand beweegt word de sens × ingame sens gedaan voor het aantal pixels dat je beweegt. Dus zou je met 400dpi 1 pixel bewegen worden er 2.4 pixels bewogen door je crosshair.
Als je 1600dpi heb word er per pixel die jij je muis beweegt je crosshair 0.6pixels bewogen. Basis wiskunde en lijkt me stug dat niemand dit al eerder wist. Het feit dat mensen lagere dpi gebruiken is vanwege algoritmes die gebruikt worden bij dpi > 800 bij de meeste muizen. Op 400 a 800 dpi word er geen algoritme gebruikt en is de muis dus ook echt constant gelijk aan wat je beweegt ingame. Zodra er een algoritme aan te pas komt kan het zijn dat hij de ene keer 1 pixel verder beweegt dan de andere keer. Nu lijkt 1 pixel niet verl maar long range kan dat je dood worden.

• Brutal1ty
quote:
wambamNL schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:45:
[...]

Welke polling rate gebruik je?
En is nogal logisch dat dit zo werkt. Als je je muis dezelfde afstand beweegt word de sens × ingame sens gedaan voor het aantal pixels dat je beweegt. Dus zou je met 400dpi 1 pixel bewegen worden er 2.4 pixels bewogen door je crosshair.
Als je 1600dpi heb word er per pixel die jij je muis beweegt je crosshair 0.6pixels bewogen. Basis wiskunde en lijkt me stug dat niemand dit al eerder wist. Het feit dat mensen lagere dpi gebruiken is vanwege algoritmes die gebruikt worden bij dpi > 800 bij de meeste muizen. Op 400 a 800 dpi word er geen algoritme gebruikt en is de muis dus ook echt constant gelijk aan wat je beweegt ingame. Zodra er een algoritme aan te pas komt kan het zijn dat hij de ene keer 1 pixel verder beweegt dan de andere keer. Nu lijkt 1 pixel niet verl maar long range kan dat je dood worden.
Ik dacht ook dat dit algemene kennis was, maar wat rondneuzen op CSGO fora en YouTube kanalen en je komt er al snel achter dat dit niet zo is gek genoeg :P Het is idd alleen van toepassing op muizen die alle CPI/DPI steps als native aankunnen zonder interpolation ja :) Anders kan je ook nog eens positieve/negatieve acceleratie problemen krijgen met snelle flicks of zelfs een verhoogde input lag door de interpolation.

Maar er zijn zelfs mensen die op 4K monitoren nog altijd met 400dpi spelen met low sensitivity terwijl ze Zowie muizen gebruiken met 3310 sensoren er in terwijl dit dus eigenlijk niet optimaal is. En dan zijn ze wel bezig om élk voordeel te pakken dat ze tegenkomen (shaders op low voor minder fog en regeneffecten op de_aztec bv), maar kijken hier volledig overheen omdat ze blind de settings van de pro players kopiëren zonder hier rekening mee te houden.

Na vele nutteloze discussies met zeer koppige mensen besloot ik het dan toch maar te filmen... :D Maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde tweaker die ook andere shooters heeft gespeeld hier wel iets van af weet inderdaad.

Brutal1ty wijzigde deze reactie 26-12-2015 11:57 (9%)

• Ryada
quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:55:
[...]

Ik dacht ook dat dit algemene kennis was, maar wat rondneuzen op CSGO fora en YouTube kanalen en je komt er al snel achter dat dit niet zo is gek genoeg :P Het is idd alleen van toepassing op muizen die alle CPI/DPI steps als native aankunnen zonder interpolation ja :) Anders kan je ook nog eens positieve/negatieve acceleratie problemen krijgen met snelle flicks of zelfs een verhoogde input lag door de interpolation.

Maar er zijn zelfs mensen die op 4K monitoren nog altijd met 400dpi spelen met low sensitivity terwijl ze Zowie muizen gebruiken met 3310 sensoren er in terwijl dit dus eigenlijk niet optimaal is. En dan zijn ze wel bezig om élk voordeel te pakken dat ze tegenkomen (shaders op low voor minder fog en regeneffecten op de_aztec bv), maar kijken hier volledig overheen omdat ze blind de settings van de pro players kopiëren zonder hier rekening mee te houden.

Na vele nutteloze discussies met zeer koppige mensen besloot ik het dan toch maar te filmen... :D Maar ik ga er vanuit dat de gemiddelde tweaker die ook andere shooters heeft gespeeld hier wel iets van af weet inderdaad.
Ik snap je punt wel degelijk. Maar zelf gebruik ik 400x2.35 en heb geprobeerd met jou redenatie wat hoger te doen maar het was em net niet (en mijn muis zou native 1600 moeten ondersteunen) na zelf getest te hebben schijnt de polling rate ook best effect erop te hebben. Zou jij indien mogelijk dit kunnen testen en filmen? (Heb nu alles al ingepakt voor een lan vandaag) en dan ook op de hogere 4x3 resoluties indien je tijd teveel hebt :p

Mij lijkt dan het beste om een sens te vinden waar je 1.0 ingame sens mee kan gebruiken (maar dan krijg je te maken met interpollation en acceleratie etc andere algoritmes weet ik veel wat) ik zelf zou dan bijv 940 dpi moeten gebruiken en dat is weer zon dpi die 1 op de 100 muizen maar ondersteunen.

• Brutal1ty
quote:
wambamNL schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:13:
[...]

Ik snap je punt wel degelijk. Maar zelf gebruik ik 400x2.35 en heb geprobeerd met jou redenatie wat hoger te doen maar het was em net niet (en mijn muis zou native 1600 moeten ondersteunen) na zelf getest te hebben schijnt de polling rate ook best effect erop te hebben. Zou jij indien mogelijk dit kunnen testen en filmen? (Heb nu alles al ingepakt voor een lan vandaag) en dan ook op de hogere 4x3 resoluties indien je tijd teveel hebt :p

Mij lijkt dan het beste om een sens te vinden waar je 1.0 ingame sens mee kan gebruiken (maar dan krijg je te maken met interpollation en acceleratie etc andere algoritmes weet ik veel wat) ik zelf zou dan bijv 940 dpi moeten gebruiken en dat is weer zon dpi die 1 op de 100 muizen maar ondersteunen.
Goed idee eigenlijk! Zal Morgen eens gaan proberen als het lukt. Vandaag is nog wel degelijk wat kerst verplichtingen enzo, maar je kaart wel goede punten aan. Lijkt me wel interessant om nog eens wat verder in te duiken inderdaad ;)

Ter extra informatie mijn eigen muis stond op een stabiele 950-1050 polling rate volgens m'n software ten tijden van het filmpje. :P De mijne heeft echter alleen 500 en 1000 als opties, dus ' voor het effect' 125 gebruiken BV zal met die van mij helaas niet gaan. Dan zal ik even een oudere Logitech uit de kast moeten trekken.

Brutal1ty wijzigde deze reactie 26-12-2015 14:23 (8%)

• moijamie
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15:59
quote:
SwooX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:17:
Kon mezelf toch niet tegenhouden met het kopen van CS:GO, inmiddels level 3 geworden na 8 uur game tijd. Sprayen op close distance lukt raargenoeg nog vaak ook en dan ook nog eens met een hs.
Van afstand zijn one-taps toch best wel moeilijk met een allerdaagse muismat en een laptop muis. :+
Zorg ervoor dat je muis snelheid redelijk laag staat dat helpt een hoop speel zelf op 2 sens in game @ 400 dpi met raw input aan en geen acceleration.

females = System.getProperty("money") > 1000000

• Grim
quote:
moijamie schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:19:
[...]

Zorg ervoor dat je muis snelheid redelijk laag staat dat helpt een hoop speel zelf op 2 sens in game @ 400 dpi met raw input aan en geen acceleration.
Lage sens met een alledaags muismatje gaat niet echt goedkomen.

Voordat de haters >:) reageren: ja het is mogelijk maar niet echt comfortabel.

Standaard staat de ingame sens tegenwoordig op 2.5 ipv 6. Dus tenzij hij een muis heeft met hoge dpi (wat onwaarschijnlijk is voor een laptopmuis) moet dat wel goed komen om te beginnen.

Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True